jordan87 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Wyskakujące menu jest od dawna również na Evobox PVR, i tam również widziałem plansze z komunikatem tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 @Specjalista Polsat Box jak zawsze łeb chowa w piasek jak wytyka sie buble jakie nam serwują . Halo do Pana mówimy !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 14 godzin temu, jordan87 napisał: Zapomnij aktualnie o nagrywaniu ale catchup rekompensuje to w dużym stopniu jeśli zmieścimy się w 7 dniach. Brednie, niczego nie rekompensuje. Funkcja CatchUP jest dostępna na bardzo ograniczonej ilości kanałów, tylko 7 dni wstecz. Jeśli masz możliwość nagrywania na dysk HDD/SSD, to zapisujesz co chcesz, kiedy chcesz i na jak długo chcesz. Jedynym ograniczeniem jest pojemność dysku... Dlaczego w Polsat Box 4K nie ma możliwości korzystania z dysków? Żeby łoić [beep]ów za możliwość płatnego nagrywania w chmurze (bezpłatne jest dość mocno ograniczone) niewielkiej ilość kanałów... Mam wrażenie, że dyski w tych dekoderach na zawsze pozostaną nieobsługiwane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 14 godzin temu, Tomek1623 napisał: Losowe komunikaty "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" na kilka minut. Trwa to aż kilka minut? Potem sam znika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 U mnie trwa kilka sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek16 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 3 minuty temu, Gizior89 napisał: U mnie trwa kilka sekund u mnie też na kilka sekund ale dość często pojawia się komunikat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 A sklep dalej wywala błędy 600 601 TVN Turbo kratkuje i nie ma komu się tym zająć . Dekoder wymieniony chociaż twierdziłem ,że to nie jego wina , antena sprawna (kabel wymieniony podobnie konwerter) poziom sygnału na transponderze 11.508 - 82 sygnał 87 jakość . Brawo Polsacie wy tylko czekacie na przelew, a klientów to macie w ..........E 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 (edytowane) 17 godzin temu, jordan87 napisał: Wyskakujące menu jest od dawna również na Evobox PVR, i tam również widziałem plansze z komunikatem tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Na evoboxie po włączeniu żadne menu się nie uruchamia, zaskakuje poprostu ostatnio oglądany kanał. 3 godziny temu, Ozzy666 napisał: Trwa to aż kilka minut? Potem sam znika? Znika, ale za każdym razem muszę zmienić po wszystkim kanał na inny i z powrotem na ten oglądany, bo się dziwne rzeczy dzieją. 3 godziny temu, Ozzy666 napisał: Trwa to aż kilka minut? Potem sam znika? Bywa że kilka sekund, a czasami sporo dłużej. Edytowane 9 Kwietnia 2022 przez Tomek1623 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 18 godzin temu, Tomek1623 napisał: Gdyby mi nie zależało ma ES1 4K, już bym dawno wrócił do Evoboxa gdyby była taka możliwość. Z plusów, 4K, pilot bluetooth, catch up z tym że tylko na wybranych kanałach. Minusy, EPG przeskakujące samoczynnie do poprzedniego kanału. Losowe komunikaty "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" na kilka minut. I to [beep]ne menu wyskakujące za każdym razem po uruchomieniu. Dziekuje za info.Wiec nie biore tego ^cudu^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Czy te problemy również występują w Evoboxie HD i Lite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Na evoboxie po włączeniu żadne menu się nie uruchamia, zaskakuje poprostu ostatnio oglądany kanał.Miałem Evobox PVR do stycznia i plansza po uruchomieniu tak samo się pojawiała (mniej więcej od sierpnia), tylko aby ją zobaczyc dekoder musi być podłączony do internetu, jeśli do nowego modelu 4K nie podłączysz to planszy pewnie też nie zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 (edytowane) 59 minut temu, jordan87 napisał: Miałem Evobox PVR do stycznia i plansza po uruchomieniu tak samo się pojawiała (mniej więcej od sierpnia) Na drugim TV mam Evoboxa PVR połączonego przez wifi, i startuje tak ja napisałem wyżej, ciekawe. Edytowane 9 Kwietnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Wchodząc w Menu/Strefa Abonenta/ Pomoc/ Podpowiedzi jest jak włączyć podgląd. Tak jak w EvoboxPVR. A w rzeczywistości tego nie ma. Nie ma w ogóle PIP. @support458 czy ta funkcja jest planowana, by to również było w tym dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornelus Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Hej W dekoderze brakuje opcji kanałów naziemnych. Da się przywrócić poprzednią wersję software która posiadała taką