Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

IPhone to jeszcze rozumiem ale reszta pod androidem powinna raczej obsługiwać chromecast. Można to jakoś ogarnąć w przypadku Samsungów?

 

Trochę już używałem C+ Box i tak na szybko: nie występuje u mnie zatrzymanie (co 11 minut) kanału Live z paczki C+ Online. Jeśli chodzi o ustawienia ekranu mam do wyboru (w 1080): 60Hz, 50Hz oraz 24Hz (o tym ostatnim wcześniej nie czytałem, że jest). Co ciekawe przy 50Hz w porównaniu z satelitarną czy kablową np. pasek TVN24 jest lekko niepłynny. Oczywiście przy 60 jest gorzej. No ale z tym to się ciężko "walczy", bo wiadomo, że filmy i programy są w 24, 25, 50 itd. - zależy gdzie i kiedy. Do tego w tv są różne i różnie reagujące systemy "upłynniania obrazu"... to wszystko razem prawie nigdy nie da idealnej kombinacji. To nie bluray czy standardowa tv ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.12.2021 o 10:04, PawelTSW napisał:

Możesz, było już pytane 100 razy. 

Musisz założyć nowe konto, nowego maila

Ja mam jeszcze pytanie do tego, czy jak aktywuje najpierw tego boxa na aktualnym koncie, bo korzystam teraz z tej promocji na dwa miesiące która jest i mam ją do końca stycznia, a później aktywuje go na innym adresie mailowym, czy ten voucher się aktywuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.12.2021 o 18:18, pepe40 napisał:

Jest to wina starych tv. Nie obsługują palety barw ustawionej na boxie. Trzeba zainstalować apkę Activity Manager i za jej pomocą przestawić na RGB. Niestety ten box ma niektóre ustawienia androida ukryte. Na mi boxie robi się tak samo, ale na nim bez problemu się to przestawia. Tutaj trzeba się trochę pobawić.

Dzieki za info, rzeczywiście telewizor jest z 2011 roku Sony bravia. Szukałem tej aplikacji na tv boxie ale jej nie ma, prawdę mówiąc nie wiem jak się do tego zabrać. Znalazłem program o nazwie total commander, ale dostęp do tych systemowych plików androida jest jakby zablokowany, trudno się połapać o co tam chodzi ani co właściwie należy zrobić, żeby dotrzeć do tych ustawień rgb. Bylbym wdzięczny za pomoc, bo szkoda mi tego tematu odpuszczać a nowy tv z tej okazji sprawiłbym sobie w ostateczności chyba, bo ten ogólnie póki co smiga świetnie 👌 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Próbuję przez to pudełko przepuścić TV naziemną w systemie DVB-T2. Wyszukuje jakieś tam kanały H265, ale po przełączeniu na nie mam tylko czarny obraz, nawet bez dźwięku. Czy to pudełko obsługuje taki sygnał? Co może być nie tak? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś udało się może ogarnąć włączanie konkretnych kanałów z paczki C+ Online albo z naziemnej poprzez komendę głosową?

"Włącz Canal+ Sport", "Oglądaj Polsat" czy coś w ten deseń?

 

Dla kanałów z C+ Online asystent nic mi nie odpowiada i się całkiem chowa tak jakby coś próbował wykonać ale nie chciało zadziałać. Kanałów z naziemnej chyba w ogóle nie rozpoznaje (może skoro nie obsługują EPG to nawet nazwy kanałów nie są przypisane...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś może korzystał z aplikacji Button Mapper, generalnie spełnia swoje zadanie, ale po jej zainstalowaniu strasznie długo pozostaje na ekranie grafika zmiany głośności, też tak macie ? da się coś z tym zrobić ?

no i drugie pytanie, czy znajdę w niej akcje, które będą imitowały przyciski przełączania kanałów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, Teno said:

Czy da się oglądać kanały dvbt z czerwoną kopertą? Chodzi o produkcję +18 jak warsaw shore itp. Ponieważ u mnie nie da się oglądać ze względu na blokadę rodzicielską. Wiadomo coś na ten temat? 

