saint123 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Witam, co do moich wrażeń z Boxem to śmiga bardzo ładnie. O niebo lepiej od mistick i zauważalnie szybciej od mibox'a. Nie wyrzuca z ram, można mieć parę aplikacji (netflix, YT, kodi) włączyć jakiś strumień live tv np canal+ i wracamy bez czekania do poprzednich. Niestety największy minus to brak AFR, nie dopasywowuje odświeżania do materiałów. I tak przy 60Hz mamy płynnie netflix i YT, ale za to tnie live tv i hbo go + niektóre filmy YT w 50fps. Przy 50Hz znowóż mamy płynnie live tv i hbo ale za to są przycięcia w netflix i YT. Apki do zmiany Hz nie działają, pokazują tylko wybraną w opcjach boxa wartość. Drugi to cały czas upiera się wysyłać stream DD+, niby netflix wyświetla Atmos ale leci DD+. W kodi pomimo passthrough i demek Atmos leci max DD+. Ogólnie nawet coś co ma strumień pcm box uparcie koduje do dd+... Dziwne to. Mam tylko nadzieję, że aktualizacje będą wychodzić częściej jak do stb sat. Inaczej trzeba będzie poszukać box'a z play'a v2. Może tam działa to lepiej? Edytowane 29 Stycznia 2021 przez saint123 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Istnieje kombinacja klawiszy na pilocie lub inny sposób, by wejść w recovery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) @neblyn spróbuj tak Klikamy na pilocie WSTECZ+OK i trzymając te przyciski wciśnięte podłączamy kabel zasilający do boxa. Trzymamy te przyciski wciśnięte dopóki nie pokaże się tryb Recovery. Teraz, Paweł 68 napisał: @neblyn Edytowane 29 Stycznia 2021 przez Paweł 68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timo35 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Witam, posiadam abonament satelitarny i aktywowany w jego ramach internetowy Canal+. Jak aktualnie wygląda możliwość logowania się na Boxie? Da się zalogować przy pomocy tego samego hasła co np. na stronie internetowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Właśnie wchodzi nowa wersja softu dla Canal+ Box 4K. Dam znać co zmienia i czy coś poprawia Symbol 1.2.3 (16337) Edytowane 29 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Żeby nie popsuli tak jak z Evoboxem PVR w CP. Edytowane 29 Stycznia 2021 przez sebap Literówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Na razie mam wrazenie, ze dziala jeszcze plynniej i nie tnie nic a nic. Zero tez bledow typowych dla szybkiego przechodzenia miedzy kanalami na zywo typu blad dekodowania albo brak kanalu. Po tescie moge dodac, ze ustawienie najwyzszej jakosci nie jest teraz wyzwaniem dla boxa. Idzie wszystko plynnie i nawet sie nie zajaknie, Edytowane 29 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint123 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) 7 godzin temu, timo35 napisał: Witam, posiadam abonament satelitarny i aktywowany w jego ramach internetowy Canal+. Jak aktualnie wygląda możliwość logowania się na Boxie? Da się zalogować przy pomocy tego samego hasła co np. na stronie internetowej? Tak, jeżeli masz abo sat to po aktywacji uslugi na portalu klienta i zalogowaniu się na stronie https://www.canalplus.com/pl/ można tymi samymi danymi zalogować się w box'ie. (czyt, można kupić używke i mieć jako drugi odbiornik dla np pokoju dzieci). Z tym, że jeszcze marnie idzie im wprowadzanie kolejnych kanałów. Trochę jeszcze tych z nc+go brakuje. Edytowane 30 Stycznia 2021 przez saint123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timo35 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) Dzięki Saint123, w obsłudze klienta mówią, że nie da się, w co mi się nie bardzo chciało wierzyć. Mam nadzieję, że to wynika z ich niewiedzy. A odpowiadając w ten sposób grają bezpieczniej. A jest różnica miedzy tym co na stronie, a tym co w boxie? Dla mnie jest wystarczające to co na stronie. Edytowane 30 Stycznia 2021 przez timo35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 14 godzin temu, timo35 napisał: Witam, posiadam