Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Franek35 napisał:

 

Czy ty rozumiesz że mam za zero 0 złotych miesięcznie dekoder 4K i dysk 1TB

Gratuluję. Widzę,że jest to dla Ciebie bardzo wazne,bo piszesz już drugi raz o tym.Wpisz sobie ten sukces do CV. Odpowiadalem koledze,ktory nie dostanie dekodera 4k za 0zl do superpremium 4k za 109.99 bo już jest zablokokowanawana taka promocja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzyło mi się parę razy w przeszłości, że podczas negocjacji warunków umowy z konsultanatem, gdy podawałem przykłady dobrych ofert, które dostali koledzy z tego forum i z jeszcze innego, które już nie istnieje , że też bym chciał taką dostać konsultant prosił, żeby podać  nr. abo tego kolegi... no i tu temat się kończył.

Prosiłem kilka osób z tego forum, którym się udało o podanie nr, żeby w rozmowie z konsultantem mieć jakiś argument ; niestety zero odzewu.

Chyba to nie jest złamanie regulaminu?

Ja, jeśli mi się uda coś fajnego wywalczyć bez problemu podam swój nr. jeśli ktoś będzie chciał.

Może tym sposobem PC+ nie będzie dzielić swoich klientów na "równych i równiejszych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, P_Canal+ napisał:

Gratuluję. Widzę,że jest to dla Ciebie bardzo wazne,bo piszesz już drugi raz o tym.Wpisz sobie ten sukces do CV. Odpowiadalem koledze,ktory nie dostanie dekodera 4k za 0zl do superpremium 4k za 109.99 bo już jest zablokokowanawana taka promocja.

Piszę bo tacy cwaniacy jak ty nie mogą zrozumieć że taka oferta istnieje. A do CV to sobie napisz cwaniak. Ciekawe co ty załatwiłeś kolegom z forum jak jesteś taki mocny. Nie możesz się pogodzić  że ktoś dał lepszą ofertę od ciebie. Chyba jesteś za cienki.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Franek35 napisał:

Piszę bo tacy cwaniacy jak ty nie mogą zrozumieć że taka oferta istnieje. A do CV to sobie napisz cwaniak. Ciekawe co ty załatwiłeś kolegom z forum jak jesteś taki mocny. Nie możesz się pogodzić  że ktoś dał lepszą ofertę od ciebie. Chyba jesteś za cienki.

Wiem,że taka oferta istnieje.Tak samo wiem,a nawet parę takich umów zrobiłem,jest superpremium4k za 79,99. Malo tego w grudniu 2018r był dekoder 4k za zero do pakietu świątecznego za 99.99 ( odpowiednik superpremium) i można było dostać 3 miesiące za darmo. Czy to oznacza,że teraz ktoś dostanie 3 miesiące za darmo?NIE!

Wierzę,że dostałeś taka ofertę jak piszesz i cieszę się Twoim szczęściem i osiągnięciem ?Niestety w trakcie miesiąca przyszedł mail do poszczególnych działów ( POS,Call center) ,że jest zakaz dawania takich i takich ofert oraz takich i takich promocji.Nie wiem skąd atak z Twojej strony. Jestem pracownikiem POS i absolutnie nie będę miał,żadnej prowizji za to,że któryś z forumowicz dostanie droższa ofertę.Nie bawię się również w sprzedawanie umów na odległość bo jest to niezgodne z regulaminem POSu i nie potrzebuje problemów.Doradzałem paru użytkownikom forum,a jaden nawet przyszedł do mnie wymienić wadliwy pilot. Twoje pisanie,że dostałeś dekoder za 0zl nie pomoże innym ani nie zmieni faktu,że taka oferta dla klientów którzy nie podnoszą abonamentu i mają maksymalny rabat na superpremium 4k nie jest już dostępna.Mozliwe ,że będzie to zmienione w czerwcu,lipcu ale do końca tego miesiąca na pewno nie i Twoje skomlenie tego nie zmieni :)

Edytowane przez P_Canal+
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2020 o 20:10, galpa napisał:

Witam, umowa do  końca maja, wypowiedzenie wysłane, posiadam obecnie pakiet extra, 10C+, HBO/HBO go,MR - 2x Cameleon, dwa dekodery (jeden z nich to PACE 500GB) płace 94,99zł. 

Ostatnia propozycja to to samo, za te same pieniądze, tylko wymienią mi dekoder na 4k. 

Można coś jeszcze urwać? 

To dobra oferta? Mogę coś jeszcze ugrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się poradzić w jednej sprawie. Umowa wygasa z końcem sierpnia br., wypowiedzenie jeszcze nie złożone, ale już wydzwaniają z propozycjami. Obecnie mam Extra+ (6x C+), Eleveny, MP i multiroom za 0 zł (jeszcze po Cyfrze - dwa Cameleony i dwa dekodery). Za to wszystko płacę jakoś 81 zł z groszami. Potrzebuję jeszcze jeden dekoder do multiroomu, i jako że byłyby wtedy 3 dekodery chcą mi je dać tylko z opłatą 10 zł za każdy dodatkowy do multiroomu. Żeby pozostać przy mniej więcej tej samej opłacie co dotychczas, zapytałem o zejście z pakietu Extra na Comfort przy opcjach dodatkowych pozostawionych tak jak dotychczas. Odpowiedział, że nie jest możliwe zejście niżej z posiadanego pakietu podstawowego. Faktycznie jest to niemożliwe, czy coś kręcą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, kamyk8831 napisał:

koperta zwykła priorytetowa typ s  z potwierdzeniem dostarczenia

Dzisiaj trzeci dzień roboczy. Powinno już być. Jutro ktoś się pochyli nad sprawą może. Szkoda,że nie polecony. I masz kwit w kieszeni. Ale jak pisza na stronie będziesz miał zachętę do wycofania wypowiedzenia.

Godzinę temu, kamyk8831 napisał:

koperta zwykła priorytetowa typ s  z potwierdzeniem dostarczenia

Dobra,nie doczytałem. Ale teraz potwierdzenie też musi wrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...