shevchenko1987 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 A ten dekoder nie jest czasem na Androidzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oregano40 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 A ten dekoder nie jest czasem na Androidzie? Jest na Androidzie. W dostępnych ustawieniach nie znalazłem opcji wyłączenia weryfikacji lub czegoś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) No właśnie, a tam chyba nie ma pakietu "ciplushelper" żeby moduł CI+ działał jak to ma miejsce na obrazach opartych na Linuksie E2? Edytowane 15 Marca 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oregano40 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 No właśnie, a tam chyba nie ma pakietu "ciplushelper" żeby moduł CI+ działał jak to ma miejsce na obrazach opartych na Linuksie E2? Jest plugin Cateye2, który umożliwia działania modułów CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Próbowałeś go przeinstalować? Lub przywrócić dekoder do stanu fabrycznego? Najnowszy soft wgrany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oregano40 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Wszystkiego próbowałem, być może są jakieś ukryte opcje - instrukcja do dekodera jest wyjątkowo skromna. Na zagranicznych forach poświęconych Formulerowi S Turbo też nic nie znalazłem. Dekoder mam od miesiąca i ogólnie jestem z niego bardzo zadowolony, wszystko działa znakomicie, tylko ta denerwująca "weryfikacja" po włączeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Wg jednego z dystrybutorów Cryptoboxa, pojawił się soft testowy "650HD_V1.09.19282_20180312_test_nc+" dla modelu CRHD650, obsługujący tytułowy moduł CAM CI+. Ponoć w ciągu miesiąca wszystkie modele z CI dostaną wsparcie dla tego modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yadranko Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Cześć, mam moduł NC+ CAM CI+ w Ultimo 4K (ostatni VTI). Mam problem tylko w TVP1 HD, gdy moduł się ponownie aktywuje po pewnym czasie. Jak mogę to rozwiązać? I nie mogę uzyskać dostępu do informacji o karcie, pozostaje “wait for ci...” Jakieś rozwiązanie? Dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Nie zauważyłem u siebie póki co żadnych błędów na TVP 1 HD za to również tak samo jak i ty nie mam dostępu do informacji o karcie. Mój dekoder to Vu Zero 4K wraz z najnowszym VTi 13.0.9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 To macie na VU komunikat trwa weryfikacja urządzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Masz trefny moduł. Do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Moduł jest dobry, bo na tv jest dostęp do informacji o karcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yadranko Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Próbowałem z OpenAtv i następnie w tv LG (oficjalnie CI +), ale nadal reaktywacje. Tak więc włączyłem TV Plus HD i moduł został zaktualizowany. Po aktualizacji moduła nie ma więcej prośby o reaktywację Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 A czy na Open ATV sprawdźałeś może czy był dostęp do informacji o karcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yadranko Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Tak, ale to nie działa. Tylko na tv jest dostęp do informacji. Edytowane 26 Marca 2018 przez yadranko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzisiaj pojawił się w sprzedaży nowy model AB Cryptobox - CR 752HD Combo. Czytnik CI działa dobrze z naszymi rodzimymi modułami z Polsatu jak i CI+ z NC+ po wgraniu oprogramowania alternatywnego z końcówką Patch Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez Mr. Orbita Proszę bez linków do sklepów bez wyraźnej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszz4 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Mam moduł CI+ kupiony jako prepaid i mam podobny problem z resetowaniem sie modułu na TVP1 co kilkanascie minut ale nietylko , bo podobnie dzieje sie na wszystkich kanałach tr. 11.449 . dodatkowo nie mogę uzyskać dostępu do informacji o karcie, pozostaje “wait for ci. Mam ULtimo4k openatv 6.2 ciplushelper4.5 Po doczytaniu tematu chciałem zrobic aktualizacje modułu , ale na ultimo4k moduł niewykrywał aktualizacji na TV Puls. Po wlozeniu modułu do TV Samsung od razu wykrył aktualizacje na Tv Puls , aktualizacja zakonczona pomyslnie . Teraz potestuje czy dalej beda objawy resetowania na Ultimo4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red. Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Mam pytanie odnośnie działania modułu CI+ (Nagra) nc+ : http://ncplus.pl/sklep/dokumenty/MIX/Instalacja%20i%20obs%C5%82uga%20modu%C5%82u%20CAM%20CI%20(Nagra).pdf w telewizorze HYUNDAI ULS4805FE : https://www.hyundai-electronics.pl/telewizor-hyundai-uls-4805-fe-czarna/z415682/ , https://www.hyundai-electronics.cz/_img_2436745/HYUULS4805FE.pdf . Czy ktoś z was testował działanie takiego modułu w takim telewizorze ? Czy ten moduł będzie działał poprawnie z takim telewizorem ? Wcześniej wysłałem zapytanie do serwisu producenta tego telewizora . Odpowiedz otrzymałem właśnie taką : '' Nie ma się co spodziewać nowszej wersji oprogramowania do tego modelu , moduł powinien działać ale nie wiadomo " . Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez Mr. Orbita Łączę z istniejącym wątkiem o module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
72adam Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Jeśli masz już w/w tv ,a umowy z nc jeszcze nie,to zamów moduł przez necik ,masz 14 dni na zwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Jutro kolejna aktualizacja modułu CAM CI+ nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Znowu wyłącznie serwisowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 "Dodatkowe zabezpieczenia treści" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Ktoś dostał już aktualizację? U mnie moduł w dekoderze Vu+ Zero 4K ustawiony na kanał "Puls HD", ręcznie wymuszam wyszukiwanie i otrzymuję "Brak dostępnych aktualizacji". Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 tylko na tv przechodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 A już jest dostępna? Bo jak tak to przełożę do tv na te kilka minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.