Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zadzwoniłem dziś do CP aby spytać się co by mi zaoferowali jakbym chciał zachować ten sam pakiet co mam obecnie czyli:

Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD

Pakiet dodatkowy: Katalog treści online
70 zł, żadnych ofert typu 3 czy 6 miesięcy gratis itp., praktycznie oferta jak dla nowych abonentów, tyle ze bez darmowych miesięcy, a jak spytałem się jak to będzie wyglądało w smartdom to wiadomo 10 zł taniej. Ogólnie śmiech na sali.
1.Czy jak złoże wypowiedzenie to pewnie dział utrzymania klienta dzwoni z propozycją czy się mylę?
2.Czy po złożeniu wypowiedzenia, można się z niego potem wycofać? bo zastanawiam się czy nie zachować po prostu obecnej umowy na czas nieokreślony.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kiler37 napisał:

Witam, umowa do lutego,wyp złożone ,pierwszy tel z duk  oferta 24/6 /80zł.(śr. 60 zł).czy można ugrać coś więcej? za te pakiety:

Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD

Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD

Pakiet dodatkowy: Katalog treści online

Pakiet dodatkowy: Multiroom HD

To za taki pakiet poniżej

Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD

Pakiet dodatkowy: Katalog treści online
Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO
mogę dostać na 24/6 za 70 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanko, ale to już w imieniu Taty, on ma teraz :

Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD

Pakiet dodatkowy: Katalog treści online

Pakiet dodatkowy: Multiroom HD

W związku z wycofaniem kanału CBS action, złoży wypowiedzenie, czy w takiej sytuacje DUK również oferuje 24/6 15/3 itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po złożeniu wypowiedzenia (CBS) zadzwoniłem i dostałem powyższą ofertę (Familijny + pakiety + multiroom) za 70zł/mc, 24/6, ale tylko jeśli nie wymienię dekoderów. Teraz mam HDxxxx, chcę wymienić na EVOBOXy. Pani w DUK mówi, że w tym wypadku tylko 24/4. Prawda li to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Obecnie posiadam pakiet Premium Max (bez Polsat Sport Premium) z Multiroomem w cenie 105 zł/miesięcznie. Dekoder główny Evobox bez czynszu. Złożyłem wypowiedzenie w związku z usunięciem CBS Action. Mam pytanie: czy jest możliwość zrezygnowania z multiroomu i zostawienia sobie Evoboxa z pakietem rodzinnym za 5zł miesięcznie? Czy wtedy będę musiał dodatkowo płacić za wynajem dekodera? Na jaki okres może być umowa (aneks)?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Nowy 123 napisał:

@wepses Trzeba zaznaczyć, że najpierw będziesz musiał odesłać MR do Warszawy, żeby móc później skorzystać z oferty za 5 zł na jeden dekoder. 

 Dziękuję. A nie można tego dekodera oddać do APSu? Jak wygląda kolejność postępowania? Najpierw dzwonię do DUK po ofertę? Do 14 mam okres rozliczeniowy. Jak to zrobić poprawnie?

1 godzinę temu, Kristiano Rinaldo napisał:

 

Tak możesz zejść na Rodzinny HD za 5 zł ja tak zrobiłem miesiąc temu dekoder zostaje bez czynszu , Multiroom będziesz musiał odesłać do Warszawy. Umowę dostałem 24/3.

Dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, wepses napisał:

 Dziękuję. A nie można tego dekodera oddać do APSu? Jak wygląda kolejność postępowania? Najpierw dzwonię do DUK po ofertę? Do 14 mam okres rozliczeniowy. Jak to zrobić poprawnie?

Dziękuję. 

Nie. Musisz wysłać do Warszawy. Ja najpierw zadzwoniłem sobie do DUK ustaliłem z konsultantem że chce Rodzinny HD powiedział że mam wysłać Multiroom potem sami się odezwą. Trochę to trwało około półtora tygodnia zanim usunęli go z mojego systemu. 

Edytowane przez Kristiano Rinaldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...