Gość Krzysiek11:) Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Przecież to druga umowa na pakiet Comfort+, który jest 5m za darmo, a potem 39 zł mies. Ładnie ktoś wkręca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masters147 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Hej, Umowa do końca stycznia. Comfort+, wszystkie Canal+, C+4K, multiroom po Cyfrze, dekoder Ultrabox 4K. Wszystko za 59,50. Propozycja: Optimum 25 zł, Canal+ za 19,90, C+4K za 0 zł, Polsat Sport Premium za 5 zł\mies. Do tego, jak chcę dwa dekodery, to wymiana Sagemcoma z multiroomu na Wifibox i pakiet Optimum za 10 zł w ramach tzw. drugiej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_8888 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 17 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Przecież to druga umowa na pakiet Comfort+, który jest 5m za darmo, a potem 39 zł mies. Ładnie ktoś wkręca. no właśnie tak mi się wydawało niby stara automatycznie wygaśnie we wrześniu ale 5 razy mnie zapewniał że zostanę z tym co mam a wychodzi że mnie oszukał i wcisnął mi sam komfort!!! Dekoder 4k muszę tylko podejść we wrześniu do punktu i go dopisać do nowej umowy a wifi mogę oddać. Jeśli to na 100% wkręt to gdzie to anulować w punkcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyszadam Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Kilka dni po zaakceptowaniu oferty na superpremium 4K z netflix 4K dostaję email z informacją "twoje konto Netflix czeka na aktywację". Czy to normalne, że trzeba coś akceptować a nie przechodzi to z automatu. Nie chcę sie naciąc na jakiś lewy link więc wolę się dopytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 1 godzinę temu, Masters147 napisał: ... Do tego, jak chcę dwa dekodery, to wymiana Sagemcoma z multiroomu na Wifibox i pakiet Optimum za 10 zł w ramach tzw. drugiej umowy. Ty nie daj się wkręcić w żadnego Wifiszrota, tylko bierz Wifipremiumbox, albo drugi 4k 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 2 godziny temu, Masters147 napisał: Hej, Umowa do końca stycznia. Comfort+, wszystkie Canal+, C+4K, multiroom po Cyfrze, dekoder Ultrabox 4K. Wszystko za 59,50. Propozycja: Optimum 25 zł, Canal+ za 19,90, C+4K za 0 zł, Polsat Sport Premium za 5 zł\mies. Do tego, jak chcę dwa dekodery, to wymiana Sagemcoma z multiroomu na Wifibox i pakiet Optimum za 10 zł w ramach tzw. drugiej umowy. @Masters147 Jako druga umowa na specjalnych warunkach, to na pewno pakiet Extra+ za 10 zł/m, a nie żaden Optimum+. Druga opcja do wyboru na dodatkową specjalną umowę to pakiet Extra+ z CANAL+ i Mistrzowską Piłką za 25 zł/m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Witajcie. Mysle o rezygnacji z wczorajszego przedluzoenia umowy (Comfort+, HBO/HBO GO, C+ na 3 miesiace, dopelnienie do Extra na 1 miesiac, Multi Man pack na 1 miesiac, dekoder 4k z dyskiem za 54.99) Za sam Comfor na przedluzeniu widnieje 34.99, HBO 20zl. Czy warto wycofac sie z tego przedluzenia i powalczyc jeszcze raz o lepsza oferte ? Mam na rezygnacje 14 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
se_b_ek Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Umowa do końca lutego, wypowiedzenie złożone. Obecnie za 95zł: Multiroom Standard C+ 0zł/m dla Abonentów HBO i HBO GO 20 zł/m dla Abonentów Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 zł/m dla Abonentów (03/20) Najem Dysk PVR 1 TB za 5 zł/m dla Abonentów (03/20) Extra+ 44,99 zł 15 m, a po tym okresie 48,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów Chyba już nie przedłużę umowy z 2x karta Cayman? Przyszło jakieś pismo o wymianie dekoderów i parowaniu Interesuje mnie to co teraz, może być bez filmbox i canal+ sportowych. Jeśli będą dekodery połączone można liczyć na coś tańszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 (edytowane) 7 minut temu, se_b_ek napisał: ....Chyba już nie przedłużę umowy z 2x karta Cayman? Przyszło jakieś pismo o wymianie dekoderów i parowaniu Interesuje mnie to co teraz, może być bez filmbox i canal+ sportowych. Jeśli będą dekodery połączone można liczyć na coś tańszego? No nie przedłużysz z 2 Camelami. Oferty masz podane wcześniej dla takich z 2 Camelami. Czy może kolega @lukx95 ma co chwilę pisać to samo lub podobnie? @malyszadamwchodziłeś w SC+ w zakładkę Netflix? Edytowane 26 Stycznia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Ciekawi mnie czy przy następnym przedłużeniu umowy(wrzesień) bedą mi proponować dwie umowy czy uda się zostać na jednej przy dwóch modułach ECP(czarne). Miał już ktoś takie przedłużenie umowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Nie zostaniesz na jednej umowie z modułami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawler Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Czy dostał ktokolwiek Netflix 4k taniej jak 55 zł? Z historycznych wpisów znalazłem jedynie za 40 zł ale potem zweryfikowana i nawet reklamacja nie pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masters147 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 2 godziny temu, ircios napisał: Ty nie daj się wkręcić w żadnego Wifiszrota, tylko bierz Wifipremiumbox, albo drugi 4k A jest szansa, żeby któryś z nich dostać za 0 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 (edytowane) Duże szanse. Robią dobre rabaty Camelowcom i tym co mają MR niezależny z parowanym sprzętem. Edytowane 26 Stycznia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, dawler napisał: Czy dostał ktokolwiek Netflix 4k taniej jak 55 zł? Z historycznych wpisów znalazłem jedynie za 40 zł ale potem zweryfikowana i nawet reklamacja nie pomogła. Tak ja mam za 52...dokładnie 12 miesięcy miałem za 0 a teraz mam 12 za 52 co dało średnią 21pln. Z tego 2 wolne sloty udostępniłem kolegą po 20 a po jednym zostawilem mi i córce:) czyli +40 wpada co miesiąc. Czyli licząc mój abonament Supuerpremium 4k + Netflix 161,99 w multiroom z rodzicami, płacę połowe 81pln-40pln=41pln za superpremium z netflixem ale to se już nevrati Edytowane 26 Stycznia 2022 przez Banan79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek2608 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 9 godzin temu, branch napisał: Wypowiedzenie złożone w grudniu...tylko dwa SMS z ich strony o przyjęciu wypowiedzenia a drugi z 12.01 że podejmują moje wyzwanie i jak chce to mam sam zadzwonić.I cisza.Dzwonic czy czekać?Jak dzwonią z DUK to raczej z numeru 1229....? Do mnie z komórkowych dzwonili i dali dobra ofertę, ale dopiero wczoraj, a też mam umowę do poniedziałku. Dzień wcześniej jakiś konsultant już mi kazał zwracać sprzęt z końcem umowy do punktu, bo oni nie mają dla mnie ofert taką jaką chcę, [beep]e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maqs6 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 37 minut temu, krzysiek2608 napisał: Dzień wcześniej jakiś konsultant już mi kazał zwracać sprzęt z końcem umowy do punktu, bo oni nie mają dla mnie ofert taką jaką chcę, [beep]e. pochwal się co wynegocjowałeś:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawler Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 1 godzinę temu, Banan79 napisał: Tak ja mam za 52...dokładnie 12 miesięcy miałem za 0 a teraz mam 12 za 52 co dało średnią 21pln. Z tego 2 wolne sloty udostępniłem kolegą po 20 a po jednym zostawilem mi i córce:) czyli +40 wpada co miesiąc. Czyli licząc mój abonament Supuerpremium 4k + Netflix 161,99 w multiroom z rodzicami, płacę połowe 81pln-40pln=41pln za superpremium z netflixem ale to se już nevrati Taką umowę miałem dotychczas, ale właśnie się kończy, miał dziś dzwonić i niestety echo, wczoraj padła kwota 55 miesięcznie za Netflix 4K (piszemy kolegom przez om) Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Czy ktos wycofywal w terminie 14 dni przedluzenie umowy i walczyl jeszcze raz ? Czy ma to wplyw na ponowne negocjacje ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 (edytowane) Ja odrzuciłem taką ofertę. W następny dzień z rana dzwonił konsultant który mi ja zaoferował Ale było to jakieś 3 miesiace temu. Edytowane 26 Stycznia 2022 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maqs6 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 7 godzin temu, se_b_ek napisał: Chyba już nie przedłużę umowy z 2x karta Cayman? Przyszło jakieś pismo o wymianie dekoderów i parowaniu Sprawdzałem w Ica- mam możliwość przedłużenia umowy na obecnym sprzęcie czyli cayman. Ale liczą sobie za Multiroom 20 zł i dzierżawę drugiego dekodera 20 zł. I nie wiadomo czy dostanę nakaz wymiany sprzętu na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 1 godzinę temu, maciekmm napisał: Czy ktos wycofywal w terminie 14 dni przedluzenie umowy i walczyl jeszcze raz ? Czy ma to wplyw na ponowne negocjacje ? Zapytaj @_Artek_ . Ma doświadczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek2608 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 2 godziny temu, maqs6 napisał: pochwal się co wynegocjowałeś:) Masz stronę wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Witajcie, Taka oto sytuacja. Może ktoś miał podobną. Umowę miałem do końca 2021 roku. Pakiet Extra +, Canal+ z C+4k, HBO z HBO