mariusz899 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Ja już trzeci raz korzystam z dobrodziejstw umów 12/5 i 15/5 i z doświadczenia powiem, że jak miałeś/aś umowę 12/5 to kolejna jest 15/5 a jeszcze następna 12/5. Nie ma możliwości, aby po umowie 12/5 była ponownie umowa 12/5. To jeszcze ja się zapytam... kiedy najlepiej taką umowę wypowiedzieć? (by na nowo wejść w promocję 12/5 lub 15/5) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Ja standardowo po wykorzystaniu 5 miesięcy darmowych opłacam 4-5 miesiące i wysyłam wypowiedzenie umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dzięki za informacje. Czy jest tam jakaś klauzula mówiąca o okresie wypowiedzenia? Teraz kończy mi się umowa 28 października, czyli czekałem prawie do samego końca umowy (12/5). Wypowiedzenie wysłałem w piątek. Liczę na podpisanie nowej 15/5 ...czyli wystarczy po tych 5 darmowych opłacić też 5 następnych i wówczas wysyłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Tak ja piszesz a można nawet wcześniej po 4 miesiącu, sprawdzone Ogólnie teraz okres wypowiedzenia masz 1 miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Burito, dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Nie ma terminu wypowiedzenia umowy. Możesz to zrobić nawet dzień po podpisaniu umowy. Jeśli w wypowiedzeniu zaznaczysz, że wypowiadasz z końcem okresu podstawowego, to umowa będzie ważna do samego końca. W praktyce umowę wypowiada się 3-4 miesiące przed końcem. U operatorów komórkowych można dostać wcześniej aneks, ale umowy to nie skraca, bo doliczane są dodatkowe miesiące. U CP z tego co w tym wątku było napisane nowa umowa wchodzi w życie od razu po podpisaniu i można skrócić starą o 2-3 płatne miesiące. Czy tak jest nadal to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Nie ma ?To radzę przeczytać regulamin albo nie wypowiadaj umowy wcale i zobacz co ciekawego się stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Oferta listowna na kontrakt, w którym mam Mini HD za 4,90 i teoretycznie po umowie również 4,90 (wg promocji 16,90 po umowie, wg konsultantów cytujących nowy regulamin 4,90) : -umowa na 29 miesięcy -przez 9 miesięcy Familijny HD za 14,90 -po 9 miesiącach do wyboru: Familijny HD za 39,99! lub Rodzinny HD za 19,99. Oferta dla "wyrwania z letargu" abonenta z 4,90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario687 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Dzisiaj dzwoniłem w sprawie awarii mojego sprzętu a konsultant ,przedstawia mi ofertę. Ja mu na to ze mam umowę do maja 2016 ale on się upierał. Wiec mowie -słucham: A on ze przez pierwsze 4 miesiące full pakiet za 49,99zl a pozostałe 18 miesięcy po 79,99 zl.(tez full pakiet i 1 multiroom w cenie).Czyli umowa na 22 miechy? Powiem szczerze takiej oferty jeszcze nie słyszałem i nigdzie o takiej nie czytałem,oczywiscie podziękowałem za nią,poczekam na pazdziernik może się coś trafi z wypowiedzeniem. Teraz mam umowę 15/5.Pakiet Familijny max hd iHBO. Pzdr. Edytowane 17 Września 2015 przez mario687 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Też mi to wciskali jak po wymianie dekodera dzwoniłem do konsula bo nie miałem sygnału, o dziwo coś podobnego również proponował mi gościu z punktu CP, jak doże pamiętam to by usłyszeć taką propozycję to musieli wejść na ofertę dla mnie "z innego poziomu" cokolwiek to znaczy,ale też nie przyjąłem -lubię darmowe miesiące a takowych dostać się nie dało. Właśnie kończę piąty za fre a że w październiku szykuje się rewolucja na satelicie to a nóż coś się znów wyłuska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Dostałem dzisiaj taką samą ofertę jak @markar na dekoder FTA (żeby było ciekawiej - na dopiero co aktywowany). Patrząc na ilość kanałów z * (czyli niegwarantowanych) i na to, że jest ważna wyłącznie do końca miesiąca, wydaje się, że chodzi na nałapanie łosi przed wyłączaniem kanałów SD od pierwszego. W tej chwili nie mam potrzeby podpisywania czegokolwiek, więc tego nie zrobię. A tym, co muszą, radzę jednak poczekać na to, co się stanie przy okazji przełączenia na DVB-S2/MPEG-4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Sami dzwonili z taką rewelacyjną ofertą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 List, tak jak u markara. Pewnie dlatego, że wymieniałem kartę. Klient wykazuje inicjatywę, to trzeba mu coś podsunąć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Trzeba mu coś podsunąć- i słusznie,ale warto by było na fajnym haczyku powiesić jakąś fajną przynętę a nie "na wygiętym drucie oferować kawał buraka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley1 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Uprzejmie informujemy, że na podstawie przesłanego pisma Umowa dotycząca dekodera o numerze karty ............zostanie rozwiązana z dniem 12 grudnia 2015 r.W związku z deklaracją rozwiązania Umowy jest Pan zobowiązany do zwrotu dekodera wraz z akcesoriami (karta, kable i pilot) w terminie 30 dni od daty rozwiązania przedmiotowego dokumentu do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży bądź na adres:Cyfrowy Polsat S.A.Ul. Łubinowa 4 A03-878 Warszawa. Co robić dalej? Czekać na telefon z DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Jak na razie to w twoim wypadku bym czekał na telefon z DUK z propozycjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley1 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 ok będę czekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Ok, dziś telefon z ofertą po wypowiedzeniu (wcześniej miałem 5/12). Najpierw propozycja 8/24, po odmowie druga 5/15 (tą przyjąłem). Pakiety te same co miałem (familijny max hd + FILM HD + SPort HD + Cinemax HD + MULTI). Cena bez zmian (69,90zł po 5 miesiącach). Dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Benobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley1 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Benobi a jak długo czekałeś na telefon z polsatu dzwonili z DUK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki1234 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 W moim przypadku wypowiedzenie wpłynęło w środę a w czwartek o 9 rano miałem telefon z duk. Miła Pani bez targowania chciała mi dać to co chciałem czyli umowę na 12/5 wszystko oprócz HBO za 59,90 zł. Wstrzymałem się i umówiłem na telefon po 01.10.2015 r. bo nie wiem czy zmienią się pakiety, itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nick_usuniety Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 ...to ja bym się na Twoim miejscu nie cieszył tak ze złożonej Ci oferty, bo jest to najgorsza z możliwych tyle tylko, że na 15 miesięcy a nie na 29. Dali Ci 4 miesiące Familijnego HD w cenie Rodzinnego HD... Pewnie, że nie przyjąłem takiej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Nadal w chwili obecnej działa "przekładaniec" 12/5 na 15/5 i znowu 12/5? Będę wkrótce wypowiadał umowę i nie wiem, czy liczyć na 12/5 przy kończącej się 15/5, czy szukać czegoś u konkurencji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Tak w dalszym ciągu tak to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Benobi a jak długo czekałeś na telefon z polsatu dzwonili z DUK ? Zaczęli dzwonić po około 9 dniach od wysłania poleconego. Nie odbierałem pierwszych 2-3 telefonów .. chciałem sprawdzić, czy im zależy No i zależało, dryndali dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.