Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, Krzysiek1991 napisał(a):

Mi przed chwilą rozwiązali zgłoszenie z tekstem cytuję:

 

"Materiały w jakości 4K są dostępne. Powinien Pan dokładnie sprawdzić np. na głównej stronie. 

Proponuję również przelogować aplikację."

 

Jawna kpina i robienie z ludzi [beep]. Dlatego, że niedawno miałem sytuację, że wyświetliła się ta sekcja i potem znikła. Napisałem do Canal+ reklamację, gdzie w odpowiedzi otrzymałem, że dostępny jest tylko kanał w Live TV a sekcji takiej nie ma. To było w czasie, gdy inni użytkownicy zgłaszali też tutaj ten problem. Olałem to bo walka z nimi to dramat. Ostatnio po aktualizacji aplikacji znowu część pisała, że ma dostępną sekcje biblioteki 4k więc postanowiłem napisać i nagle już od innego konsultanta odpowiedź, że jest i jest na moim koncie widoczna. Chodź ja jej sam nie widzę....

Korzystam z wielu VOD i OTT ale takie gównianego podejścia supportu jak w Canal+ to nigdzie nie doświadczyłem. 

Dostałem wczoraj podobną odpowiedź (tytuł: Rozwiązanie problemu dot, reklamacji nr,,,) i też się wnerwiłem. Jawna kpina. Postraszyłem ich UOKiK i zrobiłem zdjęcia tv z włączoną aplikacją (z odpowiednim "komentarzem"). W odpowiedzi odpisali, że dołączą zdjęcia do dokumentacji dotyczącej zgłoszenia. Ręce opadają ale ja im tego nie odpuszczę i będę ich nękał do us... śmierci tzn. do momentu aż tego nie naprawią albo przyznają, że są dziadowskim serwisem (żebym miał to na piśmie).  Będę to ciągnął właśnie dlatego, że próbują zrobić ze mnie idiotę i jak widzę nie tylko ze mnie. Żenada.

14 godzin temu, Delta21 napisał(a):

@Krzysiek1991 fire cube 

konto dla subskrybentów 

A6-CB2002-D712-48-BB-994-A-1-FC8-F68-A05

@Delta21 czy mógłbym w przyszłości wykorzystać tego screena w korespondencji z nimi? Ewentualnie czy możesz zrobić analogicznego w apce na tv LG (jeżeli wygląda inaczej)? Coś czuję, że jeszcze chwilę się z nimi pobujam, a tak to zbiłbym im kolejny argument.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem zmianę w TVP1 i w TVP2. Na czas mundialu udostępniali wszystkie ścieżki dźwiękowe i napisy. Teraz ta funkcjonalność zniknęła. Czasem ta opcja przydałaby się, gdy na tych kanałach dawaliby film zagraniczny w wersji oryginalnej bez lektora. "Wiadomości" o 19:30 można było oglądać z napisami dla niesłyszących. Na Polsacie i TV4 są dwie ścieżki dźwiękowe i napisy, ale tam to średnio się przydaje - zawsze dają lektora, czasem wskakuje audiodeskrypcja.

Przy TVN24 są dwie ścieżki dźwiękowe i napisy dla niesłyszących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Delta21 napisał(a):

„Kanały i treści w 4K będą na start udostępnione w aplikacji CANAL+ online na telewizorach Sony (Android TV 2017 - 2021), Samsung (Tizen 2018, 2020, 2021), dekoderze CANAL+ BOX 4K, Amazon Fire TV Cube, Amazon Fire TV 4K Stick oraz NvidiaShield” - na Fire TV Cube 2gen., Nvidii Shield TV Pro 2019 czy LG C9 te treści w 4K są i odpalają się w 4K ;)


 

Sony z 2021 dokładnie model Bravia XR-94J. Działają inne aplikacje płynnie a mam ze 20 ponad ich. Nawet bravia core gdzie 4k może być do 80mb/ s odtwarzac jest spoko. I zadnej zakladki ank sekcji 4k nie mam. Dziś mi kazali wpisać do wyszukiwarki "4k" i zdjęcie zrobić czy tam też nie mam. Zrobiłem i założyli kolejny numer zgłoszenia tamte sobie zamykając. Tak sobie będą chyba cykać, żeby 30 dni potem reklamacji nie przekroczyć. Po imieniu to jest robienie z ludzi [beep]...

Edytowane przez Krzysiek1991
Edycja
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na swojej Bravi z 2016 mam zakładkę z treściami 4K. 

Ale przy próbie odtworzenia wyskakuje błąd 😉

Nie wiadomo czym się kierują informatycy i według jakiego klucza działa tak naprawdę apka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lakiman a masz zakładkę z treściami 4K w sekcji Kanały?
Pytam, bo jeszcze jakiś czas temu czy to na shieldzie czy na fire cube było to samo - zjeżdżałam na sam dół na stronie głównej, odpalałam to co chciałam i wyskakiwał błąd, ALE co dziwniejsze, gdy weszłam w Kanały, tam w Canal+ 4K ULTRA HD to interesująca mnie treść działała. 

Na ten moment, obojętnie w jaki sposobów do tych treści 4K chcę się dostać, wszystko działa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...