Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, umowy przed chwilą przedłużona. Poniżej warunki. Co o tym myślicie?

 

Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi  179,99 Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 12 mies. Wybrane usługi Pakiet VIP+ Max,, Eleven Sports, MULTIROOM STANDARD, VOD+ FUN VOD+, VOD+ PRAPREMIERY.TVP, NAJEM MEDIABOX+ Wybrane promocje VIP+ Max 179,99zł 12 m dla Abonentów, Eleven Sports 0 zł 12 m dla Abonentów, Multiroom Standard 49 0złm 10złm dla Abonentów, Najem MediaBox+ ADB 0 zł/m dla Abonent

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec umowy 31 stycznia 17 roku. Pierwsza propozycja po złożeniu wypowiedzenia dla umowy nr.1 .

Superpremium 99.90 (8 C+)

ManPack 5 zeta

HBO Go 5 zeta

MR 2xPejsate w gratisie

Kio Swiat w gratisie (Zbędny dodatek)

Wszystko na 24 m.

Propozycja prawie zaakceptowana. Rozmowa z prawdopodobnym finałem w przyszłym tygodniu.

Man Pack dotyczy  starego Man packa w którym jest tylko te 5 kanałów?

Widze że masz 2 dedykowane dekodery.Ale one są tylko dla kart Cameleon czy działają z Caymanami?

 

Co miałeś przed przedłużeniem?

 

Ja papierek zostawie tuż przed świętami. Nie chce się męczyć z nimi wcześniej.

 

Korzystałeś z opcji zgody marketingowej ?  Trzeba się zgodzić na 3 pkty i niby jest 5zł taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witajcie, umowy przed chwilą przedłużona. Poniżej warunki. Co o tym myślicie?

 

Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi  179,99 Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 12 mies. Wybrane usługi Pakiet VIP+ Max,, Eleven Sports, MULTIROOM STANDARD, VOD+ FUN VOD+, VOD+ PRAPREMIERY.TVP, NAJEM MEDIABOX+ Wybrane promocje VIP+ Max 179,99zł 12 m dla Abonentów, Eleven Sports 0 zł 12 m dla Abonentów, Multiroom Standard 49 0złm 10złm dla Abonentów, Najem MediaBox+ ADB 0 zł/m dla Abonent

 

Drogo-ale za to" na bogato".Oferta godna maniaka telewizyjnego. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dostałem odpowiedź na reklamację:

 

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 29 października 2016 roku.

Informuję, że odsłuchałam rozmowy przeprowadzone 24 października 2016 roku. Konsultant przedstawił ofertę promocyjną z opcją Man Pack za 0 zł i kanałami Eleven w cenie 7,95 zł. Wyjaśniał, że to jest oferta "Happy hours" - ważna jedynie w czasie tej rozmowy o ile od razu zdecyduje się Pan na przedłużenie Umowy. Propozycja jednak podczas porannej rozmowy nie spotkała się z Pana akceptacją. Zgodnie z Pana życzeniem, Konsultant oddzwonił tego samego dnia w godzinach popołudniowych, ponieważ chciał Pan tą propozycję przeanalizować z osobą bliską. W trakcie popołudniowej rozmowy Konsultant poinformował jednak, iż aktualnie nie jest już w stanie zaproponować takich samych warunków jak wcześniej i przedstawił inną propozycję kontynuacji współpracy.

Przekazane informacje były prawidłowe. Tym samym, brak jest podstaw do uznania wniosku.

Wyjaśniam, że promocje są zróżnicowane i zmienne w czasie. Ostateczna decyzja co do skorzystania z oferty i przedłużenia Umowy należy zawsze do Abonenta. Jeżeli dotychczas przedstawione propozycje nie spotkały się z Pana akceptacją, proszę o kontakt w późniejszym terminie. Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji dla stałych Abonentów uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 12 294 78 79. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00, zaś w soboty w godzinach 9:00-17:00.

