Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

Optimum 24.99/29.99, CANAL+ z 4K 19.90, Mistrzowska Piłka 5 zł, Eleven 11.90 i wtedy zgoda.

 

Nie dam sobie przecież wcisnąć Optimum+ za 45/50 zł.

 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Ale tak też chciałem zrobić. Sam Optimum+ to i tak propozycja za 44.90 zł/m. Tańszej propozycji na dziś nie ma w systemie rzekomo.

 

W tej cenie to ja mogę Extra+ zaakceptować, ale nawet i jego nie ma w tej cenie, tylko za 54.90 zł/m najtaniej 🤦‍♂️

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ircios napisał:

To powiedz,  że chcesz Optimum, a nie pakiet Optimum z C+ z dodatkami. Tak to nigdy nie dostaniesz Optimum za 24,99, aby potem dobrać C+ za 19,99

Głupoty piszesz. Firmie i konsultantom zależy na arpu umowy.Łatwiej dostać dobrą cenę na optimum dobierając dodatki,które podwyższa cenę abonamentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ironman napisał:

Dziwna ta propozycja. U mnie superpremium 4k z netflixem pokazuje profil c+ przez pierwsze 2 miesiące za 109,99, później 152,99.

 

U mnie to samo pokazuje w ica 2 miesiące po 109.99 a potem 152,99 tylko weź przejdź dalej i sprawdź prognozy rachunku w 5 punkcie czemu te kwoty się tak różnią? O co chodzi, wytłumaczy ktoś?

B1.jpg  B2.jpg

 

Która kwota będzie obowiązywać?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, CiekawskiC napisał:

Głupoty piszesz. Firmie i konsultantom zależy na arpu umowy.Łatwiej dostać dobrą cenę na optimum dobierając dodatki,które podwyższa cenę abonamentu.

To Ty głupoty piszesz, bo nie zrozumiałeś co ja napisałem, dokładnie to co Ty tylko inaczej. O samym Optimum. Więc zejdź z tonu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ircios napisał:

Jak dziwna? Chcą kroić,  to proponują ofertę do nie odrzucenia.

W sensie, że "naiwnych", niezorientowanych zawsze będą próbowali zrobić w bambuko.

Ja z mojej ostatniej propozycji na czas oznaczony wycofałem się i zostaje na czas nieoznaczony, trudno 15 zł więcej. Ale to co pisałem w ubiegłym tygodniu, w tych dziwnych czasach, dla mnie wiązanie się z kimś dwuletnim kontraktem jest absurdalne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Otrzymałem właśnie taką ofertę:

Wybrane usługiPakiet Nowy Comfort+, CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, HBO GO, MULTIROOM STANDARD, Najem Dysk, Najem Wifi PremiumBox+ (G5)

Wybrane promocjePakiet Nowy Comfort+ 24,99 zł 24 m, a po tym okresie 28,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), CANAL+ za 19,90 zł/m zł dla Abonentów (05/21), HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 2 m i 25 zł/m dla Abonentów, Najem Dysk PVR 500 GB za 5 zł/m dla Abonentów (11/20), Najem WiFi PremiumBox+ bez dysku za 5 zł/m dla Abonentów (11/20) do tego 2 umowa Extra+ za 10 zł z wifiszrotem 

65 zł 

Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.

Czy to dobra oferta? Czy można coś lepiej wynegocjować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ircios napisał:

Za 24,99 to jest pakiet Optimum.  Za 5 zł dają dekoder 4k z dyskiem, a do drugiej umowy Wifipremiumbox.

Chłopie czytaj co inni dostali w podobnej sytuacji. 

I kolejne mijanie  się z prawdą.Dekodery Wifipremiubox z powodu ograniczenia stanów magazynowych nie sa już proponowane do drugich umów.Opróc nabijania postów w stylu "było napisane" , "do czerwca masz czas żeby przeczytać kilkadziesiąt stron forum" itp. sam poczytaj posty innych użytkowników zebyś wiedział co się zmieniło :) Więc kolego @ircios zamiast pisania,pisania,pisania.Proponuje pisanie ( niektóre Twoje posty są bardzo pomocne) + czytanie innych postów.To co było dostępne w grudniu może już nie być dostępne teraz np. druga umowa za 25zl czy dekoder Wi-Fipremiumbox na drugiej umowie 

Edytowane przez CiekawskiC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Potrzebna porada na ,,już" - z góry przepraszam, że ten temat powraca, ale miałem kontakt z infolinią Canal+ i nie uwierzycie dalej proponują mi ,,NETFLIX 4K za 38,00zł miesięcznie", ale tym razem gość wysłał dokumenty przed potwierdzeniem oferty :)

 

1)  https://www.fotosik.pl/zdjecie/31bac5f901cbb8c9

 

2) https://www.fotosik.pl/zdjecie/aaba1c62c6fe6925

 

 

Co wy na to?

 

jest Netflix4K za 38,00zł na 24 m. - wygląda na to, że tak - prawda?

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
32 minuty temu, Gursonek napisał:

Cześć wszystkim,

 

Potrzebna porada na ,,już" - z góry przepraszam, że ten temat powraca, ale miałem kontakt z infolinią Canal+ i nie uwierzycie dalej proponują mi ,,NETFLIX 4K za 38,00zł miesięcznie", ale tym razem gość wysłał dokumenty przed potwierdzeniem oferty :)

 

1)  https://www.fotosik.pl/zdjecie/31bac5f901cbb8c9

 

2) https://www.fotosik.pl/zdjecie/aaba1c62c6fe6925

 

 

Co wy na to?

 

jest Netflix4K za 38,00zł na 24 m. - wygląda na to, że tak - prawda?

Bardzo dobra promocja, jeśli korzystasz "na zewnątrz" z pakietu 4K za 60 zł to nie ma co się zastanawiać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Gursonek napisał:

Extra 47,50

Canal + (4K) 19,90

HBO - HBO Max 0zł do 31.05.2022r.

67,50zł

Ultra-box 0zł

Aha czyli teraz dobierasz Netflix jako opcje dodatkową za 38zł?

Ja jak chciałem dobrać to proponowano mi tylko standardowo 38zł za HD i 55zł za 4K. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05Miałem podobną sytuacje do Ciebie. W grudniu zeszłego roku kończyła mi się umowa - miałem wtedy S4K+ Netflix za 171,00zł. Proponowano mi pozostawienie Netflix-a 4K za 55,00zł na przedłużenie umowy. W końcu się wkurzyłem i im podziękowałem za tą opcje. Ostatecznie wziąłem Extra, Canal+ HBO za 67,40zł miesięcznie. Od czasu akceptacji umowy - miałem notorycznie telefony z promocją "świąteczną" Netflix-a 4K za  38,00zł na 24 m. Niby wszystko fajnie, lecz potwierdzenia oferty nie otrzymałem, złożyłem więc reklamacje. W odpowiedzi po tygodniu przeczyłem, że jest to "błąd konsultanta" i że takiej oferty nie ma. Potem sytuacja się powtórzyła i dalej przeprosiny - tym razem paczka Filmbox na 3 miesiące. A dziś zadzwonił młody ,,napaleniec", który czytał te wszystkie reklamacje, bo powiedziałem mu jaką przygodę miałem i z tego powodu w trakcie czytał to wszystko, gdyż mi nie wierzył. Na koniec stwierdził, że to konsultanci przy wprowadzaniu popełnili błąd i że jest ta promocja nadal jest. Zaproponowałem, aby wysłał najpierw dokumenty i zgodził się.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...