Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Zuzia z jakiego urządzenia korzystasz, że jest na tyle wydajne, że wszystkie 4 kanały działają? Na ich własnym Canal+ Boxie już problemy są przy trzech kanałach, a co dopiero przy czterech. Dodatkowo u mnie od pewnego czasu strasznie długo się to uruchamia i wskakuje zawsze jakiś niski profil jakości. Kiedyś wskakiwało normalnie 1080p, a teraz jest pikseloza zawsze + wszystko chodzi wolno i klatkuje, bo prostu box nie wyrabia.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, matinen napisał:

Czyli streamy z transmisjami viaplay w canal+ online nadal działają? Nie miały być tylko do końca września?

Działały jeszcze dziś dla tych co nie mieli wykupionego, czasami pojawiał się komunikat że "to nie jest w twoim pakiecie", ale po odświeżeniu mecze się uruchamiały. Pod koniec meczów o godzine 16:00,  był już komunikat cały czas że nie możesz oglądać, ponieważ nie masz tego w pakiecie :) a teraz w C+ online (w aplikacji na telefonie), ja nie mam meczu Brighton - Tottenham do podejrzenia, a w przeglądarce jest normalnie :) W ogóle są tylko te mecze, które można oglądać na kanałach C+.

Edytowane przez tom427
dodano-cytowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wykupiłem Viaplay przez C+ i mam dostęp do meczów Viaplay w aplikacji CANAL+Online.

Ogólnie mogłoby tak na dobre zostać. Dzisiaj np. dzięki opcji Multilive oglądałem: 

1. Mecz Igi Świątek na Canal+Premium.

2. Legia - Warta na Canal+Sport.

3. Der Klassiker na Viaplay

4. Milan - Juve na Eleven Sport1. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nix124 podobnie jak u @k05 chodzi o Canal+ Online.

@matinen są transmisje Viaplay, być może nie dla wszystkich.

 

Z apki.

Canal-Viaplay-live.jpg

 

Z przeglądarki.

Canal-Viaplay-live3.jpg

 

Multi-Live, fajna opcja do testów jak dla mnie. Przy okazji zabawnie wygląda logo Viaplay w Canal+ :)

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, k05 napisał:
@kisiel95 zadziała 

No tak, to wiem, moje wykupienie to raczej na przyszłość odkładam, jak daleką to nie wiem. A talerza nie będę montował i tak.

Brakuje mi większej liczby urządzeń w Viaplay, u siebie mam obecnie dwa monitorki z myślą rozbudowy

Oferta nawet odpowiada, miałbym to, czego mi brakuje

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia przeczytaj jeszcze raz mój post, ja wiem, że to jest w Canal+ Online, bo jak sam napisałem sam korzystam. Pytałem na jakim urządzeniu z tego korzystasz i czy jest to płynne, bo w przypadku Canal+ Boxa, czyli ich własnego urządzenia dedykowanego do tej usługi nie działa to dobrze, a to tylko lekko powiedziane.

Edytowane przez nix124
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kisiel95 w sumie masz racje. Bardziej opłaca się brać ofertę TV satelitarnej (nawet jak się nie zakłada talerza) niż kupować bezpośrednio. Viaplay od marca za 55zł, w CANAL+ za 60zł wraz z paczką C+, Polsat Sport Premium i kanałami Eleven. 
W Play mam za 35 zł z pakietem TV i boxem (podłączony do drugiego monitora), ale jeżeli chodzi o sport to lipa, do tego trochę kanałów ze światłowodu, w tym zwykłe Polsaty Sport.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, nix124 napisał:

@Zuzia przeczytaj jeszcze raz mój post, ja wiem, że to jest w Canal+ Online, bo jak sam napisałem sam korzystam. Pytałem na jakim urządzeniu z tego korzystasz i czy jest to płynne, bo w przypadku Canal+ Boxa, czyli ich własnego urządzenia dedykowanego do tej usługi nie działa to dobrze, a to tylko lekko powiedziane.

Dwa razy podkreślasz, że nie działa Tobie na dekoderze, widocznie jest jakiś niewydarzony, ale to pretensje miej już do Canal+. Ta funkcja być może nie działa poprawnie również na innych urządzeniach, ale na tych, których używam (laptop, PC, mobilne i nie tylko) jest płynnie więc nie muszę się stresować tymi, z których nie korzystam. Jedyne co przeszkadza, to że nie da się zrobić zrzutów na certyfikowanych z aplikacji, bo jest to zablokowane, a pod niektórymi przeglądarkami jakość jest niższa ze względu na bezsensowne restrykcje. I mimo, że Canal+ nie jest moją ulubioną platformą, muszę obiektywnie przyznać, że jest to świetna funkcja, której nie ma wiele serwisów, gdzie byłaby przydatna.

 

PS. @stanley840 i @Delta21 wskazali na kolejnej stronie kilka konkretnych urządzeń, na których Multi-Live funkcjonuje bez zarzutu także masz potwierdzenie również od innych, że da radę z tego korzystać, a że nie na wszystkim, to już odrębny temat. @bgmnt jakoś nie czepiasz się @nix124, że nie wyspowiadał się ze specyfikacji sprzętu więc daruj sobie uszczypliwe komentarze w moją stronę. Tak, post był edytowany, nie będę odpowiadać oddzielnie skoro reszta w koszu, a Twoje niżej zostało.

Edytowane przez Zuzia
Dodanie istotniej informacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, Zuzia said:

Dwa razy podkreślasz, że nie działa Tobie na dekoderze, widocznie jest jakiś niewydarzony, ale to pretensje miej już do Canal+. Ta funkcja być może nie działa poprawnie również na innych urządzeniach, ale na tych, których używam (laptop, PC, mobilne i nie tylko) jest płynnie więc nie muszę się stresować tymi, z których nie korzystam. Jedyne co przeszkadza, to że nie da się zrobić zrzutów na certyfikowanych z aplikacji, bo jest to zablokowane, a pod niektórymi przeglądarkami jakość jest niższa ze względu na bezsensowne restrykcje. I mimo, że Canal+ nie jest moją ulubioną platformą, muszę obiektywnie przyznać, że jest to świetna funkcja, której nie ma wiele serwisów, gdzie byłaby przydatna.

 

@Zuzia Kolega zadał jasne pytanie: "na jakim urządzeniu z tego korzystasz".

Wiadomo, że chodzi w tym przypadku o typ/model/markę.

Jeśli się wstydzisz, bo jest niewystarczający jak na konserkę bitrate, to po prostu nie odpisuj, a nie obrażaj się na innych, że pytają.

I nie pisz bezużytecznych postów, typu "u mnie działa", bez wskazania gdzie dokładnie.

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multi-Live działa bardzo dobrze na Apple TV 4K,  dobrze na fire cube 2 gen. czy nvidii shield tv pro, z tym, że nvidia działa ze słabszym sprzętem, projektorem (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie) i tutaj najpierw pojawił się błąd, po ponownym odpaleniu chodziło już bez zająknięcia 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...