Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i po krzyku. ;) Właśnie przed chwilą zadzwonił do mnie konsultant z DUK Cyfrowego Polsatu i przedłużyłem umowę. :D

Oto oferta, którą otrzymałem:

 

Pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + paczka kanałów Eleven + Multiroom (1 dekoder) = 69,99 zł miesięcznie.

Dodatkowo Katalog VOD na okres 3 miesięcy bezpłatnie, potem za dodatkowe 10 zł (przed upływem 3 miesięcy darmowych mogę go wyłączyć, co już od razu dziś uczyniłem).

Umowa na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące gratis. Dotychczasowa umowa oczywiście wypowiedziana. Nowa umowa, przedłużona dzisiaj, wchodzi w życie z początkiem kolejnego mojego okresu rozliczeniowego, czyli w moim przypadku 3 października br. Dotychczasowa moja umowa skróciła się więc o całe 5 miesięcy. :D

 

Wyłączyłem też obecnie posiadaną dodatkowo usługę "On the go" (Cyfrowy Polsat GO), gdyż przy 12-miesięcznej umowie nie mogłem jej dostać gratis (poprzednio miałem ją za "piątaka" miesięcznie). A że nie jestem z tej usługi zbytnio zadowolony to zdecydowałem się z niej zrezygnować.

Dotychczas posiadany Katalog VOD na cały okres umowy zamieniłem na pakiet kanałów Eleven. O takiej możliwości powiedział mi o tym sam od siebie konsultant. A że z Katalogu VOD także praktycznie nie korzystam to z niego również zrezygnowałem. A kanały Eleven mogą się przydać. ;) W sam raz na Formułę 1, którą czasami jeszcze pooglądam. ;)

Sprzęt, jaki od samego początku posiadam od Cyfrowego Polsatu (moduł CAM CI+ + 1 dekoder HD 3000) i usługa Multiroom pozostają dla mnie bez zmian.

 

Konsultant ten rozmawiał dzisiaj od razu także z moim tatą i mój tato również dostał dokładnie tę samą ofertę, tyle że za 74,99 miesięcznie w okresie płatnym, z racji posiadania dekodera Evobox i dodatkowego "piątaka" miesięcznie za niego w ramach czynszu najmu. Mój tato również przyjął tę ofertę.

Tak więc, obaj jesteśmy zadowoleni. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też przedłużyłem umowę na 12/3 Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven 69,99zł. plus dodatkowo multiroom za 5zł. 

​Na umowie nie mogę sie doczytać jak to jest z tymi Elevenami. 

@swojadroga czyli mam rozumieć że Eleven "Obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu Eleven Sports HD do dnia 31.03.2020 z możliwością

przedłużenia" jest w tym momencie za darmo? 
 
75da211034d96.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również otrzymałem już mailem potwierdzenie dzisiejszego przedłużenia umowy i w mojej nowej umowie wygląda to tak:

 

 

CP_Umowa.png

 

 

W sekcji "Okres Promocyjny obejmujący:" mam dwa myślniki i u mnie w drugim mowa jest o kanałach Eleven. Z tym, że mowa jest tutaj o Elevenach do dnia 31.03.2020r., a ja tymczasem umowę przedłużyłem dzisiaj na okres 12 miesięcy. I to się zgadza, bo w sekcji "Podstawowy okres umowy" mam podane "12 Okresy Rozliczeniowe/Okresów Rozliczeniowych".

