Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Co do cyfrowki, niestety nie moge sie w zaden sposob ustosunkowac. Po dwoch miesiacach balaganu w systemie zaksiegowywania wplat na poczet kablowki, w tym dtv, wylaczyli mi mozliwosc korzystania z dobrodziejstwa dekodera. Wczoraj zablokowali mi konto. Po rozmowie z w koncu kompetentnym telepracownikiem, dowiedzialem sie, ze nic nie zalegam, ale juz zdarzyli wyslac maila o wylaczenie. Dzis oddzial w Olsztynie mial przywrocic cud cyfry w moim domu. Jak na razie bez zmian. Jutro mm bedzie mialo wizyte w/w PT Klienta. Zobaczymy czy wyraza choc cien skruch i przeprosza za swoja pomylke. A moze zdaza jeszcze wyslac monterow pod adres, zeby zlikwidowac kablowke i internet. Jak szalec to po calosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja biedny mis, wciaz nie moge ustosunkowac sie do tego czy na dtv jest czy jeszcze nie reklamowana skadinad wypozyczalnia. Dzis pani z biura obslugi, wielce zdziwiona, stwierdzila ze moj sliczny wypozyczony dekoder nie zostal zablokowany zdalnie z Olsztyna czy Gdyni i dziala. Normalnie wrozka, bo nie dziala, na ekranie konto zablokowane. Obiecala, ze o 19 dzis wszystko wroci do normy. Tylko szkoda, ze nie okreslila wedlug jakiego czasu. Moze Sidney? W koncu z Sidney Olsztyn sciaga specow od traffic i zielonej fali. Gdyby to cale dtv bylo az tak istotne, zadalbym pytanie, komu mam dac d***, zeby w koncu wlaczyl. Ale nie zadam pytania. Bo tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem dzisiaj na infolinie Multimedia zeby dowiedziec sie o nowych kanalach ktore maja wejsc do oferty zamias Viasat History i Explorer,pani po dluzszym czasie odpowiedziala mi ze jeden z kanalow to cytuje - "tvn a drugi to cnn bbc"zapytalem drugi raz pani po chwili powiedziala "tvn biznes a drugi to cnn"jesli tym drugim atrakcyjnym kanalem ma byc w mojej lokalizacji cnn to ja dziekuje cnn zniknal z mojej oferty jakies 2 lata temu a teraz znowu ma powrocic,nie wiem czy mam ufac pani z infolinii ale calkiem mozliwe ze tym drugim atrakcyjnym kanalem bedzie stacja ktorej w danym momencie nie ma w okreslonej lokalizacji i oczywiscie bedzie tez uwzgledniany pakiet ktory abonent ma wykupiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym dyskretnie przestrzec wszystkich przyszlych posiadaczy dtv. Otoz po jak mm uwaza poprawnym wylaczeniu mi sygnalu, co jak donosilem wczesniej bylo wynikiem niezaksiegowania na moim koncie wplat, w biurze mm wszystko jest jak najbardziej w porzadku. Dekoder dziala poprawnie, co widac w systemie mm, tylko nie umnie. Wczoraj rozmawialem z najwazniejsza osoba z ramienia mm w Olsztynie. Szkoda tylko, ze mimo to, mm zatrudnia ignorantow w komorce informatycznej odnosnie dtv. Mimo staran ze strony kierownika biura obslugi klienta w Olsztynie, nie udalo sie odblokowac konta aby dekoder ozyl. Dzis po raz kolejny zglosilem sprawe na idiotlinii. Szczesliwie dla mm zatrudnili kobiete, wiec bylem grzeczny i nie potraktowalem jej cytatem w prostej linii z Psow". Pani nic mi nie mogla pomoc. Na moj tekst odnosnie rychlej rezygnacji z niedzialajacej od 5 dni uslugi wspomniala, ze decyzja nalezy do mnie i jej nic do tego. Wspomniala tylko, ze podobno wielu klientow ma podobny problem. A to, ze dzial informatyczny dbajacy o dtv podobno, zdaniem tej pani, w weekend nie pracuje, zostaje tylko czekac do poniedzialku. a co najzabawniejsze, moze sie to skonczyc wizyta montera w domu, bo zdalnie, zdaniem pani z mm, moze sie nie uda wskrzesic pudelka. Tylko jedno mnie cieszy. Ze inna komorka dba o internet, ktory jeszcze dziala. I to, ze gdyby oszolomom z dzialy rozliczen przyszlo do glowy jednak skutecznie pozbawic mnie okna na swiat, za za ich zdaniem niezaplacone rachunki, musialby sie monter osobiscie pofatygowac do mnie i odrecic efke w szafce na schodowej klatce. A teraz do tych z panstwa co maja cos do powiedzenia w mm, a czytaja moje [beep]ny, prosba. Sprobujcie wplynac na firme zatrudniajaca pracownikow infolinii, aby tym fundnela dluzsze szkolenie odnosnie rozmowy z klientem i zalatwiania skarg i zazalen, bo sa albo malo doinformowani albo zatrudnia sie na linii swiete krowy. A odnosnie mojej szostej juz rozmowy z infolinia, dowiedzialem sie dziwnej rzeczy. Jakoby tam nie mieli wgladu w interakcje( jak to nazywaja w tepsie), odnosnie mojej nedznej osoby i skladanych na ich uszy zali. A teraz chyba pozostanie mi poczekac do poniedzialku, ostatecznie we wtorek zwrocic wypasiony dekoder do biura obslugi klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tylko tyle faktycznie w mm maja duży bałagan ;)