GO, Multiroom standard. Sprzęt to Ultrabox 4k oraz Wifibox. Za całość płaciłem 104,99 zł. Niestety mimo kilkunastu prób tym razem nie udało mi się przedłużyć umowy na warunkach jakie by mnie interesowały tzn. Optimum za 24,99 zł, C+ z C+4k za 20 zł, HBO z HBO GO za 20 zł, Mistrzowska Piłka za 0zł lub ewentualnie 5zł no i oczywiscie Multiroom oraz sprzęt taki jak miałem za 0zł/m. Koniec końców zależało mi na HBO i paczce C+. Mialem czas na zdanie sprzętu do 14.01.2022. Właśnie 14.01.2022 postanowiłem wznowić umowę. Wziałem najniższy pakiet podstawowy tj. Nowy Start+ za 15 zł, paczkę C+ z C+4k za 20 zł, HBO z HBO GO za 20zł no i MR za 10 zł. Sprzęt pozostał taki jak miałem. Umowa na 15 miesięcy. Tutaj mam pytania. Jako, że wznowiłem umowę to wycofałem wypowiedzenie. Mam oczywiście 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Czy jeśli skorzystałbym z tego prawa to jaka będzie moja sytuacja? Czy będzie to tak, że nie będę posiadał żadnej umowy i będę musiał zapłacić karę za niezdanie sprzętu w wymaganym terminie czy może moja umowa przejdzie na czas nieokreślony z warunkami z poprzedniej umowy (oczywiscie kilka zł drożej wg starej umowy)? Czy koniec końców jest szansa, by po odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od jej podpisania, zadzwonili do mnie z dobrą ofertą- taką jaka mnie interesuje (lub ewentualnie jak oni nie zadzwonią to czy po moim kontakcie udałoby się wynegocjować dobre warunki)? Z góry dziękuję za cierpliwość w czytaniu i pomoc. Pozdrawiam :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 12 godzin temu, maciekmm napisał: Czy ktos wycofywal w terminie 14 dni przedluzenie umowy i walczyl jeszcze raz ? Czy ma to wplyw na ponowne negocjacje ? @ircios nie wiem czemu ciągle mnie cytujesz skoro moja negocjacja to porażka o magiczne 5zł odpowiadając koledze ,jeśli zaakceptowałeś aneks automatycznie twoim przedłużeniem zajmuje się ten sam konsultant w związku z tym wynegocjonowanie czegoś więcej niż to co zaakceptowałeś wcześniej będzie bardzo trudne jeśli w ogóle możliwe...... 10 godzin temu, wepses napisał: Witajcie, Taka oto sytuacja. Może ktoś miał podobną. Umowę miałem do końca 2021 roku. Pakiet Extra +, Canal+ z C+4k, HBO z HBO GO, Multiroom standard. Sprzęt to Ultrabox 4k oraz Wifibox. Za całość płaciłem 104,99 zł. Niestety mimo kilkunastu prób tym razem nie udało mi się przedłużyć umowy na warunkach jakie by mnie interesowały tzn. Optimum za 24,99 zł, C+ z C+4k za 20 zł, HBO z HBO GO za 20 zł, Mistrzowska Piłka za 0zł lub ewentualnie 5zł no i oczywiscie Multiroom oraz sprzęt taki jak miałem za 0zł/m. Koniec końców zależało mi na HBO i paczce C+. Mialem czas na zdanie sprzętu do 14.01.2022. Właśnie 14.01.2022 postanowiłem wznowić umowę. Wziałem najniższy pakiet podstawowy tj. Nowy Start+ za 15 zł, paczkę C+ z C+4k za 20 zł, HBO z HBO GO za 20zł no i MR za 10 zł. Sprzęt pozostał taki jak miałem. Umowa na 15 miesięcy. Tutaj mam pytania. Jako, że wznowiłem umowę to wycofałem wypowiedzenie. Mam oczywiście 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Czy jeśli skorzystałbym z tego prawa to jaka będzie moja sytuacja? Czy będzie to tak, że nie będę posiadał żadnej umowy i będę musiał zapłacić karę za niezdanie sprzętu w wymaganym terminie czy może moja umowa przejdzie na czas nieokreślony z warunkami z poprzedniej umowy (oczywiscie kilka zł drożej wg starej umowy)? Czy koniec końców jest szansa, by po odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od jej podpisania, zadzwonili do mnie z dobrą ofertą- taką jaka mnie interesuje (lub ewentualnie jak oni nie zadzwonią to czy po moim kontakcie udałoby się wynegocjować dobre warunki)? Z góry dziękuję za cierpliwość w czytaniu i pomoc. Pozdrawiam :-). warunki które opisałeś są jak najbardziej możliwe do uzyskania ja schodząc z superpremium 4k z multi 149,99 dostałem Optimum+ C+25zł C+4k 0 HBO 20zł Mistrzowska piłka 0zł multiroom 10zł Umowa na 12 miesięcy W twoim przypadku sytuacja jest o tyle trudniejsza że umowa którą wypowiedziałeś de facto się skończyła ale tak jak piszesz aneks niejako przedłuża o 14 dni warunki umowy która już się skończyła na twoim miejscu wysłałbym wypowiedzenie przez ica z prośbą powrotu do poprzedniego pakietu (Pakiet Extra +, Canal+ z C+4k, HBO z HBO GO, Multiroom standard.) zapłaciłbym ten miesiąc trochę drożej i ponownie złożył wypowiedzenie ze skutkiem na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego i wtedy czekasz na telefon ewentualnie pod koniec miesiąca dzwonisz sam. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.