gringo Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Cytat W ramach przygotowań do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2021 (oficjalnie UEFA EURO 2020), Zattoo informuje, że skróciło opóźnienie w transmisji strumieniowej telewizji dla własnych użytkowników, a także użytkowników ich klientów B2B do około 10 sekund na większości urządzeń. W rezultacie opóźnienie czasowe jest o około 25 sekund mniejsze niż w porównaniu z Mistrzostwami Świata 2018, gdzie pomiary wykazały opóźnienia od 34 do 46 sekund Można sobie zadać pytanie w którym miejscu jest Viaplay ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) @kingofsouth masz nadal dostęp do szwedzkiej wersji ze sportem? Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) To się okaże 13.08 @gringo Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez Toma441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 10 minut temu, BizzareX napisał: Dlaczego w reklamach Viaplay, wszystkie dziewczyny mówią męskim głosem ? To jacyś transwestyci, czy jest w tym jakiś ukryty przekaz ? Właśnie trochę to żenujace - to takie wzbogacenie kulturowe wprowadzają w Polsce Szwedzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Statystyczny Kowalski nie bawi się w szukanie i oglądanie meczy przez przeglądarkę - nie będzie na to tracić czasu. Statystyczny Kowalski chce wygodnie włączyć kanał lub dedykowaną apkę na swoim telewizorze/tablecie i oglądać - wygoda jest dla niego dużo ważniejsza niż jakość. Statystyczny Kowalski chce języka polskiego - nie będzie oglądał meczu w innym języku. Statystyczny Kowalski nie będzie się obrażał (tylko pomarudzi) i wykupi Viaplay - w momencie kiedy usiądzie na kanapie i zobaczy, że nie może oglądać Lewandowskiego (a zawsze go oglądał). Statystyczny Kowalski może nawet zauważy że obraz nie jest idealny, ale pomarudzi pod nosem, przyzwyczai się i będzie oglądał dalej. W dzisiejszych czasach wygoda jest najważniejsza, a póki co nie(stety) nigdzie indziej, niż w Viaplay, nie da się wygodnie oglądać Bundesligi po polsku Także pomarudzimy, pomarudzimy, a z czasem pewnie i tak większość tych, którzy bez Bundesligi/Lewego żyć nie mogą, wykupią Viaplay. To tak jak z Netflixem - niby bez problemu można ściągnąć wszystko co tam jest z torentów/warezów/itp i to za darmo (kiedyś się tak przecież robiło), ale po co, jak na Netflixie jest dużo wygodniej i masz to od razu. Apka Viaplay ok, jej dostępność bardziej niż ok, o opóźnienie się nie martwię, jedyne co to jakość - zobaczymy jak to będzie na meczu. Jeżeli słabo, to można zgłaszać uwagi bezpośrednio do Viaplay (support?), a nie wylewać żale tutaj na forum przez kilkaset stron (większość osób pisze w kółko to samo) - na pewno przyniesie to większy efekt i może z czasem coś się zmieni na lepsze/ładniejsze. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Chodzi o reklamę z Rucińskim? Mężczyźni także mówią głosem Kacpra. Taka forma krótkiego stand-up'u przedstawiona obrazkowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 1 minutę temu, NobelM napisał: pomarudzimy, pomarudzimy, a z czasem pewnie i tak większość tych, którzy bez Bundesligi/Lewego żyć nie mogą, wykupią Viaplay. Jak w tygodniu zobaczę Bayern w Lidze Mistrzów, to w weekend jakoś przeżyję ,że nie zobaczę jak Bayern klepie 5 : 0 jakieś ogórki typu Bielefeld czy Freiburg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) Widzę, że już niektórym nawet reklamy nie pasują. Marudzicie od listopada 2020 - dzień w dzień w tym temacie. Pewnie jakby puszczali to w 8K z Dolby Atmos to czcionka logo Viaplay by wam nie pasowała. Masakra. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez Kiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 6 minut temu, NobelM napisał: Jeżeli słabo, to można zgłaszać uwagi bezpośrednio do Viaplay (support?), a nie wylewać żale tutaj na forum przez kilkaset stron (większość osób pisze w kółko to samo) - na pewno przyniesie to większy efekt i może z czasem coś się zmieni na lepsze/ładniejsze. Już widzę jak prośba do supportu o poniesienie bitrate do przynajmniej 10 Mb/s odnosi skutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersupreme Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 @swordfish co się dziwisz, chlopaki tylko satelita for ever and ever a tam go nie widzieli bo jedyne co można obejrzeć to kabaretowy szal z 2010 roku, a co tam, ze ruciński ma dziesiątki milionów wyswietleń na youtube.. oni tylko paranienormalni i zenek, satelitarna oferta premium xDD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umek Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) 10 minut temu, NobelM napisał: Statystyczny Kowalski nie bawi się w szukanie i oglądanie meczy przez przeglądarkę - nie będzie na to tracić czasu. Statystyczny Kowalski chce wygodnie włączyć kanał lub dedykowaną apkę na swoim telewizorze/tablecie i oglądać - wygoda jest dla niego dużo ważniejsza niż jakość. Statystyczny Kowalski chce języka polskiego - nie będzie oglądał meczu w innym języku. Statystyczny Kowalski nie będzie się obrażał (tylko pomarudzi) i wykupi Viaplay - w momencie kiedy usiądzie na kanapie i zobaczy, że nie może oglądać Lewandowskiego (a zawsze go oglądał). Statystyczny Kowalski może nawet zauważy że obraz nie jest idealny, ale pomarudzi pod nosem, przyzwyczai się i będzie oglądał dalej. W dzisiejszych czasach wygoda jest najważniejsza, a póki co nie(stety) nigdzie indziej, niż w Viaplay, nie da się wygodnie oglądać Bundesligi po polsku Także pomarudzimy, pomarudzimy, a z czasem pewnie i tak większość tych, którzy bez Bundesligi/Lewego żyć nie mogą, wykupią Viaplay. To tak jak z Netflixem - niby bez problemu można ściągnąć wszystko co tam jest z torentów/warezów/itp i to za darmo (kiedyś się tak przecież robiło), ale po co, jak na Netflixie jest dużo wygodniej i masz to od razu. Apka Viaplay ok, jej dostępność bardziej niż ok, o opóźnienie się nie martwię, jedyne co to jakość - zobaczymy jak to będzie na meczu. Jeżeli słabo, to można zgłaszać uwagi bezpośrednio do Viaplay (support?), a nie wylewać żale tutaj na forum przez kilkaset stron (większość osób pisze w kółko to samo) - na pewno przyniesie to większy efekt i może z czasem coś się zmieni na lepsze/ładniejsze. Ładnie mam się przedstawiłeś. @swordfish reklama w klimacie Kiepskich..widać w kogo celują..jak pisałem jak najtaniej ..i ta reklama się w to wpisuje ewidentnie.. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez Umek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 8 minut temu, CashBackPlease napisał: Trzeba było od początku tego wątku nie robić z siebie forumowego błazna - broniłeś "wijaplej" jak Najman Jasnej Góry Nie chciałbym wyjść na adwokata @kingofsouth, ale on nigdzie nie wychwalał i nie bronił Viaplay. Ma podobne podejście jak ja. Dajmy im podziałać, ludzie portfelami wyrażą swoje zadowolenie/niezadowolenie z oferty. Nikt nikogo nie zmusza do wykupienia, nie chcesz to nie wykupuj, obejrzyj na streamie. Jak zrobi tak dużo osób to Viaplay będzie musiał coś zmieniać żeby przyciągnąć klientów. 7 minut temu, NobelM napisał: Statystyczny Kowalski może nawet zauważy że obraz nie jest idealny, ale pomarudzi pod nosem, przyzwyczai się i będzie oglądał dalej. Otóż to. Ileż to mam takich 50-60 letnich wujków w rodzinie, co to trzeba im uświadamiać różnice pomiędzy obrazem HD a SD, bo sami nie są w stanie tego zauważyć. Jakość nie jest najlepsza, ale też po boisku nie będą biegać "plamy". Większość nie zwróci na to uwagi. 