Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja już trzeci raz korzystam z dobrodziejstw umów 12/5 i 15/5 i z doświadczenia powiem, że jak miałeś/aś umowę 12/5 to kolejna jest 15/5 a jeszcze następna 12/5. Nie ma możliwości, aby po umowie 12/5 była ponownie umowa 12/5.

 

To jeszcze ja się zapytam... kiedy najlepiej taką umowę wypowiedzieć? (by na nowo wejść w promocję 12/5 lub 15/5)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje.

Czy jest tam jakaś klauzula mówiąca o okresie wypowiedzenia?

Teraz kończy mi się umowa 28 października, czyli czekałem prawie do samego końca umowy (12/5).

Wypowiedzenie wysłałem w piątek.

Liczę na podpisanie nowej 15/5 ...czyli wystarczy po tych 5 darmowych opłacić też 5 następnych i wówczas wysyłać wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma terminu wypowiedzenia umowy. Możesz to zrobić nawet dzień po podpisaniu umowy. Jeśli w wypowiedzeniu zaznaczysz, że wypowiadasz z końcem okresu podstawowego, to umowa będzie ważna do samego końca. W praktyce umowę wypowiada się 3-4 miesiące przed końcem. U operatorów komórkowych można dostać wcześniej aneks, ale umowy to nie skraca, bo doliczane są dodatkowe miesiące. U CP z tego co w tym wątku było napisane nowa umowa wchodzi w życie od razu po podpisaniu i można skrócić starą o 2-3 płatne miesiące. Czy tak jest nadal to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta listowna na kontrakt, w którym mam Mini HD za 4,90 i teoretycznie po umowie również 4,90 (wg promocji 16,90 po umowie, wg konsultantów cytujących nowy regulamin 4,90) :

-umowa na 29 miesięcy

-przez 9 miesięcy Familijny HD za 14,90

-po 9 miesiącach do wyboru: Familijny HD za 39,99! lub Rodzinny HD za 19,99.

Oferta dla "wyrwania z letargu" abonenta z 4,90 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwoniłem w sprawie awarii mojego sprzętu a konsultant ,przedstawia mi ofertę.

Ja mu na to ze mam umowę do maja 2016 ale on się upierał.

Wiec mowie -słucham:

 A on  ze przez pierwsze 4 miesiące full pakiet za 49,99zl a pozostałe 18 miesięcy po 79,99 zl.(tez full pakiet i 1 multiroom w cenie).Czyli umowa na 22 miechy?

 

Powiem szczerze takiej oferty jeszcze nie słyszałem i nigdzie o takiej nie czytałem,oczywiscie podziękowałem za nią,poczekam na pazdziernik może się coś trafi z wypowiedzeniem.

 

Teraz mam umowę 15/5.Pakiet Familijny max hd iHBO.

Pzdr.

Edytowane przez mario687
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi to wciskali jak po wymianie dekodera dzwoniłem do konsula bo nie miałem sygnału, o dziwo coś podobnego również proponował mi gościu z punktu CP, jak doże pamiętam to by usłyszeć taką propozycję to musieli wejść na ofertę dla mnie "z innego poziomu" cokolwiek to znaczy,ale też nie przyjąłem -lubię darmowe miesiące a takowych dostać się nie dało.

Właśnie kończę piąty za fre a że w październiku szykuje się rewolucja na satelicie to a nóż coś się znów wyłuska ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj taką samą ofertę jak @markar na dekoder FTA (żeby było ciekawiej - na dopiero co aktywowany). Patrząc na ilość kanałów z * (czyli niegwarantowanych) i na to, że jest ważna wyłącznie do końca miesiąca, wydaje się, że chodzi na nałapanie łosi przed wyłączaniem kanałów SD od pierwszego. W tej chwili nie mam potrzeby podpisywania czegokolwiek, więc tego nie zrobię. A tym, co muszą, radzę jednak poczekać na to, co się stanie przy okazji przełączenia na DVB-S2/MPEG-4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie informujemy, że na podstawie przesłanego pisma Umowa dotycząca dekodera o numerze karty ............zostanie rozwiązana z dniem 12 grudnia 2015 r.

W związku z deklaracją rozwiązania Umowy jest Pan zobowiązany do zwrotu dekodera wraz z akcesoriami (karta, kable i pilot) w terminie 30 dni od daty rozwiązania przedmiotowego dokumentu do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży bądź na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
Ul. Łubinowa 4 A
03-878 Warszawa.

 

Co robić dalej? Czekać na telefon z DUK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dziś telefon z ofertą po wypowiedzeniu (wcześniej miałem 5/12).

Najpierw propozycja 8/24, po odmowie druga 5/15 (tą przyjąłem).

Pakiety te same co miałem (familijny max hd + FILM HD + SPort HD + Cinemax HD + MULTI).

Cena bez zmian (69,90zł po 5 miesiącach).

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,

Benobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku wypowiedzenie wpłynęło w środę a w czwartek o 9 rano miałem telefon z duk. Miła Pani bez targowania chciała mi dać to co chciałem czyli umowę na 12/5 wszystko oprócz HBO za 59,90 zł. Wstrzymałem się i umówiłem na telefon po 01.10.2015 r. bo nie wiem czy zmienią się pakiety, itp...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nick_usuniety

 

...to ja bym się na Twoim miejscu nie cieszył tak ze złożonej Ci oferty, bo jest to najgorsza z możliwych tyle tylko, że na 15 miesięcy a nie na 29. Dali Ci 4 miesiące Familijnego HD w cenie Rodzinnego HD...

Pewnie, że nie przyjąłem takiej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...