Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, lukimann napisał:

TVP to nie tylko Wiadomości.

Więcej syfu ( odkładając  na bok propagandę tej czy innej opcji) jest na wielu kanałach w Canal+.

Co konkretnie masz na myśli?

 

Ja doceniam wiele Polskich produkcji i klasyki Polskiego kina. Oglądam ją jednak na Kino Polska albo pozostałych kanałach bądź serwisach. Czasami także na Canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2021 o 18:25, regedit32 napisał:

Co konkretnie masz na myśli?

 

Ja doceniam wiele Polskich produkcji i klasyki Polskiego kina. Oglądam ją jednak na Kino Polska albo pozostałych kanałach bądź serwisach. Czasami także na Canal+

:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy oni dodają jakieś mecze do oglądania z odtworzenia ? W sobotę był mecz BVB vs Frankfurt i do dzisiaj nie można obejrzeć tego meczu, a cofać się można zaledwie kilka godzin z kanałem live. Zdecydowanie lepiej było z playerem bo można się było cofać z tydzień wstecz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic w tej sprawie się nie zmieniło jeszcze, przynajmniej u mnie nie ma dostępu do Family. Tak na prawdę zmiana niewielka, bo te mecze i tak były dostępne, ale trzeba było je poszukać, problem z nimi tylko taki, że trzeba było używać Chromecasta, bo nadal przez rok nie naprawili odtwarzania ich bezpośrednio na Android TV.

 

Ciekawe tylko, czy ten Family będzie na stałe, czy na takiej zasadzie jak Premium, że załączany na godziny. Z tego co patrzyłem, w tej chwili nie ma tak jakiś mega ekskluzywnych treści, same powtórki etc. więc można by go udostępnić w całości jako reklama reszty oferty. Na tej samej zasadzie abonenci pakietu Film mają dostęp do sportu, bo podejrzewam, że ten nie jest im blokowany jak leci na C+ Family.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się na skorzystanie z oferty „Oglądaj CANAL+ online”.  
Nabyłem dekoder tzw. zestaw full czyli Canal+ BOX za 299 zł.  Zgodnie z pouczeniem nadawcy „CZY Z CANAL+ ONLINE MOGĘ KORZYSTAĆ ZA GRANICĄ?” wszystko zamówiłem i opłaciłem, „na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i skorzystałem z polskiego konta bankowego.”
Informacja, że „z CANAL+ online możesz swobodnie korzystać na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej.” niezupełnie pokrywa się z prawdą, ponieważ nie można w pełni korzystać nawet na terenie Polski. 
Włączam Canal+ BOX na TVP Seriale a tu…. czytam informację: „wybrana audycja została czasowo zablokowana z powodów licencyjnych” myślę o coś nie tak poszło z rejestracją albo jest jakiś błąd w oprogramowaniu.
Piszę do Canal+ list z prośbą o usunięcie usterki.
W odpowiedzi czytam: 
„proszę o informację, czy rejestracja konta odbyła się na terenie Polski bądź Państw członkowskich UE? Czy wybór pakietu został dokonany na terenie Polski oraz czy przy rejestracji konta została użyta Polska karta płatnicza.”
Tak, tak. 
Odpowiadam wszystko było tak jak życzy sobie tego nadawca.

 

W odpowiedzi otrzymuję z Canal+ kolejne zapytania:

w celu weryfikacji problemu proszę o podanie następujących informacji:
- czy sytuacja występuje na przeglądarce / aplikacji mobilnej / w telewizji,
- wersja oprogramowania, dokładna wersja przeglądarki, systemu operacyjnego; w przypadku urządzeń mobilnych wersja systemu,
- rodzaju połączenia z Internetem (WiFi, stałe łącze, 3G/LTE; przepustowość łącza),
- operator internetu,
- czy problem występuje z kanałami LIVE, VOD,
- podanie adresu IP https://www.whatsmyip.org/
- treść komunikatu / błędu, jeśli się wyświetla,
- od kiedy sytuacja występuje,

 

Jakbym wcześniej nie napisał, że mam problem z ich BOX-em a nie z „urządzeniami mobilnymi” lub z „PC”
Nie wiem i nie chce mi się sprawdzać na innych urządzeniach a treść komunikatu też już znają. 
Dopisałem IP światłowodu i że „sytuacja występuje” od początku korzystania z ich BOX-a.


Kolejna odpowiedź:
„w związku ograniczeniami licencji, niektóre audycje są niedostępne i wyświetla się ten komunikat”
Zaraz, zaraz, przecież to polski program, polski serial, jestem w Polsce, mam polskie IP, w dodatku ten program mam na liście w pakiecie, za który płacę. Więc jakie ograniczenia licencji? 

 

Canal+ odpowiada:
"w związku ograniczeniami licencji, niektóre audycje są niedostępne i wyświetla się ten komunikat, jest to prawidłowe działanie, zgodnie z dyspozycją dostawcy."

Jaką licencję mają na myśli i jakie są jej ograniczenia? Nie sposób się od nich się dowiedzieć.

Równie dobrze jutro mogą zablokować kolejne programy które mamy w abonamencie i napisać, że „jest to prawidłowe działanie”
Na początek sprawdziłem co Canal+ blokuje na TVP Seriale:
Na dobre i na złe, Klan, Na sygnale, Komisarz Alex, Złotopolscy i pewnie inne. …nie żebym to oglądał  ale niektóre żona już tak.

Mam pytanie.

Czy operator może pobierać opłatę za program, którego ponad połowa pozycji jest zablokowana i na dodatek umieścić go na swojej liście w ofercie?
Przepraszam za błędy i, że tak przynudzam, ponieważ trochę mnie to wkurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...