Dodam, iż zakończenie Umowy zaplanowane jest wraz z upływem czasu oznaczonego, czyli na 30 kwietnia 2017 roku. W ciągu 14 dni od daty zakończenia współpracy należy oddać udostępniony w ramach kontraktu sprzęt. Zachęcam jednak do zmiany decyzji.

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

Z poważaniem,

Joanna......
Specjalista ds. Reklamacji
platforma nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, do tej pory miałam następującą ofertę:

 

Pakiet Comfort+ 59,00 -19,10 = 39,90

Opcje dodatkowe HBO 25,00 -25,00 =0,00

Premium Film 49,00 -44,00= 5,00

Premium Sport 49,00 -44,00= 5,00

Extra+ 30,00 -20,00 =10,00

History HD 1,99 -1,99 =0,00

Multi+ 15,00 -15,00 =0,00

Multiroom Standard 20,00 -20,00= 0,00

Inne opłaty Czynsz najmu sprzętu= 0,00

 

RAZEM 59,90 zł :grin: 

Umowa na 24 miesiące, koniec umowy 31-01-2017,wypowiedzenie jeszcze nie wysłane.

Telefon z przed godziny  z nr.503228877, pani konsultantka zaproponowała mi:

Extra + 8xC + H2 za 82,50 umowa na 24 miesiące, jak się zapytałam o HBO to zaproponowała mi za tą samą cenę HBO na 6 miesięcy za darmo a potem płatne 25 zł. Powiedziałam miłej Pani konsultantce,że za drogo, i,że mam płacić więcej za mniej programów?A ona na to,żebym nie spodziewała się,takiej samej ceny jak dotychczas,bo tamta oferta była na urodziny i nie będzie takich ofert.Grzecznie jej powiedziałam,że wiem,ale to co ona mi proponuje jest nie do przyjęcia. Więc Pani konsultantka zapytała mnie jak sprawuje mi się wynajęty sprzęt (mam prv 500 gb i Sagemcom- stara cyfra-0 zł)powiedziałam jej że jest ok i na tym temat się skończył.Na sam koniec zaproponowała mi Internet mobilny,ale jej od razu przerwałam,że mnie to nie interesuje.

Obserwuje to forum i nikt nie pisał,że konsultanci pytali się o sprzęt jak się sprawuję.Czy szykowałoby się na wymianę sprzętu? :shock: Chociaż ten Sagemcom chętnie wymieniłabym.

Pani konsultantka w całej tej rozmowie nie zapytała mi się ile byłabym skłonna płacić, co mnie interesuje,tylko odgórnie narzucała mi swoją ofertę-w pewnych momentach nie mogłam nawet dojść do słowa :sciana: 

Naturalnie odmówiłam.Czekam dalej,może trafi mi się oferta Extra+canal + 8 x + hbo za  79,99 zł.

 Pozdrawiam :smile:

 

 

 

 Dzisiaj telefon 223104747 i oferta to co mam wyżej za 89.90 zł.Odrzuciłam czekam na 79,99 zł.Nie wiem czy dobrze zrobiłam?? :sciana:

 

Pozdrawiam. :smile:

 

Edytowane przez bella_1971
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Obecna umowa Extra+ i Canal+( 8 ) za 79.90 i wygasa ona z końcem stycznia 2017. Konsultanci meczą mnie telefonami.

 

Odbyłem już 3 rozmowy i obecnie proponują Extra+ z Canal+(6) za 79,90 i co ciekawe Extra+ z Canal+( 8 ) również za 79,90. Gdybym chciał 8xCanal+ to bym się nie zastanawiał bo i tak wiem, że taniej nie da się tego dostać ale dla mnie Canal+ Seriale i Discovery są zbędne i liczę na opcje Extra+ z Canal+(6) za 69,90 bo to zawsze o 10 zł mniej na miesiąc. Wziąłbym już to Canal+( 8 ) gdyby dorzucili HBO na jakieś pół roku za darmo, ale niestety dla mnie nie ma HBO w żadnej promocyjnej ofercie.

