Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem to coś pogrzebali na Docubox HD i napisy już są. Ale nie każda audycja będzie nadawana z napisami. To już zależy od nadawcy podobno. U mnie z kolei nie działa TV Okazje, błąd E03 brak uprawnień. Nie oglądam ale chodzi o rzecz że nie działa.

Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mirolop napisał:

Dzwoniłem to coś pogrzebali na Docubox HD i napisy już są. Ale nie każda audycja będzie nadawana z napisami. To już zależy od nadawcy podobno. U mnie z kolei nie działa TV Okazje, błąd E03 brak uprawnień. Nie oglądam ale chodzi o rzecz że nie działa.

Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka
 

Już pisałem kilka razy te audycje co nie mają napisów posiadają polską ścieżkę audio,  ale czemu u nas jej nie ma to nie mam pojęcia w UPC mają. 

Edytowane przez spider1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, mirolop napisał:

Dzwoniłem to coś pogrzebali na Docubox HD i napisy już są. Ale nie każda audycja będzie nadawana z napisami. To już zależy od nadawcy podobno. U mnie z kolei nie działa TV Okazje, błąd E03 brak uprawnień. Nie oglądam ale chodzi o rzecz że nie działa.

Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka
 

A może jeszcze Pogadasz, żeby włączyli napisy na Discovery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, klient napisał:

Ja korzystam z dekodera ips 3000.

Też mam ten dekoder i tylko dostępny Top Kids jr HD oraz CNN HD reszty brak z nowości,mam jak ty Superbox pisałem z działem technicznym na czacie że dzisiaj się postarają włączyć.

 

Edytowane przez andyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa podpisana 11 marca przez telefon. Z wymiana dekodera wiec mial przyjechac technik z umowa. 

 

I ciszaaaa. W czwartek bylem w biurze i pani wyslala jakiegos maila. I mieli dzwonic sie umawiac na wizyte. I cisza. A dzis oststni dzien starej umowy. 

 

Jest na to jakis sposob? Jakis kontakt do kogos wyzej, do biura skarg? Przeciez to są cyrki. 

 

No i sie dowiedzialem na infolinii ze maja nawet 5 tygodni na zmiane technologii(czyli wymiane dekodera). Genialna firma. 

Edytowane przez pln
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Cię rozumiem , ale ja z kolei nie miałem nigdy problemów. Uzgodnioną z DUK umowę miałem uruchomioną w terminie i zawartość pakietu była taka jak trzeba. Nie mam żadnego interesu wychwalać MM ale stwierdzam fakty które u mnie miały miejsce. Wymiana dekoderów na moduły odbyła się też szybko i bezboleśnie ( 4 lata temu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, zerojedynkaX napisał:

Ja Cię rozumiem , ale ja z kolei nie miałem nigdy problemów. Uzgodnioną z DUK umowę miałem uruchomioną w terminie i zawartość pakietu była taka jak trzeba. Nie mam żadnego interesu wychwalać MM ale stwierdzam fakty które u mnie miały miejsce. Wymiana dekoderów na moduły odbyła się też szybko i bezboleśnie ( 4 lata temu).

Mi nie tyle przeszkadza ze to trwa dlugo, tylko ze nikt sie nie skontaktuje zeby sie umówić na termin. Nawet taki za miesiac. A tak czlowiek odpisuje "tak" na sms i cisza. 

 

Malo ciekawe podejscie do klienta. Poczekam cierpliwie, wiem ze i tak ich nic nie ruszy. Jakos nowemu klientowi nie każą czekac miesiac na technika😁😁😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zerojedynkaX napisał:

Polska ścieżka dźwiękowa na DocuBox jest konieczna. Napisy to nie to samo. Ja nie mam dostępu, ale kto ma dostęp do Facebooka powinnien interweniować. Napisałem do MM maila, ale póki co bez odpowiedzi.

 

Dzwoniłem do pomocy technicznej i Pan po sprawdzeniu powiedział że DocuBox HD będzie po angielsku i rosyjsku. Jak go zapytałem o to że w UPC jest polski język to stwierdził że może technicy ustawią. Będzie więcej zgłoszeń to szybciej to zrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :)

 

 

Na stronie Vectry jest już nowy spis programów..jest dostępny pod adresem: https://n-8-1.dcs.redcdn.pl/file/o2/Vectra/www/Vectra/www/uploads/20210331082856/6488-epg-2021-in01-1-76-2.pdf

 

na pozycji 810 jest CNN HD  z gwiazdeczką...w legendzie jest napisane że : zmiana wchodzi w życie 01.04.2021, może dla CNN przygotowali slot HD, wciskając tam na razie wersję SD, żeby klienci nie musieli dokonywać ponownego przeszukiwania...i od jutra zobaczymy tam CNN w prawdziwym HD.

 

pozdrawiam Marek z Gdyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Enox napisał:

Takie coś dostałem od Vectra "Jest to zależne od nadawcy programu. Dostępne ścieżki dźwiękowe można sprawdzić po naciśnięciu przycisk Options na pilocie od dekodera."

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
 

Nie wiem z czego ciągną sygnał ale powinny być 3 ścieżki jeszcze polska, więc o co tutaj chodzi to nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja spytałem dlaczego ingerują w sygnał  czego dowodem jest że UPC sprawdził coś i mówi że na rozpisce są angielski i rosyjski plus napisy na kanale Dokubox. Nie potrafił odpowiedzieć dlaczego inni operatorzy mają inny sygnał i tam jest polski głos.

Też to zgłaszajcie razem będzie łatwiej.

@spider1978 podejrzewam że wycinają sygnał. Przecież nie mają innego źródła specjalnie dla  Vectra/MM.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...