pawel1003 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 ten full to miał być superpremium+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mam umowę do końca października. Wypowiedzenie zarejestrowane. Też nikt nie dzwoni więc postanowiłem sam się wywiedzieć co tam dla mnie mają. Tak więc teraz mam Platinium za 99,00 zł. Proponują full pakiet za tę samą cenę lub to co mam za 89,90. Full pakiet mnie nie interesuje a zejście o 10 zł taniej tez nie bardzo bo uważam, że przepłacam teraz za platynę. Czekam więc dalej. Może być łamaniec. Dlatego, że przepłacałeś za Platynę, to teraz chcą ci to zrekompensować pakietem full. I nie ma co marudzić. Chyba, że chcesz taniej za mniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Za szybko się cieszyłem - brak HBO w pakiecie. Poleciała reklamacja, jak co roku zresztą. Co mogę wyciągnąć dodatkowo od nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Ja dostałem po reklamacji HBO zamiast 6 mcy na cały okres (24)+ sundance. Można oczekiwać pewnie filmbox + HistoryHD + sundance na cały okres. Ale cena jest wyśrubowana więc mogą dawać na 6, 9 mcy. +Ew. Hustler na niepełny okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian123 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 w mam umowe do końca sierpnia tylko nie moge negocjować bo nikt nie dzwoni wypowiedzenie poszło Też mam do końca sierpnia, wypowiedzenie zarejestrowane. Spokojnie czekam na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 z tego co słyszałem jak składasz wypowiedzenie w punkcie nc+ to dosłownie po minucie jest zarejestrowane w systemie, natomiast jak wysyłasz listownie to trwa mniej-więcej 2 tygodnie zanim je w system wprowadzą. Nieprawda. Jeżeli składasz wypowiedzenie w Centrum nc+, to twoje wypowiedzenie dopiero po 2-3 dniach jest widoczne w systemie. Wiem, bo sam tego doświadczyłem. Trzeba jednak dodać, że złożenie wypowiedzenia pomogło mi. Przedłużyłem umowę na 24 miesiące na pakiet Superpremium+, gdzie za 99,90 zł otrzymałem: Comfort+, Multi+, Extra+, 6xCanal+, HBO, Cinemax, FilmBox, History HD i na 9 miesięcy gratis Seriale+. Wziąłbym taki pakiet w tej cenie tylko i wyłącznie z MR. Dzisiaj złożyłem wypowiedzenie, i serio średnio mi zależy na tym całym nc+. Mam małe dziecko i niewiele czasu na tv. Jak mi nie zjadą z platyny za 99zł na jakieś sensowne pieniądze to poczekam aż umowa się skończy i wezmę drugą na żonę z jakimś małym pakietem. @paweł1003 Sam widzisz - umowy zawarte przed przeprosinami prezesa to jedna wielka pułapka. Nie masz żadnych szans by zjechać poniżej 89zł, podczas gdy Ci co rok temu byli bardziej cwani /lub mieli możliwość czekania do ostatniego dnia wypowiedzenia/ i wtedy przechodzili do nc+ za 50-60zł i dziś przedłużają za podobne pieniądze, a Ty nadal będziesz bulił w granicach 100zł. Prawdę mówiąc jako jedyne wyjście z pułapki platyny za 99zł widzę realną rezygnację z umowy i podpisanie nowej - przecież nowy abonent z pakietem sport&film płaci 79zł a wifi boxa dostaje bez miesięcznych opłat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Przedłużyłem umowę: COMFORT+ EXTRA SPORT & FILM+ oraz Multiroom Standard i Mediabox z mydelniczką 84,90 / 12 miesięcy, 94,90 / 12 miesięcy. Wsadzili mi na siłę HBO 0 zł/ 9 miesięcy, chociaż przy przedłużeniu umowy nie chciałem HBO i tej opcji dodatkowej miało nie być ! Jak to teraz najkorzystniej rozwiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Najkorzystniej to oglądać HBO przez 9 mies. za 0zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Hmm... nie mam zamiaru płacić im później 25 zł miesięcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Przecież po 9 mies. możesz z HBO zrezygnować , najlepiej skontaktuj się jak z tym HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek2608 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 wydzwaniają do mnie z nc+, mam universe+, 6 x C+, multi, pace 500gb, c+ vod, miałem hbo pół roku, płacę 59,90. dają to samo za 49,90 na 12 i 79,90 kolejne 12, czyli 64,90 średnio (i chciał lecieć do kierownika negocjować) + HBO na 9 miesięcy + wymiana drugiego dekodera na HD za free, ale podziękowałem. co idzie ugrać na maxa? 5 x 0 i 10 x 79,90 + HBO na cały okres umowy? co to są te MULTI +, EXTRA +, cameleony? nie w temacie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy120 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam Piszę w takiej sprawie otóż wraz z końcem lipca skończyła mi się umowa, pod koniec maja wysłałem wypowiedzenie. Telefon odezwał się raz, za każdym razem grzecznie odówiłem czekając na lepszą ofertę do końca lipca nikt już się nie odezwał. Co mam teraz zrobić kanały mi nie działają do ica nie umiem się zalogować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty90 