 

Powiedzcie mi warto czekać? Odbyłem już łącznie 4 rozmowy( jedną przy składaniu wypowiedzenia w salonie+3 przez telefon) i niestety nic taniej nie chcą zejść. Udało się komuś z was zejść z ceny przy takim długim czekaniu? Czy może nic to nie daje i jeżeli w systemie nie ma dla mnie tańszej oferty to już się to nie zmieni? Z góry dzięki za odp.

Edytowane przez ShinobiQWE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dostałem odpowiedź na reklamację:

 

Szanowny Panie,

 

dziękuję za zgłoszenie z 29 października 2016 roku.

 

Informuję, że odsłuchałam rozmowy przeprowadzone 24 października 2016 roku. Konsultant przedstawił ofertę promocyjną z opcją Man Pack za 0 zł i kanałami Eleven w cenie 7,95 zł. Wyjaśniał, że to jest oferta "Happy hours" - ważna jedynie w czasie tej rozmowy o ile od razu zdecyduje się Pan na przedłużenie Umowy. Propozycja jednak podczas porannej rozmowy nie spotkała się z Pana akceptacją. Zgodnie z Pana życzeniem, Konsultant oddzwonił tego samego dnia w godzinach popołudniowych, ponieważ chciał Pan tą propozycję przeanalizować z osobą bliską. W trakcie popołudniowej rozmowy Konsultant poinformował jednak, iż aktualnie nie jest już w stanie zaproponować takich samych warunków jak wcześniej i przedstawił inną propozycję kontynuacji współpracy.

 

Przekazane informacje były prawidłowe. Tym samym, brak jest podstaw do uznania wniosku.

 

Wyjaśniam, że promocje są zróżnicowane i zmienne w czasie. Ostateczna decyzja co do skorzystania z oferty i przedłużenia Umowy należy zawsze do Abonenta. Jeżeli dotychczas przedstawione propozycje nie spotkały się z Pana akceptacją, proszę o kontakt w późniejszym terminie. Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji dla stałych Abonentów uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 12 294 78 79. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00, zaś w soboty w godzinach 9:00-17:00.

 

Dodam, iż zakończenie Umowy zaplanowane jest wraz z upływem czasu oznaczonego, czyli na 30 kwietnia 2017 roku. W ciągu 14 dni od daty zakończenia współpracy należy oddać udostępniony w ramach kontraktu sprzęt. Zachęcam jednak do zmiany decyzji.

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

 

Z poważaniem,

 

Joanna......

Specjalista ds. Reklamacji

platforma nc+

Jednym słowem standardowe olanie abonenta.Teraz albo to zaakceptujesz albo odwołanie i walka o tą ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam w kontekście posiadania cp i ich promocji, ale z tego co czytam nc jest trudne w negocjacjach jak niemożliwe... abonament 86 zeta: extra + canale i tu pytanie czy jest możliwość obniżenia lub zdjęcia opłaty za multiromm i opłaty za dekodery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dostałem odpowiedź na reklamację:

 

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 29 października 2016 roku.

Informuję, że odsłuchałam rozmowy przeprowadzone 24 października 2016 roku. Konsultant przedstawił ofertę promocyjną z opcją Man Pack za 0 zł i kanałami Eleven w cenie 7,95 zł. Wyjaśniał, że to jest oferta "Happy hours" - ważna jedynie w czasie tej rozmowy o ile od razu zdecyduje się Pan na przedłużenie Umowy. Propozycja jednak podczas porannej rozmowy nie spotkała się z Pana akceptacją. Zgodnie z Pana życzeniem, Konsultant oddzwonił tego samego dnia w godzinach popołudniowych, ponieważ chciał Pan tą propozycję przeanalizować z osobą bliską. W trakcie popołudniowej rozmowy Konsultant poinformował jednak, iż aktualnie nie jest już w stanie zaproponować takich samych warunków jak wcześniej i przedstawił inną propozycję kontynuacji współpracy.

Przekazane informacje były prawidłowe. Tym samym, brak jest podstaw do uznania wniosku.

