Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, co do moich wrażeń z Boxem to śmiga bardzo ładnie. O niebo lepiej od mistick i zauważalnie szybciej od mibox'a. 

Nie wyrzuca z ram, można mieć parę aplikacji (netflix, YT, kodi) włączyć jakiś strumień live tv np canal+ i wracamy bez czekania do poprzednich. 

 

Niestety największy minus to brak AFR, nie dopasywowuje odświeżania do materiałów. 

I tak przy 60Hz mamy płynnie netflix i YT, ale za to tnie live tv i hbo go + niektóre filmy YT w 50fps.

 

Przy 50Hz znowóż mamy płynnie live tv i hbo ale za to są przycięcia w netflix i YT. 

 

Apki do zmiany Hz nie działają, pokazują tylko wybraną w opcjach boxa wartość. 

 

Drugi to cały czas upiera się wysyłać stream DD+, niby netflix wyświetla Atmos ale leci DD+. 

W kodi pomimo passthrough i demek Atmos leci max DD+. 

Ogólnie nawet coś co ma strumień pcm box uparcie koduje do dd+... Dziwne to. 

 

Mam tylko nadzieję, że aktualizacje będą wychodzić częściej jak do stb sat. Inaczej trzeba będzie poszukać box'a z play'a v2. Może tam działa to lepiej? 

Edytowane przez saint123
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@neblyn spróbuj tak

 Klikamy na pilocie WSTECZ+OK i trzymając te przyciski wciśnięte podłączamy kabel zasilający do boxa. Trzymamy te przyciski wciśnięte dopóki nie pokaże się tryb Recovery.

 

Teraz, Paweł 68 napisał:

 

Edytowane przez Paweł 68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Właśnie wchodzi nowa wersja softu dla Canal+ Box 4K. Dam znać co zmienia i czy coś poprawia :D

 

Symbol 1.2.3 (16337)

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Na razie mam wrazenie, ze dziala jeszcze plynniej i nie tnie nic a nic. Zero tez bledow typowych dla szybkiego przechodzenia miedzy kanalami na zywo typu blad dekodowania albo brak kanalu.

 

Po tescie moge dodac, ze ustawienie najwyzszej jakosci nie jest teraz wyzwaniem dla boxa. Idzie wszystko plynnie i nawet sie nie zajaknie,

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, timo35 napisał:

Witam, posiadam abonament satelitarny i aktywowany w jego ramach internetowy Canal+. Jak aktualnie wygląda możliwość logowania się na Boxie?

Da się zalogować przy pomocy tego samego hasła co np. na stronie internetowej?

 

 

 

 

Tak, jeżeli masz abo sat to po aktywacji uslugi na portalu klienta i zalogowaniu się na stronie https://www.canalplus.com/pl/ można tymi samymi danymi zalogować się w box'ie. (czyt, można kupić używke i mieć jako drugi odbiornik dla np pokoju dzieci). 

Z tym, że jeszcze marnie idzie im wprowadzanie kolejnych kanałów. Trochę jeszcze tych z nc+go brakuje. 

Edytowane przez saint123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Saint123, w obsłudze klienta mówią, że nie da się, w co mi się nie bardzo chciało wierzyć. Mam nadzieję, że to wynika z ich niewiedzy. A odpowiadając w ten sposób grają bezpieczniej. 

 

A jest różnica miedzy tym co na stronie, a tym co w boxie? Dla mnie jest wystarczające to co na stronie. 

Edytowane przez timo35
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, timo35 napisał:

Witam, posiadam abonament satelitarny i aktywowany w jego ramach internetowy Canal+. Jak aktualnie wygląda możliwość logowania się na Boxie?

Da się zalogować przy pomocy tego samego hasła co np. na stronie internetowej?

 

 

 

 

Jak masz abonament sat, możesz się logować tym samym hasłem w aplikacji C+ a także możesz zainstalować apke nc+GO w tym boksie i tym samym hasłem się logować jest więcej kanałów ale trzeba używać myszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2021 o 08:06, timo35 napisał:

Dzięki Saint123, w obsłudze klienta mówią, że nie da się, w co mi się nie bardzo chciało wierzyć.

Ludzie w obsłudze klienta to w 95% ludzie z ulicy. Chyba nie wierzysz, że jeżeli komuś płacąc minimalną krajową na infolinii będzie tryskać wiedzą 😉, a z 5% to może będą specjaliści, którzy trzymają  żeby ten "statek" nie utonął. 

Sprawdzone info, działa dla abonentów sat po aktywacji na strefie klienta. (był nawet mail swego czasu o takiej możliwości). 

 

Ktoś się już może uporał z stuttering'iem przy 60Hz? Root'ować szkoda, pewnie potem aktualizacje się wyłączą albo sklep Play może się wywalać choć Magisk powinien dać radę. Ale to za młody sprzęt, może za rok/dwa jak już nie będzie miał wsparcia to wtedy... Trzeba dać mu szanse ;)

Jest sposób na płynne odtwarzanie bez przycięć ale niestety wymaga root'a. 

