Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, Adamus napisał:

Założylem konto,na kompie 17'' i wyborze najwyższej jakości,super wyglada jak w TV,piszę poważnie,na automatycznej -kaszanka.

Dopiero wieczorem zaloguję się na smarta,czy jest możliwosć ustawienia jakości niska-wysoka na tej apce ?

 

Na TV Samsung z 2017 roku (Tizen) nie ma takiej możliwości.

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tracer10 napisał:

11 Mb/s nigdy nie widziałem na TVP2.

U nich bitrate mało gdzie się zgadza ze stanem faktycznym i nie raz porównywałem z ciekawości.

Aczkolwiek obraz na TVP2 jest spoko teraz.

UPC nagranie z Tokio TVP1  1,5 godziny z siatkówki naszych zajęło 10GB - średnia 14,4 Mb/s.  samo video ok.~ 14Mb/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Zuzia napisał:

Zamiast się kłócić oddajcie głos w ankiecie :)

 

 

 

Na tak postawione pytanie "Czy oceniasz pozytywnie jakość transmisji sportowych w Viaplay (720p)?" odpowiedź raczej jest oczywista (nie).

Co nie zmienia faktu, że pozostałe rzeczy (komentarz, studio, brak reklam, zacinek i płynność przekazu) jak najbardziej na plus - także przy pytaniu o całokształt odpowiedzi mogłyby być różne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, NobelM napisał:

 

Na tak postawione pytanie "Czy oceniasz pozytywnie jakość transmisji sportowych w Viaplay (720p)?" odpowiedź raczej jest oczywista (nie).

Co nie zmienia faktu, że pozostałe rzeczy (komentarz, studio, brak reklam, zacinek i płynność przekazu) jak najbardziej na plus - także przy pytaniu o całokształt odpowiedzi mogłyby być różne.

Dlaczego na "nie"? Nawet w tym temacie jest trochę osób, które z pewnością zagłosują na "tak". Gdybym spytała:  "Czy oceniasz negatywnie jakość transmisji sportowych w Viaplay (720p)?" brzmiałoby gorzej.

Patrzę jak odbierają Viaplay ludzie, którzy są w moim otoczeniu. Poprzez pryzmat tego co widzą na telewizorze, a najbardziej rzucająca się sprawą przez cały czas jest jakość obrazu, płynność. Inne rzeczy też są ważne, ale drugoplanowe. Laicy potrafią powiedzieć, podoba mi się lub nie podoba, ale uzasadnić dlaczego, nie potrafią dokładnie, zwłaszcza kwestii technicznych. Zresztą każdy ma prawo wyrazić swoją subiektywną opinię i dopisać uwagi jeśli chce coś dodać więcej, uzasadnić.

21 minut temu, dynecik napisał:

Raczej powinno być pytanie czy zamierzasz wykupić za 34 zł

Dobre pytanie. Nada się na kolejną ankietę :)

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dynecik napisał:

 

Bez przesady, nie za darmo tylko w cenie adekwatnej do produktu.

Dla mnei osobiście to zmiana na gorsze. Teraz miałem wszystko na jendym poziomie, a teraz trzeba zmieniać żródła, zmieniać pilota bo używam MI Boxa, odpalać jakąś aplikację.

Komfort oglądania i jakość wszystko na gorsze, a jeszcze cena kosmiczna jak za jedne rozgrywki. W UPC za paczkę Canal+ płacę 35 zł miesięcznie także za Bundesligę pokazywaną

w takiej formie mógłbym dać maksymalnie 10 zł.

 

 

To wykup w UPC czy innej kablówce tylko i wyłącznie paczkę C+ bez jakiegokolwiek dodatku w postaci telewizyjnego pakietu startowego czy internetu. Nie można? Aha, czyli twoja rzekoma taniość jest wzięta z sufitu. W Canal+ online płacisz 45 zł i jak tu wiele osób wcześniej wspinało, jakość nie lepsza, a nawet gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toma441 widzę, że jeszcze nie oddałeś głosu w ankiecie: https://forum.satkurier.pl/topic/38713-viaplay-jak-oceniacie-jakość-transmisji-sportowych-720p-bitrate-5-mbps-50-fps/?tab=comments#comment-1683987

 

19 minut temu, salva napisał:

To wykup w UPC czy innej kablówce tylko i wyłącznie paczkę C+ bez jakiegokolwiek dodatku w postaci telewizyjnego pakietu startowego czy internetu. Nie można? Aha, czyli twoja rzekoma taniość jest wzięta z sufitu. W Canal+ online płacisz 45 zł i jak tu wiele osób wcześniej wspinało, jakość nie lepsza, a nawet gorsza.

