Paulus Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września (edytowane) 2 godziny temu, derlysy napisał(a): Dostępne. Jak masz starą paczkę canal plus w moim przypadku 44zł muszę dopłacić 21 i mam stary pakiet powiększony o LM. Czy trzeba podpisać zobowiązanie na 12 lub 24 miesiące czy można po prostu wykupić bez zobowiązania? Bo mam c+ prestige, umowa kończy się na koniec grudnia i wolałbym już teraz nie podpisywać nowej tylko wypowiedzieć i targować się od nowa. Edytowane 12 Września przez Paulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września Szczerze nie dopytywałem. Od połowy września mnie nie ma w Polsce więc pakiet LM dokupię dopiero pod października. Zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września Od południa do tej chwili całkowity brak sygnału telewizji i internetu. Zgłaszałem, podobno awaria. Miała być usunięta do 18.30 , niestety nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RICK SANCHEZ Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września (edytowane) 17 godzin temu, zerojedynkaX napisał(a): Od południa do tej chwili całkowity brak sygnału telewizji i internetu. Nie przeskoczysz [beep] jakim jest infrastruktura tego dna jakim jest Vectra Edytowane 13 Września przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Gdzie jest Canal Plus 360 bo nie ma go w miejscu canal Plus family ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września 3 godziny temu, piotreksuchy90 napisał(a): Gdzie jest Canal Plus 360 ? Na pozycji 141. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września (edytowane) Drodzy co myślicie przedlużenie z 07.2024 na następujących warunkach oferta z DUK: Plan MaxBox (20 zł), Dekoder (10 zł), Canal+ Select (39 zł), Internet BIS 12 Mb+ (19 zł). Razem 88 złotych czy dobra oferta ? Spytam rownież czy można dokupić jeszcze ligę mistrzów jakoś do tego ? Edytowane 14 Września przez roc45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września Internet 12Mb ? To jest jeszcze taki ? Może chciałeś napisać 120Mb. Oferta dobra ,lecz internet to w tych pieniądzach niech dadzą 300 Mb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viaplayfan Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września 12 minut temu, zerojedynkaX napisał(a): To jest jeszcze taki ? Tak, jest taki. 300 Mb/s to jednak z 50 zł miesięcznie kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września Było składne wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_bis Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września (edytowane) Z końcem października kończy mnie się umowa i dostałem następującą propozycję: MaxBox + internet 600 mb + mutiroom + Canal + prestige + Eleven Sport + HBO umowa na 24 miesiące za 160 zł. Co uważacie o takiej ofercie ? Edytowane 17 Września przez marcin_bis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września (edytowane) Dobra. Ja mam tą cenę bez HBO Edytowane 17 Września przez derlysy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września Jest 12 Mb nie potrzebuje większego @zerojedynkaX Tu jest ciekawostka @kondzik23bo wypowiedzenia nie składałem jednak po kontakcie z infolinią dawnej Multimedii nie mogłem przedłużyć umowy tylko mogłem z migrować do Vectry czym nie byłem zainteresowany ze względu na cenę. Na szczęście konsultant był doinformowany i podał mi numer na który mam się skontaktować jeśli chce przedłużyć Multimedie a dokładnie jest to Centrum Utrzymania Klienta Grupy Vectra i tam jeszcze przedłużają starą Multimedię nigdzie indziej już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września Zamówiłam Canal Extra, ale włączą dopiero 30 października. Ktoś wie dlaczego tak późno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bcsz Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września (edytowane) 12 hours ago, marcin_bis said: Z końcem października kończy mnie się umowa i dostałem następującą propozycję: MaxBox + internet 600 mb + mutiroom + Canal + prestige + Eleven Sport + HBO umowa na 24 miesiące za 160 zł. Co uważacie o takiej ofercie ? Ja przedłużyłem na koniec sierpnia podobna oferte ale z internetem 1.2Gb i netflixem najdroższym za 184zł. Bez netflixa byloby coś koło 140-kilku zł więc da sie taniej. Oferta po wypowiedzeniu. Edytowane 17 Września przez Bcsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 20 Września Udostępnij Opublikowano 20 Września Wiatam, dostał już ktoś z Was e-mail o nowej waloryzacji? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 20 Września Udostępnij Opublikowano 20 Września nie ale dostałem maila z zmianami w regulaminie. wysłałem juz do satkurier. moze zrobia wpis. Ogolnie jest duza zmiana dla abonentów bez okresu zobowiazania. W sensie ze moga zmienic jednostronnie kwote abonamentu jesli np podniosą im sie koszty utrzymania sprzetu itd. dodaje tu co odpisał mi na szybko satkurier: "Te zapisy, o których piszesz, dotyczą tylko umów po okresie zobowiązania lub umów abonenckich bez okresu zobowiązania. Jeśli chodzi o umowy z abonentami z trwającym okresem zobowiązania, to zmiany mogą być tylko wtedy, kiedy zmienią się stawki podatku od towarów i usług, kiedy zdecyduje o tym UKE. I to wszystko pod warunkiem, że będą to zmiany na korzyść abonentów (np. obniżenie cen, dodanie nowej usługi) i nie pociągają za sobą negatywnych skutków dla abonentów." 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Września Udostępnij Opublikowano 20 Września 2 godziny temu, MrB napisał(a): Wiatam, dostał już ktoś z Was e-mail o nowej waloryzacji? Pozdrawiam. Dwa tygodnie temu przedłużyłem umowę i z tego co mówił Konsultant ewentualna waloryzacja ma dotyczyć tylko umów na czas nieoznaczony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio231 Opublikowano 20 Września Udostępnij Opublikowano 20 Września Ile mniej więcej czasu przed końcem umowy kontaktował się z Wami DUK? Umowę mam do końca września, wypowiedzenie złożyłem pod koniec sierpnia i od tamtej pory był tylko jeden kontakt od zwykłego konsultanta (nie z DUK). Zastanawiam się czy jeszcze czekać czy sam próbować do nich dzwonić na infolinię to może mnie przełączą gdzie trzeba? Oferta na ten moment to Maxbox+net 300mb+najniższy pakiet Netflix+Multiroom za 102 zł, w zeszłym roku dostałem taki pakiet za 85 po wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 20 Września Udostępnij Opublikowano 20 Września Jak do tej pory nie zadzwonili to już sami nie zadzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano Sobota o 11:03 Udostępnij Opublikowano Sobota o 11:03 +48 24 424 43 33, +48 24 424 43 35 Zadzwoń sam do DUK i negocjuj. Powiedz, że złożyłeś wypowiedzenie bo otrzymałeś słabą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio231 Opublikowano Niedziela o 11:26 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 11:26 Dzięki, będę próbował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano Niedziela o 12:42 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 12:42 W dniu 21.09.2024 o 13:03, marciniozo napisał(a): +48 24 424 43 33, +48 24 424 43 35 Zadzwoń sam do DUK i negocjuj. Powiedz, że złożyłeś wypowiedzenie bo otrzymałeś słabą ofertę. DUK również przyjmuje wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio231 Opublikowano Poniedziałek o 17:32 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 17:32 W dniu 21.09.2024 o 13:03, marciniozo napisał(a): +48 24 424 43 33, +48 24 424 43 35 Zadzwoń sam do DUK i negocjuj. Powiedz, że złożyłeś wypowiedzenie bo otrzymałeś słabą ofertę. Zadzwoniłem, okazało się że w systemie nie ma mojego wypowiedzenia i dlatego nie było wcześniej kontaktu z ich strony, mimo że było składane osobiście u nich w biurze. Oferta na ten moment to 92 zł za to co napisałem kilka postów wyżej na 2 lata. Da się coś więcej uzyskać? Pytałem jeszcze o HBO Max, to propozycja była 6 miesięcy za darmo i potem +30 zł do rachunku, więc raczej słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano Poniedziałek o 17:58 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 17:58 Skąd jesteś, że takie fajne biuro masz co nie rejestruje pism? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.