klient Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 U mnie póki co brak uprawnień do nowych kanałów - mam pakiet SupeBox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 No też mam Superbox i działają. Odbieram przez moduł CAM w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klient Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Ja korzystam z dekodera ips 3000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 To ciekawe. A zawsze myślałem że przez dekodery najszybciej pojawiają się nowości. A tu jednak moduł wygrywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Dzwoniłem to coś pogrzebali na Docubox HD i napisy już są. Ale nie każda audycja będzie nadawana z napisami. To już zależy od nadawcy podobno. U mnie z kolei nie działa TV Okazje, błąd E03 brak uprawnień. Nie oglądam ale chodzi o rzecz że nie działa. Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) 18 minut temu, mirolop napisał: Dzwoniłem to coś pogrzebali na Docubox HD i napisy już są. Ale nie każda audycja będzie nadawana z napisami. To już zależy od nadawcy podobno. U mnie z kolei nie działa TV Okazje, błąd E03 brak uprawnień. Nie oglądam ale chodzi o rzecz że nie działa. Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka Już pisałem kilka razy te audycje co nie mają napisów posiadają polską ścieżkę audio, ale czemu u nas jej nie ma to nie mam pojęcia w UPC mają. Edytowane 30 Marca 2021 przez spider1978 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Widać jaka kablówka tacy technicy nie kumaci i pewnie dlatego nie ma. Nie umieją ustawić?Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 A jeśli chodzi o zawartość programową DocuBox to w ostatnim czasie miałem okazję trochę pooglądać i ramówka stoi naprawdę na przyzwoitym poziomie każdy znajdzie coś dla siebie czy programy przyrodnicze czy podróżnicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 32 minuty temu, mirolop napisał: Dzwoniłem to coś pogrzebali na Docubox HD i napisy już są. Ale nie każda audycja będzie nadawana z napisami. To już zależy od nadawcy podobno. U mnie z kolei nie działa TV Okazje, błąd E03 brak uprawnień. Nie oglądam ale chodzi o rzecz że nie działa. Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka A może jeszcze Pogadasz, żeby włączyli napisy na Discovery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 U !nie też TV Okazję brak uprawnień, pewnie coś namieszali przy okazji zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RICK SANCHEZ Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 15 minut temu, maks27 napisał: U !nie też TV Okazję brak uprawnień, pewnie coś namieszali przy okazji zmian. Nie wiem jak u innych ale na tym [beep]...dnie ips 3000 zawsze są problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Mam moduł CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, klient napisał: Ja korzystam z dekodera ips 3000. Też mam ten dekoder i tylko dostępny Top Kids jr HD oraz CNN HD reszty brak z nowości,mam jak ty Superbox pisałem z działem technicznym na czacie że dzisiaj się postarają włączyć. Edytowane 30 Marca 2021 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) Widzę że nadal bez zmian CNN HD jak SD a DOCUBOX bez polskiej ścieżki audio jedynie co to potrafili TV Okazje zrobić, bo wczoraj nie było normalnie amatorka, albo świadomie tak ma być Edytowane 31 Marca 2021 przez spider1978 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Polska ścieżka dźwiękowa na DocuBox jest konieczna. Napisy to nie to samo. Ja nie mam dostępu, ale kto ma dostęp do Facebooka powinnien interweniować. Napisałem do MM maila, ale póki co bez odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) Umowa podpisana 11 marca przez telefon. Z wymiana dekodera wiec mial przyjechac technik z umowa. I ciszaaaa. W czwartek bylem w biurze i pani wyslala jakiegos maila. I mieli dzwonic sie umawiac na wizyte. I cisza. A dzis oststni dzien starej umowy. Jest na to jakis sposob? Jakis kontakt do kogos wyzej, do biura skarg? Przeciez