"Ruscy" jak zwykle opanowali już chipset i jest pełne wsparcie AFR dla amlogic:

https://androidpctv.com/afrd-automatic-refresh-rate-switch-amlogic-tvbox/

 

Może ktoś z adminów forum ma kontakt z technikami i im podsunie link. Są źródła na github, można by to wykorzystać w kolejnych aktualizacjach... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@saint123 No właśnie niezłe herce są z tymi hercami, bo mimo zainstalowania aplikacji, która ma wymuszać 50Hz, po jakimś czasie i tak przestawia się na 60Hz. Z kolei ustawienie 50Hz pod telewizję sprawia, że nie da się normalnie użytkować np. YouTube'a. Nie wspominając o Netflixie, gdzie spora ilość materiałów ma 24fps. Box powinien ustawiać automatycznie daną częstotliwość w zależności od odtwarzanego materiału, inaczej obraz będzie się przycinał.

 

W dodatku przestrzeń kolorów jest błędna, kolory są zbyt intensywne, z kolei ciemniejsze miejsca są niewidoczne, zbyt głęboka czerń. Wszystkie materiały oprócz NTC idą sztucznie przekonwertowane do DD+ 5.1, nawet jeśli materiał jest w MP3 2.0. Nie wiem dlaczego nikt nic z tym w dalszym ciągu nie zrobił. "Profesjonalne" recenzje/testy urządzeń są dziś w internecie niewiele warte, są to po prostu płatne promocje. Przecież te problemy widać od pierwszego dnia użytkowania, trzeba chcieć ich nie zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2021 o 22:06, WebMat napisał:

@saint123 No właśnie niezłe herce są z tymi hercami, bo mimo zainstalowania aplikacji, która ma wymuszać 50Hz, po jakimś czasie i tak przestawia się na 60Hz. Z kolei ustawienie 50Hz pod telewizję sprawia, że nie da się normalnie użytkować np. YouTube'a. Nie wspominając o Netflixie, gdzie spora ilość materiałów ma 24fps. Box powinien ustawiać automatycznie daną częstotliwość w zależności od odtwarzanego materiału, inaczej obraz będzie się przycinał.

 

W dodatku przestrzeń kolorów jest błędna, kolory są zbyt intensywne, z kolei ciemniejsze miejsca są niewidoczne, zbyt głęboka czerń. Wszystkie materiały oprócz NTC idą sztucznie przekonwertowane do DD+ 5.1, nawet jeśli materiał jest w MP3 2.0. Nie wiem dlaczego nikt nic z tym w dalszym ciągu nie zrobił. "Profesjonalne" recenzje/testy urządzeń są dziś w internecie niewiele warte, są to po prostu płatne promocje. Przecież te problemy widać od pierwszego dnia użytkowania, trzeba chcieć ich nie zauważyć.

I nikt nic z tym nie zrobi, bo to nie jest usługa i sprzęt dla "koneserów" jakości obrazu oraz dźwięku. Widziałeś ochy i achy w komentarzach pod testem na sat kurier? Multum. Wymagających czegoś więcej jest garstka. Sam odpuściłem po kilku mailach do pomocy technicznej. Oni nie widzą problemu. 

 

W dniu 29.01.2021 o 15:46, Paweł 68 napisał:

@neblyn spróbuj tak

 Klikamy na pilocie WSTECZ+OK i trzymając te przyciski wciśnięte podłączamy kabel zasilający do boxa. Trzymamy te przyciski wciśnięte dopóki nie pokaże się tryb Recovery.

 

 

To jest kombinacja klawiszy z Mi Box. Próbowałem, nic z tego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@neblyn To bardzo ciekawe. Mogłoby się wydawać, że grupą docelową marki CANAL+ są właśnie takie osoby, co od 25 lat miało odzwierciedlenie w cenie. Ale nie szukałbym w tym wszystkim logiki. Oni może i by chcieli, ale po prostu nie potrafią. Organizacyjnie nie są w stanie rozwiązać tego problemu z racji rozbudowanej struktury. Myślę, że na górze są przekonani, że mają super produkt i że niczego się już nie da poprawić i niczego nie da się wymyśleć lepszego.

 

Cała rzecz w tym, że box ma właśnie być neutralny jakościowo, aby nie dekodował dźwięku, gdy jest oryginalnie w DD i niczego sztucznie nie poprawiał w obrazie, bo kalibrację wykonuje się bezpośrednio na telewizorze, a nie na źródle sygnału. Wszystkie zachwyty i zalety tego boxa są bezpośrednio związane z zaletami systemu Android TV, który sam w sobie jest bardzo dobry. Problem jest jednak w adaptacji tego systemu w postaci brandowanych nakładek i aplikacji oraz dobranego hardware'u.

Edytowane przez WebMat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, amstat napisał:

W boxie nie pokazuje ani siły ani jakości po prostu albo jest kanał albo go niema

Rozumiem, tu już nawet nie chodzi czy to pokazuje tylko czy są te kanały bez żadnego klatkowania bo gdzieś czytałem, że w porównaniu z głowicą w TV to w boxie jest duży spadek sygnału i nie łapie wszystkich kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...