Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 1 czerwca 2016 informuję, że na chwilę obecną kanały Adventure HD, Top Kids HD, Power TV HD oraz Nuta.TV HD zostały udostępnione tylko w wybranych lokalizacjach (Grudziądz, Zamość, Tomaszów Mazowiecki, Opoczno, Warszawa)

Kłamstwo, jeszcze np. w Pruszkowie... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem odpowiedź na reklamację... nie została uznana! :shock:

"Bitwa" trwa nadal. Zażądałem przesłania rozmowy do lokalnego BOK-u.

Pragnę zaznaczyć, iż podczas rozmowy sprzedażowej z konsultantem ogólnopolskiej infolinii z dnia 17 marca 2016 roku, osoba zawierająca Aneks do Umowy Abonenckiej nie została poinformowana, iż będą na Pana rzecz świadczone programy Canal+ Seriale oraz Discovery.
W związku z powyższym naliczenia na Pana fakturach, jak również zakres programowy pakietu Canal+ Select są prawidłowe i zgodne z zawartą Umową Abonencką.

Edytowane przez maro_1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maro. Ja również mam reklamację dotyczącą przedłużenia... dziwne, że nie tylko ja... ponoć w czasie ponad dwudziestominutowej rozmowy nie wspomniałem ani razu o tym, że chcę kanały Eleven :roll::dammit:  będzie reklamacja i ja nie zamierzam wybierać się do jakiegokolwiek BOKu. Przed nosem miałem kartkę, na której miałem zapisane co do joty co chcę. Kartkę mam nadal przed sobą...

Notabene BOK w Warszawie jest jeden i jest czynny w godzinach 9-17 :crazy: ostatnio jak robiłem do niego dwa razy podejście kilka lat temu to kolejka była na 1,5-2 godziny oczekiwania  :/

Uważajcie podczas rozmów o przedłużenie, jak możecie sami nagrywajcie te rozmowy.

 

Odnośnie analogu w aglomeracji warszawskiej to stały się rzeczy jeszcze "śmielsze". Otóż 31 maja było 59 kanałów a 17 miało od 1 czerwca zniknąć. Na dziś sytuacja wygląda tak, że na 28 kanałach jest tablica o tym, że nastąpiła redukcja a 3 kanały zostały w ogóle wyłączone i jest na ekranie kasza. Ponowne wyszukanie kanałów w analogu daje wynik 56. Z czego 28 to "plansza o redukcji" a świeci 28 kanałów analogowych. Jak redukować, to redukować :) jeżeli ktoś z aglomeracji warszawskiej opierał się na analogu to pewnie jest wściekły na MM.

 

Dziwnie brzmi informacja z komunikatu prasowego. Podane jest kilka miast gdzie nastąpiło zakończenie cyfryzacji i Warszawa. Brzmi to tak jakby w Warszawie nie nastąpił koniec "cyfryzacji". Dokładny cytat:

"Kanały będą dostępne w Warszawie oraz w miastach, w których Multimedia Polska zakończyła proces tzw. cyfryzacji, czyli w Grudziądzu, Zamościu, Tomaszowie Mazowieckim oraz Opocznie."

 

Jeżeli chodzi o nowe kanały to moje spostrzeżenia są następujące:

- Polsat News HD. W końcu!!! Różnica miedzy SD a HD w tym przypadku jest znaczna. Szczerze powiedziawszy u moich rodziców na UPC jakość jest moim zdaniem gorsza ale mają inny TV więc to może być przyczyna lub stosunkowo stary koncentryk, który ma już z około 20 lat...

Mr. Chiquita - czy odkąd masz ten kanał zauważyłeś zmiany w jakości? Studio moim zdaniem w końcu wygląda ok. Nie wiem czy poprawili oświetlenie, czy coś innego ale "aż ostrość kole w oczy" ;) Jakość obrazu TVN24 HD to nadal nie jest ale zbliżyli się bardzo.

Za to łączenia live niestety to loteria, potrafi być w miarę dobra jakość (np: z Brukselą) lub słaba np: wczoraj z nad Warty gdzie doszło do tragedii.