Wyjaśniam, że promocje są zróżnicowane i zmienne w czasie. Ostateczna decyzja co do skorzystania z oferty i przedłużenia Umowy należy zawsze do Abonenta. Jeżeli dotychczas przedstawione propozycje nie spotkały się z Pana akceptacją, proszę o kontakt w późniejszym terminie. Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji dla stałych Abonentów uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 12 294 78 79. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00, zaś w soboty w godzinach 9:00-17:00.

Dodam, iż zakończenie Umowy zaplanowane jest wraz z upływem czasu oznaczonego, czyli na 30 kwietnia 2017 roku. W ciągu 14 dni od daty zakończenia współpracy należy oddać udostępniony w ramach kontraktu sprzęt. Zachęcam jednak do zmiany decyzji.

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

Z poważaniem,

Joanna......

Specjalista ds. Reklamacji

platforma nc+

Teraz sobie czekaj na kolejne happy hours..masz czas.Będziesz na drugi raz mądrzejszy.(słuchaj ze zrozumieniem)...

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem standardowe olanie abonenta.Teraz albo to zaakceptujesz albo odwołanie i walka o tą ofertę.

Dlaczego olanie ?Oferta "Happy hours" jak sama nazwa wskazuje nie trwa wiecznie.Jak to się mówi marketingowo "do wyczerpania zapasów"  ;) Przykładowo idziesz do Media Marktu kupić telewizor.Oglądasz jeden,drugi,trzeci.Myślisz pójdę do domu poczytam opinię itd.Przychodzisz za dwie godziny z chęcią zakupu a gość mówi że już nie ma bo się wyprzedały.Też złożysz reklamację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyć dla samej satysfakcji..ech szkoda czasu i zachodu.Z drugiej strony wpis @Gursonka traktuję  jako przestrogę..,, "happy hours"-bierzesz od razu :wink:  jak nie to twoja strata( nc+ nie zarobi mniej na tobie)- w sumie raczej rzadko spotykany chwyt ze strony konsultantów operatora..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jak się toczyła rozmowa.Jeżeli chciał się zastanowić nad tą konkretną ofertą i prosił o kontakt póżniej by dać odpowiedz to zdecydowanie złożyłbym reklamację.

Jeżeli konsultant mówi Ci, że oferta obowiązuje tylko podczas tej rozmowy, to nie oddzwońcie później ja się zastanowie. Na tym polega Happy Hours. Edytowane przez Pawop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lukimann, @Pawop - Nie zamierzam czekać na kolejną "szczęśliwą" godzinę, ani też się podniecać tym "bierz, bo to tylko jest teraz" - dlaczego? 

 

W 2014 roku miałem podobną sytuację, że zadzwoniła Pani, która zaproponowała mi "dziwną" ofertę "na teraz" za uwaga:68,12zł (to był ten czas, kiedy popularna była cena średnia miesięcznie) Mówiła mi, że w takiej cenie będzie co miesiąc rachunek. Efekt był taki, że wybrałem promocje 5 x 5zł, 19 x 94,90zł - gdzie tu sprawiedliwość, więc wolę NC+ traktować na chłodno... Przyznaje się, że chciałem tą decyzję w domu przedyskutować i raczej gdyby ona dalej była to bym wziął ją - szczególnie, że mówił też coś o anulowaniu 6 miesięcy.

Kolejną wpadkę zaliczyłem przy migracji z CYFRA+ do NC+ wziąłem rzekomo sam Canal+ Silver, a "oferta na teraz" brzmiała: Canal+Silver, opcja Platinium, HBO za 64,00zł

 

Jestem stanowczym abonentem i jestem głęboko przekonany, że wyjdę jeszcze na tym dobrze. Celuję w Extra, Canal+, HBO 79,90 24 miesięcy + 7,95 Cinemaxy (wiem, bo znajomy za tyle dostał) + History Pack.  Wychodzi 91zł - dlaczego mam tego nie dostać, skoro bez Eleven płacę za wszystko 84,90zł do kwietnia? Chcą podwyżkę? Mają ją w kwocie 5,94zł miesięcznie - więcej nie dam.

