Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego (jeśli mogę...) czerstwy, czy jesteś z Lublina?

Pytam bo jakiś czas temu odwiedziłem punkt NC+. Punkt w Galerii Handlowej E Leclerc na Zana.

Długo nie rozmawiałem bo nie chciałem zawracać głowy a wiedziałem że i tak człowiek raczej nie jest w stanie pomóc bo to nie DUK.

Odniosłem wrażenie że rozmawiam z osobą kompetentną która posiada wiedzę na temat tego co robi.

To moje osobiste wrażenie, jeśli ktoś jest z Lublina może nie tylko ja tak myślę...

Może człowiek jest uczciwy i dałby Ci odpowiedź na Twoje pytania?

(zakładając że same NC+ nie ma bałaganu informacyjnego...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wypowiedzenie złożone, umowa do końca lipca.

 

To co dziś zaoferowali to:

 

Umowa na 12 mc z:

6xC+

Extra+

Multi+

History HD

Pakiet Filmbox

HB0 na 6 mc

To wszystko za 64 zł z Mediabox.

 

Poprzednie 20 ofert karygodnych w stylu pakiet C+ z HBO na caly okres umowy 89 zł.

 

Wiem że wiecej ugrywacie, ale może i dużej z nimi jesteście. Ja od 3 lat wiec myślicie że wiecej da sie ugrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam punkt choć nie jestem z Lublina bardzo miły młody pracownik jakiś czas jak nie było tego punktu pracował w innym na Lubartowskiej.

Mnie także wydaje mi się że miły i kompetentny.

Lubartowska to nie mój rejon ale byłem tam kiedyś...to był chyba Arcon...

Oj było tych punktów Cyfry+ na A w Lublinie...Andar na Kościelnej (już nie ma :( ), Arcon na Lubartowskiej, ostał się tylko Ansat na Krakowskim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Data i miejscowość

 

Rezygnacja z umowy o świadczenie usług

 

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr ............... i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem oznaczonego w umowie okresu jej trwania

 

 

własnoręczny podpis

 

 

 

Imię i Nazwisko

Adres

Nr klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś złożyłem wypowiedzenie w APS (umowa do 31.07.2015). Wolę nie obudzić się z ręką w nocniku. Teraz trzeba czekać, aż oferty się "wyklarują", bo to co obecnie proponują, te zmiany pakietowe to jakieś nieporozumienie. I znów będzie, że: "klienci nie zrozumieli oferty".

 

Na dzień dzisiejszy oferta typu Comfort+/Multi+/Ekstra+, HBO, 8C+, MRs (mediabox + adb2851S) kosztowałaby zapewne około 109zł co jest absurdalną kwotą. I w dodatku wycięto kanały z opcji Extra przenosząc je do innego pakietu.

 

Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu?

W ICA nie można niestety poznać czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane i nie ma też ofert przedłużeniowych(takowe tylko telefonicznie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś złożyłem wypowiedzenie w APS (umowa do 31.07.2015). Wolę nie obudzić się z ręką w nocniku. Teraz trzeba czekać, aż oferty się "wyklarują", bo to co obecnie proponują, te zmiany pakietowe to jakieś nieporozumienie. I znów będzie, że: "klienci nie zrozumieli oferty".

 

Na dzień dzisiejszy oferta typu Comfort+/Multi+/Ekstra+, HBO, 8C+, MRs (mediabox + adb2851S) kosztowałaby zapewne około 109zł co jest absurdalną kwotą. I w dodatku wycięto kanały z opcji Extra przenosząc je do innego pakietu.

 

Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu?

Ale co Ty chcesz sprawdzać?Skoro wypowiedzenie składałeś w punkcie to za chwilę jest w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu?

W ICA nie można niestety poznać czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane i nie ma też ofert przedłużeniowych(takowe tylko telefonicznie).

 

Na 99% można poznać bo zapewne po zarejestrowanym wypowiedzeniu nie masz dostępnych opcji dodatkowych (np. Man Pack). W przeciwnym wypadku opcje są widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% można poznać bo zapewne po zarejestrowanym wypowiedzeniu nie masz dostępnych opcji dodatkowych (np. Man Pack). W przeciwnym wypadku opcje są widoczne.

Co prawda wypowiedzenie składałem dzisiaj powtórnie w punkcie, ale potwierdzam to co kol wyżej napisał. Mam nadal dostępny Man Pack w ofertach dodatkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...