patryszq Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 A to takie dziwne - od zarania dziejów " regulamin " " umowa " zabrania wywożenia dekodera-ów za granice 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Pewnie da się to łatwo obejść po przez VPN na routerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 W dniu 7.02.2022 o 14:43, OlafS napisał: Jestem w szoku, ale nie pozostaje nic innego jak pogratulować szczęścia, które jest chyba pierwszym opisanym na tym forum. Jak załatwisz to napisz czy faktycznie wszystko przebiegło tak bezboleśnie. To chyba jest efekt wprowadzenia nowych zapisów w regulaminie: Cytat § 5 „Telewizja na Próbę” 1. Abonent, który zawarł Umowę z Okresem Podstawowym w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, może skorzystać z „Telewizji na Próbę” co oznacza, że jest on uprawniony do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia. 2. Z uprawnienia do odstąpienia od Umowy w ramach niniejszej Promocji Abonent może skorzystać nie częściej niż jeden raz w ciągu kolejnych 24 miesięcy kalendarzowych. 3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy, na zasadach opisanych w ust. 1 niniejszego paragrafu, należy spełnić łącznie następujące warunki: a. zwrot nieuszkodzonego Urządzenia (wraz z kompletem akcesoriów) wskazanego w sekcji „Sprzęt objęty Umową” w Umowie, b. złożenie oświadczenia woli w formie pisemnej o odstąpieniu od Umowy oraz sporządzenie Protokołu zwrotu Sprzętu i odbiór faktury korygującej w tym samym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w którym Abonent zawarł Umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan12 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 6.02.2022 o 23:24, OlafS napisał: . Godzinę temu, Credens napisał: To chyba jest efekt wprowadzenia nowych zapisów w regulaminie: To nie jest tak że jestem nowy u nich, to już 7my rok z polsatem i gdyby evo box nie padł, nie wymieniałbym na ten 4k badziew z chmurą. A teraz musze całkowicie z nich zrezygnować i wziąść tv internetową. Edytowane 8 Lutego 2022 przez Tukan12 Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 To nie ma znaczenia czy jest się nowym czy nie, widocznie teraz każdy ma prawo raz na 2 lata zrezygnować z umowy nawet jeśli ją się podpisało w autoryzowanym punkcie sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 3 godziny temu, Credens napisał: To chyba jest efekt wprowadzenia nowych zapisów w regulaminie: A to pierwsze słyszę to dobrze wiedzieć- a tobie się fuksło no i super. Nowych nie znam regulaminów bo jadę właśnie 24 miesiąc umowy(chyba pierwsza od 10-ciu lat do końca- ale właśnie powód jest taki że czekam aż Evo 4K zacznie działać po ludzku i będzie dostępny z dyskiem bo w chmurach to ja najwyżej mogę pobujać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 Jak wygląda u Was nagrywanie w chmurze?? Mam zleconych kilka nagrań z FOX TV i praktycznie żaden odcinek serialu nie nagrywa się w całości, brakuje jakieś 2-3 minuty. Wysłałem zapytanie do polsatu czy nie mogli by wydłużyć nagrywania o kilka minut, a oni mi odpisują, żebym zrestartował dekoder do fabryki... I teraz pytanie czy to ja mam tylko taki problem czy to ogólna przypadłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 Nagrywanie jest według EPG i podejrzewam że emisja opóźnia się o te 2-3 minuty o których piszesz i dlatego ucina koniec nagrania. Sam nagrywam na dekoderze z dyskiem i mam ustawione +5 minut na takie sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 (edytowane) @maly801 Sprawdź jak to wygląda w catchupie - czy też jest ucięte czy nie? Bo to całe "nagrywanie w chmurze" to polega zapewne na tym, że gotowy plik na serwerze jest Ci przypisywany i możliwe, że FOX jest rozjechany czasowo w stosunku do ramówki :). Edytowane 12 Lutego 2022 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 Nagrywanie jest według EPG i podejrzewam że emisja opóźnia się o te 2-3 minuty o których piszesz i dlatego ucina koniec nagrania. Sam nagrywam na dekoderze z dyskiem i mam ustawione +5 minut na takie sytuacje.Może jak udostępnia nagrywanie na dysk to będzie ta opcja… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihu2 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Czy u Was na Eurosport 4K też obraz jest taki ciemny? Na Eleven 4k jest ok, E4K u mnie porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Przy nagrywaniu w chmurze nie ma zapasu +5 minut przed i po programie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkocis Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 22 godziny temu, maly801 