Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moje dotychczasowa umowa miała do końca okresu podstawowego jeszcze 28 miesiecy pakiet Premium max, multiroom *3 w połączeniu ze smartdom.
Dzis o godzinie 15:40 zlozylem wypowiedzenie w APS  w zwiazku z usunieciem kanalu Fightklub.

O godznie 20:35 zadzwonilem na DUK czy zostalo zarejestrowane moje wypowiedzenie i w zwiazku z tym czy sa oferty utrzymaniowe.

Cala rozmowa z mila Pania trwala nie cale 10 minut i umowa znowiona na 15 miesiecy w tym 5 gratis na ten sam pakiet, ktory posiadalem rowniez w smart dom.

Zyskalem wiec zamiast placic po uwzglednieniu smart domu 64,99 * 28= 1819,72 to teraz dzieki krotszej umowie i miesiacom gratis placil bede 64.99*10= 649,90zł 
Zaoszczedzilem wiec oprocz krotszego czasu umowy to jeszcze 1169,82zł.
Pewnie moglem jeszcze zaczekac i "ugrac" umowe 12/5 ale nie mam czasu pilnowac terminow okresu rozliczeniowego zeby nie przegapic. 
Wiec podsumowujac jezeli macie mozliwosc wypowiedzenia ze wzgledu na Fightklub to nawet sie nie zastanawiajcie tylko wypowiadajcie i cieszcie sie wynegocjowanymi lepszymi warunkami :-) 
Pozdrawiam

Edytowane przez Wodzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne podejście @fezuj :wink: Stąd chciałbym wiedzieć na co mogę liczyć maksymalnie. Nie wiem może moje posty są niewidoczne bo coś brak odpowiedzi :razz: Jak rozkłada się cennik za pakiet premium w zależności od opcji - samo premium, z eleven (chyba wtedy to jest premium MAX), z CP on the go, czy z oboma na raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwoniłem,dawał początkowo 8 potem 5 gratis,ja i tak dostanę 3 bo chcę Evoboxa,ale jak z takim gadać gdy wygląda jak by łaskę robił że ze mną rozmawia :?:

Narzekaj na konsultanów CP a bylo pisane 50tysiecy razy ze przy umowie na 12 miesiecy nie ma evoboxa.

Panie zastanow sie Pan czasem nad tym co piszesz.

To wiem,ale gdyby gościu podjął rzeczową dyskusję to byłby przyczynek do dalszych negocjacji bo jestem w stanie przejść nawet na Premium Max, ale jak gadać nie ma z kim :sad:

A nie mozesz powiedziec co chcesz, skoro masz tu napisane na forum wszystkie oferty jak i na stronie www(jedynie to ze przedluzajacy ma premiuma za 79.99) jak i znasz ile ms gratisowych przy jakiej dlugosci umowy jest?

Prosta sprawa, dzwonisz(oni dzwonia). Dzien dobry przedluze umowe jedynie na 15 ms 5 za darmo pakiet Premium MAX z elevenami. Tak?

I kazdy konsul Ci odpowie tak, moze lepiej samemu powiedziec co sie chce a nie bawic sie w jakies zagrywki skoro i tak wiesz co chcesz uzyskac?

Mam podobne podejście @fezuj :wink: Stąd chciałbym wiedzieć na co mogę liczyć maksymalnie. Nie wiem może moje posty są niewidoczne bo coś brak odpowiedzi :razz: Jak rozkłada się cennik za pakiet premium w zależności od opcji - samo premium, z eleven (chyba wtedy to jest premium MAX), z CP on the go, czy z oboma na raz?

Temat walkowany 20 tysiecy razy, przeczytaj ostatnie 10 stron będziesz wiedziec wszystko.

@czytnik - jemu raczej chodziło z walką o wariant 12/5, nie o pakiet.

Przede mną podobne boje, cel Premium MAX 12/5 (w SmartDom) :).

Ale to nie jest zadna walka... po prostu mowisz ze znasz oferty jakie sa i co oczekujesz i ze tylko to Cie interesuje, inna oferta nie wchodzi w gre.

Tyle, po co rozmowa ma trwac 15 minut, skoro moze trwac 3 ?

@swojadroga

Czyli rozumiem z tego, że jakby mój tato złożył teraz w APS-ie wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem przez CP kanału Fightklub to np. za kilka dni skontaktuje się z nim telefonicznie DUK, przedstawi ofertę przedłużenia umowy i wtedy będzie możliwość otrzymania umowy np. typu 15/5?

Wybacz, że tak cię o to pytam, ale chcę mieć pewność, czy złożenie wypowiedzenia umowy przez mojego ojca w tym przypadku ma w ogóle jakiś sens. Obecną umowę ma taką, jak wyżej napisałem.

