Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowę mam do końca października i już sami dzwonią.

Pierwsza propozycja (bez wypowiedzenia) Universe, MULTI, EXTRA, SPORT&FILM PREMIUM, Multiroom 0. najem dekodera 0, HBO 6m za 0, Filmbox 6m za 0.

Umowa na 24 m = 6m *0 + 18*79,9

Złożę wypowiedzenie i poczekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kończy mi się umowa w grudniu(ja z tych co załapali się na te 12 mc Premium Sport i HBO za free - była taka promocja pod koniec tamtego roku, płace 64 zł), wypowiedzenie już poszło, jeszcze oczywiście nie dzwonią, ale chciałem zapytać jakie są szanse by wyrwać Comfort + Extra + Premium Sport(na filmie mi nie zależy, ale widzę że im zależy by wszystkim dawać 6xC+) i HBO na cały okres umowy no i dobrać multiroom standard, czy myślicie że zamknę się z tym wszystkim w tym łamańcu 4x0, 11x79,90, czy wyjdzie mi coś drożej?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukimann

Za rok to dopiero będzie lament. Nc+ odbije sobie te darmowe miesiące.Łatwo przewidzieć taką sytuację Operator celuje w jednym kierunku -chce jak najwięcej ludzi "ubrać" w abonament min. 79 lub wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę w tym racji, bo przy łamańcu np. 6x0 + 18x79 liczą na to, że się człowiek przyzwyczai i później bez niczego przełknie te 79 i argument "chcę mieć to samo za tyle samo" będzie trochę z... no wiecie z czego :) ale z drugiej strony porządny negocjator może zyskać parę złotych, bo jak przedłuży abonament np miesiąc przed końcem umowy i, załóżmy, wróci do starej ceny (np 59)to będzie 20PLN do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

04lipca przedłużyłem umowę, konsultant obiecał mi kupon w systemie na dodatkowy tuner i kartę MR (stary) Zgłosiłem się po odbiór a tu lipa, w systemie nie ma tunara i karty. Zgłosiłem reklamację i mam czekać do 30 dni na jej rozpatrzenie. Usługa miała być aktywna od 1 sierpnia. Dziś zadałem pytanie o odstąpienie od umowy i powiedziano mi, ze nie ma takiej możliwości bo to było aneks/przedłużenie a nie nowa umowa. Jak to jest w praktyce?

Tak mi napisano:

"prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia, przysługuje Abonentom, którzy telefonicznie skorzystali z nowej oferty.

Wyjaśniam, iż 4 lipca 2014 roku doszło do przedłużenia wcześniej obowiązującej Umowy (aneks), a nie zawarcia nowego kontraktu.

Złożona przez Ciebie reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni. W jej toku, będzie odsłuchana rozmowa, którą przeprowadziłeś z konsultantem. Na jej podstawie zostaną zaproponowane ewentualne modyfikacje kontraktu.

Jestem przekonana, że sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona.

 

Pozdrawiam,

Monika

platforma nc"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą natychmiastową aktywacją to też ściema, bo 10 dni to okres jaki jest w przypadku wszystkich umów zawartych na odległość z osobami fizycznymi.

Więc masz jeszcze 4 dni na rezygnację - podstawa w ustawie. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie!!

Lub możesz czekać na rozpatrzenie reklamacji, ale wtedy jest ryzyko, że będzie to się ciągnąć miesiącami jeśli pierwsze rozpatrzenie będzie na Twoją niekorzyść (potem odwołania a na końcu pozostaje skarżenie niezgodności towaru/usługi z umową).

Ja z doświadczenia (przykrego z innym operatorem) doradzam od razu rezygnację w ramach 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonili w sprawie przedłużenia. Zaproponowali

 

- pakiet Universe,

- 6x Canal+,

- Multiroom (był wcześniej),

- zostaje dekoder Pece 500 GB,

czyli to co miałem wcześniej za 53 zł (umowa łamana na 15 miesięcy). Wcześniej płaciłem 64zł. Dodatkowo dorzucają HBO na 5 miesięcy albo pół roku.

 

O dziwo był to pierwszy telefon po złożeniu wypowiedzenia. Torchę sie zdzwiłem, że takie warunki zaproponowali już teraz bo przy ostatniej umowie tych telefonów było kilka i chyba przedostatniego dnia dopiero przedłużyłem.

 

W moim przypadku jest coś jeszcze do wyciągnięcia czy przedłużać na takich warunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą natychmiastową aktywacją to też ściema, bo 10 dni to okres jaki jest w przypadku wszystkich umów zawartych na odległość z osobami fizycznymi.

Więc masz jeszcze 4 dni na rezygnację - podstawa w ustawie. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie!!

Lub możesz czekać na rozpatrzenie reklamacji, ale wtedy jest ryzyko, że będzie to się ciągnąć miesiącami jeśli pierwsze rozpatrzenie będzie na Twoją niekorzyść (potem odwołania a na końcu pozostaje skarżenie niezgodności towaru/usługi z umową).

Ja z doświadczenia (przykrego z innym operatorem) doradzam od razu rezygnację w ramach 10 dni.

