Skocz do zawartości

Porady konsultantów z COK Cyfrowego Polsatu


JarDor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem niektórych ludzi... Ja ostatnio miałem zablokowane Cinemaxy po grzecznej rozmowie z konsultantem i wyjaśnieniu sprawy zostały odblokowane. Tak samo było w przypadku pakietu RM... Mimo mojego błędu (nie uwzględniłem przy opłacaniu podwyżki) po rozmowie również grzecznej z konsultatką pakiet RM został odblokowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja we wtorek dzwoniłem do BOK'u w sprawie abonamentu bo wyskoczył mi komunikat że nie mam go opłaconego i że za pare dni mi wyłączą (a jakiś tydzień wcześniej wpłyneły do nich odemnie pieniądze). Facet powiedział że wszystko jest w porządku i że wyśle nowe uprawnienia z przedłużonym już abonamentem.

Wczoraj jak wyłączyli mi opcje dodatkowe (okazało się że nadal abonament jest nieopłacony, a pieniądze u nich leżą) dzwoniłem do nich 4 razy (w różnych godzinach), gadałem z 3 konsultantami (jeden zgłosił się dwukrotnie). I wszyscy mówili że uprawnienia zostaną wysłane i żeby przełączyć na godzine na 11 kanał (czyli Polsat Sport), no i wczoraj pół dnia miałem na tym kanale, a opcji dodatkowych jak nie było tak nie ma :D ("Tego kanału nie ma w twoim abonamencie"). O tyle dobrze że jak zadzwoniłem wczoraj 4 raz to w automatycznym serwisie już podawali że familijny mam opłacony do 14 marca :D (a wcześniej że do połowy lutego :D).

Dzisiaj znów dzwoniłem do ich i teraz konsultant kazał przełączyć na Polsat Sport na odziwo 4 godziny, to było koło 11 i jak dotąd mam jedynie Familijny :/ Już nie mam siły do nich dzwonić, cały czas mówią że aktywują a tu d*pa, dopiero za którymś razem przedłużyli sam familijny a nie dodatkowe :/

-edit-

Przedchwilą dzwoniłem i konsultant stwierdził że nie mam wystarczających środków na koncie aby opłacić pakiety dodatkowe które chcę, a póżniej jednak okazało się że wczoraj czy tam dzisiaj rano ściągneli te środki za dodatkowe pakiety abonamentowe a ich jeszcze nie aktywowali u mnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem niektórych ludzi... Ja ostatnio miałem zablokowane Cinemaxy po grzecznej rozmowie z konsultantem i wyjaśnieniu sprawy zostały odblokowane. Tak samo było w przypadku pakietu RM... Mimo mojego błędu (nie uwzględniłem przy opłacaniu podwyżki) po rozmowie również grzecznej z konsultatką pakiet RM został odblokowany.

 

To spróbuj zrozumieć, bo jak się porozglądasz na forum to znajdziesz dużą ilość niezadowolonych także to że ty nie małeś z nimi problemu nie znaczy że inni nie potrafią kulturalnie załatwić sprawy, poprostu jak widać często się nie da!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spróbuj zrozumieć, bo jak się porozglądasz na forum to znajdziesz dużą ilość niezadowolonych także to że ty nie małeś z nimi problemu nie znaczy że inni nie potrafią kulturalnie załatwić sprawy, poprostu jak widać często się nie da!

 

 