Zastanawia mnie właśnie tylko też kwestia tych kanałów Eleven. Nie dość, że data dla nich jest bardziej odległa, niż koniec nowej umowy to jeszcze jest tu mowa o "obniżonej opłacie" za kanały Eleven, ale nie ma tu wskazane, że za 0 zł, jak jest przy pierwszym myślniku. :roll:

 

Jak to właściwie z tym jest? Jest wszystko w porządku? Bo konsultant z DUK zapewniał mnie (pytałem go o to dwa razy), że w tej całej kwocie 69,99 zł mam kanały Eleven na cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, rozumiem. Ale czemu przy drugim myślniku, gdzie jest mowa o kanałach Eleven, nie ma też informacji o "obniżonej opłacie" i kwocie 0 zł, jak jest przy pierwszym myślniku? Jest tylko mowa o samej "obniżonej opłacie". :roll:

 

@swojadroga, powiedz mi, czy wszystko w tej mojej umowie jest w porządku? Czy kanały Eleven będą tutaj przez cały okres umowy zawarte już w tej łącznej kwocie 69,99 zł? Konsultant zapewniał mnie, że tak, ale ja chcę mieć 100% pewności, że tak jest, bo nie mam zamiaru za to dodatkowo płacić. A reklamować później to też mi się nie uśmiecha. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy i nie znalazłem na nie odpowiedzi. Obecnie posiadam pakiet Premium Max + 1 multiroom z dekoderem Evobox bez czynszu. Jaki mogę mieć najniższy pakiet (czy dotyczą mnie te same ograniczenia, co tych zmieniających dekoder na Evobox)? Czy przy przejściu na niższy pakiet doliczy mi się czynsz, czy nadal będzie on bezpłatny? Zweryfikowałem co tak na prawdę oglądany i pełna oferta jest dla nas zbędna. Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
W styczniu konczy mi się umowa na TV z CP.
Aktualnie placę 75 zł za Familijny max HD + HBO +5zł evo.
Dzwonili z propozycją na 15 miesięcy po (uśredniając) 85zł i dodatkowo cinemax, sport hd, film hd i eleven.
Mi zależy tak naprawdę na tym co miałem + eleven +sport hd.
Czy rezygnując z umowy mogę to otrzymać w atrakcyjnej cenie?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz mieć to co masz, plus Sport HD i Eleven Sports, to nie masz innego wyboru, tylko opcja Premium Max kosztująca normalnie 99,99zł plus czynsz za Evobox w wysokości 5zł. Jeśli nie złożyłeś jeszcze wypowiedzenia, to rób to już. Jeśli obecna umowa jest na dłużej niż 12 miesięcy, to przedłużyć możesz na 12 miesięcy z trzema pierwszymi gratis. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznacza to, że jeśli swoich umów nie zmienicie, to po przejściu umowy na czas nieokreślony, pakiet Eleven Sports nadal będzie bezpłatny przynajmniej do podanej daty.

 

Teoretycznie, bo tak naprawdę kosztuje 10 zł :). Niemniej i tak się opłaca, bo jak dobrze liczę, to mając Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD i dwa multiroomy wychodzi 74.99. Z Elevenami 79,99, bo obniża się opłata za MR. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ostatni aneks 15/3 w konfiguracji Familijny HD za 39,99 + MR za 10 + Evobox za 10 = 59,99.

Dziś złożyłem wypowiedzenie na blisko 6 miesięcy przed końcem aneksu.

Wystarczy mi Familijny Max HD, ale jeśli w wyższych/droższych ofertach  można się pozbyć MR lub czynszu za dekoder, to rozważę droższą ofertę...

Jaką ofertę można wynegocjować przy moich warunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti Mam takie same zapisy odnośnie Eleven w swojej umowie, a zawierałem ją w maju br. Mam pakiet Premium Max, więc ta formuła w umowie jest chyba teraz standardowo dla wszystkich. W poprzedniej umowie Eleven-y były wymienione normalnie w pakietach.

 

No właśnie, a ja z kolei mam niższy pakiet, tzn. Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + obecnie pakiet Eleven i w dalszym ciągu nie mam 100% pewności, czy wszystko w tej mojej nowej umowie (pokazanej na obrazku w moim poście na poprzedniej stronie tego wątku) jest OK, czy rzeczywiście te kanały Eleven będę miał przez cały okres umowy wraz z pozostałymi obecnymi pakietami łącznie za 69,99 zł w okresie płatnym... :roll:

Nadal w tej kwestii nie otrzymałem tutaj odpowiedzi. :roll: Liczyłem, że @swojadroga konkretnie mi na to odpowie. :?