Jak ma gwarantowany ten kanal, to moze dostac nawet i 12/5.

Swojadroga. Takich abonentow jest duzo.

Sam mam 26mcy do konca i nie mialem free a znizke bo bralem jako drugi evo wiec czym takich klientow zatrzymaja?

Niczym?

To straca duzy procent.

Bedziesz miec odblokowane wszystkie oferty jakie ma DUK z miesiacami gratisowymi.

PS: nie straca duzego procentu, to bedzie ulamek, mniejszy niz 1%. Nic nie znaczaca ilosc klientow, uwierz mi.

Szczegolnie ze z tej opcji korzystaja najczesciej klienci-cwaniacy, korzystajacy wlasnie z umow 15/5 i 12/5 na przemian.

Mowie Ci jak jest, wierz lub nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Takie szybkie pytanie. Posiadam aktualnie pakiet Premium z HBO Go oraz MR. Płacę 84,99. Umowa 15/3. Do końca zostało 5 miesięcy. Dzisiaj dzwoniło do mnie dwóch konsultantów. Dodam, że jeszcze nie złożyłem wypowiedzenia. Zastanawiające jest to, że właśnie dzisiaj myślałem o przedłużeniu umowy i zaglądałem do ICOK, czyżby mnie wykryli ;)?

 

Nie chciałem nic więcej, więc zaproponowali mi pakiet taki jak obecnie, w tej samej cenie, w wariancie 15/5. Czy jest szansa na cokolwiek innego? Obaj konsultanci upierają się, że nie ma umów na 12 miesięcy. Zastanawiam się, czy składać wypowiedzenie i coś próbować ugrać, czy sobie darować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Takie szybkie pytanie. Posiadam aktualnie pakiet Premium z HBO Go oraz MR. Płacę 84,99. Umowa 15/3. Do końca zostało 5 miesięcy. Dzisiaj dzwoniło do mnie dwóch konsultantów. Dodam, że jeszcze nie złożyłem wypowiedzenia. Zastanawiające jest to, że właśnie dzisiaj myślałem o przedłużeniu umowy i zaglądałem do ICOK, czyżby mnie wykryli ;)?

 

Nie chciałem nic więcej, więc zaproponowali mi pakiet taki jak obecnie, w tej samej cenie, w wariancie 15/5. Czy jest szansa na cokolwiek innego? Obaj konsultanci upierają się, że nie ma umów na 12 miesięcy. Zastanawiam się, czy składać wypowiedzenie i coś próbować ugrać, czy sobie darować? 

bo bez wypowiedzenia nie ma umowy 12/5, zreszta pewnie Twoja umowa konczy sie na dniach stad dostales 15/5 a tu kazdy wysla wypowiedzenia zeby skorzystac z nowych ofert 6 ms wczesniej i usunac sobie stare rachunki, dzieki temu placa grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekaj na konsultanów CP a bylo pisane 50tysiecy razy ze przy umowie na 12 miesiecy nie ma evoboxa.

Wyjaśnijmy jedno: tyczy się to tylko wymiany (15/3) czy również przedłużenie z Evoboxem jest możliwe wyłącznie na 15 miesięcy bez możliwości umowy na 12 miesięcy (12/5)? Nikt do tej pory nie przedłużał umów posiadając Evoboxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mozesz powiedziec co chcesz, skoro masz tu napisane na forum wszystkie oferty jak i na stronie www(jedynie to ze przedluzajacy ma premiuma za 79.99) jak i znasz ile ms gratisowych przy jakiej dlugosci umowy jest?

Prosta sprawa, dzwonisz(oni dzwonia). Dzien dobry przedluze umowe jedynie na 15 ms 5 za darmo pakiet Premium MAX z elevenami. Tak?

I kazdy konsul Ci odpowie tak, moze lepiej samemu powiedziec co sie chce a nie bawic sie w jakies zagrywki skoro i tak wiesz co chcesz uzyskac?

 

Mogę zaproponować,czemu nie :?: ,ale robię tak gdy słyszę w telefonie kumatą osobę,która na prawdę chce uczciwie zarobić pieniądze za pracę a ja dwa razy trafiłem na "coś na kształt" ciecia z PRL-owskiej budowy, gdy konsul zacznie nade mną chodzić to i ja mu w tym pomogę,ale faktem jest że to jemu płacą nie mnie.