Dla mnie [beep]two wobec innych ludzi nie ma zrozumienia... Nawet jeśli mają racje. Fax tego gościa świadczy o braku elementarnych zasad kultury osobistej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mówie też o innych którzy próbowali coś załawtwić po ludzku ale olewano ich,wprowadzano w błąd i nic sobie z tego ne robili to ma być profesionalne zachowanie? ostatnio też miałem problem po tygodniu wyjąłem dekoder CP z szafy podłaczyłem go w drugim pokoju i okazało się,że działa mi może z 5 programów reszta zakodowana, dopiero po 3 telefonach wkońcu jedna pani podjęła konkretne działania i okazało się że wina leżała po ich stronie, a wcześniej mówili że pewnie coś u mnie że mam za słaby sygnał, niepotzrebnie bawiłem się w ponowne ustawianie anteny bo komuś się nie chciało spawdzić co jest grane!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do "Maq" - podobha sytuacja - jeszcze 4 stycznia wyłączyli mi Pakiet RelaxMix,zadzwoniłem do konsultanta CP z pytaniem "dlaczego"-odpowiedział mi, że nie dotarło porozumienie -zaproponował mi za nadwyżkę włączenie kilku pakietów (wpłaciłem 54,90)zgodziłem się, porozumienie odesłałem poleconym,sygnał po 10-ciu minutach włączyli;wczoraj ponownie wyłączyli mi Pakiet RelaxMix,i znowu zadzwoniłem do konsultanta CP z pytaniem "dlaczego"-odpowiedział mi, że muszę przy następnej wpłacie "dopłacić 5 zł"- dla świętego spokoju też się zgodziłem (nie wiem dlaczego muszę dopłacić te 5 zł,nie wiem ile razy będą jeszcze wyłączać sygnał i ile razy będę jeszcze do nich dzwonił) :evil: .Sygnał włączyli po 1 godzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam propozycję do wszystkich niezadowolonych. Przy kontakcie z Biurem Obsługi pytajcie grzecznie o dane personalne konsultanta lub konsultantki. O ile usługa którą rządacie nie będzie wykonana, lub zostanie wykonana w sposób niewlaściwy, to zamieszczajcie dane takiego konsultanta na forum. Moderatorów proszę o stworzenie działu o konsultantach ktorzy niewłaściwie traktują swoich klientów. Może za pomocą tego forum uda się nam wyłapać tych, którzy ignorują swoje obowiązki,.Przecież za coś im płacą. Muszę przyznać, że na innym forum "forumowicze" stworzyli podobną listę i pomoło. Wyłapaliśmy "ignorantów". W naszym przypadku można wtedy przesłać do właścicieli POLSATU listę tych, co niewłaściwie obsługują klientów CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Condor przynajmniej tobie włączyli po interwencji, a mi chodź mówią że "wszystko jest w porządku" i co chwile karzą przełączyć na godzine na kanał 11 to nadal np. na kanałach z pakietu Film który opłaciłem jest piękny komunikat o nieopłaceniu...

Tak wogóle to wczoraj znów wyskoczył mi ogólny komunikat że 14 lutego wygasł mi abonament za pakiet Familijny i że będę go miał aktywnego do 18 lutego ...

A na w automatycznym serwisie na infolinii od soboty wieczór mam podawane że mam aktywny p. Familijny do 14 marca :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam propozycję do wszystkich niezadowolonych. Przy kontakcie z Biurem Obsługi pytajcie grzecznie o dane personalne konsultanta lub konsultantki. O ile usługa którą rządacie nie będzie wykonana, lub zostanie wykonana w sposób niewlaściwy, to zamieszczajcie dane takiego konsultanta na forum. Moderatorów proszę o stworzenie działu o konsultantach ktorzy niewłaściwie traktują swoich klientów. Może za pomocą tego forum uda się nam wyłapać tych, którzy ignorują swoje obowiązki,.Przecież za coś im płacą. Muszę przyznać, że na innym forum "forumowicze" stworzyli podobną listę i pomoło. Wyłapaliśmy "ignorantów". W naszym przypadku można wtedy przesłać do właścicieli POLSATU listę tych, co niewłaściwie obsługują klientów CP.

 

trochę to komunistyczne podejście - kapowanie na "złych ludzi"

obowiązkiem konsultanta jest udzielenie pomocy. jesli A ci nie pomoże tzn. że żaden z ciebie negocjator. Duś każdego, z kim rozmawiasz aż efektu nie zauważysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunistyczne jest raczej podejście do ujawniania partactwa. Każdy od razu mówi o donoszeniu jako czymś okropnym.

Zgadzam się żeby niekompetentnych wypisać. Może to nie będzie miało większego znaczenia, ale przynajmniej zobaczymy jaka jest skala zjawiska (czyli ilu pracowników pracuje tam z przypadku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cud, w końcu włączyli mi pakiet Film i Bajeczka których aktywacji nie mogłem wyegzekwować od jakiegoś tygodnia.