abonament satelitarny i aktywowany w jego ramach internetowy Canal+. Jak aktualnie wygląda możliwość logowania się na Boxie? Da się zalogować przy pomocy tego samego hasła co np. na stronie internetowej? Jak masz abonament sat, możesz się logować tym samym hasłem w aplikacji C+ a także możesz zainstalować apke nc+GO w tym boksie i tym samym hasłem się logować jest więcej kanałów ale trzeba używać myszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint123 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 W dniu 30.01.2021 o 08:06, timo35 napisał: Dzięki Saint123, w obsłudze klienta mówią, że nie da się, w co mi się nie bardzo chciało wierzyć. Ludzie w obsłudze klienta to w 95% ludzie z ulicy. Chyba nie wierzysz, że jeżeli komuś płacąc minimalną krajową na infolinii będzie tryskać wiedzą , a z 5% to może będą specjaliści, którzy trzymają żeby ten "statek" nie utonął. Sprawdzone info, działa dla abonentów sat po aktywacji na strefie klienta. (był nawet mail swego czasu o takiej możliwości). Ktoś się już może uporał z stuttering'iem przy 60Hz? Root'ować szkoda, pewnie potem aktualizacje się wyłączą albo sklep Play może się wywalać choć Magisk powinien dać radę. Ale to za młody sprzęt, może za rok/dwa jak już nie będzie miał wsparcia to wtedy... Trzeba dać mu szanse Jest sposób na płynne odtwarzanie bez przycięć ale niestety wymaga root'a. "Ruscy" jak zwykle opanowali już chipset i jest pełne wsparcie AFR dla amlogic: https://androidpctv.com/afrd-automatic-refresh-rate-switch-amlogic-tvbox/ Może ktoś z adminów forum ma kontakt z technikami i im podsunie link. Są źródła na github, można by to wykorzystać w kolejnych aktualizacjach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 @saint123 No właśnie niezłe herce są z tymi hercami, bo mimo zainstalowania aplikacji, która ma wymuszać 50Hz, po jakimś czasie i tak przestawia się na 60Hz. Z kolei ustawienie 50Hz pod telewizję sprawia, że nie da się normalnie użytkować np. YouTube'a. Nie wspominając o Netflixie, gdzie spora ilość materiałów ma 24fps. Box powinien ustawiać automatycznie daną częstotliwość w zależności od odtwarzanego materiału, inaczej obraz będzie się przycinał. W dodatku przestrzeń kolorów jest błędna, kolory są zbyt intensywne, z kolei ciemniejsze miejsca są niewidoczne, zbyt głęboka czerń. Wszystkie materiały oprócz NTC idą sztucznie przekonwertowane do DD+ 5.1, nawet jeśli materiał jest w MP3 2.0. Nie wiem dlaczego nikt nic z tym w dalszym ciągu nie zrobił. "Profesjonalne" recenzje/testy urządzeń są dziś w internecie niewiele warte, są to po prostu płatne promocje. Przecież te problemy widać od pierwszego dnia użytkowania, trzeba chcieć ich nie zauważyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Wyłączyłeś HDR w ustawieniach? Domyślnie jest załączony na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 @Dr.STech Tak, ale to nie ma wpływu. Przynajmniej u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 W dniu 2.02.2021 o 22:06, WebMat napisał: @saint123 No właśnie niezłe herce są z tymi hercami, bo mimo zainstalowania aplikacji, która ma wymuszać 50Hz, po jakimś czasie i tak przestawia się na 60Hz. Z kolei ustawienie 50Hz pod telewizję sprawia, że nie da się normalnie użytkować np. YouTube'a. Nie wspominając o Netflixie, gdzie spora ilość materiałów ma 24fps. Box powinien ustawiać automatycznie daną częstotliwość w zależności od odtwarzanego materiału, inaczej obraz będzie się przycinał. W dodatku przestrzeń kolorów jest błędna, kolory są zbyt intensywne, z kolei ciemniejsze miejsca są niewidoczne, zbyt głęboka czerń. Wszystkie materiały oprócz NTC idą sztucznie przekonwertowane do DD+ 5.1, nawet jeśli materiał jest w MP3 2.0. Nie wiem dlaczego nikt nic z tym w dalszym ciągu nie zrobił. "Profesjonalne" recenzje/testy urządzeń są dziś w internecie niewiele warte, są to po prostu płatne promocje. Przecież te problemy widać od pierwszego dnia użytkowania, trzeba