Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Ja dziś wziąłem się za temat rezygnacji. Jak ktoś chce i ma wolne 15 minut może posłuchać, co mi Pani za brednie opowiadała: http://w772.wrzuta.pl/audio/0oZ4Ah9PfAS ... _ws._canal Jak dla mnie farsy ciąg dalszy. Obecny kształt paczki Canal+ to jest krzywda dla fanów sportu. Multimedia oczywiście zasłania się umowami z Cyfrą Plus, Canal +. Problem w tym, że to teraz nazywa się ITI Neovision. Pani nawet była skłonna zasłonić się KRRiTV, to ta ponoć uregulowała karę umowną i termin wypowiedzenia na dzień 30 maja, czyli trzebaby im zapłacić za kwiecień, maj i po wyłączeniu Canal+ karę umowną. Jak dla mnie to zakrawa na przestępstwo i ja będę sprawę analizował z prawnikami. Dziś nie mam czasu się udać do żadnej kancelarii a szkoda. Miłego słuchania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obraz pełnej patologii w MM.Robią co chcą z abonentami i plują im w [beep] i myślą że deszcz pada. I ten abonent ma rację, bo skoro ustały techniczne możliwości odbioru paczki Canal+ leżące po stronie MM ,to powinniśmy mieć prawo do wypowiedzenia ankesu na Canal+ bez uiszczania jakiejkolwiek kary !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem o co cała afera, postanowiłem się zarejestrować (Dzień Doberek Wszystkim) i napisać swoje wnioski, na podstawie innych podobnych sytuacji:

 

- MM cały czas się z umowy wywiązuje - to, że zmieniła się ramówka jednego kanału (i przy okazji jego nazwa) to nie ich wina. W umowie na C+ z MM jest 4 kanały - są dalej 4, w umowie 2 w HD - są dwa w HD. Każdy chyba widział co podpisuje. Jak nie pasuje taki zapis, to było brać talerz - tam sa zapisy, że jak wypada jakiś program, to można umowę rozwiązać. Kiedyś wywali z oferty Polsat Sport, przy zapisie konkretnych programów i wtedy można było zrywać umowy bez konsekwencji. Poo tej akcji, żeby uniknąć takich sytuacji, zmienili sobie regulamin gwarantujący ilość programów.

- 2 tygodnie i się dogadają - wg mnie MM może na tej zwłoce trochę ugrać w przeciwieństwie do innych kablówek ( z wyjątkiem UPC - ale oni jako udziałowcy nc+ mają wyczesana ofertę na nowy C+), które wzieły C+ w pakietach promo 29,39,49. Jak się nie dogadają i to samo trafi do MM, to wszyscy dostaniemy aneksy - brak naszej zgody skutkuje rozwiązaniem umowy o C+. Mi się nie uśmiecha podwyżka z 33 (z HD) na 49 żeby mieć C+ Sport. Bo wersja 29 zł za 2X Family to poracha. Tak, że dla mnie może zostać tak jak jest.

- dogadać się muszą - taniej lub drożej, ale muszą - za dużo by stracili, niemając wogóle w ofercie C+, na to zawsze sie klienci znajdą, nawet jak będzie kosztowało 50 zeta/miesiąc

- dla mnie akurat polska ekstarlipa kopana nie ma znaczenia więc teraz Family2 mi nie przeszkadza.

- gorzej sprawa sie ma z nsport - tu nc+ będzie dawało dla kablówek zaporowe ceny (taki prawie exclusive), żeby troche ludzi z rynku zgarnąć (zresztą mają modyfikowac ofertę). A ja jako kibic speedway'a na brak nsport moge ponarzekać. W ilu miastach ekstarligi żużlowej jest MM, piszcie. W Tarnowie i Rzeszowie jest. Reszty mi się nie chce sprawdzać.

 

Mi się marzy oferta telewizyjna z wycenionym każdym kanałem osobno. I by sobie każdy komponował ofertę, ale niedoczekanie nasze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:read: Kanały gwarantowane,mówi Ci to coś ? W momencie podpisywania umowy na Canal+ miałem 2 kanały sportowe.Teraz mam jeden a drugi zapchaj dziurę pokroju Tele 5 czyli Canal+Family 2.Równie dobrze mogli by dać poruszaną tu dużo wcześniej Novela TV.