 

 

Barti, w dalszym ciągu masz moduł jako główny dekoder? Tak można?

 

Tak, jako urządzenie główne nadal mam moduł CAM. Gdy miało się już wcześniej moduł CAM jako urządzenie główne w usłudze Multiroom (jeszcze gdy Cyfrowy Polsat oferował taką możliwość) to przedłużając umowę na kolejny okres podstawowy, moduł CAM i usługa Multiroom pozostają bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobiłem i za 2 godziny zadzwoniłem na DUK dostałem bez szemrania 12/3 ale jak powiedziałem że chcę to połączyć ze Smart dom-em z telefonem  to tylko na 29 miesięcy i opłata 29 zł za wymianę dekodera 7000 na 5500s plus koszty kuriera. Napisałem już skargę do UOKiK o bezprawne powtórne pobranie aktywacji, zobaczymy co mi odpiszą.

Dostałem taką odpowiedź, tylko że mi to nie wygląda na odp. z UOKiK:

....

Biorąc pod uwagę okoliczności opisane przez Pana w treści zapytania wskazuję, że stosownie do treści art. 353[1] kodeksu cywilnego (tj. Dz.U.2017, poz. 459 z późn. zm.) strony zawierające umowę mogą ułożyć stosunek prawny według swego uznania, byleby jego treść lub cel nie sprzeciwiały się właściwości (naturze) stosunku, ustawie ani zasadom współżycia społecznego. Z zasady swobody umów wynika, że każda ze stron posiada dowolność w formułowaniu treści umowy.

Zatem jeżeli przedsiębiorca wskazał np. w Regulaminie czy ogólnych warunkach umowy, że każdy dekoder musi być aktywowany, to niestety brak jest narzędzi prawnych umożliwiających przymuszenie przedsiębiorcy do zmiany warunków obowiązującej umowy w takim kształcie, jaki by Panu odpowiadał. Bez znaczenia tutaj jest fakt, że wyraził Pan zgodę na otrzymanie dekodera o gorszych parametrach.

                Jednakże w celu dokonania analizy dokumentów, przede wszystkim jaka jest podstawa prawna żądania operatora, proponuję osobisty kontakt z powiatowym lub miejskim rzecznikiem konsumentów albo organizacją konsumencką.

 

 

Rzecznicy konsumentów działają w powiatach i miastach na prawach powiatu. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DzU 2015, poz. 184 z późn. zm.) to na rzecznikach spoczywa obowiązek zapewnienia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego (np. poprzez odpowiedzi na listy, e-maile, telefony, rozmowy podczas indywidualnych wizyt) i udzielania informacji prawnej w zakresie ochrony prawa konsumentów. Ponadto rzecznicy mają kompetencję do występowania w interesie konsumentów z interwencjami do przedsiębiorców (głównie sprzedawców, usługodawców, dostawców mediów).

Bezpłatnych konsultacji i porad prawnych udzielają też organizacje konsumenckie takie jak Federacja Konsumentów. W instytucjach tych konsument może znaleźć pomoc, niemniej jednak nie oznacza to, że organizacja zajmie się każdą sprawą.

Dane teleadresowe wskazanych podmiotów można ustalić na stronach: http://mapa.fupp.org.pl/ lub www.uokik.gov.pl.

Z poważaniem,

Angelika Danielkiewicz.

Konsumenckie Centrum E-porad

 

Realizacja zadania publicznego KONSUMENCKIE CENTRUM E-PORAD finansowana jest przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Obecnie do 02.2018 telewizja Premium + multiroom za 84,99 oraz telefon z rabatem za 35,00 do 07-2018. Czy już teraz warto wysyłać rozwiązanie umowy? Jednocześnie, gdy zrezygnuję z telewizji, czy będzie nadal utrzymany rabat SD na telefon? Ewentualnie na co mogę liczyć? Pozdrawiam i proszę o rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...