Maciejk5 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Ta nowa sztuka co dostałem również nie działa nie reaguje na nadawanie uprawnień do kanałów Ale początki zawsze trudne szkoda tylko że muszę doświadczać ich ja. Czas wrócić w poniedziałek do evbox pvr a jak zaktualizują te 4k to dopiero wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gombej Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 No mi nie chcą wymienić bo mam umowę 4 miesiące ale zadzwonię jutro na infolinię i przypomnę im reklamę z TV że ja tu rządzę:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Nikt Ci łaski nie robi tym bardziej że musisz aneksować dodatkowo umowę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 27 minut temu, Maciejk5 napisał: Ta nowa sztuka co dostałem również nie działa nie reaguje na nadawanie uprawnień do kanałów Ale początki zawsze trudne szkoda tylko że muszę doświadczać ich ja. Czas wrócić w poniedziałek do evbox pvr a jak zaktualizują te 4k to dopiero wymienię. Zgodnie z umową aktywacja 48h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersupreme Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 widzę, że problemy z uprawnieniami to w tej platformie niekoncząca się historia xD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Problemy z uprawnienimi to nic nowego.Ja z tego powodu wyleczyłem sie z włączania opcji dodatkowych w tej platformie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejk5 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 49 minut temu, support458 napisał: Zgodnie z umową aktywacja 48h Na Multiroom evobox lite są po nadaniu w 2 minuty a na evobox 4k 4 konsultantów próbowała jeden był ze mną na linii godzinę i nic nie reaguje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
At Entertainment Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Problem, z uprawnieniami, i nie tylko leży, po zostosowaniu bezkartowego systemu Irdeto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Ja osobiście nigdy nie miałem Irdeto.A w przypadku zmian w ofercie czy podmian sprzętu problemy z uprawnieniami były dość często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert... Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Witam wszystkich Jestem posiadaczem dekodera 4k polsatu od dwóch dni. Aktywacja trwała ok. 2 godz. Zeby kanały się nie zacinały i dobrze programowały trzeba zaznaczyc właściwy posiadany konwerter. Ja na początku zaznaczyłem uniwersalny (inny niz posiadam) i nawet sygnału sat nie wykryło. Mam do Was pytanie - czy ktoś może wie gdzie w tym dekoderze jest ukryta edycja kolejności ULUBIONYCH ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Możecie coś powiedzieć o szybkości przełączania kanałów w tym dekoderze i ogólnie czy płynnie działa bo może bym się skusił na to cudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejk5 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Dodatkowo gdy ustawimy na dekoderze rozdzielność 2160p50 a potem podłączymy go do jakiegoś telewizora 32 całe to go nie wykryje na HDMI Dodatkowo te nowe kodowanie u nich słabo działa jak dekoder nie reaguje na ich polecenia. Bo na tym dekoderze 4k kanały niekodowane normalnie działają 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 8 godzin temu, support458 napisał: W każdym sprzęcie zawsze są problemy wieku dziecięcego, najważniejsze aby szybko były usuwane To dlaczego PB nie udostępnia dekoderów czy aplikacji testerom? Mnóstwo chętnych którzy testowaliby ww. za darmo mógłby znaleźć ot choćby tutaj na forum. Na forum jest masa abonentów PB którzy znają sprawy techniczne i dużo oglądają tv. W kilka dni znaleźliby wszystkie problemy nowych sprzętów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) PB udostępnia nowy sprzęt testerom podobnie jak robią to inne firmy, ale znalezienie błędów to jedno, a czas potrzebny na ich usunięcie to drugie. Spójrz na rynek smartfonów, błędów jest mnóstwo ale są usuwane według priorytetów. Problem jest w tym, że to co jest priorytetem dla inżyniera nie zawsze musi być priorytetem dla zwykłego użytkownika. Edytowane 6 Września 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) 13 godzin temu, G2000 napisał: Na forum jest masa abonentów PB którzy znają sprawy techniczne i dużo oglądają tv. W kilka dni znaleźliby wszystkie problemy nowych sprzętów. Bo wtedy okazało by się że sprzęt tak naprawdę jest nie wiele wart. Edytowane 6 Września 2021 przez tweed77 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 @support458 kiedy jakieś demo dekodera Polsat Box 4K na YT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gombej Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Złożyłem wczoraj przez icok że chce wymienić dekoder. Dziś telefon od bok i udało się nie było żadnych problemów. Jednorazowa opłata 49 zł za dekoder + przesyłka coś koło 12 zł i z max pakietu 155 zl zeszli mi na 145 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Umowa na ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gombej Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 20 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Umowa na ile? Miałem na 24 miesiące leciał 4 miesiąc umowy. Dostałem aneks na 24 miesiące 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Podłączyłem dziś dekoder do mojego LG, i oprócz portu HDMI do którego go podłączyłem, TV rozpoznaje go dodatkowo jako pamięć masową Evobox HD, wiadomo w jakim celu to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 I chyba wykrakałem PECHA aktywacja sygnałów na wszystkich dekoderach trwa od godziny 15 i nadal żaden kanał nie świeci z pakietu E016-0 Wiem że PB ma 48h na " aktywacje " ale wtedy gdy wymieniałem uszkodzony evo pvr i w ogóle uruchamiałem całą usługę wszystko świeciło po 15 minutach @Specjalista Polsat Box @support458 tak szczerze macie jakieś techniczne problemy konfiguracja PB4K i EVO LITE , czytaliście zapewni w sekcji MULTIROOM PB co się dzieje , napisano że być może w przyszłym tygodniu będą aktualizacje i są to problemy wieku dziecięcego - nie lepiej powiedzieć wprost że tego nie ogarnęliście technicznie i testujecie to na nas bo dzwonimy piszemy na iPB czat a wy słuchacie notujecie błędy które lecą i .... irytujecie Nas i siebie . Trochę to techniczne smutne i obniża morale to co się myśli o danej usłudze i co idzie w świat ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Ja też już czekam 3 godziny i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) Jak się nie opłaci porządnie osób testujących sprzęt to: Edytowane 6 Września 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 16 minut temu, Tomek1623 napisał: Ja też już czekam 3 godziny i nic. @Specjalista Polsat Box@support458 tutaj też Was poproszę o komentarz , ale taki ludzki okey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidaaa Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 mamten dekoder 4k podlaczony tylko przez neta, bo mi dom ocieplaja i nie mam anteny, i czekam na aktywacje od rana,czy da sie aktywowac przez polaczenie tylko przez internet? konsultanccji na czacie pisza tylko, pozostawic kanal na 1- polsacie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.