opcję? Dekoder 4K PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Nie ma takiej opcji . Nigdy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansKlos Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 18 godzin temu, Kornelus napisał: Hej W dekoderze brakuje opcji kanałów naziemnych. Da się przywrócić poprzednią wersję software która posiadała taką opcję? Dekoder 4K PB W tym dekoderze usunięto dvb-t2, dlatego, że odbiornik jest wyposażony w gniazdo LAN, a co za tym idzie, musiałby (zgodnie z przepisami) obsługiwać Hbbtv. Niestety, albo stety Polsat wolał usunąć (zablokować) tuner dvb-t2, gdyż nigdy to urządzenie nie obsługiwało Hbbtv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornelus Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 W dniu 11.04.2022 o 16:28, HansKlos napisał: W tym dekoderze usunięto dvb-t2, dlatego, że odbiornik jest wyposażony w gniazdo LAN, a co za tym idzie, musiałby (zgodnie z przepisami) obsługiwać Hbbtv. Niestety, albo stety Polsat wolał usunąć (zablokować) tuner dvb-t2, gdyż nigdy to urządzenie nie obsługiwało Hbbtv. Przecież dekoder ma moduł wifi jak większość tego typu jakoś Canal+ nie usunął dvbt2 z dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 (edytowane) Przecież dekoder 4K dalej ma aktywne gniazdo LAN oraz wifi, została tylko usunięta możliwość odbioru telewizji naziemnej gdyż dekoder nie obsługiwał HBBTV zgodnie z nowymi wymaganiami. Który dekoder z tych najnowszych CANAL+ ma wbudowaną głowicę TV naziemnej? Dekoder 4K Canal+ brak takiej głowicy, więc co mieli usunąć? Mówisz o dekoderze mediabox+? Dekoder mediabox+ ma tylko DVB-T który na chwile obecną odbiera 7 kanałów telewizji naziemnej kanały TVP, i raczej dekoder nie otrzyma już nowej głowicy do odbioru DVB-T2. Edytowane 13 Kwietnia 2022 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliho Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Cześć ! Mam pytanie do posiadaczy pb4k , którzy mają go "podpiętego" do sieci domowej tylko za pomocą wifi : Czy u was też notorycznie pojawia się komunikat : " BŁĄD ODTWARZANIA wystąpił problem z odtwarzaniem wideo spróbuj ponownie wybrać kanał lub pozycję z programu tv" Mam w domu dwa dekodery: Mój pb4k tylko wifi - i komunikat pojawia się losowo : czasem 3-4 razy dziennie drugi dekoder pb4k lite - podłączony do anteny , a internet przez wifi : w tym przypadku od co najmniej 2-3 miesięcy komunikat jw. nie pojawił się ani razu. W przypadku pb4k bardzo rzadko działa próba zmiany kanału i najczęściej kończy się to odłączeniem przewodu zasilania i ponowne jego wpięcie. Czy ten dekoder aż tak słabo sobie radzi z połączeniem wifi ? Sień internetowa to orange światłowód 1 gb więc szybkość nie jest tutaj problemem. Czy jedynym rozwiązaniem jest używanie tego dekodera z podłączeniem do anteny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztoffff Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Witam Mam prośbę, czy może mi ktoś podpowiedziec jak ułożyć własna liste w polsat box 4 k z włąsną kolejnością kanałów . Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Cześć ! Mam pytanie do posiadaczy pb4k , którzy mają go "podpiętego" do sieci domowej tylko za pomocą wifi : Czy u was też notorycznie pojawia się komunikat : " BŁĄD ODTWARZANIA wystąpił problem z odtwarzaniem wideo spróbuj ponownie wybrać kanał lub pozycję z programu tv" Mam w domu dwa dekodery: Mój pb4k tylko wifi - i komunikat pojawia się losowo : czasem 3-4 razy dziennie drugi dekoder pb4k lite - podłączony do anteny , a internet przez wifi : w tym przypadku od co najmniej 2-3 miesięcy komunikat jw. nie pojawił się ani razu. W przypadku pb4k bardzo rzadko działa próba zmiany kanału i najczęściej kończy się to odłączeniem przewodu zasilania i ponowne jego wpięcie. Czy ten dekoder aż tak słabo sobie radzi z połączeniem wifi ? Sień internetowa to orange światłowód 1 gb więc szybkość nie jest tutaj problemem. Czy jedynym rozwiązaniem jest używanie tego dekodera z podłączeniem do anteny ? Po wifi dość często miałem taki komunikat,Po przełączeniu do portu LAN problem ustąpił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Mam pakiet eleven na dekoderze wykupiony w dziś widzę że w Polsat Box GO nie mogę ich odpalić, chce dodatkowej opłaty. Na statek umowie w zeszłym roku działały. Coś zmieniło w czy mam jakiś problem tylko ja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Eleven 4 tylko nie będzie Ci działać. 1-3 działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 1-3 też nie działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.