Barti Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 No i po krzyku. Właśnie przed chwilą zadzwonił do mnie konsultant z DUK Cyfrowego Polsatu i przedłużyłem umowę. Oto oferta, którą otrzymałem: Pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + paczka kanałów Eleven + Multiroom (1 dekoder) = 69,99 zł miesięcznie. Dodatkowo Katalog VOD na okres 3 miesięcy bezpłatnie, potem za dodatkowe 10 zł (przed upływem 3 miesięcy darmowych mogę go wyłączyć, co już od razu dziś uczyniłem). Umowa na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące gratis. Dotychczasowa umowa oczywiście wypowiedziana. Nowa umowa, przedłużona dzisiaj, wchodzi w życie z początkiem kolejnego mojego okresu rozliczeniowego, czyli w moim przypadku 3 października br. Dotychczasowa moja umowa skróciła się więc o całe 5 miesięcy. Wyłączyłem też obecnie posiadaną dodatkowo usługę "On the go" (Cyfrowy Polsat GO), gdyż przy 12-miesięcznej umowie nie mogłem jej dostać gratis (poprzednio miałem ją za "piątaka" miesięcznie). A że nie jestem z tej usługi zbytnio zadowolony to zdecydowałem się z niej zrezygnować. Dotychczas posiadany Katalog VOD na cały okres umowy zamieniłem na pakiet kanałów Eleven. O takiej możliwości powiedział mi o tym sam od siebie konsultant. A że z Katalogu VOD także praktycznie nie korzystam to z niego również zrezygnowałem. A kanały Eleven mogą się przydać. W sam raz na Formułę 1, którą czasami jeszcze pooglądam. Sprzęt, jaki od samego początku posiadam od Cyfrowego Polsatu (moduł CAM CI+ + 1 dekoder HD 3000) i usługa Multiroom pozostają dla mnie bez zmian. Konsultant ten rozmawiał dzisiaj od razu także z moim tatą i mój tato również dostał dokładnie tę samą ofertę, tyle że za 74,99 miesięcznie w okresie płatnym, z racji posiadania dekodera Evobox i dodatkowego "piątaka" miesięcznie za niego w ramach czynszu najmu. Mój tato również przyjął tę ofertę. Tak więc, obaj jesteśmy zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawmen Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Witam. Dzisiaj przedłużyłem umowę na warunkach 12/3 Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven 69,99zł. Dostałem warunki oferty na maila i w tabelce brak jest Eleven. Czy tak to powinno wyglądać? https://zapodaj.net/9f46dcbe06313.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Spójrz na "Okres Promocyjny obejmujący:" i trzeci myślnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximus2 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Dzisiaj też przedłużyłem umowę na 12/3 Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven 69,99zł. plus dodatkowo multiroom za 5zł. Na umowie nie mogę sie doczytać jak to jest z tymi Elevenami. @swojadroga czyli mam rozumieć że Eleven "Obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu Eleven Sports HD do dnia 31.03.2020 z możliwością przedłużenia" jest w tym momencie za darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Ja również otrzymałem już mailem potwierdzenie dzisiejszego przedłużenia umowy i w mojej nowej umowie wygląda to tak: W sekcji "Okres Promocyjny obejmujący:" mam dwa myślniki i u mnie w drugim mowa jest o kanałach Eleven. Z tym, że mowa jest tutaj o Elevenach do dnia 31.03.2020r., a ja tymczasem umowę przedłużyłem dzisiaj na okres 12 miesięcy. I to się zgadza, bo w sekcji "Podstawowy okres umowy" mam podane "12 Okresy Rozliczeniowe/Okresów Rozliczeniowych". Zastanawia mnie właśnie tylko też kwestia tych kanałów Eleven. Nie dość, że data dla nich jest bardziej odległa, niż koniec nowej umowy to jeszcze jest tu mowa o "obniżonej opłacie" za kanały Eleven, ale nie ma tu wskazane, że za 0 zł, jak jest przy pierwszym myślniku. Jak to właściwie z tym jest? Jest wszystko w porządku? Bo konsultant z DUK zapewniał mnie (pytałem go o to dwa razy), że w tej całej kwocie 69,99 zł mam kanały Eleven na cały okres umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Oznacza to, że jeśli swoich umów nie zmienicie, to po przejściu umowy na czas nieokreślony, pakiet Eleven Sports nadal będzie bezpłatny przynajmniej do podanej daty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 OK, rozumiem. Ale czemu przy drugim myślniku, gdzie jest mowa o kanałach Eleven, nie ma też informacji o "obniżonej opłacie" i kwocie 0 zł, jak jest przy pierwszym myślniku? Jest tylko mowa o samej "obniżonej opłacie". @swojadroga, powiedz mi, czy wszystko w tej mojej umowie jest w porządku? Czy kanały Eleven będą tutaj przez cały okres umowy zawarte już w tej łącznej kwocie 