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zadzwonić do nich... Trochę przekombinowałeś chyba z wypowiedzeniem co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zadzwon na numer krakowski i spytaj gdzie masz sprzęt zdać. Może coś zaproponują. Bądź twardy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 wydzwaniają do mnie z nc+, mam universe+, 6 x C+, multi, pace 500gb, c+ vod, miałem hbo pół roku, płacę 59,90. dają to samo za 49,90 na 12 i 79,90 kolejne 12, czyli 64,90 średnio (i chciał lecieć do kierownika negocjować) + HBO na 9 miesięcy + wymiana drugiego dekodera na HD za free, ale podziękowałem. co idzie ugrać na maxa? 5 x 0 i 10 x 79,90 + HBO na cały okres umowy? co to są te MULTI +, EXTRA +, cameleony? nie w temacie jestem. Taki łamaniec to max, z hbo na całą umowę może być problem co nie znaczy że niemożliwe, to już zależy od twoich negocjacji i osoby po drugiej stronie słuchawki Multi+ to kanały tematyczne takie jak planete, minimini, ale kino, kuchnia, domo, teletoon, nsport Extra+ (opcja extra) 45 kanałów w tym 13 w HD, wykaz kanałów na stronie nc+ Cameleony to karty cyfry+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea_i_nicole Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam czy ktoś przedłużał juz All i jakie ceny zaproponowano, mi zaproponowano średni abonamemnt na 15 m-cy umowa z wimpem i MR prenium za 202 PLN, teraz z ta opcja place 198,98 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris75 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A co sądzicie o umowie zawartej w puncie usługowym (sprzedaż NC+), może można liczyć na jeszcze lepszą ofertę niż od konsultanta, a poza tym jednak umowa jest pisemna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 W punkcie nie bedzie takich ofert jak z DUKU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dokładnie w punkcie np nie zrabatują multiroomu bo nie mogą no i pozostała część oferty też będzie gorsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 witam, czy jest ktoś, kto jest abonetem NC+. Wcześniej nie miał MR a przy przedłużaniu umowy brał MR. Ile liczą sobie za całość aktualnie? jest szansa zmieścić się ze średnią 10-15zł/mies.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris75 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dokładnie w punkcie np nie zrabatują multiroomu bo nie mogą no i pozostała część oferty też będzie gorsza. ok, a co dokładnie oznacza ten skrót DUK? To jest jakaś główna centrala obsługująca abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dział Utrzymania Klienta Numer krakowski, poszukaj w temacie,często się przewija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar.kos Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A co sądzicie o umowie zawartej w puncie usługowym (sprzedaż NC+), może można liczyć na jeszcze lepszą ofertę niż od konsultanta, a poza tym jednak umowa jest pisemna. kris75,na pewno nie dostaniesz korzystniejszej oferty u dystrybutora stacjonarnego.DUK zawsze proponuje lepszą ofertę(oczywiście nieodzowne są konkretne negocjacje).Jeśli boisz się,że konsultant wprowadzi Ciebie w błąd,możesz poprosić o wysłanie propozycji na maila(MUSI się zgodzić).Do tego zawsze zostaje reklamacja. Powodzenia w negocjacjach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Hmm... nie mam zamiaru płacić im później 25 zł miesięcznie Jeśli masz pewność, że przy ustalaniu nowej umowy nie padło słowo HBO na 6 m-cy gratis, to potraktuj to jak prezent od NC+. Kiedy minie 6 mcy i zaczną naliczać opłaty, płać tylko za to co zamówiłeś. Kiedy będą monitować, odpowiedź jest prosta - nie zamawialem, więc nie mam zamiaru ani za to płacić ani z tego rezygnować. Nie sposób zrezygnować z czegoś, czego się nie kupiło. Włączyli przez pomyłkę, to niech się sami martwią. Umowę z prawnego punktu widzenia stanowi tylko i wyłącznie zapis rozmowy, podczas której została zawarta. Umowa pisemna, wysłana do Ciebie, na dobrą sprawę, nic nie znaczy, bo jej nie podpisujesz. Jest warta mniej niż papier, na którym ją wydrukowano. Jeśli zapis rozmowy zgubią, to nie wiąże was żadna umowa. Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arecky Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Cześć . Z końcem sierpnia kończy mi się umowa z NC+ . Wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane . Dostałem propozycję przedłużenia umowy . Obecnie płacę 119 zł za :Platinum (Comfort+ Multi+Extra+6 x C+) , HBO ,Filmboxy , Cinemax oraz kolekcje VOD Seriale +, Canal+ Vod ,Prapremiery TVP . Po negocjacjach proponowano mi to samo za 99 zł .Gdy powiedziałem , że nie interesuje mnie taka cena zaproponowano mi Comfort+ Multi+Extra+6 x C+ za 89 zł. Czy to są dobre propozycje ? Czy da się coś ugrać z ceną ? Poradźcie co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.