admaj78 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Witam, Mam problem z odbiorem nc+, a mianowicie co jakiś czas zacina obraz , o różnych porach dnia, z różną częstotilowością. Czasza 100cm, nowy konwenter, sprawdzone wszystkie połączenia i przewody, dekoder sprawdzony w punkcie nc+, silła sygnału 61%, jakość sygnału 91%. Podczas zacięć jakość sygnału spada do około 70% lub mniej i zmienia się symbol ten po prawo od pasków (1.0E-9 lub inny, przeskakują te oznaczenia) Najgorzej jest na kanałach z grupy TVN. Czy ktoś może mi pomóc? Walcze z tym już kilka miesięcy, nie mam już pomysłu. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) Zamów sobie profesjonalnego montera, nie wiem czy pomoże na brak odbioru nc+, ale z Canal+ powinien sobie poradzić Edytowane 10 Lutego 2022 przez Zibi03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Czy taki pendrive o pojemności 128 GB poradziłby sobie z ITI 2851S? Głównie chodzi mi o to, żeby nagrywać bezproblemowo różne audycje: https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/pendrive-[beep]-rotate-128gb-niebieski-182465 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5etho Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Aż tak się nie znam ale raczej możesz zajechać pendrive duża ilością zapisywania. Bardziej nadaje się do tego pewnie dysk HDD. Ale spróbuj i dasz znać czy przeżył po latach Wysłane z mojego LG-H910PR przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1CrasH Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Od dłuższego czasu zmagam się z problemem, który pojawia się co kilka dni po włączeniu dekodera dodatkowego. Na większości kanałów brak obrazu i dźwięku (widoczna jedynie plansza z nazwą kanału). Miernik wskazuje zerowy poziom i jakość na transponderze 11508V. Kiedy wykonam test szczegółowy wtedy poziom wynosi 92%, jakość 57%. Doraźnie pomaga reset dekodera poprzez odłączenie od zasilania. Przy dekoderze nie mam postawionego żadnego routera ani telefonu, które mogłyby zakłócać sygnał. Zamieniałem dekoder główny z dodatkowym i ten sam problem występuje na innym kablu antenowym podpiętym do dekodera głównego (na którym problem braku sygnału nie występuje). Czy problem może leżeć w konwerterze czy dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 20 minut temu, K1CrasH napisał: Czy problem może leżeć w konwerterze czy dekoderze? Może i w tym i w tym, ale to raczej dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 (edytowane) Dekoder, zasilacz, konwerter, ciężko jednoznacznie stwierdzić. Drobnymi krokami do celu. Zacznij od zamiany zasilaczy pomiędzy dekoderami, później sprawdź dekoder u dystrybutora. Na czas weryfikacji mają chyba opcje wypożyczenia zmiennego dekodera. Edytowane 20 Marca 2022 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1CrasH Opublikowano 21 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 W dniu 20.03.2022 o 10:47, PawelTSW napisał: Może i w tym i w tym, ale to raczej dekoder. W dniu 20.03.2022 o 11:29, Dr.STech napisał: Dekoder, zasilacz, konwerter, ciężko jednoznacznie stwierdzić. Drobnymi krokami do celu. Zacznij od zamiany zasilaczy pomiędzy dekoderami, później sprawdź dekoder u dystrybutora. Na czas weryfikacji mają chyba opcje wypożyczenia zmiennego dekodera. Dzisiaj poszedłem do punktu i wymienili od ręki dekoder na nowy. Zobaczymy czy pomoże 19 godzin temu, K1CrasH napisał: Dzisiaj poszedłem do punktu i wymienili od ręki dekoder na nowy. Zobaczymy czy pomoże Niestety dziś rano ten sam problem. Wymienili mi jedynie dekoder i zastanawiam się jeszcze czy przyczyna nie leży w zasilaczu. Niestety wtyczki od zasilania różnią się pomiędzy dekoderem głównym a dodatkowym i nie mogę tego sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Zabłocki Opublikowano 22 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 (edytowane) Witam. Czy w Waszych JADACH po aktualizacji softu obraz na kanale 29 ( Canal+ 4K ) oraz na kolekcjach 4K jest wyraźnie ciemniejszy? Porównuję na 3 różnych telewizorach i na trzech dekoderach 4K ( 2 JADA - w tym jeden z nowym softem ) i na jednym ITCA. Na JADA i ITCA ( oba ze starym softem ) obraz jest jaśniejszy. Na JADA z nowym softem - wyraźnie ciemniejszy. Dodatkowo na dekoderach przed aktualizacją - w kolekcjach 4K jest więcej filmów z BBC. Przed aktualizacją było oczywiście wszystko ok. Edytowane 22 Marca 2022 przez Grzegorz Zabłocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldus Opublikowano 22 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 W dniu 20.03.2022 o 10:27, K1CrasH napisał: Od dłuższego czasu zmagam się z problemem, który pojawia się co kilka dni po włączeniu dekodera dodatkowego. Na większości