Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.10.2023 o 16:35, czerstwy napisał(a):

@tadzik chyba ciebie takie czytanie przerasta😂 Każdy kto chce lepsze warunki lub rezygnuje z usług musi wypowiedzenie napisać ale to dla ciebie za bardzo skomplikowane o czym piszemy. I po okresie podstawowym umowa sie nie przedłuża geniuszu tylko przechodzi na czas nieokreślony. Tylko to oznaczna od jakiegoś czasu że abonament wzrasta. Akurat W PB nieznacznie u innych operatorów podwyżka bywa znaczna.

Tekst w ramce nie na temat i tylko cieszyć się, że nie odesłano mnie do lekarza. Standard w opiniach niektórych osób na tym forum.

Prawda taka, że niewiele osób zawraca sobie głowę przeczytaniem Regulaminu, który jest integralną częścią Umowy.

Jasie używają jakichś kolokwializmów i trzymają się ich jak pijany płotu.

 

Oto co stanowi Regulamin: Cytat dokładny.

Okres obowiązywania i warunki przedłużenia Umowy

1. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony lub oznaczony (Okres Podstawowy), który wskazany został w Umowie. Okres Podstawowy stanowi minimalny okres trwania

zobowiązań Abonenta wynikających z Umowy, wymagany do skorzystania z warunków promocyjnych.

2. Umowa zawarta na Okres Podstawowy, po Okresie Podstawowym ulega przekształceniu w Umowę na czas nieokreślony, o ile Abonent nie złoży oświadczenia woli o rozwiązaniu

Umowy z końcem Okresu Podstawowego, co najmniej na jeden (1) nie dłuższy niż 1 miesiąc Okres Rozliczeniowy przed upływem Okresu Podstawowego.

_ § 6 Warunki rozwiązania Umowy

_ 1. Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za wypowiedzeniem. Okres Wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec

Okresu Rozliczeniowego.

 

A teraz praktyka.

Klient zazwyczaj podpisuje Umowę lub Aneks opiewający na Okres Podstawowy  (proszę zajrzeć do Regulaminu co pod tą nazwą rozumie Operator).

Co ciekawe prawie każdy dokładnie wie jakie warunki dotyczą tego okresu.

Jednak wg pokracznego rozumowania CP  Umowę podpisuje się na wieczność bo wraz z końcem Okresu Podstawowego PRZECHODZI ona w trym bezterminowy.

Co ciekawe mało kto wie jakie warunki czekają go w tymże czasie. Zadzwońcie sobie co CP i spytajcie ile wyniesie abonament po okresie podstawowym. Ja dzwoniłem wiele razy i tego mi dokładnie nie określono.

 

Moja uwaga w poprzednim teksie dotyczyła wyraźnie błędu pomieszania pojęć: oświadczenia woli i wypowiedzenia.

Są to 2 rożne sprawy.

 

Pomijam, ze CP ma mały szacunek dla klienta tak pisząc jak w powyższym cytacie. Regulaminu, ze oświadczenie woli stosuje się na 1 okres rozliczeniowy przed końcem.

Wszyscy z praktyki wiedzą, że CP nie stosuje się do tego.

 

I sprawa nadająca się do UOKiK.

Operator wymusza konieczność formalnego zakończenia Umowy np. 2 letniej   bo inaczej bedzie ona obowiązywać na wieczność na bliżej nieznanych warunkach.

 

Przeczytajcie sobie Aneks jaki podpisujecie/akceptujecie . Wyraźnie opiewa on na Okres Podstawowy. Dopiero w dalszych dokumentach i Regulaminie jest mowa o tym co po tych 2. latach.

 

Edytowane przez Kirk
Popraw pisownię i nie obrażaj dyskutantów.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca grudnia kończą mi się zobowiązania na  telewizję Polsat Box i abonament w  Plus. 

Są jakieś oferty łączone dla przedłużających umowy?