- Pulsy HD wyglądają w końcu ok. Jest widoczna zmiana na plus, zmiana spora

- Republika HD to przepaść miedzy SD

- Fokus HD, jest poprawa

- Stopklatka HD, jest dobrze

- HBO i Cienemax'y w HD to chyba od dawna klasa sama w sobie

- Na plus kanały firmy Winnicki. Nuta i Power mają bardzo fajną jakość dźwięku. Mimo, że Power to nie moja bajka. Adventure HD ma dobrą jakość. W ogóle uważam, że programy typu Planete, Discovery muszą mieć jakość żyleta. Z Top kids muszę się zapoznać ale inspektor gadżet i Denver dinozaur to klasyka :)

Edytowane przez mixiorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mixiorek:

Widocznie ta sama konsultantka Nas obsługiwała. :wink:[...]

Ewidentnie widać, że to efekt pierwszorazowej reklamacji.

Wtedy kapli się, że mam mieć niby SELECT, a mam PRESTIGE (1,5 miesiąca po rozpoczęciu świadczenia nowej umowy).

 

Posłuchamy i się dowiemy.

Z BOK-iem luz, kiedy przyjdę pusto. :roll:

Edytowane przez Barti
Na forum nie podajemy danych personalnych innych, niż własne (dział II, pkt 5 ust. V Regulaminu forum).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie brzmi informacja z komunikatu prasowego. Podane jest kilka miast gdzie nastąpiło zakończenie cyfryzacji i Warszawa. Brzmi to tak jakby w Warszawie nie nastąpił koniec "cyfryzacji". Dokładny cytat:

"Kanały będą dostępne w Warszawie oraz w miastach, w których Multimedia Polska zakończyła proces tzw. cyfryzacji, czyli w Grudziądzu, Zamościu, Tomaszowie Mazowieckim oraz Opocznie."

A gdzie jest napisane, że "zakończenie procesu tzw. cyfryzacji" jest równoznaczne z ostatecznym wyłączeniem TV analogowej ? :wink:

...............................................

Komunikat brzmi tak : https://media.multimedia.pl/pr/318133/multimedia-polska-poszerza-oferte-w-grudziadzu-zamosciu-tomaszowie-mazowieckim-opocznie-i-warszawie?rss=true

 

A tu nie ma ani słowa typu : "Z okazji Dnia Dziecka wyłączamy tysiącom swoich abonentów TV analogową. Pocałujcie misia w d ....".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mr. Chiquita - czy odkąd masz ten kanał zauważyłeś zmiany w jakości?

Na przestrzeni prawie 8 miesięcy nie zauważyłem, żeby coś specjalnie się zmieniło. Jest cały czas tak samo, live to faktycznie loteria, uzależniona od posiadanego sprzętu reportera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MM przeprasza za zaistniałą sytuację i prosi o numer kontaktowy celem umówienia rozmowy i zamówienia pakietu na Euro. Nie odpuszczę im, odpisałem, że mają mi tę opcję udostępnić w eBOK. Niech się męczą.

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś po reklamacji otrzymałem w wersji elektronicznej dokumenty z przedłużenia i oczywiście pomieszane ceny, różne terminy usług i daty zakończenia... W rozmowie było zastrzeżone, że data start to 1.06 i wszystko ma trwać 12 miesięcy. Na szczęście odpowiadają jak nie tego samego to kolejnego dnia więc myślę że szybko to załatwimy. Najlepsze jest to że wg umowy i aneksu nie wiem ile będzie płacić bo nie wszystkie usługi mają podane ceny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano ponownie dzwoniłem na infolinię i mają mi Polsaty Premium aktywować dopiero w poniedziałek. Jak to jest, że jedni mają możliwość zamawiania pakietów przez eBOK a ja nie, i jak to jest że Ci którzy zamawiają przez eBOK mają już aktywację po paru minutach, a ja który zamawiałem przez infolinię muszę czekać do poniedziałku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem z kims teraz z Dzialu Technicznego to stwierdzil ze nie ma takiej mozliwosci aby przez eBOK zamawiac usługi, heh że to jakies testy musza być. Tylko ze ja zamawialem przez infolinie wiec moze dlatego to tak dlugo trwa. Po drugie powiedzial ze kanaly ruszaja 10 czerwca, ja mu na to ze wiem o tym ale chodzi mi o rzecz ze sa juz plansze Polsatu ze kanaly maja byc odpalone 10 czerwca, a aktywacji nie mam. Tlumaczyl ze w weekend beda mieli jakas tam przerwe techniczna, upgrade systemu i ze dopiero w poniedzialek bede mial aktywowane. Musze wiec cierpliwie czekac do poniedzialku, a jak nie to we wtorek znowu telefon.

Edytowane przez mirolop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...