specnaz3miasto Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 nie wydrukujue bo oni drukuja tylko formularze dla starych abonentow n-ki, wiem bo sam nim jestem. Abonenci cyfry sa w innej bazie danych i dla nich nie mozna wydrukowac takiego podania, a takie podanie ptorzebuje dla osoby z mojej rodziny, ktora jest w cyfrze+ od 2007 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ja nie byłem nigdy w n-ce i dostałem gotowy formularz do wniosku, w którym napisałem, że składam wypowiedzenie. Taki sam formularz dostałem jak chciałem wyłączyć HBO w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specnaz3miasto Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 acha, no coz zobaczymy co powiedza w punkcie, wpisalem adres do korespondencji i powinno byc ok. Pozwole sobie jeszcze ponowic jedno moje pytanie, a mianowicie za ile mozna wyrwac comfort+ multi+ extra+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 @specnaz3miasto kiedyś było tylko dla starych klientów n/nc+ teraz nie ważne czy ktoś jest jeszcze na umowe n, c+ czy też już nc+. Pracownik APS znajduje cie w systemie, drukuje odpowiedni formularz w 2 egzemplarzach, stawia na nich pieczątke punktu oraz swój podpis ty i daje tobie do podpisania, 1 kopia jest dla ciebie jako potwierdzenie, 2ga jest wysyłana przez APS do nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specnaz3miasto Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 @extor To troche dziwne bo dzisiaj dzwoniac do APS w warszawie, dokladnie APS w centrum handlowym king cross na pradze, zostalem poifnormowany ze jezeli jestem z n to oni wystawiaja zaswiadczenie, jezeli z cyfry+ to nalezy przyjsc ze swoim wypowiedzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Może mają swoje wewnętrzne ustalenia, ale wg. procedur nc+ wprowadzamy odpowiednie dane do formularza wpisując dane abonenta oraz numer abonenta oraz umowy/kontraktu i na tej podstawie jest przesyłana informacja o złożeniu wypowiedzenia przez abonenta do odpowiedniego systemu (bazy abonetów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specnaz3miasto Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 a odnosnie numeru umowy, jest mozliwosc by umowa podpsiana w 2007 roku z cyfra+ nie posiadala swojego numeru i byl tylko numer abonenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 W C+ zawsze było coś takiego jak numer aboneta np. 1234567 a numer umowy/kontraktu dla takiego abonenta to 1234567-01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizar2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich. Forum obserwuję od kilkunastu miesięcy, a ten wątek śledzę od kilku. Przeczytałem kilkanaście stron wstecz i chciałem przedstawić swoją sytuację. W zeszłym roku, gdy migrowałem z C+(miałem wszystkie podst. kanały +C+ i Hustler, 2xCameleon Pace i Sagemcom za 129zł.) po wysłaniu wypowiedzenia otrzymałem ofertę na którą przystałem (w obecnym nazewnictwie Komfort+ Multi+Extra+Redlight 2xCamel i wymiana Sagemcoma na drugiego Paca za 84zł. na 12m-cy) C+ nie chcieli mi dać w rozsądnej cenie. W tym roku (umowa do końca lipca) zaczęli dzwonić w maju. Propozycje z kosmosu, więc ich zbywałem. Maksimum nastąpiło ostatniego dnia maja 18 prób połączenia(nie odbierałem). W czerwcu tylko dwa telefony i chyba najlepsza oferta czyli to co mam + 6xC+ na 24 m-ce za 74,90. Za Waszymi radami w połowie czerwca wysłałem wypowiedzenie licząc na coś więcej. Od tej pory żadnych telefonów z ich strony. Pod koniec czerwca zadzwoniłem z pytaniem czy wypowiedzenie dotarło. Okazało się, że tak i znów żadnej próby zatrzymania mnie, żadnej propozycji. Myślę, że pod koniec lipca będą próbować. I znów kicha, ZERO telefonów. 