stanley840 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 (edytowane) W rozdzielczości 360p będzie tylko 25 klatek algorytmy obniżają liczbę klatek jak spada jakość do 360p Edytowane 4 Marca 2022 przez stanley840 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Lepiej trochę pomęczyć się na kompie przy niższej rozdzielczości, niż oglądać sport w 25 klatkach na dużym ekranie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 A propos jakości, to wydaje mi się, czy jakość obrazu kanałów Eleven nawet przy 1080p jest niska? Akurat równolegle na Eleven i Canal+ leci mecz Lorient - Lyon i ewidentnie obraz na C+ jest lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Czy są problemy z mi stick (nie wersja 4k) i drm? Czy wszystko działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Działa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek82 Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 17 marca kończą mi się dwa bezpłatne miesiące. Są jakieś ciekawe oferty na subskrypcje (tańszą ) tak żeby był też dostęp do Fox Play ? Bo akurat zaczęliśmy oglądać od początku Archiwum X 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
but123 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Znowu zepsuli apkę na Android TV. Po aktualizacji do 5.8.1 pokazuje się komunikat "twoja sesja wygasła". Sprawdzone na kilku urządzeniach. Instalacja wersji 5.7.1 pozwala na normalne zalogowanie. Jakby ktoś jeszcze nie zdążył zaktualizować, to radzę wyłączyć auto-aktualizację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiedzx7 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Witam. Czy posiadając Canal Plus online wraz z Netflixem i HBO Max to dostep do biblioteki Netflixa czy HBO jest z poziomu aplikacji Canal Plus? Czy poprostu przekierowuje do oryginalnych aplikacji Netflixa i HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Z odrębnych aplikacji. W C+ Online jest tylko okrojone HBO OD. Filmy dostępne tam nie są w 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 @ircios w canał+online nic nie ma w 4k 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 Ale ja wiem o tym. Więc...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 16 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Chyba zlikwidowali zniżkę 20 zł za pierwszy miesiąc usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 17 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2022 W dniu 10.03.2022 o 22:24, niedzwiedzx7 napisał: Witam. Czy posiadając Canal Plus online wraz z Netflixem i HBO Max to dostep do biblioteki Netflixa czy HBO jest z poziomu aplikacji Canal Plus? Czy poprostu przekierowuje do oryginalnych aplikacji Netflixa i HBO? Nie wiem jak Netflix, ale HBO masz normalnie całą bazę filmową i serialową w aplikacji. Tylko jest ona widoczna dopiero gdy kupisz dany pakiet. Co jest się bardzo chwali, bo Player czy Polsat Box Go promują wiele rzeczy nie z naszego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 17 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2022 22 godziny temu, michael112 napisał: Chyba zlikwidowali zniżkę 20 zł za pierwszy miesiąc usługi. Od 1 marca już nie ma tej promocji. Można było ją mieć co miesiąc na tym samym koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Wczoraj mój laptop (windows 10) zrobił aktualizację. Dziś kanały na żywo nie działają w edge, chrome lub firefox. Mam tylko czerwone kółko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasjonat Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Zrób aktualizacje do Windows 11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) 25 minut temu, Widz naziemnej telewizji napisał: do Windows 11. Nie windows 10 21H1 19043.1165. Edytowane 18 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heimdall9 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Wczoraj pierwszy raz od 2-3 miesięcy chciałem obejrzeć live mecz na tablecie Samsung i że zdziwieniem stwierdziłem że ustawienie jakości mam ograniczone do SD (do wyboru oszałamiające 540p lub 640p) Czy ktoś wie co jest grane - wcześniej jakość zawsze była do 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) Dobrze że masz chociaż 640p, a nie 360p jak było u mnie. Pewnie problem z licencją. Nie podoba im się Twoje urządzenie. Edytowane 19 Marca 2022 przez michael112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Zobacz czy masz włączone ograniczenie jakości video podczas korzystania z sieci 3G/4G. Jak masz włączone ograniczenie to wyłącz i powinno wskoczyć 1080p. Miałem podobny problem i to pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) Tak się dzieje na niektórych urządzeniach po aktualizacji apki Canal+. Support rozkłada ręce. Mam na myśli urządzenia z niezmodyfikowanym, czy zrootowanym systemem i bez ustawionego ograniczenia 3G/4G. Ja sama takie posiadam. Edytowane 19 Marca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) @Heimdall9 Tak się dzieje jak urządzenie nie wspiera Agent DRM widevine L1. Zapewne masz L3 Resztę bajek między książki można wsadzić. Edytowane 19 Marca 2022 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) No to mówiłem że się czepiają urządzenia. Niech w końcu napiszą na swojej stronie że robi dużą różnicę, czego ktoś używa do korzystania z tego ich serwisu. Przeciętny Kowalski ma prawo nie wiedzieć co to jest "Agent widevine L1". Poza tym, w sklepach RTV we specyfikacji urządzeń zwykle nie ma czegoś takiego wyszczególnione. Edytowane 19 Marca 2022 przez michael112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) Większość przystawek na androida ma L1. Nowsze tablety i telefony. Zawsze można poprosić sprzedawcę, aby wszedł w info o urzadzeniu jak sam nie wie. Edytowane 19 Marca 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) Na L3 to wiadomo, że jest ograniczenie, ale też na części urządzeń z L1 i support Canal+ zna sprawę. A jeśli ktoś nie wie jaki ma poziom zabezpieczeń u siebie niech sobie sprawdzi apką DRM Info: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidfung.drminfo Pisałam już o tym kilka miesięcy temu. Edytowane 19 Marca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.