napisał: Jak wygląda u Was nagrywanie w chmurze?? Mam zleconych kilka nagrań z FOX TV i praktycznie żaden odcinek serialu nie nagrywa się w całości, brakuje jakieś 2-3 minuty. Wysłałem zapytanie do polsatu czy nie mogli by wydłużyć nagrywania o kilka minut, a oni mi odpisują, żebym zrestartował dekoder do fabryki... I teraz pytanie czy to ja mam tylko taki problem czy to ogólna przypadłość? Zleć nagranie wybranego odcinka i programu, który leci bezpośrednio po nim i problem z głowy. Niestety to nagrywanie w chmurze to porażka. Jedyny plus jaki dostrzegam to to, że można oglądać na dowolnym dekoderze multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 6 godzin temu, Mihu2 napisał: Czy u Was na Eurosport 4K też obraz jest taki ciemny? Na Eleven 4k jest ok, E4K u mnie porażka. TV ci obsługuje HDR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihu2 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Tomek1623 napisał: TV ci obsługuje HDR? tak, jest włączany, tak samo jak na Eleven1 4K Edytowane 13 Lutego 2022 przez Mihu2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) 11 godzin temu, Mihu2 napisał: tak samo jak na Eleven1 4K Ale na Eleven nie ma prawa sam się włączyć bo kanał nie nadaje HDRu. Coś ci tv wariuje. Edytowane 14 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihu2 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) 8 godzin temu, Tomek1623 napisał: kanał nie nadaje HDRu. Coś ci tv wariuje. Dzięki za pomoc. Faktycznie, tryb inteligentny w moim Samsungu powodował wyłącznie HDR. Edytowane 14 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 dostałem powiadomienie push że leci LM w 4k ale ani w PBGO ani w tv nie widzę żeby było 4k. Ktoś z Was ma emitowany Polsat Sport Premium w 4k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 jest w Polsat Box Go. Wykup dodatkowo pakiet za 40 zł to będziesz oglądał w 4K. Taka nowoczesność po polsku. Golenie baranów drugi raz za to samo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 (edytowane) Nieprawda, mam dostęp do konta PBG od abonenta PB, który ma pakiet kanałów Polsat Sport Premium w telewizji satelitarnej i miałem dostęp do wczorajszej transmisji meczu Realu z PSG w 4K. Kanału Polsat Sport Premium 1 4K nie było na liście kanałów, natomiast przez zakładkę transmisji live mogłem sobie odpalić ten stream live. Oczywiście posiadam telewizor Android TV, na którym normalnie śmiga też Eleven 4K czy Eurosport 4K. PS. Abonent nie posiada dekodera 4K jak coś. Spoiler Edytowane 16 Lutego 2022 przez kubus.kul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 Wiem , że to marzenie ale czy dekodery 4K mają jakieś aplikacje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 Dekoder ma jedno wejście antenowe, jeśli do niego podłączymy sygnał z konwertera uniwersalnego to da się nagrywać jeden kanał a inny oglądać? Czy do takiego zabiegu potrzeba sygnału z konwertera unicable? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 (edytowane) 10 godzin temu, Ozzy666 napisał: Dekoder ma jedno wejście antenowe, jeśli do niego podłączymy sygnał z konwertera uniwersalnego to da się nagrywać jeden kanał a inny oglądać? Zapomnij o nagrywaniu na dysku twardym czy USB. Dekoder 4K nie ma możliwości takiego nagrywania. Nagrywać sobie możesz w chmurze i tylko to na co polsat pozwoli. Może z biegiem czasu udostępnią możliwość nagrywania, wtedy będzie można nagrywać 3 kanały i czwarty oglądać oczywiście konwerter unicable, w przypadku zwykłego konwertera możesz nagrywać jeden program i inny oglądać z tej samej częstotliwości co kanał nagrywany, reszta nie będzie działać, będzie brak sygnału. Co do komunikatu: "tego kanału nie ma..." na dekoderach 4k, wydaje mi się że w końcu technicy zaczęli działać, i być może za chwile problem z tym napisem zniknie. Mam taką nadzieje. Edytowane 18 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet40 Opublikowano 19 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2022 Z tego co widzę to dekoder można podłączyć zarówno do anteny satelitarnej jak i do samego internetu bez anteny satelitarnej i cieszyć się wszystkimi kanałami tak? 1. Czy przełączanie kanałów jak i EPG jest szybsze po podłączeniu do anteny satelitarnej czy po internecie? 2. Czy po wifi do routera działa telewizja stabilnie czy trzeba kablem lan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 19 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2022 żeby działały kanały przez neta, musisz mieć łącze z Orange, Plusa albo Netii. Inaczej nie działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.