Marky79 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Wielki dzięki za pomoc. Poszukam lokalnego przedstawiciela handlowego i zobaczę co uda mi się wynegocjować. Dostałem dziś kolejny telefon z Infolinii. Tym razem zaproponowali przy umowie na 24 miesiące płatność 1 - 6 miesiąc 60zł, 7 - 24 miesiąc 87,99zł. Średnio wychodzi około 81zł/miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 No to dobra oferta już się zrobiła. Sam widzisz, że można wyrwać konkretną ofertę. Porozmawiaj jeszcze z PH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marky79 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Porozmawiam z przedstawicielem handlowym i zobaczę co zaproponuje z pakietem C+. Dobrych negocjacji nauczyła mnie współpraca z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 MMP cię nauczy zwracania uwagi na szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@falk Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Ktos wie jak to jest z tymi modemami z wifi?(pyt.wyzej) Czy jest aplikacja Multimedia go na telewizory LG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Nie pomogę, od lat używam własnego sprzętu. Multimedia Go jest na razie tylko na systemy Android i iOS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamslon Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Skoro pojawiła się aplikacja Multimedia Go na TV Samsung, to pewnie na LG też wkrótce trafi, bądź już jest ale nie mam jak teraz sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Rozpoczynam swoje negocjacje. Złożone wypowiedzenie 30-01-2017 umowa do 28-02-2017. Dzisiaj telefon z DUK : co jest powodem, czego pan oczekuje, itp. Odpowiedź : oferta konkurencji I teraz dziwne pytanie : czy jest to oferta UPC? Odpowiedź : m.in. oraz Netii Pani musi skonsultować moje oczekiwania z kierownikiem. Umówiona rozmowa na jutro. Moja propozycja : Maxbox, Canal+ prestige, pakiet HD, Filmbox, 50mbit i multiroom za nie więcej niż 98PLN Jak oceniacie szanse??? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Wszystko OK u was z internetem? Co jakiś czas zrywa mi połączenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 @dreamslon Ja posiadam Samsung UE32ES5500 model z 2012 roku i niestety nie ma u mnie na nim Multimedia Go. Czyżby Multimedia Go pojawiło się tylko w najnowszych modelach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamslon Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Tak tylko w najnowszych, na tych starszych nadal dostępna aplikacja MM.tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawicz Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Pytałem, czy planują Multimedia Go na wcześniejszy system. "Przemo, aplikacja Multimedia GO przeszła właśnie pozytywnie testy Samsunga na następujące grupy modelowe urządzeń (wszystkie dotycząca tylko nowszej platformy Tizen) i jest dostępna w Samsung Hub:1. 16TV_STANDARD22. 16TV_STANDARD13. 16TV_PREMIUM4. 15TV_STANDARD25. 15TV_STANDARD16. 15TV_PREMIUMPo pomyślnym przejściu testów Samsunga dla pozostałych grup modelowych urządzeń, zostanie wprowadzona aplikacja dla starszej platformy (Orsay)." Edytowane 3 Lutego 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekjg1 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Witam,i proszę o poradę. Jestem abonentem sieci Multimedia i od paru miesięcy mam problem z odbiorem kanału Eurosport 2 HD.Otóż dzieję się coś dziwnego,obraz jakby faluje,drży.Szczególnie jest to zauważalne podczas transmisji meczu piłkarskiego.Próbowałem różnych rzeczy by to zlikwidować.Na nowo wyszukiwanie kanałów,na nowo aktualizacja oprogramowania w tv,sprawdzanie odbioru w drugim pokoju.I nic,to samo.Był także technik z Multimedii,ale on o dziwo nie zauważa żadnego falowania.I nic na to nie poradził.Po prostu nie chciało mu się nic robić.A ono jest,raz większe raz mniejsze.I przeszkadza w normalnym oglądaniu tv.Zaznaczam że to dzieje się tylko na tym jednym jedynym kanale.Co może być tego przyczyną,bo już nie mam zielonego pojęcia jak to zlikwidować. Z góry dzięki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Jako, że ostatnio tutaj spora cisza, proponuję głosowanie w ankiecie: Multimedia Polska: Jakie kanały HD widziałbyś chętnie w ofercie? Link do ankiety także w moim podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Witam,i proszę o poradę. Jestem abonentem sieci Multimedia i od paru miesięcy mam problem z odbiorem kanału Eurosport 2 HD.Otóż dzieję się coś dziwnego,obraz jakby faluje,drży.Szczególnie jest to zauważalne podczas transmisji meczu piłkarskiego.Próbowałem różnych rzeczy by to zlikwidować.Na nowo wyszukiwanie kanałów,na nowo aktualizacja oprogramowania w tv,sprawdzanie odbioru w drugim pokoju.I nic,to samo.Był także technik z Multimedii,ale on o dziwo nie zauważa żadnego falowania.I nic na to nie poradził.Po prostu nie chciało mu się nic robić.A ono jest,raz większe raz