Skocz do zawartości

Strefa CANAL+ (ex Moje nc+) – Internetowe Centrum Abonenta


M4ciek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ni [beep]y nie mogę się zalogować. Ani starym, ani nowym sposobem, ani przez e-mail, ani przez pesel. Wielkie litery nie przechodzą. Resetowanie hasła też nie pomaga, bo "Nie znaleziono konta założonego na podany adres e-mail". Dziś pierwszy raz płaciłem rachunek przelewem. Ręce opadają dosłownie. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działa tylko znów pokazuje złą prognozę płatności. Dolicza mi 35zł za HBO czyli cenę standardową, gdzie w lutym mam mieć za 0zł, a w marcu za 25zł lub mogę wyłączyć. I moje pytanie. Czy mam ich informować o tym błędzie czy poczekać aż naliczą mi za luty te 35zł pisać reklamacje i wtedy np ugrać hbo za 0zł na jeszcze kilka miesięcy? Proszę o podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działa tylko znów pokazuje złą prognozę płatności. Dolicza mi 35zł za HBO czyli cenę standardową, gdzie w lutym mam mieć za 0zł, a w marcu za 25zł lub mogę wyłączyć. I moje pytanie. Czy mam ich informować o tym błędzie czy poczekać aż naliczą mi za luty te 35zł pisać reklamacje i wtedy np ugrać hbo za 0zł na jeszcze kilka miesięcy? Proszę o podpowiedź.

 

To jest HBO z HBO Go, jeżeli masz do końca lutego i to w standardzie 35 zł. Więc reklamacja nie zostanie uznana.

Edytowane przez Barti
Poprawiono niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świeżak1234. Ja mam usługę HBO z HBO GO 0zł 1 miesiąc i 25zł/miesiąc dla abonentów bez zobowiązania, a więc za luty nie płacę nic, a w prognozie płatności mam doliczone 35zł, dopiero od marca powinno być naliczane 25 zł jeśli zdecyduje się pozostawić. Czy to zmienia postać?


Ktoś mi podpowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to inna sytuacja, możesz reklamować, jeżeli zachowasz bo niby zapomnisz wyłączyć :) i oplata będzie 35 zamiast 25, to reklamacja uznana i na bank coś wytargujesz.
 

Edytowane przez Barti
Poprawiono niechlujną pisownię w poście. Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadostwo dalej nie działa!!!Napisałeś,że są nie raz problemy?Tylko sądząc po wpisach ludzi problemy są zawsze!Czy tak działa profesjonalna firma?Dlaczego inne firmy nie mają takich problemów z logowaniem czy rejestracją?Wszystko działa u nich jak należy,a tutaj same problemy!Czy taka firma nie może zatrudnić jakiś specjalistów którzy by wreszcie uporządkowali sprawy  z tym problemem?Zauważyłem też,że nie można już do nich wysłać jak kiedyś mejla z pytaniem czy problemem!Była tak możliwość,ale najwyraźniej ją zlikwidowali.Zostawili ICA,a to nie działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje gratulacje!Ja dalej nie mogę się zarejestrować!To nie pasuje pesel,to numer abonenta się nie zgadza-a piszę taki jaki mam na rachunku,ciągle coś nie pasuje!Czy tak działa firma?Nie sądze,do żadnej innej nie miałem ani nie mam kłopotów żeby się zarejestrować czy zalogować.Chyba jest coś nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,bez obrazy,ale z Ciebie taki expert jak ze mnie wojownik ninja!Wczoraj znowu posiedziałem trochę i próbowałem się zarejestrować-efekt ten sam,czyli nic!Jak numer pesel był dobry to numer abonamentu był zły i na odwrót.Dałem sobie spokój.DZIADOWSKA FIRMA,która tylko umie kasę pobierać.10 lat już jestem w internecie,ale nie spotkałem się jeszcze z takim dziadostwem,żeby nie można się było normalnie jak w innych firmach/sklepach zarejestrować czy zalogować.Żeby to nazwać to musiałbym użyć naprawdę brzydkich słów!Gdyby nie NBA i liga angielska to dawno bym zrezygnował z tego zlodziejstawa i dziadostwa!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy!Ja nie mam czasu dzwonić i czekać kilka minut by usłyszeć,że u nich wszystko jest w porządku.Ja chciałem się po prostu zarejestrować jak normalny klient w normalnej firmie i o czasu do czasu napisać do nich w jakiejś sprawie ,np zmiana pakietu,jakieś pytanie techniczne itp itd i to tyle.Proste,prawda?Nic po za tym!A tu mi ciągle wyskakuje,że albo pesel nie pasuje albo numer abonamentu,zmieniam i dalej to samo!Więcej nie będę próbował Z innymi rejestracjami czy logowaniami nie mam żadnych problemów,działają jak należy.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz czasu? A widzę że od 11 piszesz posty i nad tematem siedzisz.

 

Z jak dawna masz umowę abonencką? Kiedyś umowy post cyfrowe nie potrzebowały nr pesel do wpisania więc jest spora gama klientów którzy nie posiadają nr pesel w bazie. Możliwe ze masz też zaznaczone jako pierwszy dokument obcokrajowiec zamiast dowodu osobistego, bo tak też przez pewien okres czasu się umowy podpisywało :) wyślij mi na priv nr abonenta i Ci zweryfikuje dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...