Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.10.2020 o 15:07, luke93 napisał:

 

 

Dzisiaj dostałem telefon z nr: 574 030 441, odnośnie tego, że jestem długoletnim abonentem blablabla i chcą zaproponować mi nagrodę w postaci nowej umowy na 24 miesiące. Dostaję to samo co mam powyżej w cenie 59.99 zł (pierwsze 5 miesięcy za darmo, pozostałe płatne w podanej kwocie), a także nowy, niezależny dekoder.

 

Ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi czy to nie jest jakaś ustawka, czy legitna oferta jakie się zdarzają długoletnim (nieco ponad 6 lat) klientom? 

 

Witam.Do mnie tez dzwonili z krakowskiego nr 12 2972100 i tez proponowali nową umowę na to wszystko co mam teraz z NIEZALEŻNYM DEKODEREM który mogę wykorzystać u siebie lub podarować komu chcę .Obecnie płace 52 zł, a oni mi proponowali za 49.99.

Toż  to jakaś paranoja brać drugi dekoder do siebie za 50 zł jak można mieć multiroom z tymi samymi programami za 10 zł.

Oczywiście sumę usłyszałem na końcu bo na początku to było że prawie wszystko za darmo i to PREZENT za długoletnią współpracę .Jak to usłyszałem to powiedziałem gościowi że są zwykłymi naciągaczami ,rozłączyłem się i zablokowałem nr.

 

ps.Gość był dobrze poinformowany że jestem abonentem od 2004 roku i że mam zapłacony ostatni rachunek ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podpowiedzcie bo dawno nie śledziłem ofert przedłużeniowych.

Obecnie posiadam dawny pakiet extra plus 6C+ i hbo za 69 zl. Umowa jest do końca roku, jeszcze wypowiedzenia nie skladalem. Już parę razy dzwonili to do tego co mam dodawali raz HBO go raz wymianę dekodera bez opłat (mam starego box+).

Aktualna cena mi odpowiada, więc czy obecna oferta jest optymalna przy tej cenie, czy jednak składać wypowiedzenie i liczyć ewentualnie na coś extra typu eleveny lub mistrzowska piłka (Choćby na pół roku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaliście przy przedłużeniu taki voucher?
 

Cytat

Osoba, której go podarujesz będzie mogła oglądać największe hity kinowe oraz najpopularniejsze światowe seriale z paczki kanałów CANAL+, HBO i FILMBOX w pakiecie FILM nawet przez trzy miesiące w cenie jednego!

Cytat

Pamiętaj! Realizacja vouchera będzie możliwa tylko w przypadku niekorzystania z Pakietu FILM w momencie składania zamówienia. Voucher ważny do 31.12.2020r. Regulamin promocji znajdziesz tu: kliknij

 

Edytowane przez wowo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wowo napisał:

Pamiętam że poprzednio w tym samym okresie przedłużaliśmy.

 

Sam zadzwoniłem do DUK i powiedziałem że w ICA mam Comfort za 22,50 i Optimum za 25 ale chcę Comfort za 20.

Także szybko przeszliśmy do konkretu.

Teraz tylko dopełnienie do Extra załatwić za 10 chociaż nie klepnąłem jeszcze umowy.

Teraz mam nowy comfort za 22.50zl. Czy da się dostać to samo za 20zl+dekoder 4k za 5zl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, obecnie mam pakiet Extra+6 Canal+  , MP i Eleven za 81,89 zł stary multiroom z dekoderem Pace i modułem za 0 zł. Umowa do końca stycznia. Były trzy telefony, Standardowo proponują to samo w tej cenie, ale chciałbym wymienić Pace na nowszy dekoder. Poprzedni konsultant twierdził, że jest jakiś problem, bo nie ma w systemie wpisany, który dekoder jest główny i po jakiejś jego konsultacji z kimś miał dziś zadzwonić. Dziś dzwoni Pani, pytam o co chodzi z dekoderami jak bym chciał wymianę, Pani po konsultacji z kierowniczką, twierdzi, że mogą mi wymienić dekoder na nowszy, ale muszę oddać kartę Cameleon i przejść na nowy płatny multiroom. Przy obecnym bezpłatnym multiroomie twierdzi, że nie mogę dostać innego dekodera. Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mateusz250