kanałów brak obrazu i dźwięku (widoczna jedynie plansza z nazwą kanału). Miernik wskazuje zerowy poziom i jakość na transponderze 11508V. Kiedy wykonam test szczegółowy wtedy poziom wynosi 92%, jakość 57%. Doraźnie pomaga reset dekodera poprzez odłączenie od zasilania. Przy dekoderze nie mam postawionego żadnego routera ani telefonu, które mogłyby zakłócać sygnał. Zamieniałem dekoder główny z dodatkowym i ten sam problem występuje na innym kablu antenowym podpiętym do dekodera głównego (na którym problem braku sygnału nie występuje). Czy problem może leżeć w konwerterze czy dekoderze? Po aktualizacji softu (JADA) i u mnie to się pojawiło. Dekoder mam jeden, bez multiromu. Kilkanaście minut po włączeniu dekodera nagle zniknął obraz i dźwięk ze wszystkich kanałów. Kanały przełączały się normalnie. Niestety opcje takie jak miernik sygnału nie działały. Po resecie z prądu wszystko wróciło do normy. Wkurza mnie ten nowy soft. Na starym wszystko było lepiej. Im bardziej rozbudowany sprzęt i soft, tym więcej problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 Nie przesadzaj. Przy aneksowaniu weź moduł. Będziesz używał swój sprzęt i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Zabłocki Opublikowano 23 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 W dniu 20.03.2022 o 10:27, K1CrasH napisał: Czy problem może leżeć w konwerterze czy dekoderze? Witam. Moim zdaniem musisz na mierniku sygnału satelitarnego, ale nie na wskaźniku wychyłowym i nie na mierniku z tunera sprawdzić ustawienie anteny i konwertera - szczególnie MER z transpondera 11508. Jeśli nie dysponujesz sprzętem i wiedzą, wezwij instalatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 U teściów pojawił się problem z dekoderem wifi premiumbox+ i telewizorem. Włączając dekoder i TV na ekranie TV pojawia się komunikat "No signal" a na wyświetlaczu dekodera komunikat HoFF. Przełączanie na inne HDMi i powrót na to nic nie daje. Włączenie TV albo dekodera albo obu i ponowne włączenie nic nie daje. Dopiero po resecie prądowym obraz pojawia się na TV. jakis spec zainkasował już 150zeta dwa razy wymienił kabel HDMi i cos pogmerał i nic to nie dało. Obstawiacie że usterka bardziej po stronie TV czy dekodera. Czy może gryzą się z jakiegoś powodu. Tzn ktoś włączył coś w menu co trzeba wyłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veenom Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Witam.Czy po aktualizacji u was też tak jest żeby pilotem do ultrabox przełączyć kanał trzeba najpierw nacisnąć klawisz że strzałka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Macie EPG na TV Puls ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Nie, dekoder ultrabox 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Potwierdzam brak EPG dla kanału TV Puls na dekoderze ITI 2851S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Na WiFiBoxie+ też nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 (edytowane) Wielke zamieszanie, jak widać u abonentów z powodu braku epg, bo operator nie nadaje. Edytowane 6 Kwietnia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 EPG dla kanału TV Puls już powróciło, przynajmniej u mnie na moim ITI 2851S. Jak u Was? Jest już EPG dla TV Puls? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) U mnie na WiFiBoxach+ też jest. Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez Jax 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Czy istnieje taka możliwość że konwerter źle odbiera tylko na jednym transponderze? Na niedawno wymienionym dekoderze od multiroom - WifiPremium Box zauważyłem że na kanałach CC, PCCE i Paramount obraz szatkuje co jakiś czas. Inne kanały odbierają poprawnie. Dodam że do tego konwertera mam podłączone jeszcze dwa dekodery i na nich nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Moze być. Może być i dekoder ma problem, być może coś z głowicą i wymaga lepszego sygnału. Podłącz go pod inne wejście LNB dla sprawdzenia. Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Siema. Pomóżcie. Mam dekoder z nagrywaniem i dwa dodatkowe dekodery w mr. Dekoder główny podłączony do konwertera unicable do złotego wyjścia( taki jak dodawali do Polsatu). Dwa dodatkowe podłączone do gniazd legacy. Problem nastąpił gdy wziąłem jeszcze jeden dekoder dodatkowy z nową umową. Próbuje złote wejście podzielić ale nie działa wtedy dekoder dsiw74. Czy da się coś zrobić czy tylko kupno nowej czaszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Dekoder DSIW74 (WifiBox+) nie obsługuje unicable. Proponował bym zmienić konwerter np. na ten https://hollex.pl/konwerter-scr-24ub-opticum-robust-3-legacy-p-4654.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.