Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy zdażyło się komuś, że pomimo dyspozycji wyłączania jakiejś opcji dodatkowej(w tym wypadku HBO włączone darmowo na chyba 2 miesiące przy przedłużaniu umowy), drugi miesiąc z rzędu naliczona została opłata? Po pierwszym miesiącu wysłałem wiadomość w tej sprawie i dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie 
informuję, że zgodnie z dyspozycją opcja HBO z HBO GO zostanie wyłączona z końcem bieżącego miesiąca. Usługa może być aktywna przez pierwsze dni następnego miesiąca, za ten okres nie będzie jednak naliczana opłata.

Opłata i tak została naliczona a HBO oczywiście jest wyłączone.

 

Jest to może powód do wypowiedzenia umowy?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Kończy mi się abonament i za 129 zł oferują

 

PROPONOWANE USŁUGI:  
 
 
Pakiet Superpremium+ 4K

FOX Play

MISTRZOWSKA PIŁKA

MULTIROOM STANDARD

Nat Geo Play

NAJEM PVR
 
 
 
PROPONOWANE PROMOCJE:  
 
 
Superpremium+ 4K za 109,99 zł/m oraz za 129 zł/m dla Abonentów (05/20) L

Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19)

Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów

Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
 
 
 
PROPONOWANY SPRZĘT:  
 
 
4K UltraBOX+p_sepDYSK PVR HDD1T
 

 

do tego Multi Man Pack opłaca sie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak większość w tym wątku jestem w trakcie przedłużania umowy na kolejny okres. Wczoraj chyba udało się temat zamknąć telefonicznie, ale papiery które dostałem nie do końca odpowiadają temu na co się umawialiśmy a było to:

- Comfort + 10x Canal+

- MR po Cyfrze

- Mistrzowska piłka

- Dekoder 4K 

Całość za 69,99.

 

Mailem przyszła informacja o pakiecie z niekreśloną liczba C+ i o najmie Ultrabox a nie Ultrabox 4k. Czy to standardowe oznaczenie, czy powinienem interweniować? I tu druga wątpliwość, konsultant powiedział, że po dekoder mogę się udać do punktu do końca września z obecnym Pacem i kartą, a dostanę nowy i nową kartę - zostanie mi tylko 1 Cameleon. To musi tak być czy  mogę go jakoś zachować, a konsul mnie ściemniał? Zaznaczam, że póki co nie mam sprzętu do 4K, ale dekoder wolę wziąć na wszelki przy przedłużeniu bo jest wtedy w najlepszej cenie (dokładnie to za 0 :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2020 o 14:28, Franki napisał:

Witam szanownych Forumowiczów!

 

Moja aktualna sytuacja:

Pakiet EXTRA+

Carta CAYMAN

WiFi Box+/ SAGEMCOM DSIW74

Cena 44,99 zł./mies.

 

Obecna 24-miesiączna umowa kończy się w listopadzie.

 

Chciałbym pozostać w obecnej cenie, ewentualnie zwiększyć miesięczną opłatę do 50 zł/mies.

 

Czy Waszym w obecnej cenie lub cenie wyższej o 5 zł. można liczyć na coś więcej, poza tym co posiadam obecnie (programy lub wymiana sprzętu)?

 

Dziękuję za wszelkie cenne wskazówki od Was.

 

Pozdrawiam

 

Franki

 

Witam, czy ma ktoś pakiet EXTRA+ z dekoderem 4K z dyskiem (1T) za 50 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , posiadam pakiet Extra+ z opcją Eleven Sports , w zakładce "Oferty promocyjne" mam opcję na całą paczkę 10x C+ za 30 zł/mc na cały okres umowy. Moje pytanie jest takie ,czy mogę tę opcję w późniejszym terminie swobodnie wyłączyć a następnie za jakiś czas włączyć ponownie ? Czy w momencie jej włączenia a następnie wyłączenia za jakiś czas będę zobowiązany do jakiś dodatkowych opłat ? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam:

Extra+ C+ 6x

Mistrzowska Piłka

HBO

Stary Multiroom z  dekoderami Pace i Sagem

całość za 85zł

umowa wypowiedziana ważna jeszcze tydzień.

Proponują za tą samą kasę dołożyć HBO GO, Paramount i inne Nat Geo, wymianę pace na Ultrabox , nie umiem jednak namówić do wymiany Sagemcoma na coś innego...

Czy mam szansę na taką wymianę, cz w ogóle jest na co?

(miałem kilka lat Aston Crypt w TV - powinni coś dołożyć za technologiczne cofnięcie sprzętu w czasie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu złożyłem wypowiedzenie usług z końcem października. Dzień później dostałem smsa, że pod numerem telefonu będą czekały propozycje. Dziś płacę ok 130 zł i mam wszystko oprócz filmboxa, man packa. Do tego multiroom. Dzwonić czy czekać aż sami zadzwonią? Dodam, że zależy mi na dekoderze 4k w tej samej cenie. Nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie przedłużyłem umowę pakiet EXTRA+ i Pani przez telefon poinformowała mnie, że mogę wymienić obecny dekoder na Ultra 4K z dyskiem (uruchomiła w systemie jakiś voucher dla punktu, gdzie będę mógł wymienić voucher). Następnie przyszedł mi na e-mail plik dokumentów. Nie znalazłem tam informacji o tym, że zostanie mi wymieniony dekoder. Czy to jakaś pomyłka, czy też mam się niczym nie przejmować i po trzech tygodniach mogę udać się na wymianę sprzętu? Przerabiał już to ktoś z Was? Pozdrawiam. Franki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...