Nie ma opcji aby MR był w sieci, bo masz moduł do MR. Bez łaski wymienią Ci Pejsa na WifiPremiumbox za 0 pod koniec obecnej umowy. Karta jednak może być wymieniona. Możesz też starać się o 4k za 5 zeta. Wszystko pod koniec obecnej umowy. Teraz to daj sobie na luz z ich ofertami. 

 

2 godziny temu, bobo235 napisał:

Panowie podpowiedzcie bo dawno nie śledziłem ofert przedłużeniowych.

pół roku).

Umowa do końca roku. Masz czas aby do grudnia się zapoznać z ofertami. Na samej górze masz zestawienie ofert. Jak czegoś nie zrozumiesz co tu było pisane, to wal śmiało pytania 

 

 

Godzinę temu, ashes napisał:

Teraz mam nowy comfort za 22.50zl. Czy da się dostać to samo za 20zl+dekoder 4k za 5zł?

W Twoim przypadku to cena 22.50. Jak dekoder za 5zeta wyciagniesz to będzie sukces, ale możliwe. Wszystko na koniec umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ile obecnie można wyrwać na takiej ofercie?

Pakiet Superpremium+ - 134,99 zł

  • CANAL+4K ULTRA HD 0 zł - Dekoder 4k 0 zł
       
  • HBO GO 0 zł
       
  • Multi Man Pack 0 zł
       
  • MISTRZOWSKA PIŁKA 0 zł
       
  • Filmbox Pack 0 zł
       
  • Nat Geo Play 0 zł
       
  • FOX Play 0 zł
  • VOD+ 0 zł

Oferta była dostępna 2 lata temu na Święta(grudzień 2018 r.) , wypowiedzenie przyjęte.

Na multiroomie to i tak wiem, że nic nie utnę. Obecnie 10 zł od dekodera.

   

 

Edytowane przez micorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na dzień dzisiejszy taki pakiet. Za ile mogę wynegocjować to samo?

 

Pakiet Pakiet Extra+ z CANAL+ 99,99
HBO GO 0,00
VOD+ 0,00
HBO 0,00
CANAL+4K ULTRA HD 10,00
Cinemax 0,00
Eleven Sports 11,90
Filmbox Pack 0,00
MISTRZOWSKA PIŁKA 0,00
Multiroom Standard-Opł.mani. 10,00
Czynsz najmu sprzętu 15,00
DO ZAPŁATY 146,89 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nadeszła ta chwila kiedy znów trzeba przedłużyć umowę ;) . Obecnie posiadam komfort+ za 22,50 i pakiet canal+ za 25zł , Nowa oferta to Optimum za 24,50 i canal+ za 25 zł do końca umowy i pakiet HBO na 3 miesiące za free jak uważacie to dobra oferta czy można coś ugrać ?

Edytowane przez fajny06
powiadomienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ przy ostatnim przedłużaniu nie dogadaliśmy się z Platformą Canal + (poszło o dekoder 4k za 0zł) przeszedłem na czas nieokreślony.

Aktualnie posiadam pakiet Comfort za 22,50 zł + dopełnienie do Extra 10 zł, Canal+ 25zł, HBO+HBO GO 20zł, Turbobox + multiroom gratis. Do tego dochodzi 4zł na czasie nieokreślonym. I teraz pytanie : czy żeby ponownie walczyć o dekoder 4K za 0 zł na Black Friday lub Święta muszę ponownie wypowiedzieć umowę czy wystarczy dzwonić na infolinię lub DUK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...