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Umowa, którą posiadam dotychczas to: ( umowa do końca listopada)
Extra + Man Pack za 59.90 umowa 15 miesięczna

 

W rozmowie z Panią Konsultant w dniu wczorajszym, poprosiłem o pełną ofertę kanałów filmowych ( z wyjątkiem Cinemaxów) i z zachowaniem tego co mam dotychczas. Pani powiedziała, że nie ma problemu, bo dzwoni do mnie z "ramienia przełożonego i jej oferty są lepsze niż innych konsultantów"  Podobno również już oferty świąteczne...

Propozycje z dnia wczorajszego:

1. Extra + canal + ( :cool:  man pack + hbo 0_6 =  84,99/24msc-e
2. Extra + canal + (6) man pack + hbo 0_6 = 74.99/24 msc-e 
3. Superpremium (6) + man pack + kino świat + filmbox = 99.99/ 24 msc-e
4. Extra + canal + ( :cool: + man pack + hbo = 97,49/ 12 msc-y 

Co o tym myślicie? Mam jeszcze o coś walczyć ? Jutro Konsultantka ma oddzwonić i mam się zastanowić. Doradzcie.

Pozdrawiam :)


 


Przed chwilą dostałem odpowiedź na reklamację:

 

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 29 października 2016 roku.

Informuję, że odsłuchałam rozmowy przeprowadzone 24 października 2016 roku. Konsultant przedstawił ofertę promocyjną z opcją Man Pack za 0 zł i kanałami Eleven w cenie 7,95 zł. Wyjaśniał, że to jest oferta "Happy hours" - ważna jedynie w czasie tej rozmowy o ile od razu zdecyduje się Pan na przedłużenie Umowy. Propozycja jednak podczas porannej rozmowy nie spotkała się z Pana akceptacją. Zgodnie z Pana życzeniem, Konsultant oddzwonił tego samego dnia w godzinach popołudniowych, ponieważ chciał Pan tą propozycję przeanalizować z osobą bliską. W trakcie popołudniowej rozmowy Konsultant poinformował jednak, iż aktualnie nie jest już w stanie zaproponować takich samych warunków jak wcześniej i przedstawił inną propozycję kontynuacji współpracy.

Przekazane informacje były prawidłowe. Tym samym, brak jest podstaw do uznania wniosku.

Wyjaśniam, że promocje są zróżnicowane i zmienne w czasie. Ostateczna decyzja co do skorzystania z oferty i przedłużenia Umowy należy zawsze do Abonenta. Jeżeli dotychczas przedstawione propozycje nie spotkały się z Pana akceptacją, proszę o kontakt w późniejszym terminie. Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji dla stałych Abonentów uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 12 294 78 79. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00, zaś w soboty w godzinach 9:00-17:00.

Dodam, iż zakończenie Umowy zaplanowane jest wraz z upływem czasu oznaczonego, czyli na 30 kwietnia 2017 roku. W ciągu 14 dni od daty zakończenia współpracy należy oddać udostępniony w ramach kontraktu sprzęt. Zachęcam jednak do zmiany decyzji.

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

Z poważaniem,

Joanna......
Specjalista ds. Reklamacji
platforma nc+

 

Na forum jestem nowy, natomiast w nc+ od jakiś 4-5 lat i nieraz miałem taką samą sytuację. Konsultant  zaproponował mi na początku Extra + Man Pack za 54,90 zł. Miałem się zastanowić nad propozycją i miał oddzwonić na drugi dzień. Konsultant na to: dobrze, natomiast nie daję gwarancji, że taka oferta będzie jeszcze dostępna, bo "kto pierwszy, ten lepszy" i to jest oferta na teraz. Postanowiłem zaryzykować no i okazało się , że jest to samo za 59,90 zł. Poprosiłem o rozmowę z tamtym konsultantem, co mi dawał tę ofertę, ale nie było takich możliwości... Reklamację złożyłem i dostałem odpowiedź, że byłem uprzedzony, że takiej oferty może nie być i że reklamacja nie będzie zasadna, bo konsultant nie wprowadził mnie w błąd. 

