Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam MR standard po kablu i problem.

Na głównym dekoderze działa wszystko. W drugim pokoju jednak brak polsatu, dwójki i HBO , wyświetla sie komunikat "brak sygnału". Dziwne to bo wszytkie inne działają bez zarzutu a jakość i siła sygnału to ok 90% Na głownym jakość sygnału to 50% i tak jak pisałem działa wszystko . Dzwoniłem na infolinię to gośc mi powiedział że mam posprawdzac połączenia...Co mam sprawdzać jak sygnał dochodzi bo inne programy działają...Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam do Was pytanie, od 6-lat korzystałem z dekodera nbox hdtv recorder (CLRA) i byłem z niego naprawdę zadowolony, aż do dziś bo po prostu uległ awarii, i w związku z tym mam pytanie:

Po wizycie mojej żony na którą jest umowa w salonie NC+ dowiedziałem się że możemy wymienić ten dekoder na jakiś "lepszy" model, tylko że wtedy warunki umowy mi się zmienią, czyli abonament który wynegocjowałem ulegnie zmianie ??? Czy to prawda, jeśli tak, to możecie napisać jak dokładnie wyglądała by ta zmiana pod względem finansowym ??? I drugie pytanie, jeśli już zdecydowałbym się na wymianę na inny model dekodera, to który z czystym sumieniem możecie polecić, głównie zależy mi na cichej pracy, płynnej obsłudze, i bezawaryjności, choć tu może decydować po prostu przypadek, no i oczywiście aby posiadał dysk twardy, czy możecie polecić sprzęt godny uwagi, który spełniałby te warunki ??? Pytam Was o to dlatego, że wymiany dokona moja żona na którą jest umowa, a ona raczej nie jest zbyt zorientowana w tym temacie, i wzięłaby to co by jej wcisnęli, więc wolałbym tego uniknąć i skonsultować to z ludźmi bardziej kumatymi w temacie, czyli Wami aby nie dać się wykręcić.

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałam, że zdechł mi dysk w moim pejsie albo chłopaki coś nawywijały przy ostatniej aktualizacji (bo tak wyszło, że parę tygodni nie było mnie w domu, gdy wróciłam była już aktualizacja do pobrania i zaraz potem zauważyłam poniższe atrakcje) Dziś zapakowałam pejstatka i wybrałam się na 30 km wycieczkę do najbliższego punktu wymiany. I wymieniłam. Zapomniałam wziąć swoją kartę więc nie sprawdziłam nowego sprzętu na miejscu, pojechaliśmy razem do chałupy. I niestety "nowy" pejs, z softem jeszcze nie zaktualizowanym, zachowuje się dokładnie tak jak stary. Problemy (niektóre z podanych objawów siłą rzeczy dotyczą tylko starego egzemplarza ale to, co mogłam sprawdzić już dziś na nowym wygląda identycznie): nie nagrywa (o zaprogramowaniu można zapomnieć, nagrywane "w czasie rzeczywistym" przerywa po kilku minutach), próba wejścia w "moje nagrania" kończy się najczęściej sekundowym mrugnięciem zakładki i powrotem do ostatnio oglądanego kanału (na to pomaga na godzinę restart), na starym dodatkowo przestało mi ściągać premiery vod, znikły też te, które były już dostępne, skasowało mi wszystkie nagrania na dysku. Przejrzałam parę stron wstecz ten wątek ale nie zauważyłam by był to jakiś popularny problem. Po dwóch zombi z punktu, w którym byłam raczej nie spodziewam się pomocy, info techniczne nc zostawiam sobie na deser. Ktoś coś ewentualnie poradzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego...

 

"Czyszczenie FLASH i EEPROM. Na wyłączonym z sieci dekoderze należy trzymając wciśnięte razem VOL- i VOL+ włóżyć wtyczkę do prądu, powinno się jeszcze chwilę odczekać aż mignie dioda, włączy się menu serwisowe. Należy wybrać i wyczyścić (ERASE ALL ) flash i eeprom (wpisać kod 555) Dużym minusem jest, że trzeba od nowa wyszukać listę kanałów, zrobić na nowo swoje ustawienia, listę ulubionych kanałów, znikną zaplanowanie nagrania. Pozytyw że materiały na dysku zostają."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś ewentualnie poradzi?

Tu nic sama nic nie kombinuj. A już na pewno sama w nim nie grzeb. Kolejna wymiana jest lekarstwem. Karta twoja przy sprawdzeniu sprzętu nie jest potrzebna. Mają swoje. Zaś sprawdzenie sprzętu przed jego odbiorem, jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy działanie zalecane powyżej przez kolegów zaliczasz do "grzebania"? Przewidujesz jakieś komplikacje? Bo chyba skorzystam z wyżej wymienionych. Jestem chwilowo mało mobilna, taka wycieczka do APS to dla mnie teraz prawdziwy wyczyn.

 

@Kibo no Hikari tudzież @Electrix- takie głupie pytanie: karta podczas tego czyszczenia ma być w dekoderze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Pomyślę co mi się bardziej opłaca. A tymczasem wgapiam się właśnie w mój tv i myślę, że i tak wypadało by spróbować z kolejnym dekiem bo nabieram pewności, że obraz z tego "nowego" jest gorszy niż ze starego. Więc wychodzi na to, że wymieniając zrobiłam krok do tyłu, problemy te same, jakość obrazu gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@melania a jak myślisz, czy menu serwisowe jest dla Ciebie. Już nawet wiem z jakiego to jest forum zaczerpnięte. A jak się nie uda, to w centrali po kolejnej wymianie szybko skumają, co i jak. I kara gotowa.

O żadnej karze nie ma mowy, ukarać można by było gdyby wgrała jakieś nieautoryzowane oprogramowanie.

Melania, zrób to, o czym piszą, bo jeśli oddasz dekoder do serwisu to oni zrobią to samo, tylko będziesz czekać :) Albo po prostu wymienią Ci dekoder na inny i znikną Ci nagrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch miesięcy korzystam z niektórych kolekcji netVOD+ i czasem się zdarza (ostatnio często) , że odtwarzany materiał zatrzymuje się i trzeba wtedy wrócić do początku , dalej w przód do miejsca zatrzymania......chwilę idzie i znów się zatrzymuje.

Trzeba powtórzyć opisaną wyżej czynność .

Dekoder Sagemcom DSI87 , połączony kablem z TP-LINK......łącze Wi-Fi 4Mbit/s .

 

Proszę ekspertów o radę , oraz o krótki opis w/w usługi , bo jestem w tym temacie zielony , np. gdzie zapisywana jest aktywność w sieci w tej konkretnej konfiguracji i czy dostawca internetu ma wgląd do treści ogladanych w tej formie .

 

Powiem , krótko mam podejrzenia że małoletni wnuczek ogląda treści xxx , podczas mojej nieobecności.....blokada rodzicielska włączona .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...