Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Apropo dźwięku na jednym serialu w którymś dniu dźwięk zaczął mi się rozjeżdżać z obrazem na amplitunerze.

Po zatrzymaniu i wznowieniu działało już poprawnie, ale w tym dniu rozjazd miałem kilka razy raz po raz. 

 

Apka ma kilka irytujących wad, jak choćby potwierdzanie kto ogląda przy każdym wejściu, mimo iż mam tylko jeden profil. 

Ale ogólnie oceniam ją pozytywnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na to jest jeszcze za wcześnie z powodu różnych formalnych zawiłości, ale TVN mógłby w ten weekend wyemitować trylogię Mrocznego Rycerza. Najpierw Batman: Początek w piątek i kolejno Mroczny Rycerz oraz Mroczny Rycerz powstaje w sobotę oraz niedzielę.

 

Mógłby to być 1) dobry sposób na promocję oraz ugruntowanie świadomości wśród widzów o połączeniu się obu marek w jeden koncern oraz 2) taka reklama HBO Max przy okazji poniedziałkowego debiutu The Batman w tej usłudze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2022 o 19:59, dvbx napisał:

Kolejna aktualizacja aplikacji na Tizenie (52.15.1)

Naprawiono problem z czarnym ekranem po zakończeniu wyświetlania odcinka (przy wyłączonej opcji automatycznego odtwarzania kolejnego odcinka), teraz wyświetla się klatka z następnego odcinka.

Tak samo jest teraz na LG. Podobne rozwiązanie jest w Netflix, tylko tam nie pojawia się kadr z następnego odcinka a sztywno ustawiony kadr na cały serial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2022 o 19:59, dvbx napisał:

Kolejna aktualizacja aplikacji na Tizenie (52.15.1)

Naprawiono problem z czarnym ekranem po zakończeniu wyświetlania odcinka (przy wyłączonej opcji automatycznego odtwarzania kolejnego odcinka), teraz wyświetla się klatka z następnego odcinka.


Taaaaa a tym razem zepsuli te ruchome tła z filmów... wcześniej po woli "pływały" teraz klatkują. Lepiej by zrobili to 4K i HDR... i co najważniejsze porządne napisy takie jak na Netflix bo na białym tle to żenada jest.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Cinemaniac4K napisał:


Taaaaa a tym razem zepsuli te ruchome tła z filmów... wcześniej po woli "pływały" teraz klatkują. Lepiej by zrobili to 4K i HDR... i co najważniejsze porządne napisy takie jak na Netflix bo na białym tle to żenada jest.

Ostatnio przenosiłem subskrybcję HBO Max do c+ online (tak na marginesie była to droga przez mękę żeby "odzyskać" maila na którym wcześniej było zarejestrowane HBO Max) i nie odmówiłem sobie na infolinii Maxa przypomnieć im o nierozwiązanym problemie z HDR na Samsungach z 2017 r. Pan zapewnił mnie, że cały czas pracują nad rozwiązaniem problemu. Dobre i to bo myślałem, że już zapomnieli.

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@matinen A co mieli powiedzieć... olaliśmy sprawę i nigdy nie zrobimy? Podejrzewam że już nie zobaczymy na tych TV z apki TIZEN HDR'u... :) Ale ja widzę inny problem... bo problem z HDR ogólnie na naszych TV zahacza też o Netflix. Zobacz czy masz HDR na filmie "6 Underground" i jaki masz bitrate? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zjedź na sam dół na stronie głównej. 

To jest kolejny mankament który się ciągnie od HBO Go. 

Na stacje linearne powinna być osobna zakładka w lewym menu i po uruchomieniu jednej, powinno się dać miedzy nimi przełączać klawiszami nawigacyjnymi. 

Cofanie i otwieranie kolejnej stacji z ikony jest mało praktyczne. 

Brak też "epg" dla tych kanałów w serwisie. 

Edytowane przez dvbtowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2022 o 16:22, matinen napisał:

Dodałbym jeszcze brak ocen przy filmie lub serialu np. z imb. Nawet stare HBO go to miało, a tu nie ma. Osobiście bardzo często korzystałem z tych ocen przy szukaniu filmu lub serialu. Amazon również ma oceny przy każdym materiale.

Ta opcja edycji w zakładce "moja lista" jest słaba. U mnie można jedynie usunąć dane pozycje z listy i to wszystko.

Może wy macie inne możliwości.

Doszedłem do wniosku, że dostęp do "mojej listy" nie jest wygodny. Powinien być w tej belce po lewej stronie ekranu dostępny a nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Cześć

 

problem nadal występuje pomimo aktualizacji aplikacji HBO Max na urządzeniu.

 

Pozwolę sobie podać wszelkie niezbędne dane, o które Państwo proszą:

 

Problem dotyczy urządzenia Android TV BOX BLOW Bluetooth Smart TV 4K WiFi HDMI (https://blow.pl/produkty/android-tv-box-blow-bluetooth-smart-tv-4k-wifi-hdmi-d-1947/) - adres strony internetowej producenta urządzenia z jego szczegółową specyfikacją techniczną,

 

Wersja aplikacji HBO Max 52.20.0.13

 

Prędkość internetu ma urządzeniu w zakresie pobierania 37 Mbps.

 

Pozwolę sobie przypomnieć i jest to dla mnie zastanawiające,że uruchomione trzy kanały telewizyjne przez aplikację (HBO, HBO 2 i HBO 3) działa bez żadnego problemu, to jest Z DŹWIĘKIEM.

 

Próba naprawy problemu polegała między innymi na odinstalowaniu aplikacji HBO Max i zainstalowaniu jej najnowszej wersji, resetowaniu samego urządzenia i wyłączeniu w ustawieniach urządzenia Automatycznego wsparcia dźwięku przestrzennego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 14.04.2022 o 18:03, HansKlos napisał:

Naprawdę nie ma opcji, żeby chociaż zobaczyć co leci aktualnie na np. HBO 2, bez sięgania do zasobów internetu?

 

Nie ma, bo aplikacja HBO Max nie dostarcza tych danych.

Ja sobie je ogarnęłam w Kodi.

 

hbo.jpg

 

hbo02.jpg

 

hbo03.jpg

 

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Gizior89 napisał:

5.1 w hbo max

W aplikacji HBO Max w TV mam tylko dźwięk stereo, obojętnie czy ścieżka oryginalna czy polska. Teraz mam j/w. Problem z dźwiękiem był opisywany też przez innych użytkowników. Dlatego polecam ten wybór do czasu aktualizacji apki.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam " tylko"  soundbara "5.1" i w przypadku jakości dźwięku, efektów dźwiękowych znakomicie aplikacja sprawdza się na Apple TV.

W porównaniu do Android TV jest zauważalny  przeskok jakościowy pod względem też jakości obrazu.

Z przyjemnością obejrzałem " Diunę" na Apple TV 4K.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...