karol_84 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 17 godzin temu, Prze napisał: A w jaki sposób zrobić taki reset? Ten błąd powoduje jakąś pętle i nie mogę wejść do ustawień. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Znalazłem rozwiązanie: Na pilocie wywołaj asystenta Google, wypowiedz Ustawienia, a pojawi się belka z ustawieniami. W ustawieniach wybierz resestowanie, z kasowaniem i powinno zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prze Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Znalazłem rozwiązanie: Na pilocie wywołaj asystenta Google, wypowiedz Ustawienia, a pojawi się belka z ustawieniami. W ustawieniach wybierz resestowanie, z kasowaniem i powinno zadziałać.Dzięki, zadziałało Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 (edytowane) Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale po tej nowej aktualizacji launchera, box dłużej się uruchamia tj. dłużej "muli" to "kółko" ładowania, dotyczy to też wczytywania się strony startowej. Edytowane 12 Stycznia 2022 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 czy u każdego, nawet z szybkim netem na światłowodzie, multi-view jest w jakości SD ? nawet przy 2 obrazach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 10 godzin temu, Nolan napisał: czy u każdego, nawet z szybkim netem na światłowodzie, multi-view jest w jakości SD ? U mnie po powiększeniu interesującego mnie okienka, po ok. 10 sekundach widoczna jest normalna jakość obrazu (SD tylko na początku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klubik Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 W dniu 12.01.2022 o 01:02, vicky napisał: W kwestii kluczyka, chyba coś się naprawiło, przynajmniej u mnie, jak się dłuższą chwilę zaczeka, kluczyk znika i zaczyna się film/serial. Testowałam zarówno na boxie jak i na aplikacji w telefonie 21 godzin temu, grreg2084 napisał: U mnie podobnie, w aplikacji Canal+ Box - działa odtwarzanie materiałów 18+ po odczekaniu ok. 10 sekund. ale o czym wy dokładnie piszecie, bo tu cały czas chodzi o kanały live, a nie jakieś materiały z biblioteki. na kanałach live też wam odtwarza materiały 18+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Godzinę temu, klubik napisał: na kanałach live też wam odtwarza materiały 18+ ? Co do kanałów LIVE, to u mnie też odtwarza materiały 18+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol_84 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 15 godzin temu, electro69 napisał: Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale po tej nowej aktualizacji launchera, box dłużej się uruchamia tj. dłużej "muli" to "kółko" ładowania, dotyczy to też wczytywania się strony startowej. Tak odnotowałem to. Może rozwiązaniem będzie wejście w zarządzanie energią i wyłączenie całkowitego uśpienia. Pytanie czy w ustawieniach jest powyższe? Zaobserwowałem bowiem, że gdy teraz wyłączam pilotem C+ Boxa to dioda niebieska wyłącza się, a dekoder przy włączeniu startuje od początku. Wcześniej dioda nie gasła, więc dekoder przechodził w stan hibernacji. Pytanie gdzie w boxie jest zarządzanie energią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacewluk Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 U mnie na kanałach LIVE TV nie odtwarza programow z kluczykiem z biblioteki tak ,dzwonilem do nich kazal mi zresetowac dekoder a jak to nic nie da oddac tam gdzie kupilem do naprawy,szczerze to watpie zeby reset mial cos pomoc,ale zaczekam do wieczora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Żadne resetowanie nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Prawdopodobnie wszyscy tak mają.Żadne resetowanie nie pomoże, tak jak i wymiana.Ciekawych fachowców zatrudnia Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Potwierdzam, że u mnie na żadnym urządzeniu, telefon Android, tablet IOS, C+Box jak i na TV z aplikacją Canal+ Online, live kanały z czerwonym kluczykiem nie działają. Więc wymiana Box'a czy restart nic nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 21 minut temu, jacewluk napisał: U mnie na kanałach LIVE TV nie odtwarza programow z kluczykiem z biblioteki tak ,dzwonilem do nich kazal mi zresetowac dekoder a jak to nic nie da oddac tam gdzie kupilem do naprawy A u mnie na kanałach LIVE TV odtwarza programy z kluczykiem. Aczkolwiek nowy dekoder kupiłem kilka dni temu (wcześniejszy, którego użytkowałem przez rok ani razu nie pozwolił na odtworzenie takiego programu na kanałach LIVE TV). Tak naprawdę nie wiem od czego to może zależeć (wcześniej byłem przekonany, że to błąd aplikacji Canal+ Box). Jeśli masz taką chęć i możliwość, to w razie czego oddaj dekoder do naprawy. U mnie w podobnej sytuacji kazali postąpić, gdy ciągle przerywało odtwarzanie (w tym LIVE TV) co 10-11 minut. Ku mojemu zdziwieniu stwierdzili, że to wada fabryczna urządzenia (a nie samej aplikacji Canal+ Box); dali mi wybór: wymiana urządzenia na nowy lub zwrot kasy (to drugie znacznie bardziej mi się opłacało). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Idąc tym tokiem rozumowania, czyli co, inne urządzenia też by trzeba wymienić: telefon, tablet, TV? No bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Jeśli zadziała to wymieniaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Zabawne. Nie ironizuję i doceniam poczucie humoru. Ale niestety problem pozostaje. Jakoś ciężko mi uwierzyć, że wymiana jakiegokolwiek sprzętu udrożni oglądanie kanałów z kluczykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Może to kwestia wersji aplikacji. Jednym działa innym nie ale nikt nie napisał jaką wersję ma, a jak wiadomo w różnym czasie różnie rozsyłają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Sugestia słuszna, ale czy na różnych urządzeniach ten sam problem? Dla mnie to trochę jednak jest wina apki a nie sprzętu, ale mogę mieć o tym błędne pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 U mnie nie było z tym problemu od momentu zakupu jakieś poł roku temu, aktualizowałem soft jak tylko była nowa wersja i na wszystkich materiały 18+ działały, teraz mam najnowszy i też działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solaris1985 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Witam, takie szybkie pytanie. Czy po okresie promocyjnym, jeśli nie będę dalej chciał korzystac z oferty c+ online, przystawka będzie działała normalnie czy zostanie zablokowana. Oczywiście wiem, że do treści c+ dostępu nie będzie ale chodzi mi o całą resztę. Przystawka kupiona w Mediaexpert bez zobowiązań. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Będzie działać do czasu aż nie padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Dzisiaj już tego nie sprawdzę, ale czy ktoś może podać o której godzinie na jakim kanale cyklicznie jest jakiś program +18 z "kluczykiem" (eska tv?). Nie oglądam praktycznie dvbt tylko sport stąd moje pytanie. Z ciekawości sprawdzę czy u mnie pojawia się ta blokada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Najczęściej wieczorem seriale na HBO3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 z tymi 11 minutami to wygląda na zmianę klucza drm, widać nie każde urządzenia sobie z tym radzi, bug w firmware i kluczach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 CANAL+ BOX 4K został zaktualizowany do wersji 2.6.1.Jednak nadal brak możliwości oglądania filmów i programów 18+ na kanałach live. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.