mniejsze.I przeszkadza w normalnym oglądaniu tv.Zaznaczam że to dzieje się tylko na tym jednym jedynym kanale.Co może być tego przyczyną,bo już nie mam zielonego pojęcia jak to zlikwidować. Z góry dzięki za odpowiedz. Jeśli masz problemy z kanałem a technik nie widzi problemu, musisz uzbroić się w cierpliwość. Zgłaszaj usterkę do skutku w multimedia. To w ich obowiązku jest usunąć usterkę a nie olewać sprawę. Sprawdź u sąsiadów czy usterka występuje, jeśli tak może to być wina na łączach bądź stacji czołowej, jeśli natomiast usterka nie występuje u sąsiadów, może to być problem na twojej linii kablowej bądź z samym dekoderem. Zgłoś na infolinię problem z kanałem i żądaj wymiany dekodera i sprawdź czy wtedy przy techniku będą występowały usterki. Po wszystkim jak już usterka zostanie usunięta pisz reklamację do nich o odszkodowanie za wadliwe usługi. Sprawdź jeszcze ustawienia telewizora w opcjach obrazu, może tam coś jest nie tak ustawione? Sprawdź kabel połączeniowy HDMI, bo na euro chyba nie masz podłączonego dekodera? Jaki to telewizor marka i model? Rozpoczynam swoje negocjacje. Złożone wypowiedzenie 30-01-2017 umowa do 28-02-2017. Dzisiaj telefon z DUK : co jest powodem, czego pan oczekuje, itp. Odpowiedź : oferta konkurencji I teraz dziwne pytanie : czy jest to oferta UPC? Odpowiedź : m.in. oraz Netii Pani musi skonsultować moje oczekiwania z kierownikiem. Umówiona rozmowa na jutro. Moja propozycja : Maxbox, Canal+ prestige, pakiet HD, Filmbox, 50mbit i multiroom za nie więcej niż 98PLN Jak oceniacie szanse??? Pozdrawiam. Dostałeś to co chciałeś w tej cenie czy dali inną propozycję? A może nikt się nie skontaktował bo olali sprawę? Edytowane 4 Lutego 2017 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Czy ktoś z Multimedii czyta taką ankietę? Czy to ma wpływ na ich decyzje? NIE. To tak tylko "pogadamy sobie" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Może czyta, może nie. Nigdy nie wiadomo. Warto poświęcić trochę wysiłku, zamiast wszystko krytykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Przecież MM nic już nie doda, leją na rozwój oferty TV, czekają już tylko na fuzję, zresztą nie opłaca się już podpisywać umów z nadawcami, gdy takowe zawiera się na jakiś minimum 2-3 lata. Nawet jeśliby coś mieli zamiar dodać to tylko w kilku miastach po redukcji analogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Dokładnie, ja też nie wierzę w żadne nowości MM. Większość abonentów w zeszłym roku ujrzała w ofercie tylko kanały Eleven, a tak to zero nowości. Najbardziej zacofana kablówka w Polsce, aż dziw bierze, że pojawiają się nowi abonenci. Ta ankieta to tylko widzimisię autora. Ciekawe kto z MM przejął by się jej wynikami. Edytowane 5 Lutego 2017 przez Barti "Widzimisię" to jest jeden wyraz, pisany łącznie. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Klienci leją na nowe kanały, które są szmirą do kwadratu! Obecna oferta jest dla mnie jak najbardziej OK, dodałbym dosłownie 3-4 kanały, ale za to wywaliłbym jakieś 50. Edytowane 5 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
multitomi Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Macie możliwość odbioru kanałów na multimediago.pl? Bo u mnie odbiera tylko TVP1, na pozostałych wciąż tylko buforuje. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Klienci leją na nowe kanały, które są szmirą do kwadratu! Obecna oferta jest dla mnie jak najbardziej OK, dodałbym dosłownie 3-4 kanały, ale za to wywaliłbym jakieś 50. Nigdzie nie napisałem, że chciałbym nowe kanały, tylko ogólnie nowości. Też uważam, że nowe kanały nie zawsze muszą być ciekawe i MM od razu nie musi ich dołączać do oferty. Ogólnie chciałbym powrotu NG, Foxa, BBC. MM nie rozwija oferty i tylko wybrani będą pisać, że w MM jest fajnie, bo im coś dołożyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Gratulacje dla tych, co uważają ofertę MM za dobrą, otóż jest kiepska 63 (większość ma jeszcze mniej) kanały HD to jest śmiech przez płacz gdy inni dobijają już do 100 albo ją przekroczyli. Tu nie chodzi o jakieś nowości tylko o to że najważniejsze kanały które są już w ofercie, są tak naprawdę w kiepskiej jakości SD jak komuś to odpowiada to OK. Tak na prawdę w MM tylko oferta sportowa i dziecięca jest dość rozbudowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Ja też uważam samą ofertę tv MM za niezłą. Chodzi tylko o podniesienie tego wszystkiego do jakości HD. Mamy nowoczesne telewizory,trzeba wykorzystać ich możliwości. Nawet Fokus czy Stopklatka w jakości HD to inny komfort oglądania. Ta cyfryzacja chyba nie skończy się w połowie roku jak mówił Prezes MM. Chyba że miał na myśli 2020 rok !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Raczej już tak zostanie, nowy właściciel, czyt. UPC, będzie się martwił. Większość cyfryzacji za kadencji MM nie uświadczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.