Jaś Fasola Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Działa tak samo,nie ma żadnej różnicy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 4 godziny temu, Ghost589 napisał: To jak to zrobic skoro infolinia twierdzi że sie nie da? Iść do punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost589 Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 Ok dzięki, ale zadziwia mnie ta firma coraz bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 23 godziny temu, matt12345 napisał: Do infolinii nie udało mi się dodzwonić. Dodzwoniłem się za to do jednego salonu i Pani powiedziała, że można wymienić nie wszystkie dekodery. 49zł aktywacji, 15zł 4k bez HDD i 25 z HDD. Pojadę w piątek to się przekonam czy się uda. Czy te dekodery z własnym HDD działają tak samo jak z oryginałem? aktywacja dodatkowego dekodera przy wymianie to 0zł, opłata miesięczna za sam 4k (bez HDD) to 15zł a z dyskiem 20zł. Dyski do 4k są eSATA więc możesz nagrywać 3 kanały jednocześnie. W przypadku własnego dysku USB masz możliwość nagrywania tylko 1 kanału. Jeżeli masz dysk zewnętrzny z eSATA to wtedy nie ma problemu również możesz nagrywać 3 kanały jednocześnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Jednak mi nie wymienili. To nie wiem od czego to zależy komu wymieniają a komu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 (edytowane) 6 godzin temu, matt12345 napisał: To nie wiem od czego to zależy komu wymieniają a komu nie. Od punktu Edytowane 4 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost589 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 21 minut temu, matt12345 napisał: Jednak mi nie wymienili. To nie wiem od czego to zależy komu wymieniają a komu nie. Po wszystkich moich telefonach, e-mail muszę stwierdzić, że oni nie są normalni. Nigdy nie spotkałem tak lekceważącego stosunku do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwaniak Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Ja byłem we wtorek i wymienili mi od ręki. Coś nie chciało przejść i nie wiem czy nie zrobili tak że rezygnuję z mr a pozniej biorę nowy z dekoderem 4k. Dlatego aktywacja 50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Dzwoniłem do 3 punktów. Nie ma u mnie takiej możliwości. Podejrzewam, że może nie być u osób u których się umowa kończy niedługo (u mnie 6 mies). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 W moim przypadku było tak: - ICA kontakt mailowy, mogę wymienić - w punkcie nieuprzejmy strzedawca oferuje dekoder 20 zł + dysk 10 zł - telefon do Canal+ , nie ma w systemie możliwość wymiany dekodera - sprawdzam w domu ICA, jest możliwość wymiany dekodera- - wizyta w innym punkcie, pan daje dekoder - pan nie daje dysku, bo niema w systemie możliwośći dodania dysku - pan po kontakcie z centralą daje dysk twardy - chcę wymienić konwerter, zaczyna padać śnieg i nie mogę wejść na dach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 (edytowane) W moim przypadku to jakieś szaleństwo. - Kontakt z kilkoma punktami przez tel, odebrali w 3: w jednym info, że się nie da, w drugim, że da, ale trzeba kombinować, a w trzecim, żeby najpierw zadzwonić na infolinię. - Dzwonię na infolinię, za pierwszym razem odbiera jakiś gbur mówiąc, że się nie da i że to jakaś głupota, że inni mogą, bo on tu pracuję i wie co robi - Po kilku dniach dzwonię znowu, odbiera jakaś Pani mówiąc, że w moim pakiecie (VIP+ i 5x multiroom) się nie da, nawet podobno próbowała skontaktować się z kimś wyżej i dostała taką samą informację. Takiego bałaganu to ja dawno nie widziałem. Skoro to ma zależeć od punktu to może ktoś akurat w stolicy wymieniał i może jakiś polecić? Edytowane 5 Marca 2022 przez DominoDoman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Al. Gen. Sikorskiego 9 tam mają swój salon przy siedzibie. Jak tam nie załatwisz to raczej nigdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 (edytowane) Godzinę temu, Dr.STech napisał: Al. Gen. Sikorskiego 9 tam mają swój salon przy siedzibie. Spróbuję w tyg, jak będą czynni. Z ciekawości zadzwoniłem jeszcze do jednego salonu i tam dowiedziałem się, że nie da rady, bo mój Ultrabox jest od Technicoloru, a dla nich będzie taka możliwość od kwietnia. Edytowane 5 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w calosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 @DominoDoman Ja mam główny Ultrabox od Technicolor i bez problemu wymienili mydelniczkę (2851S) na Ultrabox od ADB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwaniak Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Jak coś to w Legionowie ja wymieniałem bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audioza Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Ja dziś też wymieniłem bez problemu dekoder od multirumu ITI2851S (mydelniczka) na Ultrabox+ NCP3670SF Dekoder nowiusieńki, produkcja 10/21 Dodatkowo wziąłem dysk do dekodera Cena najmu: dekoder 5zł + dysk 5zł miesięcznie Aktywacja: 49zł płatna od ręki w salonie Wymieniałem w salonie CANAL+ w Auchan w Piasecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Dostałeś Ultraboxa jako multiroom za 10 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Przecież napisał, dekoder 5 i dysk 5. Oczywiście doliczone do opłaty za MR 10. Proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 11 godzin temu, Audioza napisał: Dekoder nowiusieńki, produkcja 10/21 Jak sprawdzić datę produkcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audioza Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 11 godzin temu, connor07 napisał: Dostałeś Ultraboxa jako multiroom za 10 zł? Tak jak pisałem najem Ultraboxa+ 5zł, najem dysku 5zł Oczywiście opłata za multirum 10zł Sprawdzałem też w prognozie opłat i doliczone jest 10zł 40 minut temu, Dr.STech napisał: Jak sprawdzić datę produkcji? Na spodzie dekodera masz etykietę i po prawej stronie masz - Lot N:S-42/21 co oznacza tydzień produkcji 42 /rok produkcji 2021 I pod tą linijką jest of: 10/21 co oznacza miesiąc/rok produkcji Oczywiście etykieta jest na dekoderze więc trzeba wyjąć obudowę z dyskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 U mnie w Technicolor nie ma takich informacji. Jest naklejka z informacją gdzie i dla kogo wyprodukowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 @Audioza Masz na tą wymianę jakiś regulamin promocji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 @django trzymaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Przed chwila dzwonilem do BOK zapytac sie o multiroom. Uslyszalem cene 10zl i do tego wifibox za 0zl. Kiedy zapytalem o wifi premium box uslyszalem ze on nie wspolpracuje z ultraboxem 4k (posiadam go jako glowny dekoder). Dano mi rowniez opcje dobrania dekodera 4k za dodatkowe 10zl. Jak to jest z tym wifipremium box ? Czy faktycznie sie gryzie z ultraboxem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Oczywiście, że współpracuje, tylko mają braki tego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.