ircios Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Nic nie musi pobrać. To vod z neta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Otrzymalem info z infolinii ze na dekoderach dodatkowych (multiroom) VOD jest zablokowane. I nie zalezy to od rozdaju dekodera. VOD dziala tylko na dekoderze glownym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 @maciekmm Nie słuchaj bredni z infolinii. Mam multiroom z Wifi Boxem i normalnie VOD działają. Za pierwszym uruchomieniem mój także coś sciągał ale poszło to sprawnie. Spróbuj swojego odłączyć od prądu i włączyć, być może się przywiesił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 ....Z jakiej przyczyny zablokowali. Pachnie mi to ściemą. Bzdura i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Wyłączałem z prądu jednak nic to nie pomaga. Za każdym razem po wejsciu w VOD pojawia się plansza o pobieraniu czegos jednak po potwierdzeniu pojawia się kolejna plansza z błędem połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) Ale bzdura, VOD na dodatkowym dekoderze działało u mnie na wifiBOX+ i działa teraz również po wymianie na wifiPremiumBOX+. Edytowane 30 Marca 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Moze faktycznie cos zablokowali skoro nie mozna pobrac ustawien vod. Probowalem juz wszystkiego i nadal nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Może nie masz internetu w dekoderze. Może dekoder nawalił. Wymień dziadostwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Internet jest bo laczy sie z dekoderem glownym i przydzielony zostal adres ip. Poczekam do jutra. Jak nic nie wskoczy to wymieniam wifiszrota na kolejnego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Najlepiej wymień na 4k bez dysku. To padło to dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 48 minut temu, maciekmm napisał: Internet jest bo laczy sie z dekoderem glownym i przydzielony zostal adres ip. Internet nie musi być na nim wcale żeby znajdował główny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Ok wiec w jaki inny sposob moge sprawdzic czy jest na nim internet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Radio internetowe uruchom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Tak jak wczesniej pisalem. Na Radio+ pokazuje sie dokladnie to samo info o aktualizacji a potem problem z polaczeniem. Poprzedni wifiszrot ktory mial pakiet entry i nie chodzil w multiroomie nie mial problemu z vod. Dzialal w tej samej sieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 To przywróć ustawienia fabryczne, jeśli nie pomoże to wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Niestety powrot do ustawien fabrycznych nie pomogl. Dziwna sprawa. Tak jakby dekoder nie widzial internetu. Moze faktycznie cos zablokowali przy multiroomie i w momencie polaczenia z dekoderem matka odcina internet ? Na razie nie mam mozliwosci sprawdzenia w punkcie ale przy najblizszej okazji na pewno sie przejde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Nikt i nic nie odcięło internetu. Felerny model masz. Dostep do vod jest i był. A przez kabel sieciowy sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Sprawdzę przy najblizszej mozliwosci. Jeszcze jedno pytanie. Po wylaczeniu routera Wifibox o wiele wolniej zmienia kanaly (przey braku polaczenia z dekoderem matka). Czy to normalne czy wina modelu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 (edytowane) Prze router dekodery się komunikują. Więc może być. Edytowane 31 Marca 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 1 godzinę temu, maciekmm napisał: Po wylaczeniu routera Wifibox o wiele wolniej zmienia kanaly (przey braku polaczenia z dekoderem matka). Czy to normalne czy wina modelu ? Nie ma to absolutnie żadnego znaczenia ani wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 4 godziny temu, maciekmm napisał: Sprawdzę przy najblizszej mozliwosci. Jeszcze jedno pytanie. Po wylaczeniu routera Wifibox o wiele wolniej zmienia kanaly (przey braku polaczenia z dekoderem matka). Czy to normalne czy wina modelu ? Wyłącz w dekoderze sieć. Jeśli wyłączyłeś tylko router dekoder może cały czas próbować łączyć się z dekoderem głównym. Proces działający w tle może spowolnić pracę dekodera i tym samym spowodować wolniejsze przełączanie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Dzieki za info. I tak bede sie musial przejsc do punktu zeby rozwiazac problem niedzialajacych kolekcji. Nie chce brac dekodera 4k poniewaz teraz multiroom z wifiboxem mam za 0zl. Wifibox premium wg info z punktu nie jest na razie wydawany do multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 7 godzin temu, Pawel napisał: dekoder może cały czas próbować łączyć się z dekoderem głównym Bzdura, łączy się raz w tygodniu, nie codziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Rozumiem, że nasłuchiwałeś wymianę po sieci i stąd ta wiedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 @Pawel po co mają się komunikować skoro dekoder sprawdza połączenie z głównym raz w tygodniu? Dekoder dodatkowy nie komunikuje się z głównym po restarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.