chcieć ich nie zauważyć. I nikt nic z tym nie zrobi, bo to nie jest usługa i sprzęt dla "koneserów" jakości obrazu oraz dźwięku. Widziałeś ochy i achy w komentarzach pod testem na sat kurier? Multum. Wymagających czegoś więcej jest garstka. Sam odpuściłem po kilku mailach do pomocy technicznej. Oni nie widzą problemu. W dniu 29.01.2021 o 15:46, Paweł 68 napisał: @neblyn spróbuj tak Klikamy na pilocie WSTECZ+OK i trzymając te przyciski wciśnięte podłączamy kabel zasilający do boxa. Trzymamy te przyciski wciśnięte dopóki nie pokaże się tryb Recovery. To jest kombinacja klawiszy z Mi Box. Próbowałem, nic z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 (edytowane) @neblyn To bardzo ciekawe. Mogłoby się wydawać, że grupą docelową marki CANAL+ są właśnie takie osoby, co od 25 lat miało odzwierciedlenie w cenie. Ale nie szukałbym w tym wszystkim logiki. Oni może i by chcieli, ale po prostu nie potrafią. Organizacyjnie nie są w stanie rozwiązać tego problemu z racji rozbudowanej struktury. Myślę, że na górze są przekonani, że mają super produkt i że niczego się już nie da poprawić i niczego nie da się wymyśleć lepszego. Cała rzecz w tym, że box ma właśnie być neutralny jakościowo, aby nie dekodował dźwięku, gdy jest oryginalnie w DD i niczego sztucznie nie poprawiał w obrazie, bo kalibrację wykonuje się bezpośrednio na telewizorze, a nie na źródle sygnału. Wszystkie zachwyty i zalety tego boxa są bezpośrednio związane z zaletami systemu Android TV, który sam w sobie jest bardzo dobry. Problem jest jednak w adaptacji tego systemu w postaci brandowanych nakładek i aplikacji oraz dobranego hardware'u. Edytowane 6 Lutego 2021 przez WebMat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Czy pod tego boxa mogę podłączyc dysk SSD w kieszeniu USB? Da radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Podłączyć możesz ale służył będzie jako źródło zewnętrznych plików. Nie nagrasz nic na nim. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) @Pawel, dlaczego nic nie nagram? Nawet z naziemnej? I czy da radę bez zewnętrznego źródła zasilania w kieszeni Unitek Y-3036? https://www.x-kom.pl/p/511086-obudowa-dysku-unitek-obudowa-do-dysku-25-usb-31-uasp-6g.html Edytowane 9 Lutego 2021 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Nie kojarzę aby ten dekoder oferował opcje PVR. Podłącz jakiegoś pendriva i sprawdź czy jest opcja nagrywania zanim poniesiesz dodatkowe koszta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek25 Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) Nie ma możliwości nagrywania na zewnętrzny dysk z powodu tego że jest opcja Backward EPG - skorzystaj z możliwości odtworzenia materiału, który był emitowany do 14 dni wstecz Edytowane 9 Lutego 2021 przez krzysiek25 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 To nawet dobrze. Jeśli macie podłączoną antenę TV naziemnej to jak się ma siłę i jakość sygnału w boxie do siły i jakości sygnału gdyby ta sama antena była podłączona to telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 W boxie nie pokazuje ani siły ani jakości po prostu albo jest kanał albo go niema co do nagrywania to nie sprawdzałem natomiast oglądam filmy z dysku w SSD w obudowie bez żadnego dodatkowego zasilania i przez 6 metrowy przedłużacz usb, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 42 minuty temu, amstat napisał: W boxie nie pokazuje ani siły ani jakości po prostu albo jest kanał albo go niema Rozumiem, tu już nawet nie chodzi czy to pokazuje tylko czy są te kanały bez żadnego klatkowania bo gdzieś czytałem, że w porównaniu z głowicą w TV to w boxie jest duży spadek sygnału i nie łapie wszystkich kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Nie wiem jak w pudełku od C+ ale w Kaonie od Tmobile normalnie działają kanały naziemne bez problemów. Jak masz dobry sygnał z anteny to nie powinieneś mieć obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.