W ramach umowy Disney+/Tidal mile widziane.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lakimanjak masz smartdom to z automatu płacisz całe wielkie 9zł mniej   😉 A jeśli chodzi o Tidal HiFi to od czerwca zeszłego roku rozdawają za darmo na cały rok w dniu urodzin a przynajmniej tak jest w moim przypadku. W czerwcu skończył mi się darmowy Tidal HiFi ale na urodziny z nowu dali mi na rok za free

 Co prawda jakość HiFi nie powala ale na co dzień używam pchełek jabry to lepszej jakości bym raczej nie uświadczył a w słuchawki przewodowe nie mam zamiaru się bawić  ;)

A jeśli chodzi o D+ za free to musisz mieć pakiet L i chyba sportowy pakiet albo HBO tak aby abo było min 100zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, tadzik napisał(a):

Oczywiście nie mam zamiaru z bredzącymi dyskutować. Z koniem nie sposób się kopać.

Tekst w ramce nie na temat i tylko cieszyć się, że nie odesłano mnie do lekarza. Standard w opiniach niektórych osób na tym forum.

Prawda taka, że niewiele osób zawraca sobie głowę przeczytaniem Regulaminu, który jest integralną częścią Umowy.

Jasie używają jakichś kolokwializmów i trzymaja się ich jak pijany płotu.

 

 

Dziękujemy za te mądrości 😂 Następnym razem jak wpadniesz to przynajmniej napisz cos na temat🤣To jedno kolejna sprawa Ty nawet nie wiesz u jakiego operatora masz chyba umowę. CP to juz chyba dawno nie aktualne😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, tadzik napisał(a):

Przeczytajcie sobie Aneks jaki podpisujecie/akceptujecie . Wyraźnie opiewa on na Okres Podstawowy. Dopiero w dalszych dokumentach i Regulaminie jest mowa o tym co po tych 2. latach.

 

Czytamy i może dlatego nie zadajemy takich dziwnych pytań jak Ty. Umowa jest zawierana na okres podstawowy, czyli określony/minimalny, a potem przechodzi na czas nieokreślony co z resztą sam zacytowałeś, więc masz tego świadomość.  

12 godzin temu, tadzik napisał(a):

 

Oto co stanowi Regulamin: Cytat dokładny.

 

Okres obowiązywania i warunki przedłużenia Umowy

1. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony lub oznaczony (Okres Podstawowy), który wskazany został w Umowie. Okres Podstawowy stanowi minimalny okres trwania

zobowiązań Abonenta wynikających z Umowy, wymagany do skorzystania z warunków promocyjnych.

2. Umowa zawarta na Okres Podstawowy, po Okresie Podstawowym ulega przekształceniu w Umowę na czas nieokreślony, o ile Abonent nie złoży oświadczenia woli o rozwiązaniu

Umowy z końcem Okresu Podstawowego, co najmniej na jeden (1) nie dłuższy niż 1 miesiąc Okres Rozliczeniowy przed upływem Okresu Podstawowego.

_ § 6 Warunki rozwiązania Umowy

_ 1. Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za wypowiedzeniem. Okres Wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec

Okresu Rozliczeniowego.

 

Jak widać - wystarczy tylko umiejętność czytania ze zrozumieniem. :)

12 godzin temu, tadzik napisał(a):

 

Przeczytajcie sobie Aneks jaki podpisujecie/akceptujecie . Wyraźnie opiewa on na Okres Podstawowy. Dopiero w dalszych dokumentach i Regulaminie jest mowa o tym co po tych 2. latach.

 

Regulamin i "dalsze dokumenty" są załącznikami do umowy, którą to podpisujesz.  Wiadomo, że w aneksie nie będzie wszystkiego.  Szczegółowe treści są zawsze w regulaminach usług. 

 

12 godzin temu, tadzik napisał(a):

I spraw nadajaca się do UOKiK.

Operator wymusza konieczność formalnego zakończenia Umowy np. 2 letniej   bo inaczej bedzie ona obowiązywać na wieczność na bliżej nieznanych warunkach.

To jak już złożysz te sprawę do UOKiK to koniecznie daj nam znać na forum jaki jest jej wynik. ;)

Chociaż dotychczasowe doświadczenia na forum wskazują, że dużo krzyczeć to tylko na forum. Po groźbach o zgłoszeniu do UOKiK następuje cisza ze strony tychże użytkowników 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba czytać regulaminu co będzie po 24 mieś. Wystarczy wysłać wypowiedzenie i regulamin po 24mieś nas nie dotyczy. Szanujcie swój czas. :D

Temat cały czas się wałkuje tu na forum a ludzie mimo to utrudniają sobie życie. W-Y-P-O-W-I-E-D-Z-E-N-I-E

Edytowane przez Woocash
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa sobie, regulamin sobie....ważne co powie konsultant. Jednakże wielu to nie przeszkadza. Ogromna większość abonentów kontaktuje się z operatorem przez biura/sklepy APS.

