Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W związku z końcem umów, dziś złożyłem wypowiedzenie na to co mam w stopce.

Ciekaw jestem co mogą jeszcze zaproponować ?

Oczywiście podzielę się ofertami na forum ;)

...

Byłem dziś na Wyszyńskiego. Efekt:

MaxBox - 49 zł

PVR - 20 zł

30 mbps - 20 zł

C+ Platinum - 19,9

HBO - 9,9

HBO Go - 7 zł

Razem: 125,8 zł na 13 miesięcy

 

Dział utrzymania pewnie będzie mógł zaoferować jeszcze lepsze warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe warunki...., ja bym jeszcze dorzucił pakiet HD ;)

 

Apropos, oficjalnie o zmianach:

 

"Zmiany w Cenniku Usługi Radia i Telewizji Kablowej świadczonej w sposób cyfrowy (Digital TV), w tym w technologii IPTV, Multimedia Polska S.A. oraz Multimedia Polska - Południe S.A.

2015.05.19

 

Informujemy o zmianie w Cennikach Usługi Radia i Telewizji Kablowej świadczonej w sposób cyfrowy (Digital TV), w tym w technologii IPTV, Multimedia Polska S.A. oraz Multimedia Polska-Południe S.A. Zmiana polega na dodaniu nowych Pakietów: Canal+ Select oraz Canal+ Prestige. Gwarantowana liczba programów telewizyjnych w w/w Pakietach wynosi odpowiednio, dla Pakietu Canal+ Select 6 zaś dla Pakietu Canal+ Prestige 8. Zmiana w Cennikach wejdzie w życie 1 lipca br. natomiast nowe Pakiety będą dostępne w sprzedaży już od 19 maja 2015 r. Dodatkowo informujemy, że w przypadku braku akceptacji wprowadzanych zmian, Abonentom usługi której Cennik ulega zmianie przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej o świadczenie Usługi Radia i Telewizji Kablowej w sposób cyfrowy (Digital TV), z którego można skorzystać nie później niż 30 czerwca 2015 r. Wypowiedzenie powinno być dokonane na piśmie. Należy jednak pamiętać, że w sytuacji skorzystania z tego prawa, Operatorowi będzie przysługiwać roszczenie o zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.

 

Pełna treść Cenników dostępna jest poniżej. W przypadku ewentualnych pytań zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami pod nr 345 345 345."

 

http://www.multimedia.pl/aktualnosci/oid/68409e70d375b699413e79de783a0f60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś na Wyszyńskiego. Efekt:

MaxBox - 49 zł

PVR - 20 zł

30 mbps - 20 zł

C+ Platinum - 19,9

HBO - 9,9

HBO Go - 7 zł

Razem: 125,8 zł na 13 miesięcy

 

Dział utrzymania pewnie będzie mógł zaoferować jeszcze lepsze warunki.

 

Swoje wypowiedzenie też złożyłem na Wyszyńskiego a gdy Pan przyjmujący papierek spojrzał w kompa to stwierdził, że ON nic nie może mi już zaoferować bo tyyyle już płacę i taniej nie będzie 8)

No nic, czekam na telefon z DUK :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy, czy ktoś z Was wie jak usunąć tą irytującą propozycję filmu z VOD, która zajmuje pół ekranu przy przełączaniu kanałów w multimedii?

Dostaję już białej gorączki, a na pewno jest jakiś sposób...

Nie ma możliwości bez grzebania w sofcie. Ale możesz spróbować założyć filtr kanałowy przy kablu, wtedy nie będziesz miał VOD czy kanału zwrotnego. Najprościej chyba zamienić dekoder na moduł CAM. Wtedy tego nie będzie.
@yeyayeya Gwarantuję Ci, że nie ma sposobu :(

Nie wiem dokładnie od kiedy, ale u mnie nie widać tych reklam VOD. Z czego się cieszę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł czas na przedłużenie umowy. Tv i internet kończą mi się na koniec sierpnia ale dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości co mogą mi zaproponować. Obecnie posiadam tv MaxBox i internet 6Mb za cenę 79 zł. Oferta jaką mi zaproponowali to tv MaxBox i internet 20Mb za 79 zł albo ta sama tv z internetem 30Mb za 84 zł. Więc to chyba nie jest wszystko co można jeszcze dostać? Dodam, że tv mam okrojoną malsymalnie z kanałów.

 

W sobotę wysłałem wypowiedzenie a dzisiaj już dzwonił konsultant. Chciałem im zaproponować swoją ofertę, czyli Maxbox i net 30mb za 79 zł czyli tyle co płaciłem. A skończyło się na Maxboxie i necie 30mb za 70zł na 12 miesięcy Wziąłem bez zastanawiania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Draco_san

 

Z tym pakietem HD to do mnie? ;) ja dopiero jestem jakiś czas przed negocjacjami. A jeżeli chodzi o pakiet HD to będę go chciał. Jak patrzę na jego zawartość to trochę ściskam zęby bo w sumie zależy mi tylko na AleKino+ w HD.... reszta programów jest dla mnie nieistotna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem o czymś wspomnieć. Podczas rozmowy z konsultantką odnośnie mojego przedłużenia umowy, zostałem dokładnie przez tą osobę rozpytany. Imć pani pytała mnie o moje zadowolenie z internetu oraz jego awaryjności. Jak wspomniałem jej, że odkąd jestem w MM czyli od prawie czterech lat nie miałem zastrzeżeń aż do mniej więcej kwietnia. Jak chciałem rozwinąć tą kwestie i powiedzieć, że od tego okresu internet szarpie a w szczególności na weekend,, łaskawa pani odpowiedziałem, że znają ten problem i pracują nad nim. Jak zapytałem czy to może być związane z testami nad zwiększeniem przepustowości np do 120 Mb, owa pani nie chciała dalej kontynuować rozmowy.

U mnie też prze kilka tygodni były problemy z netem, ale później dowiedziałem się od lokalnego technika, że testowali 120 Mb/s. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...