 

Chyba że coś się zmieniło, Nie można odblokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa wam na tym ,,klocku''  aplikacja Eurosport Player?  U mnie po instalacji i zalogowaniu się nie ma możliwości nawigacji pilotem , aplikacja w ogóle nie reaguje.   Na codzień korzystam z NVIDIA SHIELD i tam nie ma żadnych problemów , więc to z pewnością wina tego operatorskiego cuda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ten dekoder Tacie który jest seniorem. Ma szybki internet światłowodowy. Nie może niczego spokojnie obejrzeć bo po 10 minutach odtwarzanie się zacina. Dzisiaj stara się zmęczyć serial Klangor - odtwarza się przez 10 minut i stop. Jest jakiś sposób na to? Na odległość trudno jest mi mu pomóc. Jakiś pomysł o co tam chodzi? Coś w ustawieniach dekodera? Odtwarza to oczywiście z oferty Canal+ która jest w cenie dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stonka - ten problem występuje u wielu osób (u jednych obraz zacina się co 10-11 minut, u innych nie) - jest to "bug" w aplikacji Canal+ Box, który ujawnia się u części użytkowników. Już wcześniej było opisywane co można zrobić, aby usunąć tę niedogodność. Poniżej przypomnienie.

 

---

 

 

Poradnik dla osób, u których po ostatniej aktualizacji na boxie od C+ co 10-11 minut wstrzymywane jest oglądanie filmu/serialu lub transmisji LIVE. 

 

Na wstępie: domyślnie zainstalowaną aplikacją jest Canal+ Box (zostawiamy ją, nie usuwamy - będzie ona ciągle przydatna do innych celów, np. w celu posiadania dostępu do innych aplikacji).

 

1) Należy zainstalować aplikację Canal+ w wersji 5.2.1. Można ją pobrać z internetu, przykładowy link: https://m.apkpure.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/440021665-APK-e8b956dc21b8ff27a2e41e65e9ddfebe?from=versions%2Fversion (plik APK można zapisać na PenDrivie lub dysku zewnętrznym; następnie urządzenie należy podłączyć do Boxa). 

2) Na Android TV instalujemy dowolną apkę typu File Manager (można ją bezpośrednio zainstalować z Google Play Store). 

3) Za pomocą zainstalowanego programu File Manager odnajdujemy plik APK z Canal+ w wersji 5.2.1 i próbujemy dokonać instalacji (konieczne może być nadanie programowi typu File Manager uprawnień do dokonywania instalacji z nieznanych źródeł - powinien pojawić się odpowiedni komunikat, dalej należy postępować intuicyjnie).

4) Gdy aplikacja C+ w wersji 5.2.1 jest zainstalowana wykonujemy następujące czynności:

a) należy wylogować się z Canal+ Box (można to "olać", jeśli nie będziemy korzystać z większej ilości urządzeń);
b) należy uruchomić aplikację C+ i zalogować się tam.
5) Na wszelki wypadek należy wyłączyć możliwość dokonywania automatycznych aktualizacji. 

 

Od tego momentu, aby cokolwiek bez problemów obejrzeć z C+, należy wejść do aplikacji Canal+ przez sekcję "Aplikacje" z domyślnej aplikacji Canal+ Box (to w zasadzie jedyna "niedogodność"). 

Edytowane przez grreg2084
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O losie :( Nie ogarnie tego sam...

 

Właśnie dzwonił że wyskoczył na chwilę komunikat: Problemy techniczne błąd UPES_101 ...

 

Ciężko mu się nauczyć latać po menu boxa - a co dopiero takie fikołki robić. Będę musiał pojechać ponad 100 km żeby to ogarnąć. Świetnie ;/

 

Ale... dziękuję za poradę - przyda się!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...