Gdyby tak stawiać sprawę, to do Viaplay też trzeba coś mieć dodatkowo, poza cierpliwością jeszcze Internet :)

 

I to dość stabilny, nie trzeba setek Mbps, ale dobrej trasy i niskich opóźnień.

Edytowane przez Zuzia
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Toma441 napisał:

Usługa mi się podoba, jakość mogłaby być lepsza. Co nie zmienia faktu, że w sprawie Viaplay generalnie jestem na tak. Od początku. 

 

2 minuty temu, Zuzia napisał:

@Toma441 wiedzę, że jeszcze nie oddałeś głosu w ankiecie: 

Gdyby tak stawiać sprawę, to do Viaplay też trzeba coś mieć dodatkowo, poza cierpliwością jeszcze Internet :)

 

I to dość stabilny, nie trzeba setek Mbps, ale dobrej trasy i niskich opóźnień.

Mój internet jest bez zarzutu i z tego nie mam zamiaru się tłumaczyć 🙂 Dla mnie taka usługa to nie jest tylko i wyłącznie kwestia tego czy nadaje w 720p czy 1080p, i, tam jest kilka rzeczy dodatkowych które odbieram pozytywnie, między innymi sport bez reklam, cała kolejka u jednego nadawcy, to że ma charakter europejski, a nie jak zwykle amerykański, wysoka jakość aplikacji na Apple TV. Głos oddałem, a dlaczego i czy został zaliczony, to już nie mnie oceniać i stąd moja odpowiedź na komentarz. @shevchenko1987

Generalnie, moim zdaniem pytanie jest nieco tendencyjne 😉 i mam tylko nadzieję, że ta ankieta nie posłuży do piętnowania i wskazywania palcem tych, którzy zaznaczyli odp. Tak. Ale biorąc pod uwagę dotychczasowe okoliczności i temperaturę "dyskusji" w tym wątku. Wszystko możliwe... 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Toma441 napisał:

 

Mój internet jest bez zarzutu i z tego nie mam zamiaru się tłumaczyć 🙂 Dla mnie taka usługa to nie jest tylko i wyłącznie kwestia tego czy nadaje w 720p czy 1080p, i, tam jest kilka rzeczy dodatkowych które odbieram pozytywnie, między innymi sport bez reklam, cała kolejka u jednego nadawcy, to że ma charakter europejski, a nie jak zwykle amerykański, wysoka jakość aplikacji na Apple TV. Głos oddałem, a dlaczego i czy został zaliczony, to już nie mnie oceniać i stąd moja odpowiedź na komentarz. @shevchenko1987

Generalnie, moim zdaniem pytanie jest nieco tendencyjne 😉 i mam tylko nadzieję, że ta ankieta nie posłuży do piętnowania i wskazywania palcem tych, którzy zaznaczyli odp. Tak. Ale biorąc pod uwagę dotychczasowe okoliczności i temperaturę "dyskusji" w tym wątku. Wszystko możliwe... 🙂

Nie trzeba z niczego się tłumaczyć. Ja też mam Internet bez zarzutu i żadnego problemu z wejściem na najwyższy profil Viaplay. Ankieta nie jest przeciwko komuś, to tylko czysta informacja o czyichś subiektywnych odczuciach. Ponów głosowanie, bo chyba jest jakiś problem techniczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
8 minut temu, tyrla napisał:

Myślę że będziemy musieli poczekać do października, bo teraz jest darmowy okres, a i tak większość użytkowników anulowała subskrypcje :)

Skąd wiesz, że większość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tyrla napisał:

Wystarczy poczytać te forum i ankietę którą stworzyła @Zuzia.

Myślę, że odpowiedź "NIE" na pytanie "czy ocenia się pozytywnie jakość transmisji", nie jest równoznaczna z anulowaniem subskrypcji.

Sam jestem tego przykładem - odpowiedziałem "NIE" i zamierzam płacić te 34zł (bo ważniejsza jest dla mnie możliwość oglądania BL z polskim komentarzem bez kombinacji, z nadzieją na poprawę jakości w przyszłości, niż brak takiej możliwości).

BTW. Napisałem do supportu Viaplay z zapytaniem czy poprawią jakość (bo ciężko się ogląda 720p na 55" wzwyż) i czy planują w przyszłości wprowadzić możliwość cofania/pauzowania na Smart TV Samsung (Tizen) ;)

  • Popieram 2
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To forum absolutnie nie jest reprezentatywne dla ogólnego odbioru tej usługi, biorąc pod uwagę nawet poziom ocen negatywnych w internecie. Takie badania będzie można robić po 3-6 miesiącach od startu, kiedy zakończy się okres próby dla pierwszej fali użytkowników. Jedyne co może się okazać tutaj, to jest coś, co już wiemy, że ze 30_40 osób, które nie założyły konta w Viaplay narzekają na 720p.😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...