Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z odbiorem nc+, a mianowicie co jakiś czas zacina obraz , o różnych porach dnia, z różną częstotilowością.

Czasza 100cm, nowy konwenter, sprawdzone wszystkie połączenia i przewody, dekoder sprawdzony w punkcie nc+, silła sygnału 61%, jakość sygnału 91%.

Podczas zacięć jakość sygnału spada do około 70% lub mniej i zmienia się symbol ten po prawo od pasków (1.0E-9 lub inny, przeskakują te oznaczenia)

Najgorzej jest na kanałach z grupy TVN. 

Czy ktoś może mi pomóc? Walcze z tym już kilka miesięcy, nie mam już pomysłu.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od dłuższego czasu zmagam się z problemem, który pojawia się co kilka dni po włączeniu dekodera dodatkowego. Na większości kanałów brak obrazu i dźwięku (widoczna jedynie plansza z nazwą kanału). Miernik wskazuje zerowy poziom i jakość na transponderze 11508V. Kiedy wykonam test szczegółowy wtedy poziom wynosi 92%, jakość 57%. Doraźnie pomaga reset dekodera poprzez odłączenie od zasilania. Przy dekoderze nie mam postawionego żadnego routera ani telefonu, które mogłyby zakłócać sygnał. Zamieniałem dekoder główny z dodatkowym i ten sam problem występuje na innym kablu antenowym podpiętym do dekodera głównego (na którym problem braku sygnału nie występuje). Czy problem może leżeć w konwerterze czy dekoderze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder, zasilacz, konwerter, ciężko jednoznacznie stwierdzić. Drobnymi krokami do celu. Zacznij od zamiany zasilaczy pomiędzy dekoderami, później sprawdź dekoder u dystrybutora. Na czas weryfikacji mają chyba opcje wypożyczenia zmiennego dekodera.

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2022 o 10:47, PawelTSW napisał:

Może i w tym i w tym, ale to raczej dekoder. 

 

W dniu 20.03.2022 o 11:29, Dr.STech napisał:

Dekoder, zasilacz, konwerter, ciężko jednoznacznie stwierdzić. Drobnymi krokami do celu. Zacznij od zamiany zasilaczy pomiędzy dekoderami, później sprawdź dekoder u dystrybutora. Na czas weryfikacji mają chyba opcje wypożyczenia zmiennego dekodera.

 

Dzisiaj poszedłem do punktu i wymienili od ręki dekoder na nowy. Zobaczymy czy pomoże

19 godzin temu, K1CrasH napisał:

 

 

Dzisiaj poszedłem do punktu i wymienili od ręki dekoder na nowy. Zobaczymy czy pomoże

 

Niestety dziś rano ten sam problem. Wymienili mi jedynie dekoder i zastanawiam się jeszcze czy przyczyna nie leży w zasilaczu. Niestety wtyczki od zasilania różnią się pomiędzy dekoderem głównym a dodatkowym i nie mogę tego sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Czy w Waszych JADACH po aktualizacji softu obraz na kanale 29 ( Canal+ 4K ) oraz na kolekcjach 4K jest wyraźnie ciemniejszy?

Porównuję na 3 różnych telewizorach i na trzech dekoderach 4K ( 2 JADA - w tym jeden z nowym softem ) i na jednym ITCA. Na JADA i ITCA ( oba ze starym softem ) obraz jest jaśniejszy. Na JADA z nowym softem - wyraźnie ciemniejszy. Dodatkowo na dekoderach przed aktualizacją - w kolekcjach 4K jest więcej filmów z BBC.

Przed aktualizacją było oczywiście wszystko ok. 

Edytowane przez Grzegorz Zabłocki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2022 o 10:27, K1CrasH napisał:

Od dłuższego czasu zmagam się z problemem, który pojawia się co kilka dni po włączeniu dekodera dodatkowego. Na większości kanałów brak obrazu i dźwięku (widoczna jedynie plansza z nazwą kanału). Miernik wskazuje zerowy poziom i jakość na transponderze 11508V. Kiedy wykonam test szczegółowy wtedy poziom wynosi 92%, jakość 57%. Doraźnie pomaga reset dekodera poprzez odłączenie od zasilania. Przy dekoderze nie mam postawionego żadnego routera ani telefonu, które mogłyby zakłócać sygnał. Zamieniałem dekoder główny z dodatkowym i ten sam problem występuje na innym kablu antenowym podpiętym do dekodera głównego (na którym problem braku sygnału nie występuje). Czy problem może leżeć w konwerterze czy dekoderze? 

Po aktualizacji softu (JADA) i u mnie to się pojawiło. Dekoder mam jeden, bez multiromu.  Kilkanaście minut po włączeniu dekodera nagle zniknął obraz i dźwięk ze wszystkich kanałów. Kanały przełączały się normalnie. Niestety opcje takie jak miernik sygnału nie działały. Po resecie z prądu wszystko wróciło do normy.  Wkurza mnie ten nowy soft. Na starym wszystko było lepiej. Im bardziej rozbudowany sprzęt i soft, tym więcej problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2022 o 10:27, K1CrasH napisał:

Czy problem może leżeć w konwerterze czy dekoderze? 

Witam. Moim zdaniem musisz na mierniku sygnału satelitarnego, ale nie na wskaźniku wychyłowym i nie na mierniku z tunera sprawdzić ustawienie anteny i konwertera - szczególnie MER z transpondera 11508. Jeśli nie dysponujesz sprzętem i wiedzą, wezwij instalatora. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U teściów pojawił się problem z dekoderem wifi premiumbox+  i telewizorem. Włączając dekoder i TV na ekranie TV pojawia się komunikat "No signal" a na wyświetlaczu dekodera komunikat HoFF. Przełączanie na inne HDMi i powrót na to nic nie daje. Włączenie TV albo dekodera albo obu i ponowne włączenie nic nie daje. Dopiero po resecie prądowym obraz pojawia się na TV. jakis spec zainkasował już 150zeta dwa razy wymienił kabel HDMi i cos pogmerał i nic to nie dało. 

Obstawiacie że usterka bardziej po stronie TV czy dekodera. Czy może gryzą się z jakiegoś powodu. Tzn ktoś włączył coś w menu co trzeba wyłączyć?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje taka możliwość że konwerter źle odbiera tylko na jednym transponderze? Na niedawno wymienionym dekoderze od multiroom - WifiPremium Box zauważyłem że na kanałach CC, PCCE i Paramount obraz szatkuje co jakiś czas. Inne kanały odbierają poprawnie. Dodam że do tego konwertera mam podłączone jeszcze dwa dekodery i na nich nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Pomóżcie.

Mam dekoder z nagrywaniem i dwa dodatkowe dekodery w mr.

Dekoder główny podłączony do konwertera unicable do złotego wyjścia( taki jak dodawali do Polsatu).

Dwa dodatkowe podłączone do gniazd legacy. Problem nastąpił gdy wziąłem jeszcze jeden dekoder dodatkowy z nową umową. 

Próbuje złote wejście podzielić ale nie działa wtedy dekoder dsiw74.

Czy da się coś zrobić czy tylko kupno nowej czaszy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...