1 sierpnia dzwonię i naiwnie pytam do kiedy mam czas na zwrot sprzętu z nadzieją na jakąś ofertę. Konsul mówi, że "14 dni i w czym może mi jeszcze pomóc?". Ja na to, że dość łatwo rezygnują z długoletniego klienta(ponad 10 lat) On łaskawie mnie połączył z DUK. Tam łaskawca spytał co mnie interesuje i za ile? Ja, że to samo +6C+ i ew. zamiana Redlight na NOC w podobnej cenie. Poszedł się skonsultować i po 2 min. taka oferta: To co mam+ 3C+ do wyboru film lub sport, o wymianie na NOC nie ma mowy za 84,90 na 15m-cy. Odmówiłem. Innej oferty NIET. Czy nie zależy im na klientach z Camelami? Tak zostałem bez TV. Co mi radzicie, bo nie chce mi się przechodzić do pol[beep]u. Sorry, że trochę przydługo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbielaws Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Witam Jestem tutaj nowy na forum. Chciałem się przy okazji ze wszystkimi przywitać. Przebiłem się przez kilkadziesiąt postów z tego wątku i kilkadziesiąt z wątku migracja do nc+. Sam nie wiem jak u mnie wygląda sytuacja - w 2012 roku podpisałem umowę z cyfrą plus. W zeszłym roku w lipcu złożyłem wypowiedzenie (aby mieć lepszą pozycję wyjściową do negocjacji z konsultantem) i przedłużyłem umowę (nie wiem czy przeszedłem do ncplus - tak mi się wydaje, czy dalej jestem w c+). Jak w zeszłym roku pytałem o nc+ go, to konsultant powiedział mi, że nie może mi zaproponować żadnej promocji bo jestem z cyfry. W każdym razie teraz mam pakiet Universe+ oraz opcje dodatkowe canal+ platinum OP i najem ultrabox+ (to widze w ICA) - płacę za to 59zł. Umowę mam do końca sierpnia - złożyłem już wypowiedzenie w punkcie (gościu mówił mi, że musi wystawić odpowiedni druk - inny dla cyfry+ inny dla nc+(n - nie wiem dokładnie). Dzwonili do mnie z DUK z Krakowa - wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Moje pytania są następujące 1. Czy jestem w końcu w nc+ czy w cyfra+ (na dekoderze naklejka nc+)? Jeśli tak to co mi się opłaca - zostać czy migracja? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi 2. Czy mój dekoder - mam Pace HD z nagrywarką obsługuje pełne netVOD - wszystkie opcje z podłączeniem do netu? 3. Widziałem że można dostać opcję comfort+ extra+ multi+ 6xC+ c+vod, multiroom za 53,27 mi proponowali ok 59 (łamaniec 4*0 + 11*79,9) - czy to może wynikać z tego, że jestem w cyfrze dalej, czy po prostu ich cisnąć? 4. Nie potrzebuje multirooma - co w zamian mogę ugrać? 5. Czy różni się dostęp do HBO OD przez netvod od tego z nc+go? 6. Czy gościu, który to opisał - HBO na 15 miesięcy 0 zł wraz z HBO OD na 15 miesięcy 0 zł.- Filmbox na 6 miesięcy 0 zł, - Canal +VOD 15 miesięcy 0 zł, - Konto podstawowe NETvod+ 0 zł - NC+GO 15 miesięcy 0 zł, w tym: .nc+GO Sport – 0 zł .nc+GO Da Vinci Learning - 0 zł .nc+GO Dzieci - 0 zł .nc+GO Kino Świat - 0 zł .nc+GO Multi+ - 0 zł .nc+GO PictureBox - 0 zł .nc+GO nSport - 0 zł - NC+GO Internet – 0 zł - aktywacja NC+GO Internet – 0 zł. miał na myśli te wszystkie opcje nc+go jako netvod czy faktycznie nc+go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Mizar2014 12 294 78 79 to duk kraków ja dostałem Comfort multi extra 6c+ hbo multiroom na 15 i filmboxy na 5 miesięcy w łamańcu za 53,26. Tobie się nie uda za tyle bo 2 paców nie rabatuja więc 2 dychy miesięcznie dodatkowo. Ibielaws poczekaj jeszcze trochę, najlepsze oferty na sam koniec umowy, ja swoją wycisnąłem ostatniego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkom1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Nieprawda, ja mam 2 pace za zero zł. Sprawdziłem w w szczegółach rozliczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 A kiedy przedłużałeś? Do niedawna było można, ostatnio nikomu kto na forum pisał już się nie udawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ashen Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 ja dostalem ofertę bez wysylania wypowiedzenia: -multiroom 2x cameleon - pvr philips - comfort + extra - 6x c+ - hbo na 9m/free - filmbox/9m free za 69/m w umowie na 2 lata warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 No na to pytanie sam musisz sobie odpowiedzieć, ale radziłbym jednak wypowiedzieć i o nieco lepszą ofertę powalczyć. Choć stała cena podwyższa wartość oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizar2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Poczekam jeszcze dziś. Może ktoś zadzwoni. Trochę dziwi mnie fakt, że