Ale to trochę dziwne bo ostatni raz dzwoniłem do nich 2 dni temu (konsultant stwierdził żeby zadzwonić w czwartek ponieważ nie ma w tej chwili dostępu do systemu, lol), ale im ładnie podziękowałem bo nie będę co chwile wydzwaniał aby mi włączyli te pakiety (bo już zwątpiłem) ,a umowe mam do końca lutego.

A dzisiaj wieczorem przełączyłem przez przypadek na AXN Crime, a tu patrzę włączyli, a jeszcze rano nie było... lol i w tej chwili obydwa pakiety dodatkowe które opłaciłem, a nie działały świecą bez problemów na moim tunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie będziemy publicznie napiętnować "złych" konsultantow, to efekty ich pracy będa takie jak do tej pory. Podanie imienia i nazwiska, wcześniej zapisanego na naszym forum, właścicielowi Cyfrowego Polsatu, nie narusza ustawy o danych osobowych. Predzej, taki konsultant widzi na ekranie monitora nasze wszystkie dane jakie zostały zarejestrowana przy zawieraniu umowy. Jeśli chcemy ze strony 'biura" porzadnego traktowania eliminujmy tych złych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że o drodze sądowej mowy być nie może - konsultanci Polsatu przedstawiajš się imieniem i nazwiskiem - a INFORMACJI JAKICH NIERAZ UDZIELAJĄ są porównywalne do odkrycia nowej planety !.Powrócę jeszcze do tych 5-ciu złotych, które miałem dopłacić przy najbliższej wpłacie (porada konsultanta, kiedy wyłączyli mi pakiet RelaxMix)- dzięki Internetowemu B.O.K okazało się, że mam 3.20 zł nadpłaty!!!Nie wytrzymałem - zadzwoniłem jeszcze raz ! :!: - kolejny konsultant potwierdził wysokość nadpłaty !!! :!::shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Większych problemów z nimi nie miałem,drażni mnie jednak to że np. na e-maile odpisują po...niezrównanie długim czasie,a pytania na temat nowych programów czy testów zbywają jakimiś ogólnikami lub mówią,że nic na ten temat nie wiedzą jak np. z TESTEM_P, o którego przemianie w PLAY TV dowiedziałem się nie od konsultanta a z forum SK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój przypadek był taki, że umowę miałem na czas nieokreślony i kończyła mi się ona 22-go każdego miesiąca. 12 marca wysłałem pisemko, że rozwiązuję umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Zgodnie z zapisami w umowie, z końcem kwietnia (a nie tylko do 22 kwietnia) umowa miała ulec rozwiązaniu. Tylko co z tymi 8 dniami, między 22 kwietnia, a 30 kwietnia. Opłacać je, nie opłacać? Dzwonię do infolinii, a pan mi mówi, żebym opłacił normalnie abonament do 22 maja, a oni mi zwrócą za te 22 dni pieniądze + kaucję za dekoder na konto. Parę dni temu zwracam stary tuner na Łubinowej, a pani się dziwi, kto mi takich głupot naopowiadał. Abonament jest wg niej niepodzielny i nie ma możliwości zwrócenia mi nadpłaconej kwoty. Dobrze, że to tylko ok. 23zł (korzystałem z tunera do 8 maja).

Od tej pory zamierzam postępować z pracownikami CP tak, jak postępuję od kilku lat z pracownikami TPSA. Zapisuję datę i godzinę rozmowy, no i oczywiście imię i nazwisko pracownika. A potem jakby co, to list idzie gdzieś do "góry" i sprawa jest załatwiana, a kolejna osoba zaczyna bardziej uważać na swoje słowa, bo inaczej szybko będzie musiała szukać nowej pracy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sąsiad ma inny problem a mianowicie mimo iż płaci systematycznie c to każdego 5 dnia miesiąca wyłączają mu dekoder(wpłaty wpływają na trzy tygodnie przed upływem terminu). Wtedy telefon i po 10-15 minutach wszystko wraca do normy. Tak jest już od ponad roku i mimo pisma i telefonów w tej sprawie dalej sie tak dzieje. Wirusa w kompie mają czy co :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...