Nata Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Cześć, bardzo proszę o sugestie - pod koniec maja kończy mi się umowa (Pakiet Superpremium+HBO+History =107.98zł Karta 2xCayman, multiroom 0, najem Wifi Premium Box 0zł oraz Wifi Box 0zł). Otrzymałam propozycję Pakiet Superpremium 107.98zł + Pakiet Extra 35zł (wymiana Box na Box premium 0zł). Chciałam obniżyć pakiety na niższe żeby obniżyć łączną cenę za dwa , ale podobno to niemożliwe, straszą odłączeniem drugiego dekodera. Niezależnie od NC+ płacę za Netflixa 40zł. Marzyło mi się dołożenie Netflixa do oferty i nieprzekroczenie 110 zł za całość. Czy jest to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 @Nata dalej możesz mieć multiroom w sieci. Pakiet extra za 45 + Netflix i spokojnie zmieścisz się w 100 (bez hbo ale z c+) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Mój WiFiBox+ nie zawiesza się i nie przełącza sam kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nata Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 56 minut temu, PawelTSW napisał: @Nata dalej możesz mieć multiroom w sieci. Pakiet extra za 45 + Netflix i spokojnie zmieścisz się w 100 (bez hbo ale z c+) PawelTSW Dzięki, wybacz ale nie rozumiem. Konsultant powiedział, że do Superpremium muszę dołożyć drugi niezależny pakiet Extra lub połączyć dekodery (kablem lub internetowo) i zostać przy jednym pakiecie. Łączenie nie jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 54 minuty temu, Nata napisał: kablem lub internetowo Kablem lub wifi. Chyba że chcesz przekładać karty między dekoderami. Nie musisz mieć dwóch umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nata Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Nie ma możliwości łączenia dekoderów. Niestety musze mieć dwie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 (edytowane) Godzinę temu, Nata napisał: Nie ma możliwości łączenia dekoderów. Nie musisz łączyć dekoderów. Wydarzy przełożyć kartę z dekodera głównego do dekodera dodatkowego raz na jakiś czas Edytowane 9 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 I będzie latał z kartą do kumpla lub rodziny na drugim końcu miasta lub jeździł do innego miasta? Może dlatego 2 umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiro Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Mam nowy comfort za 24,99 z c+. Chciałbym żeby za utratę PL z c+ dostać w tej cenie Optimum. Jakie są na to szanse? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonblausport Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Witam Czy taka oferta jest do przyjecia Pakiet Extra+, CANAL+, HBO, Adventure TV HD, CANAL+4K ULTRA HD, Eleven Sports, FOX Play, Fightbox HD, H2, HBO Max, HISTORY HD, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, Sportklub razem 108zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 @spiro większość osób tutaj piszących ma pakiet optimum+ za 24.99 więc myślę że to jak najbardziej realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiro Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 (edytowane) Do końca umowy mam 5 miesięcy, nie wysyłałem wypowiedzenia. Na razie przełożyłem kontakt, ale zastanawiam się żeby samemu do nich zadzwonić i poprosić o optimum zamiast comfortu... ps. czy mógłbym prosić o jakąś ulotkę w pdfie z kanałami i pakietami, bo strona c+ jest dość pokrętna w tym temacie edit znalazłem Edytowane 10 Marca 2022 przez spiro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 @spiro zajrzyj tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Ja przy przedluzeniu walczylem o Optimum za max 29.99. Nie chcieli dac nawet Comfortu za tyle... Zaproponowali Relax za 14.99 wiec sie zdecydowalem. Potem wzialem dopelnienie za 10zl do Comfort a nastepnie udalo mi sie otrzymac czysty Comfort i dodatkowo do niego kolekcje Nat Geo oraz FOX za 0 do konca umowy i eleveny na miesiac. Cena sie nie zmienila czyli 24.99. Musialem kombinowac ale sie udalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Godzinę temu, spiro napisał: Mam nowy comfort za 24,99 z c+. Chciałbym żeby za utratę PL z c+ dostać w tej cenie Optimum. Jakie są na to szanse? Całkiem duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Witam. Kończy mi się umowa z własnościowa mydelniczka, gdzie płaciłam za cinemax, c+ i extra + 85 zł. Teraz chciałam przejść na mniejszy pakiet ( zapasowy dekoder i zapasowa umowa), z modułem. Mam propozycję z DUK na Nowy Start + dopełnienie do Comfort na miesiąc + Canal + na 15 miesięcy za 35 zł. Dobra oferta? Chyba tak. Zależy mi na module. Swoboda, no kosztem C + Online i dysku, ale już mam jeden moduł i wiem, że to fajna sprawa. Co o tej ofercie sądzicie? Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snoopy34 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 (edytowane) Udało mi się dziś przedłużyć pakiet Extra+ ze wszystkimi Canal+, Mistrzowska Piłka, Fox Play, Nat Geo Play, Filmbox Pack (na miesiąc), HBO z HBO Max na 5 miesięcy za darmo, całość za 69,89 zł. Zyskałem wszystkie Canal+ bo miałem tylko 6 kanałów i ten 4K i odeszła opłata za dysk (5 zł). HBO 2 lata temu też miałem na pół roku za darmo więc oferta podobna. Wiem, że można by było w tej kwocie dostać jeszcze Eleven Sports, ale nie chcieli dać, a mi aż tak nie zależało. Pan był miły więc plus dla niego Edytowane 10 Marca 2022 przez Snoopy34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 @Snoopy34za ile filmbox pack? Tak z ciekawości pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snoopy34 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Vaniliovsky napisał: @Snoopy34za ile filmbox pack? Mój błąd bo przepisałem wszystko jak jest w strefie Canal plus a filmbox pack włączyli tylko na miesiąc. Edytowane 10 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikman Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 @ircios , @Vaniliovsky - dziękuję za odzew. Wiem, że przepłaciłem, ale to że szybciej będę płacił mniej ogólnie za abo, choć potem o te 10zł więcej, to i tak w ogólnym rozrachunku będę do przodu stąd moja decyzja teraz. Inaczej bym się nie zgodził. Jednak tak teoretyzując, gdybym się teraz z tej nowej umowy wycofał (choć już zwróciłem dekodery multiroomu, którego nie uzywam, wersja Online mi starcza), to wróciłbym z automatu do poprzedniej wersji umowy? I potem ponownie musiałbym złożyć jej wypowiedzenie? Dlaczego pytam, otóż zacząłem się poważnie zastanawiać nad rezygnacją z satelity w ogóle. Mam różne serwisy VOD, działają ok, to i C+Online by mi zapewne dla ligi polskiej wystarczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 (edytowane) Panowie byłem wczoraj odebrać dekoder główny 4K, miałem wynegocjowane za 0zł bez dysku, pani wydała mi z dyskiem i teraz patrze na swoim koncie 5zl dopłaty od kolejnego miesiąca. Napisałem reklamację aby odsłuchali rozmowę a oni dalej że nie przysługuje mi zwrot dysku bo odebrałem go stacjonarnie. Idzie się z tego jakoś wymiksować? Edytowane 10 Marca 2022 przez Marcin80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Raczej nie, a kto ci kazał brać z dyskiem.? Nie widziałeś co podpisujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 @Marcin80 Jeśli miałeś mieć odbiór dekodera bez dysku, to powinieneś o tym poinformować pracownika salonu przed wydaniem, żeby Ci nie wydawał dysku. Jeśli o tym poinformowałeś, a pracownik salonu wydał mimo to dekoder z dyskiem, to trzeba było odmówić podpisania dokumentów odbioru dekodera wraz z dyskiem i zażądać zwrotu dysku, bo miałeś mieć dekoder bez dysku. Składając podpis w salonie wyraziłeś zgodę na warunki dekoder+dysk. Od spraw załatwianych stacjonarnie na miejscu w salonie nie przysługuje prawo odstąpienia od warunków, ponieważ widzisz co odbierasz i jesteś świadomy tego składając podpis na dokumentach, w których jest informacja co ile kosztuje. Jedynie gdyby np. dekoder był wysyłany kurierem, to już inna sprawa wtedy do 14 dni można odstąpić od warunków załatwianych na odległość lub reklamować, jeśli dekoder miał przyjść bez dysku, a przyszedł z dyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 9 minut temu, PawelTSW napisał: Raczej nie, a kto ci kazał brać z dyskiem.? Nie widziałeś co podpisujesz? Mam na głowie dużo ważniejszych spraw niż tv, do tego sprawa załatwiana podczas zakupów z dziećmi także walnąłem babola. Myślałem ze kobita widzi co ma wydać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 (edytowane) @Marcin80 Zawsze pamiętaj patrz wszędzie co Ci wydają i co podpisujesz. Pracownik salonu widział ofertę na dekoder + ewentualną możliwość dodania dysku. Pracownik zrealizował wydanie dekodera + dysk, bo nie wiedział, że nie chcesz dysku, jak go o tym nie poinformowałeś i do tego przy odbiorze nie protestowałeś, że masz wydany dysk. Spróbuj jeszcze przedzwonić dziś do tego salonu i pogadać z pracownikiem i wyjaśnić o co chodzi, że miałeś mieć dekoder bez dysku i czy Ci pracownik przyjmie ten dysk. Ewentualnie jak w systemie pracownik nie będzie miał tej możliwości, to poproś niech skontaktuje się pracownik salonu ze swoją infolinią wsparcia, czy na ręcznym formularzu mógłby salon przyjąć sam dysk i żeby ten dysk zdjął jakiś wyżej dział techniczny. Tutaj masz link do mapki salonów CANAL+: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow Edytowane 10 Marca 2022 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.