Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

Ale bzdura, VOD na dodatkowym dekoderze działało u mnie na wifiBOX+ i działa teraz również po wymianie na wifiPremiumBOX+.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety powrot do ustawien fabrycznych nie pomogl. Dziwna sprawa. Tak jakby dekoder nie widzial internetu. Moze faktycznie cos zablokowali przy multiroomie i w momencie polaczenia z dekoderem matka odcina internet ? Na razie nie mam mozliwosci sprawdzenia w punkcie ale przy najblizszej okazji na pewno sie przejde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maciekmm napisał:

Sprawdzę przy najblizszej mozliwosci. Jeszcze jedno pytanie. Po wylaczeniu routera Wifibox o wiele wolniej zmienia kanaly (przey braku polaczenia z dekoderem matka). Czy to normalne czy wina modelu ?

Wyłącz w dekoderze sieć. Jeśli wyłączyłeś tylko router dekoder może cały czas próbować łączyć się z dekoderem głównym. Proces działający w tle może spowolnić pracę dekodera i tym samym spowodować wolniejsze przełączanie kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...