To dla mnie żadna nowość bo już w przeszłości bywało że umowę klepnąłem z drugim bądź trzecim konsultantem choć aktualna była obcykana dosłownie w 5 min. :) można :?: -można :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam Familijny Max HD + CinemaxHD + Sport HD + Film HD za 59,99 zł + Sagemcom za 5 zł + multiroom za 10 zł + Eleven za 15 zł. Razem 89,99 zł. Teraz będę zmieniał pakiet na Premium Max bez wymiany dekodera i mam dwa pytania:

 

1. Czy za multiroom będę dalej płacił 10 zł, czy tak jak nowi abonenci 5 zł?

2. Czy 5 zł opłaty za dekoder pozostanie, czy zostanie anulowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pod koniec maja w związku z Euro przedłużyłem umowę z CP (Pakiet Premium Max -29 miesięcy - bez miesięcy darmowych). Telewizja jest drugą usługą w smartdomie (rabat 50%) pierwszą jest telefon. Czy w związku z usunięciem z oferty kanału Fightklubu i moim wypowiedzeniem umowy -  mogę dostać umowę np. na 15 miesięcy lub 24 miesiące na pakiet Premium Max z darmowymi miesiącami w ofercie smartdom (telewizja jako druga usługa rabat 50%). Konsultant kilka miesięcy temu informował mnie że nie można zawrzeć na smartdom umowy krótszej niż 24 miesiące - dawał 29 miesięcy i mówił że przy smardomie nie ma darmowych miesięcy. Czy to prawda? Dziękuję za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant kilka miesięcy temu informował mnie że nie można zawrzeć na smartdom umowy krótszej niż 24 miesiące

 

Niestety to prawda.

 

Witam.

mówił że przy smardomie nie ma darmowych miesięcy.

 

To nie jest prawda - gdy będziesz miał bezpłatne miesiące z tytułu zawartej umowy w CP i będziesz spełniał wymogi uprawniające do bonusu w ramach Programu Smart Dom, to na Twoim koncie abonenckim powstanie nadpłata, która zostanie zaliczona na poczet opłat za TV, gdy skończą Ci się bezpłatne miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Trochę wypadłem z obiegu jeśli chodzi o oferty. Jeśli był poruszony temat taki, jak mój, to z góry przepraszam....

Mam SmartDom. Telewizja jest pierwszą usługą (Pakiet Familijny MAX HD, Film HD, Sport HD i Cinemax HD) umowa na 15 miesięcy, z czego zostało jeszcze 5 miechów do zapłaty - pierwsze 5 miesięcy było darmowe. Druga usługa, to abonament w Plusie, trzecia to internet mobilny za złotówkę.

Chciałbym wysłać wypowiedzenie ze względu na usunięcie FightKlub....i tu moje pytanko, czy jest sens ? Oczywiście chciałbym ugrać umowę 12/5. Wcześniej przez wiele lat tak robiłem zmieniając umowy z 12/5 na 15/5, tylko wtedy nie miałem SmartDomu...

Z góry dzięki za rady.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam Familijny Max HD + CinemaxHD + Sport HD + Film HD za 59,99 zł + Sagemcom za 5 zł + multiroom za 10 zł + Eleven za 15 zł. Razem 89,99 zł. Teraz będę zmieniał pakiet na Premium Max bez wymiany dekodera i mam dwa pytania:

 

1. Czy za multiroom będę dalej płacił 10 zł, czy tak jak nowi abonenci 5 zł?

2. Czy 5 zł opłaty za dekoder pozostanie, czy zostanie anulowane?

Z tego co wiem, to opłata za dekoder zostaje. Jakbyś wziął nowy dekoder (kosztem darmowych miesięcy) to wtedy jej nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację.

 

przemek, dnia 03 Sie 2016 - 13:27, napisał: snapback.png

Witam.

mówił że przy smardomie nie ma darmowych miesięcy.

 

To nie jest prawda - gdy będziesz miał bezpłatne miesiące z tytułu zawartej umowy w CP i będziesz spełniał wymogi uprawniające do bonusu w ramach Programu Smart Dom, to na Twoim koncie abonenckim powstanie nadpłata, która zostanie zaliczona na poczet opłat za TV, gdy skończą Ci się bezpłatne miesiące.

 

Na ile darmowych miesięcy mogę liczyć przy umowie na 24 miesiące w ofercie smardom.

 

Dziękuję


Niestety to prawda.

 

 

To nie jest prawda - gdy będziesz miał bezpłatne miesiące z tytułu zawartej umowy w CP i będziesz spełniał wymogi uprawniające do bonusu w ramach Programu Smart Dom, to na Twoim koncie abonenckim powstanie nadpłata, która zostanie zaliczona na poczet opłat za TV, gdy skończą Ci się bezpłatne miesiące.

Przy umowie na 24 miesiące (oferta smardom) ile darmowych miesięcy można uzyskać.

Dziękuję za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...