 

Nie masz gwarantowanych 2 kanałów sportowych, tylko 4 kanały że stacji Canal+. Sam to zaakceptowałeś.

 

Mówienie o Novela to hipokryzja, bo to nie jest kanał od CanalPlus. Rozumiem rozgoryczenie, ale więcej obiektywności proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, to mój pierwszy post - aczkolwiek czytam forum od bardzo dawna. To co się dzieje w MM jest poniekąd kpiną z abonentów. Sam fakt zaistniały z połączenia Cyfry i N, zrobił się problematyczny dla wszystkich. Jednak zatrważające jest to, że MM idzie po najmniejszej linii oporu i zamiast zaoferować nam pełną paczkę i niewybrakowany towar, otrzymaliśmy ochłap. Owszem cena byłaby większa, ale dlaczego nie mamy żadnego wyboru? Mam nadzieję, że zniknięcie ze strony info dotyczącego paczki, to zwiastun lepszego dla nas. Osobiście mam małą nadzieję, że do ramówki wróci kanał nsport, wraz z pełną ofertą C+, bo nie ukrywam jestem wielkim fanem żużla i ubolewam nad tym, że będę musiał szukać transmisji z Ekstraligi po internetach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówienie o Novela to hipokryzja, bo to nie jest kanał od CanalPlus. Rozumiem rozgoryczenie, ale więcej obiektywności proszę.

Novela TV Ci nie podoba ??? No chłopie ..... wiesz co ?? :D 99,9 % abonentów MM "uwielbia telenowele",tak jak twierdzi dyrektor programowy na podstawie "niezależnych" badań. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie Państwo znaleźli zapis w umowie, że odbiera się 4 kanały ze stacji Canal+ ? W aneksie niczego takiego nie ma. Nie ma określonej ani liczby kanałów, ani jakie to są dokładnie kanały. Po prostu jest to jeden wielki przekręt i zasłanianie się KRRiTV i jej jakimiś zapisami (nie ma o tym słowa w aneksie). Podobnie jak nie ma słowa o terminie wypowiedzenia, który obowiązywałby regulaminowo. Jest zaś powiedziane, że klient zamówił pakiet "Canal+ Cyfrowy" na okres promocyjny za kwotę X miesięcznie przez Y okresów rozliczeniowych. Udzielono mu upustu wielkości Z, w przypadku wcześniejszego zerwania przez klienta należy się kara umowna, która nie może przekroczyć wielkości upustu Z. To tyle co jest w umowie. Brednie, że się ktoś porozumiał albo nie, albo się porozumie za X czasu nie interesują mnie. Jeśli Państwo chcecie zabrać głos w tej kwestii czy się MM wywiązuje czy nie, proszę najpierw przeczytać stosowne aneksy, a nie pisać, że akceptowaliśmy to, że bierzemy 4 kanały, albo daną ilość kanałów. Z aneksu to nie wynika, tylko wynika tyle, że zamówiłem pakiet "Canal+ Cyfrowy", czyli rozumiem, że gdyby operator w ramach tego pakietu nie zaoferował żadnego kanału umowa nadal obowiązywałaby ?

Inna sprawa, jak zapis w brzmieniu: "W terminie określonym w aneksie w punkcie tym i tym uczestnik nie może dokonać czasowego zawieszenia korzystania ani zmian w usłudze objętej niniejszą promocją..." Rozumiem, że nawet jeśli wprowadzą nowe paczki C+ obecni dalej będą korzystać na starych zasadach. Co do paczek pod tytułem Canal+ to ja już straciłem nadzieję, ponieważ uważam, że to jest nabijanie ludzi w butelkę. Ponoć NC+ jest niedobre, ale tam istnieje możliwość rezygnacji w przypadku braku akceptacji nowych warunków. W MM takiej możliwości nie ma. I właśnie na tym polega przekręt i jak ktoś już tu to nazwał podstęp. Inna niekonsekwencja to poinformowanie o 30 dniowym okresie wypowiedzenia. Z tego wynika, że mój okres wypowiedzenia to jest dni 52, czyli prawie 2 miesiące, bo tyle pozostało do końca maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thommy18 ile razy mamy pisać? Cennik jest integralną częścią umowy, tam masz ilość kanałów gwarantowanych w każdym pakiecie, dotyczy to nawet analogowego sygnału.