Edytowane przez Barti
Nie KRZYCZYMY na forum. Poprawiono też nieco niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lukimann, @Pawop - Nie zamierzam czekać na kolejną "szczęśliwą" godzinę, ani też się podniecać tym "bierz, bo to tylko jest teraz" - dlaczego? 

 

W 2014 roku miałem podobną sytuację, że zadzwoniła Pani, która zaproponowała mi "dziwną" ofertę "na teraz" za uwaga:68,12zł (to był ten czas, kiedy popularna była cena średnia miesięcznie) Mówiła mi, że w takiej cenie będzie co miesiąc rachunek. Efekt był taki, że wybrałem promocje 5 x 5zł, 19 x 94,90zł - gdzie tu sprawiedliwość, więc wolę NC+ traktować na chłodno... Przyznaje się, że chciałem tą decyzję w domu przedyskutować i raczej gdyby ona dalej była to bym wziął ją - szczególnie, że mówił też coś o anulowaniu 6 miesięcy.

Kolejną wpadkę zaliczyłem przy migracji z CYFRA+ do NC+ wziąłem rzekomo sam Canal+ Silver, a "oferta na teraz" brzmiała: Canal+Silver, opcja Platinium, HBO za 64,00zł

 

Jestem stanowczym abonentem i jestem głęboko przekonany, że wyjdę jeszcze na tym dobrze. Celuję w Extra, Canal+, HBO 79,90 24 miesięcy + 7,95 Cinemaxy (wiem, bo znajomy za tyle dostał) + History Pack.  Wychodzi 91zł - dlaczego mam tego nie dostać, skoro bez Eleven płacę za wszystko 84,90zł do kwietnia? Chcą podwyżkę? Mają ją w kwocie 5,94zł miesięcznie - więcej nie dam.

@gursonek

Oferta o której wspominasz jest dla tych co średnio płacili ok. 60 zł za taki pakiet. Dla takich to jest podwyżka.Próbuj może ci się uda a i tak przyjmiesz Superpremium+ za 99 zł(pewnie liczyłeś ,ze przez reklamację?-dla nc+ jesteś tylko numerkiem pesel :wink:

Witam serdecznie.

 

Umowa, którą posiadam dotychczas to: ( umowa do końca listopada)

Extra + Man Pack za 59.90 umowa 15 miesięczna

 

W rozmowie z Panią Konsultant w dniu wczorajszym, poprosiłem o pełną ofertę kanałów filmowych ( z wyjątkiem Cinemaxów) i z zachowaniem tego co mam dotychczas. Pani powiedziała, że nie ma problemu, bo dzwoni do mnie z "ramienia przełożonego i jej oferty są lepsze niż innych konsultantów"  Podobno również już oferty świąteczne...

 

Propozycje z dnia wczorajszego:

 

1. Extra + canal + ( :cool:  man pack + hbo 0_6 =  84,99/24msc-e

2. Extra + canal + (6) man pack + hbo 0_6 = 74.99/24 msc-e 

3. Superpremium (6) + man pack + kino świat + filmbox = 99.99/ 24 msc-e

4. Extra + canal + ( :cool: + man pack + hbo = 97,49/ 12 msc-y 

 

Co o tym myślicie? Mam jeszcze o coś walczyć ? Jutro Konsultantka ma oddzwonić i mam się zastanowić. Doradzcie.

 

Pozdrawiam :)

 

 

 

 

Na forum jestem nowy, natomiast w nc+ od jakiś 4-5 lat i nieraz miałem taką samą sytuację. Konsultant  zaproponował mi na początku Extra + Man Pack za 54,90 zł. Miałem się zastanowić nad propozycją i miał oddzwonić na drugi dzień. Konsultant na to: dobrze, natomiast nie daję gwarancji, że taka oferta będzie jeszcze dostępna, bo "kto pierwszy, ten lepszy" i to jest oferta na teraz. Postanowiłem zaryzykować no i okazało się , że jest to samo za 59,90 zł. Poprosiłem o rozmowę z tamtym konsultantem, co mi dawał tę ofertę, ale nie było takich możliwości... Reklamację złożyłem i dostałem odpowiedź, że byłem uprzedzony, że takiej oferty może nie być i że reklamacja nie będzie zasadna, bo konsultant nie wprowadził mnie w błąd. 

