Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

... Umowa mi się skończyła 17 marca - wypowiedzenie zostało wysłane. Pytanie co mogę teraz wynegocjować z DUK??

 

Wypowiedzenie wysyła się na 5 miesięcy przed końcem umowy. Wtedy umowa skraca się o te 5 miesięcy i ma się nową z nowymi gratisami. Teraz dostaniesz 15/5 (nie dostaje się 12/5 dwa razy pod rząd) i robisz tak: 5 miesięcy gratis, 5 miesięcy płacisz i wysyłasz wypowiedzenie i zawierasz nową umowę i o 5 miesięcy się skraca stara umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękuj cioci w imieniu wszystkich korzystających z 12/5, 15/5.

Dwa lata przed końcem umowy pozycję masz marną, ale spróbuj zadzwonić i pogadać o aneksowaniu umowy z przejściem na Premium

Po 6 miesiącach obowiązywania umowy jest szansa żeby przejść bez problemów na Premium. Nawet jest taka propozycja przygotowana. Przez 4 miesiące opłata 59,90 a przez kolejne 25 jest 80 zł za premium. Oczywiście będę chciał podłączyć to pod SmartDom3 i wziąć rabat 50% bo to jedyna taka sensowna opcja jeśli chodzi o zwiększanie abonamentu. No i oczywiście lepsze to niż płacenie 60 a od 9 miesiaca 70 zł za fammaxHD ze sportem filmem i cinemaxami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pytanie za niecałe 2mc kończy mi się umowa z CP ale jeszcze od nich nikt nie raczył zadzwonić do mnie także w takim przypadku jak skończy mi się umowa co dalej? Przechodzi na czas nieokreślony na takich samych warunkach czy jak to wygląda?

Robi się tak: wysyła się wypowiedzenie, tak z 5 miesięcy przed końcem umowy. Odczekuje około tygodnia, jak nie zadzwonią, to się samemu dzwoni do DUK (nie na zwykłą infolinię) i pyta się czy doszło wypowiedzenie, bo nie masz potwierdzenia. Ja zawsze wysyłam listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, a nie składam w APS. Tel. do DUK są na forum. Im później wyślesz wypowiedzenie, tym mniej Ci się skróci stara umowa. Teraz też możesz wysłać wypowiedzenie. Jak sam nie wyślesz wypowiedzenia, to ewentualne oferty od nich będą kiepskie. Dobra umowa to taka: 12/5 lub 15/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge znaleźć swojego postu i nie wiem czy ktoś mi udzielił odpiwiedzi więc pytam raz jeszcze,

 

 

Jeśli się bierze droga online  abo Polsatu z mR z własnym wybranym pakietem   a początek to jest  6/24         to jak jest  potem jeśli się wysyła wypowiedzenie.  Czy potem jest  5/12    i ponownie nie płaci się 5 pierwszych miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem.  Czyli nie ważne czy to jest  12/5   czy  15/5  to po raz kolejny     te 5 jest bezpłatne.  Szkoda że Nc+ nie ma takich praktywk.  To by było na tyle jeśli chodzi o moje pyt.  Tylko mnie zaskakuje   to że jeden tutaj mowi iż   wypowiedzenie 5msc przed końcem umowy i by nie zostawiać  w APSie.  A przecież w APS  dostajesz potwierdzenie   przyjęcia   podpisujesz się a oni wysyłają faxem   tak przynajmniej to działa w NC+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Cyfrowym Polsacie też tak to działa. Ja moje wypowiedzenie już po raz drugi złożyłem w APS-ie. Dostałem oczywiście również potwierdzenie.

Plusem złożenia wypowiedzenia w APS-ie z pewnością jest to, że jest ono od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu.

Pierwszy telefon z DUK z ofertą przedłużeniową może być już nawet następnego dnia. Zazwyczaj jednak po kilku dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Tylko mnie zaskakuje   to że jeden tutaj mowi iż   wypowiedzenie 5msc przed końcem umowy i by nie zostawiać  w APSie. 

Ja nie zostawiam wypowiedzenia w APS-ie, ponieważ chcę mieć pretekst, aby zadzwonić do DUK, jeżeli oni w ciągu tygodnia nie zadzwonią.

Jak zostawię wypowiedzenie w APS-ie, to dzwoniąc do DUK, nie mogę się przecież zapytać czy moje wypowiedzenie umowy dotarło, bo nie mam potwierdzenia. No przecież muszę mieć jakiś pretekst do negocjacji z DUK. Tak trudno to ogarnąć. Mnie nie szkoda kasy na list polecony. Co innego gdybym nie chciała przedłużać umowy z CP, to wtedy zaniosłabym wypowiedzenie do APS-u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, to ja jakaopcja,  musiałem założyć nowe konto bo utraciłem możliwość logowania na stare.

Osiem miesięcy temu podpisałem umowę 12/5 na MAX HD, film HD, Sport HD. HBO i ipla za 49,99

Odbębniłem darmowe 5 miesięcy, zapłaciłem 3 rachunki i w APS`ie złożyłem wypowiedzenie. Telefon z DUK po 48 godz i oferta 15/5 MAX HD Film HD Sport HD, HBO w  elastycznej za 49,99. Wszystko zajęło 5 minut. Nie chciałem Evoboxa ani Polsatu GO ( czy jak tam to się zwie) bo i tak rzadko oglądam tv. 

Edytowane przez Jakaopcja1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stef63

nie musisz miec zadnego pretekstu

Po prostu dzwonisz i pytasz o oferte dla Ciebie bo zlozyles wypowiedzenie.

Tyle.

Ba. Czasami na 3-4 miesiące przed końcem umowy jak zadzwonisz, dostaniesz umowę jak z wypowiedzeniem. A po złożeniu wypowiedzenia spokojnie można zadzwonić samemu i negocjować. Oferty są takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wynegocjowaniu oferty przedłużeniowej.