W regulaminie też jest, sprawdziłem:

Oferta Usług Operatora – gwarantowana Abonentowi liczba programów telewizyjnych składająca się na Pakiet. Zmianę w Ofercie Usług Operatora, stanowiącą zmianę warunków Umowy Abonenckiej, stanowić będzie obniżenie liczby programów telewizyjnych składających się na Pakiet, poniżej liczby programów gwarantowanej przez Operatora.

 

Czy ten zapis o gwarantowanej ilości kanałów jest zgodny z art. 60 a ust. 1 pkt 1) - niestety nie wiem, nie jestem prawnikiem :( a na ten artykuł prawa telekomunikacyjnego powołuje się MM.

MM już kilka razy wycofywała ciekawe kanały i wątpię żeby nikt do tej pory nie żalił się do UOKiK a ten dawno by już interweniował. Może ten zapis jest zgodny z prawem? Jest tu jakiś prawnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast długo oczekiwanych Canal+,pacz jak MM doda kolekcje VOD Novela TV .I przy każdym przełączaniu kanałów będziesz miał reklamę "Niewolnicy Isaury" na pól ekranu :D

Z takiej okazji to chyba wypadało by jakiś list z podziękowaniami im napisać.Co jak co ale taka gratka,a konkurencja tylko patrzy z zawiścią :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadzony przez ekspertów firmy Multimedia Polska serwis multi-blog.pl, który od 2009 roku stanowił źródło porad związanych z cyfryzacją telewizji, zakończył swoją misję. Na jego miejscu już wkrótce powstanie nowy projekt – kompleksowa baza wiedzy. Twórcy serwisu zadbają o to, aby jego użytkownicy wciąż mieli dostęp do tajników wiedzy o cyfrowej telewizji.

Serwis multi-blog.pl powstał jako inicjatywa prospołeczna, której celem była edukacja w temacie cyfryzacji oraz telewizji cyfrowej i jej możliwości. Przez ponad 4 lata działalności jego autorzy przygotowali ponad 1800 wpisów o charakterze poradnikowym i newsowym oraz ponad 100 materiałów video – zarówno testów sprzętów związanych z cyfrowym obrazem, jak i informacji o nowościach technologicznych. Witrynę co miesiąc odwiedzało ponad 50 000 użytkowników.

Uważamy, że nasz projekt spełnił swoja misję. Wprowadziliśmy odbiorców w nową erę telewizji. Teraz nadszedł czas, aby portalowi nadać nową formę. Już wkrótce blog zamieni się w rzetelny poradnik o tematyce telewizji cyfrowej – mówi Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy Multimedia Polska.

W 2011 jako pierwszy w Polsce branżowy blog o telewizji cyfrowej uhonorowany został Medalem Europejskim – wyróżnieniem przyznawanym przez Business Centre Club i Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

Przez cały okres działalności bloga jego autorzy udzielali internautom porad związanych

z cyfrową telewizją, przygotowywali testy, porównania sprzętów, pisali o nowościach. Wykorzystywali różne formy kontaktów z internautami z mediami społecznościowymi włącznie.

cytat ze strony http://www.multimedia.pl/

 

To w MM są jacyś ekperci ??? :lol:

I druga sprawa jestem abonentem MM od kilku lat i pierwszy raz słyszę o tym multi-blogu :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mają żadnego profilu, przecież oni się panicznie boją kontaktu z abonentami. Popatrzcie np. na profil UPC na facebooku to się nazywa profesjonalne podejście do klientów. Albo człowiek z Inei, który oficjalnie odpowiada na pytania abonentów tutaj na forum. W Multimedii możemy o tym niestety tylko pomarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...