Oferta nr 3-do przyjęcia. :)

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lukiman

 

Absolutnie nie neguje tego co mówisz - może masz rację, ale ja na pewno Superpremium za 99,90zł nie przyjmę. Doszło do mnie, że podwyżka jest nieunikniona, mimo iż chcę im dać więcej pieniędzy to propozycje, które teraz dla mnie są przygotowane (6 miesięcy do końca) nie satysfakcjonują mnie: Superpremium + History Pack = 102,98zł! Taki pakiet chce mieć. Odrzucam Eleven, Filmbox, SundanceTV, AdventureHD i cena jest o 18,00zł droższa? Nonsens. Zwłaszcza, że jestem jeszcze ze starej pakietyzacji, gdzie był Zest.TV oraz Motowizja w Extra+.(teraz to ManPack) - mam płacić znacznie więcej za mniej? Wiadomo złote czasy się skończyły, ale ludzie nie dajmy sobie wmówić czegoś co jest NIEMOŻLIWE. Sami konsultanci mówią mi, że jeszcze jest sporo czasu do końca, więc może coś się zmieni, a jak się nie zmieni moje 100zł przejmie Polsat, w którym mam: HBO, Cinemax, Filmbox, History Pack, Sundance, Eleven w cenie 99,90zł. Gra się toczy jedynie o Canal+ w NC+, który i tak dużo stracił - chyba się zgodzicie ze mną?

 

Ja od NC+ oczekuję;

- Extra, Canal+, HBO 79,90 24m dla abonentów.
- Cinemax 7,95/10zł 24m dla abonentów (tutaj mogę dać im nawet te 10,00zł)
- History Pack 0/2,99zł 24m dla abonentów (tutaj też jestem otwarty)

 

Cena na 24 miesiące to: 87,85zł/ 90,84zł /92,89zł/ - chyba aż tak dużo nie oczekuje prawda? Mają podwyżkę mają.

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu nawiązujący do treści innego, usuniętego już postu. Połączono też ze sobą dwa posty w jeden.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gursonek

Oferta o której wspominasz jest dla tych co średnio płacili ok. 60 zł za taki pakiet. Dla takich to jest podwyżka.Próbuj może ci się uda a i tak przyjmiesz Superpremium+ za 99 zł(pewnie liczyłeś ,ze przez reklamację?-dla nc+ jesteś tylko numerkiem pesel :wink:

Oferta nr 3-do przyjęcia. :)

 

Dziękuję bardzo, może jeszcze uda się coś wynegocjować. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem stanowczym abonentem i jestem głęboko przekonany, że wyjdę jeszcze na tym dobrze. Celuję w Extra, Canal+, HBO 79,90 24 miesięcy + 7,95 Cinemaxy (wiem, bo znajomy za tyle dostał) + History Pack.  Wychodzi 91zł - dlaczego mam tego nie dostać, skoro bez Eleven płacę za wszystko 84,90zł do kwietnia? Chcą podwyżkę? Mają ją w kwocie 5,94zł miesięcznie - więcej nie dam.

Skoro masz do kwietnia 84,90zł to gdzie Ci się śpieszy? Celujesz w Extra, Canal+, HBO za 79,90 zł... OK, ale nie teraz, tylko w marcu z wypowiedzeniem...

 

Cinemax możesz mieć za 7,50 zł w opcji włącz/wyłącz. Jeszcze taniej, niż sobie życzysz.........  To samo się tyczy History

Edytowane przez ircios
Może jeszcze więcej tych kropek w poście? Poprawiono ogólnie niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...