nie zależy im na moich 1000zł rocznie,które chcę im dać. Jak nie to jutro zadzwonię sam, tylko, czy ta oferta będzie jeszcze aktualna? Zostałem bez TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulgulq Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Komfort+ Multi+ 19.90 zł/15 m-c bez wypowiedzenia i super marudzenia, jeden telefon do mnie, powiedziałem że chcę mieć to co mam i poszło konsultant powiedział ze dostaje maksymalny rabat na pakiet jaki jest możliwy (50%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekkk61 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Właśnie mógłby się ktoś z ostatnio przedłużających byłych cyfrowiczów wypowiedzieć jak z tymi rabatami na dwa dekodery pece pvr? ja obecnie posiadam jeden drugi to stary strong sd. Obecnie jestem na wypowiedzeniu do końca września drugi dekoder pece chce dobrać we wrześniu żeby nie płacić najmu i wtedy negocjować, ale jeżeli nie dostane dwóch dekoderów za darmo tylko za 20zł to chyba się nie dogadam z nimi.Kiedyś nie było z tym problemu raczej z tego co czytam forum a teraz takie problemy robią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Umowa do końca sierpnia. Wypowiedzenie wysłane. Do tej pory płaciłem za Universe+, 6xC+, Multiroom 64zł. Dziś zaakceptowali warunki jakie stawiałem: - Comfort + - Multi + - Extra + - 6xCanal+ - Multiroom (2x Cameleon) - moduł Cam - HBO na cały okres Umowa na 15 miesięcy. Średnia cena 64,96zł (4*10 + 11*84,9). Dla mnie liczy się cena średnia i jest ona OK - będę płacił średnią co miesiąc. Nie boję się negocjacji za 15m, poprzednio zszedłem ze 128zł miesięcznie na 64zł. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metrix Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 moduł Cam masz do tv zamiast dekodera? Czy to jeszcze po spadku z n-ki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skarżyski Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mam umowę do końca października. Wysłałem wypowiedzenie i już dzwonią. I teraz pytanie mam. Co jest w sytuacji gdy przedłużę teraz umowę. Czas jej się sumuje (nowa umowa + czas który pozostał do zakończenia starej) czy może liczona jest ona od czasu podpisania nowej umowy i stara umowa już się nie liczy. Powiedzmy mamy aktualnie 100 zł miesięcznie abonament, to jak podpiszę łamańca ze średnią 53 pln to czy od razu płacę te 53 złote aż do końca trwania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corsair28 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 wszystko fajnie, też mam umowe do końca sierpnia tylko nie moge negocjować bo nikt nie dzwoni wypowiedzenie poszło jeszcze w maju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1003 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mam umowę do końca października. Wypowiedzenie zarejestrowane. Też nikt nie dzwoni więc postanowiłem sam się wywiedzieć co tam dla mnie mają. Tak więc teraz mam Platinium za 99,00 zł. Proponują full pakiet za tę samą cenę lub to co mam za 89,90. Full pakiet mnie nie interesuje a zejście o 10 zł taniej tez nie bardzo bo uważam, że przepłacam teraz za platynę. Czekam więc dalej. Może być łamaniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Umowa do końca sierpnia. Wypowiedzenie wysłane. Do tej pory płaciłem za Universe+, 6xC+, Multiroom 64zł. Dziś zaakceptowali warunki jakie stawiałem:- Comfort + - Multi + - Extra + - 6xCanal+ - Multiroom (2x Cameleon) - moduł Cam - HBO na cały okres Umowa na 15 miesięcy. Średnia cena 64,96zł (4*10 + 11*84,9). Dla mnie liczy się cena średnia i jest ona OK - będę płacił średnią co miesiąc. Nie boję się negocjacji za 15m, poprzednio zszedłem ze 128zł miesięcznie na 64zł. pozdrawiam moduł Cam masz do tv zamiast dekodera? Czy to jeszcze po spadku z n-ki? Tak, zamiast dekodera. Moduł mam jeszcze z Cyfry+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 @pawel1003. 99 za full to dobra oferta..... Trzeba też uważać co zawiera ten ''full'' . Nie jeden łyknąłby taką ofertę,jeśli prawdziwa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.