9 minut temu, NobelM napisał: wylewać żale tutaj na forum przez kilkaset stron (większość osób pisze w kółko to samo) - na pewno przyniesie to większy efekt i może z czasem coś się zmieni na lepsze/ładniejsze. Otóż to. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 11 minut temu, swordfish napisał: Chodzi o reklamę z Rucińskim? Mężczyźni także mówią głosem Kacpra. Taka forma krótkiego stand-up'u przedstawiona obrazkowo. To tylko reklama. Do tego całkiem niezła, a niektórzy dorabiają do tego niezwykle teorie. Zerknijcie na inne "typowo skandynawskie" reklamy produktów. To ich styl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 2 minuty temu, Umek napisał: Ładnie mam się przedstawiłeś. Ale taka jest prawda. Operatorzy (C+, Polsat) chwalą się lepszą jakością(4K, Super HD) dla marketingu, ale tak naprawdę myślę, że 3/4 abonentów a może i większej części zwisa i powiewa czy ogląda coś w HD, Full HD czy w 4K. Zbuntowaliby się dopiero jakby im dać transmisje w jakości VHS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CashBackPlease Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 2 minuty temu, swordfish napisał: Zarówno ta reklama i jak bilbordy są tak słabe i żenujące, że powoli zauważam, że oni dają ciała dosłownie na każdym polu i już tłumaczę dlaczego Jak można rzucić hasłem: "Wiemy, że oglądacie tylko Lewego"? To hasło, nie dość, że jest prymitywne, to w dodatku uwłacza fanom Bundesligi, którzy oglądają te rozgrywki od kilkunastu czy przeszło dwudziestu lat. Taka forma przekazu jest prymitywna, ponieważ odwołuje się, nie do koneserów ligi niemieckiej, a do stereotypowego "Janusza z wąsem", a więc niedzielnego kibica, który nawet nie zna kolejności zespołów w tabeli, a jest podjarany tym, że za chwilę zobaczy Lewego w Bayernie - to jest tak żałosne, że teraz nie mam wątpliwości, że NENT w ogóle nie czuje mentalności ludzi, przyzwyczajeń, ani nastrojów społecznych w Polsce Oni się zachowują tak, jakbyśmy pierwszy raz w życiu widzieli Bundesligę i jakby się cieszyli z tego, że to oni nam ją rzucili, niczym padlinę na pożarcie ;d To pretensjonalne zaakcentowanie "30 dni zaa daaaarmo" też się kojarzy z taką wiochą i tandetą, jakby ten miesiąc miał kogoś zbawić i jakby wszyscy mieli iść za nim w ciemno. Reasumując, obecna estetyka "wijaplej" jest dla mnie nie do strawienia - jeszcze kilka takich reklam, a będą mogli śmiało rywalizować z Polsatem o miano telewizyjnego "Zenka" roku 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 5 minut temu, supersupreme napisał: @swordfish satelitarna oferta premium xDD... Nie to co streamingowa pikseloza premium, zwana Viaplay dla koneserów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) 3 minuty temu, CashBackPlease napisał: Taka forma przekazu jest prymitywna, ponieważ odwołuje się, nie do koneserów ligi niemieckiej, a do stereotypowego "Janusza z wąsem", a więc niedzielnego kibica, który nawet nie zna kolejności zespołów w tabeli, a jest podjarany tym, że za chwilę zobaczy Lewego w Bayernie - to jest tak żałosne, że teraz nie mam wątpliwości, że NENT w ogóle nie czuje mentalności ludzi, przyzwyczajeń, ani nastrojów społecznych w Polsce Przejdź się po swoim mieście/wiosce i zobacz, ilu jest tych "koneserów" Bundesligi. Garstka. Z tego co widzę, Viaplay idzie właśnie w "złapanie" tego niedzielnego kibica, których jest zdecydowanie więcej. Wybrali taki sposób na zarobienie. Czy im się to uda? Zobaczymy. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Koniecznie mi przypomnijcie jak będą te ważne rozgrywki, żebym mogła sprawdzić parametry materiału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) 5 minut temu, CashBackPlease napisał: Zarówno ta reklama i jak bilbordy są tak słabe i żenujące, że powoli zauważam, że oni dają ciała dosłownie na każdym polu i już tłumaczę dlaczego Jak można rzucić hasłem: "Wiemy, że oglądacie tylko Lewego"? To hasło, nie dość, że jest prymitywne, to w dodatku uwłacza fanom Bundesligi, którzy oglądają te rozgrywki od kilkunastu czy przeszło dwudziestu lat. Taka forma przekazu jest prymitywna, ponieważ odwołuje się, nie do koneserów ligi niemieckiej, a do stereotypowego "Janusza z wąsem", a więc niedzielnego kibica, który nawet nie zna kolejności zespołów w tabeli, a jest podjarany tym, że za chwilę zobaczy Lewego w Bayernie - to jest tak żałosne, że teraz nie mam wątpliwości, że NENT w ogóle nie czuje mentalności ludzi, przyzwyczajeń, ani nastrojów społecznych w Polsce Oni się zachowują tak, jakbyśmy pierwszy raz w życiu widzieli Bundesligę i jakby się cieszyli z tego, że to oni nam ją rzucili, niczym padlinę na pożarcie ;d To pretensjonalne zaakcentowanie "30 dni zaa daaaarmo" też się kojarzy z taką wiochą i tandetą, jakby ten miesiąc miał kogoś zbawić i jakby wszyscy mieli iść za nim w ciemno. Reasumując, obecna estetyka "wijaplej" jest dla mnie nie do strawienia - jeszcze kilka takich reklam, a będą mogli śmiało rywalizować z Polsatem o miano telewizyjnego "Zenka" roku Tylko właśnie o to chodzi, że oni chcą takimi reklamami trafić do typowego Janusza z wąsem, bo taki jest sens reklam, żeby trafić do mas. Fanatyk Bundesligi na pewno wykupi taką usługę albo sobie będzie oglądał jakieś streamy u bukmachera, z satelity czy na lewo od Ruska. Bo fanatyk się interesuje, a typowemu Januszowi trzeba wbić do łba, że teraz nie obejrzy na Eleven czy Canal+ a na Viaplay. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez Kiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 @ZuziaJakie ważne rozgrywki? Tam Premier League dopiero od przyszłego roku będzie, trochę musisz poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 8 minut temu, Zuzia napisał: Już widzę jak prośba do supportu o poniesienie bitrate do przynajmniej 10 Mb/s odnosi skutek Efekt skali - kilka zgłoszeń nic nie zdziała, ale jak jakiś problem/niezadowolenie powtórzy się w ich systemie w setkach zgłoszeń, to będą musieli (powinni) pochylić się nad nim szerzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Teraz, Arkon napisał: @ZuziaJakie ważne rozgrywki? Tam Premier League dopiero od przyszłego roku będzie, trochę musisz poczekać. Nie wiem, nie znam się. Ale bitrate mogę sprawdzić. Mam czas, Viaplay mam za darmo, mogę poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 1 minutę temu, NobelM napisał: Efekt skali - kilka zgłoszeń nic nie zdziała, ale jak jakiś problem/niezadowolenie powtórzy się w ich systemie w setkach zgłoszeń, to będą musieli (powinni) pochylić się nad nim szerzej. Na FB już im ludzie napisali co myślą, po co zawracać głowę supportowi. Jesteś świadom, że podwojenie bitrate to są ogromne koszty? Oni z pewnością wiedzą, że wyższe bitrate podnosi jakość nie muszę ich uświadamiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 2 minuty temu, NobelM napisał: Efekt skali - kilka zgłoszeń nic nie zdziała, ale jak jakiś problem/niezadowolenie powtórzy się w ich systemie w setkach zgłoszeń, to będą musieli (powinni) pochylić się nad nim szerzej. Efekt skali to oni już mają po starcie. I na pewno już wiedzą co to znaczy "klient platformy streamingowej w Polsce" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Na swoim kanale YouTube, Viaplay ma aż 170 subskrybentów, widać że są rozpoznawalni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.