Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra to napiszę dla potomnych co ja dostałem.

Umowa do końca stycznia 2021.

Przed wysłaniem wypowiedzenia, w ostatnich dwóch miesiącach było wiele telefonów (z lokalnego punktu C+), ale ich po prostu nie odbierałem.

Wypowiedzenie wysłane 2 tygodnie temu i dostarczone. Czekałem zatem na konkretny telefon z DUK z Krakowa (jak zawsze co 2 lata...)

Dziś dzwoni do mnie znowu numer lokalnego dystrybutora (punkt w galerii), odbieram i okazuje się, że w sprawie wypowiedzenia i nowej umowy.

Nie musiałem nic negocjować, powiedziałem, ze chcę to co mam za tyle samo kasy i okazuje się, że nie ma problemu.

Pierwszy raz od wielu lat zero negocjowania z Konsultantami, udawania przez nich, ze pytają Kierownika o zgodę itp itd.

Pani jeszcze pytała, czy chcę wymianę dekodera na nowy, ale zrezygnowałem, bo nowe modele nie obsługują Multiroom Premium.

Podpytałem od kiedy to oni mają takie uprawnienia do negocjacji i okazuje się, że ze względu na Covid dostali taką możliwość.

 

Płaciłem 99,99zł a nadal będę płacił tyle samo.

Poniżej wklejam co miałem i co mam:

 

było jest
Extra+ z  Canal+ Extra+ z  Canal+
HBO HBO
  HBO GO
Fox Play Fox Play
Mistrzowska Piłka Mistrzowska Piłka
Nat Geo Play Nat Geo Play
  Paramount Play
Filmbox Pack na 1 miesiąc Filmbox Pack na 1 miesiąc
79,99 zł 79,99 zł
Multiroom Premium Multiroom Premium
20,00 zł 20,00 zł

 

Dekodery oczywiście nadal za darmo: TurboBOX+ i mydelniczka Box+.

 

Na liście gwarantowanych C+ są:

CANAL+ 1 HD
CANAL+ DOKUMENT HD (1)
CANAL+ FAMILY HD
CANAL+ FILM HD
CANAL+ NOW HD
CANAL+ PREMIUM HD
CANAL+ SERIALE HD (1)
CANAL+ SPORT 2 HD
CANAL+ SPORT 3 HD
CANAL+ SPORT 4 HD
CANAL+ SPORT HD

oraz Canal+ VOD

(1) Kanały świadczone promocyjnie, a ich udostępnienie i wycofanie nie będzie wymagało poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i
nie będzie stanowiło zmiany warunków Umowy

 

 

Screeny na potwierdzenie:

C.jpg

 

C-2.jpg

 

 

 

Dzięki za pomoc i do zobaczenia za 2 lata.

 

 


 

 

 

Edytowane przez Freddie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, PawelTSW napisał:

@Freddiea mogę spytać do czego ci multiroom premium? Pozdrawiam 

 

Przede wszystkim nie mam możliwości dociągnięcia kabla antenowego do drugiego dekodera.

Do Multiroom Premium wystarczy sam kabel LAN - (mam w każdym pokoju gniazdko z LANem)

Druga sprawa - drugi dekoder pozwala oglądać nagrania z głównego dekodera i zlecać nagrania na niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , ja jestem na tej platformie od samego poczatku  jak powstała Ale za pewne juz to jest mój ostatni tydzien Mam pakiet Pakiet Superpremium+ , MS , hbo , MP , ES Płaciłem 139 teraz oferuja mi 171zł Lepiej zrezygnowac i wziac jak juz na kogos nowego Lepiej cenia nowych niz starych klijentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem wczoraj, może można było taniej ale nie będę się szarpał o 5 zł. Jedna rozmowa z DUK Kraków, wcześniejsze kończyły się prośbie o kontakt przed 21:00 i cisza...

c.png

Do zobaczenia za 2 lata.

Edytowane przez hobie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.posiadam aktualnie pakiet vip+(Pakiet zawiera C+ X 11,hbo,hbo go,cinemaxy,filmboxy.brak eleven czy MP)

dodatkowo:fox play,nat geo play,paramount play,najem pvr pace 0zł

płacę 139,9zł

wypowiedzenie wysłane

co można ugrać przy takim pakiecie?

i co sądzicie o kwocie którą aktualnie płacę?nieczęsto pojawia się na forum pakiet vip+ więc nie mam za bardzo punktu odniesienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Jestem abonentem starej Cyfry+.

 

Obecna umowa do marca 2021 na warunkach:

Comfort+, dopełnienie do Extra+, Canal+ (8), HBO, HBO GO, Multiroom Cameleon (2x WifiBox+) za 77.50zł miesięcznie.

 

Od minionych wakacji nie mogę korzystać z mojego nBoxa na E2 bo poznikały mi programy. Miesiąc temu kupiłem telewizor TCL 55C815 i chciałem sobie wymienić dekoder na moduł CI+, ale konsultant twierdzi, że na moim kontrakcie nie ma możliwości wymiany dekodera na moduł, nawet przy przedłużaniu umowy. Wypowiedzenia umowy jeszcze nie składałem.

 

Czy może ktoś mi pomóc i napisać jak rozwiązać ten problem czyli zdobyć przedmiotowy moduł CI+ i do jakiej ceny możnaby zejść najniżej jeśli chodzi o utrzymanie mojej oferty programowej przy przedłużeniu z tą jedną zmianą czyli wymianą jednego dekodera na moduł CI+?

 

Z góry dziękuję za pomoc...

 

PS. W razie czego mogę złożyć wypowiedzenie umowy.

Edytowane przez musiolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...