to są cyrki. No i sie dowiedzialem na infolinii ze maja nawet 5 tygodni na zmiane technologii(czyli wymiane dekodera). Genialna firma. Edytowane 31 Marca 2021 przez pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Ja Cię rozumiem , ale ja z kolei nie miałem nigdy problemów. Uzgodnioną z DUK umowę miałem uruchomioną w terminie i zawartość pakietu była taka jak trzeba. Nie mam żadnego interesu wychwalać MM ale stwierdzam fakty które u mnie miały miejsce. Wymiana dekoderów na moduły odbyła się też szybko i bezboleśnie ( 4 lata temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 7 minut temu, zerojedynkaX napisał: Ja Cię rozumiem , ale ja z kolei nie miałem nigdy problemów. Uzgodnioną z DUK umowę miałem uruchomioną w terminie i zawartość pakietu była taka jak trzeba. Nie mam żadnego interesu wychwalać MM ale stwierdzam fakty które u mnie miały miejsce. Wymiana dekoderów na moduły odbyła się też szybko i bezboleśnie ( 4 lata temu). Mi nie tyle przeszkadza ze to trwa dlugo, tylko ze nikt sie nie skontaktuje zeby sie umówić na termin. Nawet taki za miesiac. A tak czlowiek odpisuje "tak" na sms i cisza. Malo ciekawe podejscie do klienta. Poczekam cierpliwie, wiem ze i tak ich nic nie ruszy. Jakos nowemu klientowi nie każą czekac miesiac na technika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 4 godziny temu, zerojedynkaX napisał: Polska ścieżka dźwiękowa na DocuBox jest konieczna. Napisy to nie to samo. Ja nie mam dostępu, ale kto ma dostęp do Facebooka powinnien interweniować. Napisałem do MM maila, ale póki co bez odpowiedzi. Dzwoniłem do pomocy technicznej i Pan po sprawdzeniu powiedział że DocuBox HD będzie po angielsku i rosyjsku. Jak go zapytałem o to że w UPC jest polski język to stwierdził że może technicy ustawią. Będzie więcej zgłoszeń to szybciej to zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 I bardzo dobrze ! Jedna czy 10 osób nic nie wskórają , ale jak zadzwoni tysiąc osób lub więcej to muszą coś zrobić ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enox Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Takie coś dostałem od Vectra "Jest to zależne od nadawcy programu. Dostępne ścieżki dźwiękowe można sprawdzić po naciśnięciu przycisk Options na pilocie od dekodera."Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klient Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 U mnie na IPS 30000 nadal brak uprawnień do nowych kanałów, telefon na infolinię nie pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Gdynia Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Cześć Na stronie Vectry jest już nowy spis programów..jest dostępny pod adresem: https://n-8-1.dcs.redcdn.pl/file/o2/Vectra/www/Vectra/www/uploads/20210331082856/6488-epg-2021-in01-1-76-2.pdf na pozycji 810 jest CNN HD z gwiazdeczką...w legendzie jest napisane że : zmiana wchodzi w życie 01.04.2021, może dla CNN przygotowali slot HD, wciskając tam na razie wersję SD, żeby klienci nie musieli dokonywać ponownego przeszukiwania...i od jutra zobaczymy tam CNN w prawdziwym HD. pozdrawiam Marek z Gdyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Godzinę temu, Enox napisał: Takie coś dostałem od Vectra "Jest to zależne od nadawcy programu. Dostępne ścieżki dźwiękowe można sprawdzić po naciśnięciu przycisk Options na pilocie od dekodera." Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka Nie wiem z czego ciągną sygnał ale powinny być 3 ścieżki jeszcze polska, więc o co tutaj chodzi to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) Ja spytałem dlaczego ingerują w sygnał czego dowodem jest że UPC sprawdził coś i mówi że na rozpisce są angielski i rosyjski plus napisy na kanale Dokubox. Nie potrafił odpowiedzieć dlaczego inni operatorzy mają inny sygnał i tam jest polski głos. Też to zgłaszajcie razem będzie łatwiej. @spider1978 podejrzewam że wycinają sygnał. Przecież nie mają innego źródła specjalnie dla Vectra/MM. Edytowane 31 Marca 2021 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.