PawelTSW Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 A chcesz jeszcze dobrać jeden multiroom?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco9311 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Witam, dostałem taką ofertę: Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE Eleven Sports MISTRZOWSKA PIŁKA MULTIROOM STANDARD (2x Cameleon) NAJEM HD HBO 6 miesięcy za darmo Kwota 82zł , czy brać? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Ja bym brał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco9311 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Chciałbym dobrać jeszcze trzeci multiroom (Cameleon czy Crocodiile) , jest szansa aby jeszcze za free ugrać , czy nie ma sensu się bić? jaka jest kwota kolejnej karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Wymiana dekoderów cię czeka i dopłata za multiroom. Wydaje mi się że wtedy czeka cię łączenie dekoderów w sieć. Dostaniesz caymany i dopłata 10. Edytowane 22 Grudnia 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) @marco9311 Wymiana sprzętu i kart na Caymany. Przy aneksowaniu MR akrtywacja za free + 10m ,za kazdy dekoder dodatkowy. Czyli 20. I pewnie dzierżawa za główny dekoder 5 @Ukassiu18 Tak Edytowane 22 Grudnia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freddie Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Dobra to napiszę dla potomnych co ja dostałem. Umowa do końca stycznia 2021. Przed wysłaniem wypowiedzenia, w ostatnich dwóch miesiącach było wiele telefonów (z lokalnego punktu C+), ale ich po prostu nie odbierałem. Wypowiedzenie wysłane 2 tygodnie temu i dostarczone. Czekałem zatem na konkretny telefon z DUK z Krakowa (jak zawsze co 2 lata...) Dziś dzwoni do mnie znowu numer lokalnego dystrybutora (punkt w galerii), odbieram i okazuje się, że w sprawie wypowiedzenia i nowej umowy. Nie musiałem nic negocjować, powiedziałem, ze chcę to co mam za tyle samo kasy i okazuje się, że nie ma problemu. Pierwszy raz od wielu lat zero negocjowania z Konsultantami, udawania przez nich, ze pytają Kierownika o zgodę itp itd. Pani jeszcze pytała, czy chcę wymianę dekodera na nowy, ale zrezygnowałem, bo nowe modele nie obsługują Multiroom Premium. Podpytałem od kiedy to oni mają takie uprawnienia do negocjacji i okazuje się, że ze względu na Covid dostali taką możliwość. Płaciłem 99,99zł a nadal będę płacił tyle samo. Poniżej wklejam co miałem i co mam: było jest Extra+ z Canal+ Extra+ z Canal+ HBO HBO HBO GO Fox Play Fox Play Mistrzowska Piłka Mistrzowska Piłka Nat Geo Play Nat Geo Play Paramount Play Filmbox Pack na 1 miesiąc Filmbox Pack na 1 miesiąc 79,99 zł 79,99 zł Multiroom Premium Multiroom Premium 20,00 zł 20,00 zł Dekodery oczywiście nadal za darmo: TurboBOX+ i mydelniczka Box+. Na liście gwarantowanych C+ są: CANAL+ 1 HD CANAL+ DOKUMENT HD (1) CANAL+ FAMILY HD CANAL+ FILM HD CANAL+ NOW HD CANAL+ PREMIUM HD CANAL+ SERIALE HD (1) CANAL+ SPORT 2 HD CANAL+ SPORT 3 HD CANAL+ SPORT 4 HD CANAL+ SPORT HD oraz Canal+ VOD (1) Kanały świadczone promocyjnie, a ich udostępnienie i wycofanie nie będzie wymagało poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie będzie stanowiło zmiany warunków Umowy Screeny na potwierdzenie: Dzięki za pomoc i do zobaczenia za 2 lata. Edytowane 22 Grudnia 2020 przez Freddie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joy71 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Płacić 2 dyszki za multiroom, to się wydaje dużo za dużo, ale chcącemu nie dzieje się krzywda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 @Freddiea mogę spytać do czego ci multiroom premium? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freddie Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 6 minut temu, PawelTSW napisał: @Freddiea mogę spytać do czego ci multiroom premium? Pozdrawiam Przede wszystkim nie mam możliwości dociągnięcia kabla antenowego do drugiego dekodera. Do Multiroom Premium wystarczy sam kabel LAN - (mam w każdym pokoju gniazdko z LANem) Druga sprawa - drugi dekoder pozwala oglądać nagrania z głównego dekodera i zlecać nagrania na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Ok, dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 123 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Witam, obecnie mam pakiet superpremium 4k z netflix i multi room place za to 162 zł umowa do końca lutego dzis telefon oferta 109.99 zł za pakiet bez netflix ale optata za multi room już nie za 0 zł jak miałem wcześniej tylko już za 10 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczer Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Witam , ja jestem na tej platformie od samego poczatku jak powstała Ale za pewne juz to jest mój ostatni tydzien Mam pakiet Pakiet Superpremium+ , MS , hbo , MP , ES Płaciłem 139 teraz oferuja mi 171zł Lepiej zrezygnowac i wziac jak juz na kogos nowego Lepiej cenia nowych niz starych klijentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Kolego@buczer, najpierw złóż wypowiedzenie, a następnie negocjuj. Masz w podpietych tematach gotowca kolegi@shevchenko1987 co można utargowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybak84 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 W dniu 21.12.2020 o 22:02, PawelTSW napisał: Może się udać za 10 Dzięki. Właśnie tak się zastanawiałem. 10zł te kilkanaście kanałów jeszcze warte swojej kasy przy tym pakiecie obecnym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hobie Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 (edytowane) Przedłużyłem wczoraj, może można było taniej ale nie będę się szarpał o 5 zł. Jedna rozmowa z DUK Kraków, wcześniejsze kończyły się prośbie o kontakt przed 21:00 i cisza... Do zobaczenia za 2 lata. Edytowane 23 Grudnia 2020 przez hobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Bardzo dobra oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Można wysłać wypowiedzenie na 2-3 miesiące przed końcem umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danek79 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Witam.posiadam aktualnie pakiet vip+(Pakiet zawiera C+ X 11,hbo,hbo go,cinemaxy,filmboxy.brak eleven czy MP) dodatkowo:fox play,nat geo play,paramount play,najem pvr pace 0zł płacę 139,9zł wypowiedzenie wysłane co można ugrać przy takim pakiecie? i co sądzicie o kwocie którą aktualnie płacę?nieczęsto pojawia się na forum pakiet vip+ więc nie mam za bardzo punktu odniesienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 123 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Witam, mam pakiet superpremium 4k z netflix za 162 zł czy można zejść o pakiet niżej umowę mam do końca lutego obecnie co mi dają to pakiet vip za 179 zł czy trzeba wysłać pismo czy poczekać jeszcze do stycznia i może zmienia się pakiety na niższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Mam umowę na czas nieokreślony. Extra z c+. 89zl. Czy jest sens ruszać tę umowę z cameleon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chevington Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 u mnie śmieszna sytuacja, bo przed złożeniem wypowiedzenia(połowa listopada) dzwonili co 2-3dni, a od złożenia ani jednego telefonu... umowa kończy mi się 31 grudnia. co polecacie robić? czekać spokojnie aż się po świętach odezwą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Czekać na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 (edytowane) Witam serdecznie, Jestem abonentem starej Cyfry+. Obecna umowa do marca 2021 na warunkach: Comfort+, dopełnienie do Extra+, Canal+ (8), HBO, HBO GO, Multiroom Cameleon (2x WifiBox+) za 77.50zł miesięcznie. Od minionych wakacji nie mogę korzystać z mojego nBoxa na E2 bo poznikały mi programy. Miesiąc temu kupiłem telewizor TCL 55C815 i chciałem sobie wymienić dekoder na moduł CI+, ale konsultant twierdzi, że na moim kontrakcie nie ma możliwości wymiany dekodera na moduł, nawet przy przedłużaniu umowy. Wypowiedzenia umowy jeszcze nie składałem. Czy może ktoś mi pomóc i napisać jak rozwiązać ten problem czyli zdobyć przedmiotowy moduł CI+ i do jakiej ceny możnaby zejść najniżej jeśli chodzi o utrzymanie mojej oferty programowej przy przedłużeniu z tą jedną zmianą czyli wymianą jednego dekodera na moduł CI+? Z góry dziękuję za pomoc... PS. W razie czego mogę złożyć wypowiedzenie umowy. Edytowane 24 Grudnia 2020 przez musiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.