Nie masz racji kolego

USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 56 ust. 7

Cytuję:

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, roz-począł świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

 

04lipca przedłużyłem umowę, konsultant obiecał mi kupon w systemie na dodatkowy tuner i kartę MR (stary) Zgłosiłem się po odbiór a tu lipa, w systemie nie ma tunara i karty. Zgłosiłem reklamację i mam czekać do 30 dni na jej rozpatrzenie. Usługa miała być aktywna od 1 sierpnia. Dziś zadałem pytanie o odstąpienie od umowy i powiedziano mi, ze nie ma takiej możliwości bo to było aneks/przedłużenie a nie nowa umowa. Jak to jest w praktyce?

Tak mi napisano:

"prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia, przysługuje Abonentom, którzy telefonicznie skorzystali z nowej oferty.

Wyjaśniam, iż 4 lipca 2014 roku doszło do przedłużenia wcześniej obowiązującej Umowy (aneks), a nie zawarcia nowego kontraktu.

Złożona przez Ciebie reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni. W jej toku, będzie odsłuchana rozmowa, którą przeprowadziłeś z konsultantem. Na jej podstawie zostaną zaproponowane ewentualne modyfikacje kontraktu.

Jestem przekonana, że sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona.

 

Pozdrawiam,

Monika

platforma nc"

 

Tutaj też wg mnie nie mają racji:

USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 56 ust. 6

6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 4–7, za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie lub przy użyciu poczty elektronicznej lub faksu. Dostawca usług obowiązany jest jednak utrwalić oświadczenie abonenta złożone w sposób określony w zdaniu pierwszym i przechowywać je do końca obowiązywania umowy na zmienionych warunkach i udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego. W przypadku zmiany warunków umowy dokonanej telefonicznie powinna być utrwalona cała rozmowa. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian w terminie ustalonym z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W kwestii wyjaśnienia: "zmiana warunków umowy", o której mowa w ustawie to dla mnie aneks, wobec czego abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od tegoż aneksu.

Ponadto należy zauważyć, że nie jest to chyba odpowiedni wątek na tego typu dywagację, ale skoro zaczęliście... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonili w sprawie przedłużenia. Zaproponowali

 

- pakiet Universe,

- 6x Canal+,

- Multiroom (był wcześniej),

- zostaje dekoder Pece 500 GB,

czyli to co miałem wcześniej za 53 zł (umowa łamana na 15 miesięcy). Wcześniej płaciłem 64zł. Dodatkowo dorzucają HBO na 5 miesięcy albo pół roku.

 

O dziwo był to pierwszy telefon po złożeniu wypowiedzenia. Torchę sie zdzwiłem, że takie warunki zaproponowali już teraz bo przy ostatniej umowie tych telefonów było kilka i chyba przedostatniego dnia dopiero przedłużyłem.

 

W moim przypadku jest coś jeszcze do wyciągnięcia czy przedłużać na takich warunkach?

Do wyciągnięcia może być hbo na dłuższy okres niż proponują(9 m-cy lub na całą umowę), tylko pytanie czy zależy Ci na tych kanałach

bo jeśli nie to ofertę można przyjąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec umowy 28 wrzesnia 2014, dzisiaj zlozone wypowiedzenie u autoryzowanego dystrybutora NC+ ( 10 lipca 2014).

Aktualna umowa: Canal + Platinum z dodatkami: netVOD+ konto podstawowe, kolekcja platna netVOD+ Canal+ Platinum, Seriale+ (VOD+), Prapremiery TVP (VOD+) oraz Multiroom Standard. Calosc za 109,-.

 

Dwa tygodnie temu dzwonil konsultant z zenujaca oferta: Sport&Film+ oraz Multiroom Standard za 119,- bez oferty dodatkow, ktore mialem dotad. Czy oni mysla, ze maja doczynienia z idiotami, ktorzy beda placic wiecej za mniej. Zobacze co bedzie sie teraz dzialo po wypowiedzeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak mam jak ty, 2tyg temu dzwonili, byłem w pracy i umówiłem się parę godzin później i od tej pory nie dzwonią, w tamtym miesiącu też tak było więc spokojnie ;) Lepszy taki spokój z tym dzwonieniem niż na początku gdy byłem uprawniony do przedłużenia i w ciągu 3godz (15-18) miałem 16 nieodebranych połączeń!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa kończy sie z końcem lipca, wypowiedzenie wysłane w czerwcu, a tu żadnych telefonów. Bywa że w ogóle nie dzwonią?

Byłem w takiej samej sytuacji. Zadzwonili pierwszy raz dzisiaj i od razu zaproponowali bardzo dobre warunki, wiec przedłużyłem, bo chyba nic więcej wyrwać nie mogłem. 53zł... szczegóły w pierwszym poście na tej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa kończy sie z końcem lipca, wypowiedzenie wysłane w czerwcu, a tu żadnych telefonów. Bywa że w ogóle nie dzwonią?

Byłem w takiej samej sytuacji. Zadzwonili pierwszy raz dzisiaj i od razu zaproponowali bardzo dobre warunki, wiec przedłużyłem, bo chyba nic więcej wyrwać nie mogłem. 53zł... szczegóły w pierwszym poście na tej stronie

1. Lipcowi tak mają, ja między innymi też

2. HBO na całą długość umowy czasami dawali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca lipca, wypowiedzenie wysłane na początku czerwca.

Wczoraj zadzwonili z działu utrzymania klienta i przedłużyłem po pierwszej rozmowie.

Comfort+

Multi+

Extra+

Premium Film&Sport + 6miesięcy HBO gratis

Proponowali na 15mies za 53zł lub za 59,90zł na 24mies.

Przedłużyłem na 24mies, przedtem płaciłem 69zł za to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...