Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, Maciejk5 napisał:

Ta nowa sztuka co dostałem również nie działa nie reaguje na nadawanie uprawnień do kanałów :)

 

Ale początki zawsze trudne szkoda tylko że muszę doświadczać ich ja. Czas wrócić w poniedziałek do evbox pvr a jak zaktualizują te 4k to dopiero wymienię. 

 

 

Zgodnie z umową aktywacja 48h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Jestem posiadaczem dekodera 4k polsatu od dwóch dni. Aktywacja trwała ok. 2 godz. Zeby kanały się nie zacinały i dobrze programowały trzeba zaznaczyc właściwy posiadany konwerter. Ja na początku zaznaczyłem uniwersalny (inny niz posiadam) i nawet sygnału sat nie wykryło. 

Mam do Was pytanie - czy ktoś może wie gdzie w tym dekoderze jest ukryta edycja kolejności ULUBIONYCH ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, support458 napisał:

W każdym sprzęcie zawsze są problemy wieku dziecięcego, najważniejsze aby szybko były usuwane

To dlaczego PB nie udostępnia dekoderów czy aplikacji testerom? Mnóstwo chętnych którzy testowaliby ww. za darmo mógłby znaleźć ot choćby tutaj na forum. Na forum jest masa abonentów PB którzy znają sprawy techniczne i dużo oglądają tv. W kilka dni znaleźliby wszystkie problemy nowych sprzętów.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PB udostępnia nowy sprzęt testerom podobnie jak robią to inne firmy, ale znalezienie błędów to jedno, a czas potrzebny na ich usunięcie to drugie. Spójrz na rynek smartfonów, błędów jest mnóstwo ale są usuwane według priorytetów. Problem jest w tym, że to co jest priorytetem dla inżyniera nie zawsze musi być priorytetem dla zwykłego użytkownika.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, G2000 napisał:

Na forum jest masa abonentów PB którzy znają sprawy techniczne i dużo oglądają tv. W kilka dni znaleźliby wszystkie problemy nowych sprzętów.

 

Bo wtedy okazało by się że sprzęt tak naprawdę jest nie wiele wart.

 

 

Edytowane przez tweed77
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chyba wykrakałem PECHA :( aktywacja sygnałów na wszystkich dekoderach trwa od godziny 15 i nadal żaden kanał nie świeci z pakietu E016-0

Wiem że PB ma 48h na " aktywacje " ale wtedy gdy wymieniałem uszkodzony evo pvr i w ogóle uruchamiałem całą usługę wszystko świeciło po 15 minutach 

@Specjalista Polsat Box @support458 tak szczerze macie jakieś techniczne problemy konfiguracja PB4K i EVO LITE , czytaliście zapewni w sekcji MULTIROOM PB co się dzieje , napisano że być może w przyszłym tygodniu będą aktualizacje i są to problemy wieku dziecięcego  - nie lepiej powiedzieć wprost że tego nie ogarnęliście technicznie i testujecie to na nas bo dzwonimy piszemy na iPB czat a wy słuchacie notujecie błędy które lecą i ....  irytujecie Nas i siebie . Trochę to techniczne smutne i obniża morale to co się myśli o danej usłudze i co idzie w świat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...