Podpisałem umowę na DTV w promocji, potem zostało wszystko założone ale po kilku dniach doszedłem do wniosku że i tak nie będę tego oglądał bo nie mam czasu, nie mają aż tak rewelacyjnej oferty itd. Więc wykorzystałem kruczek prawny - możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji. To było gdzieś w lipcu. We wrześniu przyszedł mi rachunek z naliczonym abonamentem za DTV za wrzesień, sierpień oraz opłata instalacyjna. Wiec zadzwoniłem do nich i konsultantka sprawdziła że nie mam aktywowanej usługi DTV w systemie ale na rachunku jest to wszystko naliczone. Powiedziała że sprawę wyjaśni. Jak by tego było mało w promocji która podpisałem a potem zerwałem miałem abonament za 1zł przez 3 miesiące a w rachunku był naliczony 16 zł. Na szczęście po wielu Bulach sytuacji została wyjaśniona abonamentu za DTV mam nie płacić. Mam tylko zapłacić za instalacje która doszła do skutku 19,90.

 

Jak pamiętam DTV jest chyba od kwietnia. Piotur jeśli podpisałeś jakaś umowę na promocje to pewnie jest do kwietnia 2008 roku. Więc możesz ją zerwać ale będziesz miał z nimi ciężką przeprawę bo jeśli była na 12 miesięcy to każą ci płacić karę a wynosi on chyba od 300 do 500 zł. Powodzenia.

 

Umowę możesz rozwiązać do 10 dni jeśli podpisałeś ją w domu. Jeśli jest taki punkt w regulaminie. Jeśli oferta zostanie zmieniona lub ceny się zmienią. Teoretycznie również jeśli masz kłopoty z dostępem do usługi ale tutaj to jest strasznie dużo pracy. Najlepiej w tedy napisać skargę na mm do urzędu ochrony konsumenta itd. Bo z pewnością multimedia nie da sama ci rozwiązać umowy w ten sposób.

 

Jacyś spece od DTV na pewno dyżurują wiec niech nie opowiada ci ona głupot.

 

Piotur DTV może ci nie działa bo może modem nie loguje się do sieci może zresetowały się ustawienia konfiguracji którą monter w prowadzał przy zakładaniu.

 

Teraz jak się dzwoni to mówią który jesteś w kolejce. Ja ostatnio byłem 22 ;) Powinni zatrudnić więcej konsultantów jak maja takie problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viasat Explorer został zastąpiony zgodnie z umową TVN CNBC Biznes.

Viasat History śmiga dalej.

TVP Sport kilkanaście minut temu został wyłączony i przywrócono EuroSport.Moim zdaniem to kwestia godzin lub dni,kiedy za Viasat History zostanie włączony TVP Sport.Moim zdaniem(skromny),właczyli TVP Sport żeby sprawdzić czy kanał będzie się cieszył oglądalnością.Uważam że to był by bardzo dobry ruch gdyby Tvp sport zostało i eurosport został,bo wtedy napewno bym został przy mm,rozważałem rozwiązanie umowy i przejśce na cyfre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...