A&G Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Czy na transponderze 10,758 V były jakieś zmiany PID'ów, czy cokolwiek? Pytam bo od dwóch dni straciłem możliwość oglądania kanałów z tego transpondera (kanał zakodowany). Tylko z tego. Resztę nc+ mam. Aktualizacja uprawnień nic nie daje. Ani z poziomu moje nc+, ani przez telefon, ani po kontakcie z konsultantem i wysłaniu uprawnień przez niego. Co jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) Pomóżcie proszę. Mignęli przez chwilę mi prądem i mam jakość sygnału 0%. Przed zabraniem prądu miałam 80%. Dekoder mediabox. Prądu nie było może 30 sekund. Edytowane 14 Grudnia 2017 przez mila1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) Czy na transponderze 10,758 V były jakieś zmiany PID'ów, czy cokolwiek? Pytam bo od dwóch dni straciłem możliwość oglądania kanałów z tego transpondera (kanał zakodowany). Tylko z tego. Resztę nc+ mam. Aktualizacja uprawnień nic nie daje. Ani z poziomu moje nc+, ani przez telefon, ani po kontakcie z konsultantem i wysłaniu uprawnień przez niego. Co jest? U mnie musiałem kanały wykasować z dekodera i na nowo przeskanować w/w transponder i dopiero wtedy odkodowało mi je. Jakaś zmiana musiała być. Edytowane 14 Grudnia 2017 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Pomóżcie proszę. Mignęli przez chwilę mi prądem i mam jakość sygnału 0%. Przed zabraniem prądu miałam 80%. Dekoder mediabox. Prądu nie było może 30 sekund. Miałem niedawno przypadek, ze po takim "mignięciu" mediabox nadawał się do wymiany. Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne. Jak nic nie da - sprawdź na innej, sprawnej instalacji, by wykluczyć uszkodzony konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 U mnie musiałem kanały wykasować z dekodera i na nowo przeskanować w/w transponder i dopiero wtedy odkodowało mi je. Jakaś zmiana musiała być. O pomogło. Czyli coś się działo. @Mr. Orbita ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Pomóżcie proszę. Mignęli przez chwilę mi prądem i mam jakość sygnału 0%. Przed zabraniem prądu miałam 80%. Dekoder mediabox. Prądu nie było może 30 sekund. Wyciąg wtyczkę z prądu tak na dłużej jak minutę i podłącz. Jak nie pomoże to dzwoń na infolinię-sprawy techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Wiecie jak to jest z infolinią. Nie pomagają. Dlatego pytam tu. Może ktoś miał podobnie. Komuś się to przydarzyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Jakie masz wskazania sygnalu, sila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 U mnie musiałem kanały wykasować z dekodera i na nowo przeskanować w/w transponder i dopiero wtedy odkodowało mi je. Jakaś zmiana musiała być. O pomogło. "Te typy tak mają". W moim 652HD Combo robiłem to już kilka razy. Od czasu do czasu gasną kodowane kanały na jakiejś częstotliwości. Dopóki nie wykasuje się wszystkich problematycznych kanałów, ponowne skanowanie transpondera nie ma sensu. W ostatnich dniach robiłem to właśnie na 10758V. Jest to chyba przypadłość tych dekoderów (softu) i nie radzą sobie z automatyczną zmianą jakichś parametrów. Na Arivie nie mam takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 (edytowane) Czy Canal+ Sport 2 nadaje na jakimś problematycznym transponderze? Testuję teraz sobie instalację zbiorczą i jedyne co mi się nie podoba, to właśnie odbiór tego kanału. Pokazuje 43% jakość, 45% siła. Wystarczą opady, czy mocniejszy wiatr i mi laguje co chwilę obraz. A może ten model dekodera jest taki czuły? Na innych interesujących mnie kanałach siła i jakość wskazuje na ponad 50% i nie przeszkadza to w oglądaniu.Dekoder WifiPremiumBox, Edytowane 15 Grudnia 2017 przez ezequiel93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Dekoder czuły. WFB jakoś dziwnie funkcjonują na instalacjach zbiorczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesus2007 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Witam, od nocy z sbt na ndz nie działają mi kanały z transpondera 11488 ( najbardziej strategiczne- canalsport2 i eleveny). Tuż przed awarią samoczynnie zrestartował się dekoder- zamiast numeru kanału albo godziny pojawiły się kreski. Czy ktoś miał podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) Jaki dekoder? Wejdź na problematyczny kanał i podaj jaki masz sygnał. Edytowane 18 Grudnia 2017 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesus2007 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Mój dekoder nabyty w listopadzie to wifi box +. . Poziom sygnalu mam- 65 % Jakośćć sygnalu 33%. Mniej więcej plus minus 2 % tak to oscyluje. Niekiedy po włączeniu słychać fragment transmisji przerywany, ale zaraz ciemność. Zazwyczaj ciemność. Przywróciłem już ustawienia fabryczne- efekt- ciemność. Monter ma podjechać, ale nie dowierza, że to antena ( raz już był)- mówi, że antena byla dobrze ustawiona i powinna łapać wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) Sprawdź u znajomego jaki ma dekoder sygnał. Montera traktuj z przymrużeniem oka Edytowane 18 Grudnia 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Dekoder czuły. WFB jakoś dziwnie funkcjonują na instalacjach zbiorczych. Po nowym roku podłączę Mediabox'a. Taka wielka firma, a nie potrafi wypuścić normalnego dekodera. Te dekodery Wifi, to jest porażka... W praktyce sprawdzę czy na Mediaboxie nie będzie lagów na Canal+ Sport 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Jan ie zauważyłem, żeby działały "dziwnie" na instalacjach zbiorczych. Jedynie co to ten nieszczęsny wskaźnik sygnału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam, mam do Was pytanko, przed świetami monter instalował u mnie antene z podwójnym konwerterem ncplus i dekoder mediabox, oczywiscie dwa kable podlaczone pod dekoder, i mam mały problem, tradycyjnie ok południa przez ok2-4godziny trace sygnał/czarny ekran albo pikseloza na paru kanał np - tvp2hd, cinemax hd, history, superstacja i jeszcze na paru,pogoda wczoraj i dziś słoneczna, a wieczorem już wszystko działa idealnie...siła prawie 100% a jakośc ok 12% w tym czasie pokazuje na jednej antenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) mam do Was pytanko, Jak ono brzmi? a jakośc ok 12% w tym czasie pokazuje na jednej antenie... Reklamuj usługę instalatora/montera. Jak to nie pomoże to idź do APS-u z dekoderem i niech Ci go tam sprawdzą. Edytowane 27 Grudnia 2017 przez Adam-T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 W godzinach kiedy działa dobrze TVP2 np wieczorem to ta jakoś idzie w górę tylko o kilka % czy jest znaczna poprawa tej wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) zostaje na czerwono niski poziom,ale obraz już jest na wszystkich kanałach idealny. wczesniej dekodera używali teściowie, może go do ustawień fabrycznych postawić i żeby jeszcze raz wyszukał kanały? Edytowane 29 Grudnia 2017 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Po co? Dostałeś już odpowiedź #2944. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Źle ustawiona antena, słońce bije prosto w czaszę i rozprasza sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Źle ustawiona antena/konwerter lub coś dodatkowo zasłania tą antenę, np. drzewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Źle ustawiona antena, słońce bije prosto w czaszę i rozprasza sygnał. Nie o tej porze roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.