Skocz do zawartości

platforma "n" - pytania początkującego


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rzeczywiście po hiszpańsku jest napisane, Tu trzeba byc polonistą jakimś ,takie wymagania wszyscy macie to uświadomie was nie jestem polonistą ! a wy ciągle się czepiacie przecinków czy czegoś tam , normalnie napisałem wystarczy przeczytac ale nie chcecie to nie odpowiadajcie nie to nie nie bede zmuszał nikogo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako nowy abo N-ki mam 2 zapytania z nią związane:

 

1) czy przełączając kanały na recoderze trzeba wykazać się cierpliwością na wolne włączanie się pomiędzy kolejnymi kanałami :?:

 

2) oglądając transmisję na eurosporcie hd wczoraj i dzisiaj ze Szwajcarii były drobne przerwy w transmisji, czy ktoś miał podobne obiawy u siebie :?:

 

dzięki za odpowiedzi :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolejna próba by uzyskać jakąś odpowiedź od was tak więc :

Pytanie 1 dotyczące rezygnacji z promocji na 2 miesiące hbo, cinemax, filmbox tu chciałbym się dowiedzieć jak zrezygnować , gdy dzwonię do nbok to mogę czekać na połączenie z konsultantem i powiedzieć że chcę zrezygnować , lub gdy mówi automatyczna kobieta :) jeśli jesteś klientem . . . Wybierz 1 i tam opcja , że można wyłączyć hbo itp , stąd moje pytanie czy mogę wyłączyć ta promocję przy użyciu tej automatycznej pani czy musze połączyć się z konsultantem ?

Drugie pytanie z innej beczki czy to normalne, że ekran telewizora lcd jest cieply , może i glupie pytanie ale jeśli to nie jest normalne to chyba nie będzie mi do śmiechu . Prosiłbym o odpowiedz z góry wielkie Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25 lipca aktywowałem n box w promocji najlepsze filmy.W tej promocji są wszystkie pakiety płatne(prócz premium) w cenie 48zł. Ta promocja kończy mi się 25 grudnia. W związku z tym mam pytanie, ponieważ spodobały mi się wszystkie pakiety i będę za nie płacić 80zł. Mam pytanko czy muszę napisać aneks do umowy, zadzwonić do N-bok, czy też nie muszę nic z tym robić, bo oni sami zostawią mi wszystkie pakiety. Z góry dziękuję za info.

 

WESOŁYCH ŚWIĄT I DOSIEGO ROKU!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie dlaczego w n są tak głupio posortowane pakiety i po 16zł,nic dziwnego że mało ma chętnych. n powinna pójść po rozum do polsatu i cyfry + takie powinę być pakiety, wg.swoich ustawień,te pakiety są dla ludzi z kasą bo co wybiorę pakiet podstawowy film i bajki to 38zł a moda i dokument i inne? pomarzyć bo już nie stać człowieka! według mnie powinni zmienić min na 2 lub 3 pakiety i dodatki premium. Polsat zwłaszcza ma doskonale mają poustawiane pakiety. za 37.90 znajdziemy coś dla siebie bajki,dokument,modę,muzykę a w n? nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni dać do wyboru 2 możliwości:tematycznie, czyli tak jak jest teraz lub stworzyć nowe pakiety na wzór tych z Cyfry i CP i koniec. Zaznaczyliby, że tych dwóch opcji nie można ze sobą łączyć, że to albo to, np. do "podstawowego n" nie można wziąć pakietu "hity filmowe" i załatwione. Przybyłoby im abonentów, którzy chcą mieć kilka kanałów z każdej dziedziny, a nie stać ich na całą ofertę. Jednym słowem wyszłoby im to na korzyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Chcę dopytać się Was o najnowszą promocję "n"-ki "Świąteczne korzyści".

 

Wstępnie przymierzam się do podpisania umowy (zwykły n-box) i aktywowania jej 2 stycznia. I teraz tak (jeżeli się mylę w tym co napiszę to proszę o poprawienie mnie):

 

- od 2 stycznia do 2 kwietnia nie ponoszę żadnych kosztów (wszystkie pakiety)

 

- od 2 kwietnia do 2 lipca płacę 38 złotych (wszystkie pakiety).

 

- od 2 lipca muszę posiadać przynajmniej trzy płatne pakiety

 

Pytanie: czy rezygnuję - aby posiadać w/w obowiązkowe trzy pakiety - jednocześnie pomiędzy 2 czerwca a 2 lipca czy (będąc w zgodzie z regulaminem świadczenia usług "N"-ki) mogę wycofać się tylko z jednego pakietu w jednym okresie rozliczeniowym? W tym przypadku załóżmy teoretycznie (przy 5 płatnych pakietach) wyglądałoby to tak:

 

- pomiędzy 2 maja a 1 czerwca dzwonię do BOK i rezygnuję z jednego pakietu

- pomiędzy 2 czerwca a 1 lipca dzwonię do BOK i rezygnuję z jednego pakietu

- od 2 lipca posiadam 3 płatne pakiety za które płacę 48 złotych.

 

Pytanie: czy rezygnację z pakietów mogę zacząć wcześniej?

 

Na zakończenie dopytam czy w tej promocji nie ma "ukrytych" jeszcze innych dodatkowych niespodzianek?

 

Z góry dziękuję Wam za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przymierzam się do zakupu telewizji "n" w świątecznej promocji, czytam sobie forum, pytania ,odpowiedzi i wasze sugestie i mniej więcej obraz promocji mam jasno przedstawiony. Przestudiowałem dokładnie regulamin i wszystko wydaje się jasne. Zacznę może od tego że od początku istnienia telewizji Cyfra+ jestem jej abonentem i do tej pory powodów do narzekań nie miałem, ale to co się teraz dzieje to jest już przegięcie totalne. Ale to napisałem w innym temacie - W każdym razie chciałbym się dowiedzieć jak sprawa wygląda z opłatami za dekoder. Oczywiście z powodu braku czarnego z recorderem dostanę biały za 0 zł- ale jest to opłata aktywacyjna a jak z użytkowaniem tego dekodera- w Cyfrze mnie poinformowano że co miesiąc opłata za dekoder wynosi 15 zł na umowie 24 miesiące - a w przypadku N?? niewierze w to że jest całkowicie dekoder za darmo , a może jednak się mylę i jedyne koszta które poniosę to koszty wybranych pakietów po zakończeniu okresu promocyjnego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...