69,99 zł? Konsultant zapewniał mnie, że tak, ale ja chcę mieć 100% pewności, że tak jest, bo nie mam zamiaru za to dodatkowo płacić. A reklamować później to też mi się nie uśmiecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 @Barti Mam takie same zapisy odnośnie Eleven w swojej umowie, a zawierałem ją w maju br. Mam pakiet Premium Max, więc ta formuła w umowie jest chyba teraz standardowo dla wszystkich. W poprzedniej umowie Eleven-y były wymienione normalnie w pakietach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reBR Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy i nie znalazłem na nie odpowiedzi. Obecnie posiadam pakiet Premium Max + 1 multiroom z dekoderem Evobox bez czynszu. Jaki mogę mieć najniższy pakiet (czy dotyczą mnie te same ograniczenia, co tych zmieniających dekoder na Evobox)? Czy przy przejściu na niższy pakiet doliczy mi się czynsz, czy nadal będzie on bezpłatny? Zweryfikowałem co tak na prawdę oglądany i pełna oferta jest dla nas zbędna. Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 28 Września 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 @reBR Nawet jeżeli obniżysz pakiet nie będzie naliczane czynsz za Evobox tylko przy pakiecie za 59,99zl lub mniejszych multiroom będzie za 10zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Barti, w dalszym ciągu masz moduł jako główny dekoder? Tak można? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangor Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) WitamW styczniu konczy mi się umowa na TV z CP.Aktualnie placę 75 zł za Familijny max HD + HBO +5zł evo.Dzwonili z propozycją na 15 miesięcy po (uśredniając) 85zł i dodatkowo cinemax, sport hd, film hd i eleven.Mi zależy tak naprawdę na tym co miałem + eleven +sport hd.Czy rezygnując z umowy mogę to otrzymać w atrakcyjnej cenie? Edytowane 28 Września 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Jeśli chcesz mieć to co masz, plus Sport HD i Eleven Sports, to nie masz innego wyboru, tylko opcja Premium Max kosztująca normalnie 99,99zł plus czynsz za Evobox w wysokości 5zł. Jeśli nie złożyłeś jeszcze wypowiedzenia, to rób to już. Jeśli obecna umowa jest na dłużej niż 12 miesięcy, to przedłużyć możesz na 12 miesięcy z trzema pierwszymi gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Oznacza to, że jeśli swoich umów nie zmienicie, to po przejściu umowy na czas nieokreślony, pakiet Eleven Sports nadal będzie bezpłatny przynajmniej do podanej daty. Teoretycznie, bo tak naprawdę kosztuje 10 zł . Niemniej i tak się opłaca, bo jak dobrze liczę, to mając Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD i dwa multiroomy wychodzi 74.99. Z Elevenami 79,99, bo obniża się opłata za MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 No tak. Ale na szczęście się zrozumieliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soszka2000 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Mam Pakiet Familijny (37,90zł od kilku lat, ostatnie przedłużenie umowy 29.12.2014). Obecnie umowa na czas nieokreślony. Dało by się to zmienić na evoboxa i abonament Familijny HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Witam, ostatni aneks 15/3 w konfiguracji Familijny HD za 39,99 + MR za 10 + Evobox za 10 = 59,99. Dziś złożyłem wypowiedzenie na blisko 6 miesięcy przed końcem aneksu. Wystarczy mi Familijny Max HD, ale jeśli w wyższych/droższych ofertach można się pozbyć MR lub czynszu za dekoder, to rozważę droższą ofertę... Jaką ofertę można wynegocjować przy moich warunkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZowieFK Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) No tak. Ale na szczęście się zrozumieliśmy. Premium + HBO GO + 2x MR + wymiana dekodera na Evobox PVR umowa 15/1 Jest możliwość wynegocjowania z DUK darmowy MR lub chociaż aktywacje za 1zł? Edytowane 27 Września 2017 przez ZowieFK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Przy pakiecie Premium nie ma możliwości zejścia z ceną za EVOBOXa do 1 zł, MR za darmo również nie oferują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZowieFK Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) Dzięki za info. No nic. Przynajmniej bez czynszu dekoder EVO. Edytowane 28 Września 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 @Barti Mam takie same zapisy odnośnie Eleven w swojej umowie, a zawierałem ją w maju br. Mam pakiet Premium Max, więc ta formuła w umowie jest chyba teraz standardowo dla wszystkich. W poprzedniej umowie Eleven-y były wymienione normalnie w pakietach. No właśnie, a ja z kolei mam niższy pakiet, tzn. Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + obecnie pakiet Eleven i w dalszym ciągu nie mam 100% pewności, czy wszystko w tej mojej nowej umowie (pokazanej na obrazku w moim poście na poprzedniej stronie tego wątku) jest OK, czy rzeczywiście te kanały Eleven będę miał przez cały okres umowy wraz z pozostałymi obecnymi pakietami łącznie za 69,99 zł w okresie płatnym... Nadal w tej kwestii nie otrzymałem tutaj odpowiedzi. Liczyłem, że @swojadroga konkretnie mi na to odpowie. Barti, w dalszym ciągu masz moduł jako główny dekoder? Tak można? Tak, jako urządzenie główne nadal mam moduł CAM. Gdy miało się już wcześniej moduł CAM jako urządzenie główne w usłudze Multiroom (jeszcze gdy Cyfrowy Polsat oferował taką możliwość) to przedłużając umowę na kolejny okres podstawowy, moduł CAM i usługa Multiroom pozostają bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Ale czego nie rozumiesz? Przeciez jak byk jest napisane, ze masz rabat na Eleven. Zamiast 15 zl placisz 10 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) Tak zrobiłem i za 2 godziny zadzwoniłem na DUK dostałem bez szemrania 12/3 ale jak powiedziałem że chcę to połączyć ze Smart dom-em z telefonem to tylko na 29 miesięcy i opłata 29 zł za wymianę dekodera 7000 na 5500s plus koszty kuriera. Napisałem już skargę do UOKiK o bezprawne powtórne pobranie aktywacji, zobaczymy co mi odpiszą. Dostałem taką odpowiedź, tylko że mi to nie wygląda na odp. z UOKiK: .... Biorąc pod uwagę okoliczności opisane przez Pana w treści zapytania wskazuję, że stosownie do treści art. 353[1] kodeksu cywilnego (tj. Dz.U.2017, poz. 459 z późn. zm.) strony zawierające umowę mogą ułożyć stosunek prawny według swego uznania, byleby jego treść lub cel nie sprzeciwiały się właściwości (naturze) stosunku, ustawie ani zasadom współżycia społecznego. Z zasady swobody umów wynika, że każda ze stron posiada dowolność w formułowaniu treści umowy. Zatem jeżeli przedsiębiorca wskazał np. w Regulaminie czy ogólnych warunkach umowy, że każdy dekoder musi być aktywowany, to niestety brak jest narzędzi prawnych umożliwiających przymuszenie przedsiębiorcy do zmiany warunków obowiązującej umowy w takim kształcie, jaki by Panu odpowiadał. Bez znaczenia tutaj jest fakt, że wyraził Pan zgodę na otrzymanie dekodera o gorszych parametrach. Jednakże w celu dokonania analizy dokumentów, przede wszystkim jaka jest podstawa prawna żądania operatora, proponuję osobisty kontakt z powiatowym lub miejskim rzecznikiem konsumentów albo organizacją konsumencką. Rzecznicy konsumentów działają w powiatach i miastach na prawach powiatu. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DzU 2015, poz. 184 z późn. zm.) to na rzecznikach spoczywa obowiązek zapewnienia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego (np. poprzez odpowiedzi na listy, e-maile, telefony, rozmowy podczas indywidualnych wizyt) i udzielania informacji prawnej w zakresie ochrony prawa konsumentów. Ponadto rzecznicy mają kompetencję do występowania w interesie konsumentów z interwencjami do przedsiębiorców (głównie sprzedawców, usługodawców, dostawców mediów). Bezpłatnych konsultacji i porad prawnych udzielają też organizacje konsumenckie takie jak Federacja Konsumentów. W instytucjach tych konsument może znaleźć pomoc, niemniej jednak nie oznacza to, że organizacja zajmie się każdą sprawą. Dane teleadresowe wskazanych podmiotów można ustalić na stronach: http://mapa.fupp.org.pl/ lub www.uokik.gov.pl. Z poważaniem, Angelika Danielkiewicz. Konsumenckie Centrum E-porad Realizacja zadania publicznego KONSUMENCKIE CENTRUM E-PORAD finansowana jest przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Edytowane 29 Września 2017 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO75 Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Witam. Obecnie do 02.2018 telewizja Premium + multiroom za 84,99 oraz telefon z rabatem za 35,00 do 07-2018. Czy już teraz warto wysyłać rozwiązanie umowy? Jednocześnie, gdy zrezygnuję z telewizji, czy będzie nadal utrzymany rabat SD na telefon? Ewentualnie na co mogę liczyć? Pozdrawiam i proszę o rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiel Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Witam Obecna umowa kończy się za 5 miesięcy. Wypowiedzenie złożone. Obecnie płacę 79,99. Zależy mi na programach HBO i Eleven Sports. O jaką ofertę mam pytać konsultanta z DUK? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.