Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Znowu zepsuli apkę na Android TV. Po aktualizacji do 5.8.1 pokazuje się komunikat "twoja sesja wygasła". Sprawdzone na kilku urządzeniach.

Instalacja wersji 5.7.1 pozwala na normalne zalogowanie.

 

Jakby ktoś jeszcze nie zdążył zaktualizować, to radzę wyłączyć auto-aktualizację.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2022 o 22:24, niedzwiedzx7 napisał:

Witam. Czy posiadając Canal Plus online wraz z Netflixem i HBO Max to dostep do biblioteki Netflixa czy HBO jest z poziomu aplikacji Canal Plus? Czy poprostu przekierowuje do oryginalnych aplikacji Netflixa i HBO?

Nie wiem jak Netflix, ale HBO masz normalnie całą bazę filmową i serialową w aplikacji. Tylko jest ona widoczna dopiero gdy kupisz dany pakiet. Co jest się bardzo chwali, bo Player czy Polsat Box Go promują wiele rzeczy nie z naszego pakietu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
22 godziny temu, michael112 napisał:

Chyba zlikwidowali zniżkę 20 zł za pierwszy miesiąc usługi.

Od 1 marca już nie ma tej promocji. Można było ją mieć co miesiąc na tym samym koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pierwszy raz od 2-3 miesięcy chciałem obejrzeć live mecz na tablecie Samsung i że zdziwieniem stwierdziłem że ustawienie jakości mam ograniczone do SD (do wyboru oszałamiające 540p lub 640p) 

Czy ktoś wie co jest grane - wcześniej jakość zawsze była do 1080p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się dzieje na niektórych urządzeniach po aktualizacji apki Canal+. Support rozkłada ręce. Mam na myśli urządzenia z niezmodyfikowanym, czy zrootowanym systemem i bez ustawionego ograniczenia 3G/4G. Ja sama takie posiadam.
Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mówiłem że się czepiają urządzenia. Niech w końcu napiszą na swojej stronie że robi dużą różnicę, czego ktoś używa do korzystania z tego ich serwisu.

Przeciętny Kowalski ma prawo nie wiedzieć co to jest "Agent widevine L1". Poza tym, w sklepach RTV we specyfikacji urządzeń zwykle nie ma czegoś takiego wyszczególnione.

Edytowane przez michael112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na L3 to wiadomo, że jest ograniczenie, ale też na części urządzeń z L1 i support Canal+ zna sprawę. A jeśli ktoś nie wie jaki ma poziom zabezpieczeń u siebie niech sobie sprawdzi apką DRM Info: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidfung.drminfo

 

 

Pisałam już o tym kilka miesięcy temu.

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...