Niedługo kończy mi się umowa 24/6 - pozostało 4 miesiące, ale raczej chciałbym pozostać przy CP. 

Moja obecna oferta to Familijny Max HD + Cinemax HD + Film HD + Sport HD za 59.90.

Interesuje mnie wymiana dekodera na nowy EVOBOX.

Na co mogę liczyć po wysłaniu wypowiedzenia? Kiedy można uniknąć opłaty miesięcznej za dekoder? Rozważam pozostanie przy obecnej ofercie lub podwyższenie do Premium. 

 

Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje.

Pozdrawiam,

hyper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czytałem wątek ale tam zawsze ktoś ma multi room itp lub nie chce podwyższyc oferty.

Z tego co poskładałem to wychodzi mi że z wymiana dekodera na evobox mam 2 opcje:

umowa z tym co mialem 15/3 za 59,90 + 5 zł za dekoder miesiecznie

lub

umowa Premium 15/3 za 79,90 + bez oplat za dekoder (czy tu mozna wynegocjowac 12/3?)

 

i niezaleznie od pakietu dochodzi aktywacja 49 zł i ewentualnie konwerter za 129.

 

Czy to sie zgadza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

pozwoliłam sobie napisać na forum gdyż nie posiadam praktycznie żadnej wiedzy o ofertach CP. Rodzicom kończy się umowa pod koniec kwietnia br. Korzystają z oferty pakiet rodzinny (29 m-cy - o zgrozo, dobrze że się kończy:) za 24,99 zł. Posiadają dekoder HD, który otrzymali na początku umowy.

 

Moje pytanie, jaką ofertę można otrzymać po wypowiedzeniu umowy, zapewne przez DUK?

 

Zależy mi na krótszej umowie i nie droższej a może nawet w podobnej cenie z większą ilością kanałów. Dość ciekawie wygląda pakiet Familijny HD, tylko za ile można dostać taki pakiet?

 

Czy można w tak niskiej ofercie dostać multiroom? (nie wiem czy dobrze nazwałam)

 

Z góry wielkie dzięki za info :)

Edytowane przez Zofia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie Rodzinny jest w cenie 19,99 (5 zł taniej niż to co rodzice posiadają) lub 39.99 za pakiet Familijiny.
Kwoty są RACZEJ sztywne(nie chce mi się pisać wszystkich konfiguracji i wyjątków).
Jedyne czym możesz manipulować to długość umowy i miesiące gratisowe, dzięki czemu średnia kwota płatna miesiąc w miesiąc wychodzi znacznie niżej.
Przykład umowa z abonamentem 39,99 , możesz wynegocjować np. 15miesiecy umowe z czego pierwsze 5 jest za darmo.
 
Czyli prosta matematyka 39,99 * 10(bo 10 miesiecy tylko masz płatnych) dzielisz to wszystko przez 15.
39,99*10/15 = 26.66, czyli wyższy pakiet wychodzi praktycznie w cenie Twoich rodziców obecnego.
Jeśli chcesz MR  to jest to koszt 10zł przy takim niskim pakiecie ( 39,99 umożliwi dokupienie usługi MR, pakiet rodzinny już nie), czyli analogicznie obliczasz sobie średnią jak wyżej. MR też jest pozbawiony opłat przez miesiące gratisowe.
 

Jesli wezme teraz pakiet premium z evobox (bez oplat) i przy kolejnym przedluzeniu zmienie pakiet na nizszy (59.99) to dołożą mi oplaty za dekoder (5zł) czy nadal będzie bez oplat?

Nadal będzie bez opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marmac1989

Dziś odbyłem pierwszą rozmowę. Aktualnie korzystam z oferty 24/6 telewizja i 24/0 internet w ramach SmartDom1, które kończą się w połowie lipca.

 

Moją pierwszą umową jest telefon w Plusie (70 zł, oferta z telefonem, umowa do marca 2017).

 

Telewizja to Premium + 3x multiroom i Ipla Mix, płacę za to 60 zł jako drugą usługę.

Internet to Power LTE 25 GB, za który płacę 16 zł jako trzecią usługę.

 

Na początku zaoferowano mi umowę 15/3 za 5 zł więcej (za On the GO, które chcę mieć), ale konsultant był kiepsko ogarnięty i proponował mi umowę poza SmartDom (a może był tak sprytny i chciał mnie wpakować na minę?). Poinformował mnie, że jeżeli chcę pozostać w ramach programu (tym razem) SmartDom3 muszę podpisać umowę na 29 miesięcy (nie był tego pewien) bez darmowych miesięcy. Oferta wyglądałaby tak:

 

60 zł miesięcznie + 5 zł za On the GO i 50 zł za aktywację EvoBoxa (chcę wymienić mój ESI-88, bo nie mam aplikacji HBO GO na moim TV).

 

W kwestii internetu powiedział, że nie wie, bo to ktoś inny tym się zajmuję. Jestem niemiło zaskoczony, bo liczyłem, że utrzymam opłatę za tv wynoszącą 60 zł miesięcznie (z On the Go i może pakietem VOD) i kilkoma darmowymi miesiącami oraz krótszą umową (12 czy 15 miesięcy) plus internet 50 GB za plus minus 30 zł (chcę pozostawić Huawei593), raczej bez darmowych miesięcy. Chyba nie jest to jakaś straszna cebula? Zwiększam im ARPU, jestem stałym klientem. Co o tym myślicie? Da się coś takiego wytargować? Nie ukrywam, że mam jeszcze czas, ale wolałbym wymienić ten nieszczęsny ESI-88 jak najszybciej...

Edytowane przez marmac1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...