Ogromny procent abonentów nigdy nie składał wypowiedzenia, a jednak jakoś przedłużają umowy. Często na dobrych warunkach. Uznaniowość pracowników CP. A nie umowa na równych prawach.

Ileż kłopotów w takich punktach maja ludzie ze złożeniem owej deklaracji bo odsyłani są z pouczeniem "za wcześnie"'

I zasadniczo do paru przedmówców.

Co w końcu podpisaliście z CP?  Jak sami tego nie wiecie to wystawia wam świadectwo strony Umowy.

W konkretnym sporze arbiter ustala podstawy formalne.

1. tryb zawierania umowy.

Prawo zmusiło operatorów do zaniechania umów ponad 2 lata. CP brylował kiedyś w kategorii : 3 lata i 29 m-cy.

 

Czy normalna jest sytuacja, że klient podpisując Umowę ma regulaminowy obowiązek oświadczenie zakończenia umowy.

Czy ktoś logiczny stosuje uznaniowo, ze umawiamy się do czegoś np. do końca roku...ale jak mi nie oświadczysz (już raz umówiliśmy się , że do końca roku) , że chcesz tylko do końca roku to umowa trwa nadal i to ze zmienionymi warunkami. Jednak osoby, które reprezentują firmy w rożnych umowach wiedzą jak kończą się domyślne traktowanie zapisów.

To w końcu na jaki okres umowę się podpisuje?   Umowę mimo zakazu długotrwałych podpisuje się na wieczność. I na promocyjne warunki na okres 2 lat tzw. Okres Podstawowy.

Gdzie w dokumentach dla klienta jest zapis, że pół roku przed końcem  można coś tam.  CP zupełnie nie respektuje Regulaminu.

Uznaniowa zasada: w CP umowa się skraca. W PC+ nie skraca.

 

 

 

 

Edytowane przez Kirk
Popraw pisownię i pisz bardziej merytorycznie, bez obrażania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tadzik napisał(a):

 

Gdzie w dokumentach dla klienta jest zapis, że pół roku przed końcem  można coś tam.  CP zupełnie nie respektuje Regulaminu.

Uznaniowa zasada: w CP umowa się skraca. W PC+ nie skraca.

 

 

 

 

Widzę że dalej cię przerasta zrozumienie z jakim operatorem masz umowę🤣 Mie ma CP tylko PB😂 Akurat ja skracałem umowę juz kilka razy i w PC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , obecnie w pakiecie mam:

Pakiet L
Pakiet HBO HD HBO Max
Pakiet Filmbox Premium
Pakiet Rozrywka HD
Pakiet Polsat Sport Premium
Pakiet Eleven Sports HD
Usługa Multiroom HD (3 dekodery)
Płacę za to 110zł,(6 miesięcy było gratis)
Kontrakt połączony w ramach smartDOM 5(rabat 25zł)

Dekodery mam stare (HD 7000 i 3 HD 5500s)i muszą zostać .
Do końca umowy 5 miesięcy
Wypowiedzenie złożone
Co i za ile można wynegocjować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w połowie grudnia kończy się umowa, złożyłem wypowiedzenie. 
w pakiecie mam

Pakiet L

Pakiet Polsat Sport Premium Pakiet  Pakiet Eleven Sports HD

Ustuga Multiroom HD 

Pakiet Filmbox Premium

 

Propozycja z infolinii to umowa na 2 lata , 6mc za darmo potem 105zl

 

jeszcze nie pytałem ale czy można wymienić dekodery i czy za to się płaci?

obecnie mam hd6000 i hd5500s

mam w domu WiFi jak co 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

4 miesiące do końca umowy, posiadam pakiet L, pakiet sport max i dwa multiroomy. 

Zadzwonili z salonach aby do nich przyszedł bo mają ofertę dla mnie, więc poszedłem do nich. Facet mi proponuje To samo o 10 zł więcej, czyli 110 miesięcznie, oferta taka sama jak dla klienta który wchodzi z ulicy i podpisuje umowę. Pytając czy dostanę darmowe miesiące odpowiadał ze nie. Mówię spoko  nie biorę tego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...