wlodarek1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Ale jak coś pobrać ze sklepu Google Play kiedy ja tego Google Play nie widzę na dekoderze ?Wysłane z mojego RMX2111 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Sprawdź Sklep Play. Ew poszukaj w ustawieniach, aplikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacik Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Czy można ten tuner jakoś używać zamiast tunera Wi Fi Box, który pracuje w multiroomie z ultraboxem? Drugie pytanie; czy można na nim nagrywać na zewnętrzny nośnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 2x nie można. To nie dekoder satelitarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 @wlodarek1 Wejdź sobie do sklepu Google Play i w ustawieniach aktualizacji aplikacji powinna się pojawić. Jak jej nie ma wpisz w wyszukiwarce sklepu "canal+ box". Możliwe, że aktualizacja idzie partiami i dostaniesz ją później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Pojawiła się też czerwona ramka wokół pozycji na której akurat jesteśmy podczas przeglądania pilotem. Pojawiły się też większe kafelki na stronie głównej. To akurat zmiana na minus. Nie wygląda to estetycznie. Przez to kafelki z aplikacjami wyglądają na ucięte na ekranie telewizora. Na pozostałych stronach są one inaczej rozmieszczone. No i wreszcie naprawiono problem z funkcją oglądania dalej, czyli dekoder wreszcie zapamiętuje gdzie skończyliśmy oglądanie danej pozycji w danym momencie. Obejrzana pozycja natomiast ląduje do zakładki "ostatnio oglądane". Z tym też był problem. Tyle co udało mi się wyłapać. Problem czerwonego kluczyka nadal obecny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 7 godzin temu, wlodarek1 napisał: Mój dekoder ma oznaczenie NCP 3670SF Pomyliłeś tematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 12 godzin temu, wlodarek1 napisał: Ale jak coś pobrać ze sklepu Google Play kiedy ja tego Google Play nie widzę na dekoderze ? 7 godzin temu, wlodarek1 napisał: Mój dekoder ma oznaczenie NCP 3670SF . Sprawdzałem dziś nie ma dostępnych aktualizacji softu. Może wiecie kiedy będzie nowy firmeare dla tego modelu ? kolego, uzywasz czasem glowy do myslenia? masz inny model dekodera, 4k ultrabox tu jest twoj temat: https://forum.satkurier.pl/topic/30983-4k-ultrabox-g9-adb-ncp-3670sf-jada/ zadnego sklepu play nie bedziesz mial, masz inny dekoder 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek82 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 4 godziny temu, kamil2505 napisał: Problem czerwonego kluczyka nadal obecny. Czy problem czerwonego kluczyka dotyczy tylko kanałów naziemnych czy też np paczki Canal+ dostępnych w usłudze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melkor48 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 4 godziny temu, kamil2505 napisał: Pojawiła się też czerwona ramka wokół pozycji na której akurat jesteśmy podczas przeglądania pilotem. Pojawiły się też większe kafelki na stronie głównej. To akurat zmiana na minus. Nie wygląda to estetycznie. Przez to kafelki z aplikacjami wyglądają na ucięte na ekranie telewizora. Na pozostałych stronach są one inaczej rozmieszczone. No i wreszcie naprawiono problem z funkcją oglądania dalej, czyli dekoder wreszcie zapamiętuje gdzie skończyliśmy oglądanie danej pozycji w danym momencie. Obejrzana pozycja natomiast ląduje do zakładki "ostatnio oglądane". Z tym też był problem. Tyle co udało mi się wyłapać. Problem czerwonego kluczyka nadal obecny. Ta ostatnia aktualizacja to jakiś śmiech na sali. Mamy dekoder z procesorem obsługujacym 4K 60 hz a informatycy nie są w stanie dopisać kilku linijek kodu aby dekoder przy rozdzielczości Full HD obsługiwał 120 hz odświeżania, gdzie procesor spokojnie to pociągnie. O treści 4k nie wspomnę ile razy pisałem do C+ - odpowiedź: "pracujemy nad tym, już nie długo będzie 4K" - FEJK jakich mało Dodali CZERWONĄ RAMKE a przeglądania EPG podczas oglądania dowolnej stacji dalej nie ma. Mam na dekoderze zainstalowaną aplikację UPC GO, tutaj podczas oglądania np TVN 24 mogę zobaczyć co jest aktualnie nadawane, co było nadawane wcześniej i co będzie nadawane później na obecnym kanale oraz na każdym innym. Tego też nie można się doprosić od C+. No ale dodali CZERWONĄ RAMKĘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Problem dotyczy wszystkich kanałów online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek82 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Czyli jak program przez nadawcę oznaczony jest jako +18 to rozumiem że nie można go obejrzeć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nocek Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Czy po tej aktualizacji na canal+ box, działa u was bajka Bing? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek82 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 21 minut temu, connor07 napisał: Nie można. To mi odpisali na Facebooku "Witaj, problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Problem jest spowodowany międzynarodowymi różnicami w kategoryzacji treści dla dorosłych i dotyczy wąskiej grupy dostępnych materiałów telewizyjnych." Czyli generalnie biorą sobie pieniądze i jeszcze blokują możliwość oglądania niektórych audycji. To tak jakby Netflix nagle postanowił zablokować wam połowę filmów Musze się jeszcze kilka razy zastanowić nad zakupem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 To ciekawe czemu ten sam film działa live na PC w przeglądarce i w kanałach na życzenie również w aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol_84 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Witajcie, Dziś wyskoczyła aktualizacja dekodera CANAL+ box 4k, nacisnąłem czerwony przycisk aktualizuj. 2. przeszło do sklepu dałem aktualizuj > wyskoczył komunikat > coś poszło nie tak> wymagane uwierzytelnienie zaloguj się na konto google> 3. Naciskam ponów próbę i nic się nie dzieje. 4. Wyłączyłem dekoder i dalej po ponownym uruchomieniu, występuje komunikat o nowej aktualizacji 5. dzieje się to samo. 6. Nie ma jakiegoś trwadego resetu, tak aby wszystko wróciło do stanu sprzed. Wczoraj zmieniałem hasło do konta google, myślałem, że ponownie się zaloguje a tu takie coś. Pomocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Jedyny reset to przywrócenie ustawień fabrycznych, ale będziesz musiał instalować wszystkie apki od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz10 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 (edytowane) W sumie możesz jeszcze raz zmienić hasło google na to co było, zaktualizować dekoder i jak się zaktualizuje to zmienić ponownie hasło google, zalogować się ponownie na konto google na dekoderze i powinno działać Nie mam tego dekodera, ale na logikę powinno pomóc jak przywrócisz stare hasło google Trochę okrężną drogą, ale może podziała Edytowane 11 Stycznia 2022 przez Bartosz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 https://www.svgeurope.org/blog/headlines/canal-achieves-low-latency-uhd-quality-streaming-with-ateme-nea/ Myślę,że ważne w kontekście 4k w C+ Online również w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prze Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Jedyny reset to przywrócenie ustawień fabrycznych, ale będziesz musiał instalować wszystkie apki od nowa.A w jaki sposób zrobić taki reset? Ten błąd powoduje jakąś pętle i nie mogę wejść do ustawień. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vicky Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 (edytowane) W kwestii kluczyka, chyba coś się naprawiło, przynajmniej u mnie, jak się dłuższą chwilę zaczeka, kluczyk znika i zaczyna się film/serial. Testowałam zarówno na boxie jak i na aplikacji w telefonie Edytowane 12 Stycznia 2022 przez vicky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melkor48 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 8 godzin temu, bartas_20 napisał: https://www.svgeurope.org/blog/headlines/canal-achieves-low-latency-uhd-quality-streaming-with-ateme-nea/ Myślę,że ważne w kontekście 4k w C+ Online również w Polsce. Z tego co zrozumiałem chodzi tu o urządzenia Appla, więc zupełnie inny system operacyjny niż Android, jak sądzę jeszcze długo poczekamy na materiały 4K na naszym dekoderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 @Melkor48 Tak, dobrze zrozumiałeś. Niemniej coś w tej kwestii w grupie Canal+ się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 10 godzin temu, vicky napisał: W kwestii kluczyka, chyba coś się naprawiło, przynajmniej u mnie, jak się dłuższą chwilę zaczeka, kluczyk znika i zaczyna się film/serial. Testowałam zarówno na boxie jak i na aplikacji w telefonie U mnie podobnie, w aplikacji Canal+ Box - działa odtwarzanie materiałów 18+ po odczekaniu ok. 10 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.